Alkuperäinen kirjoittaja minä:oisikohan tällä naisella vähän samaa kuin mulla.. Mulla on netissä useita tuttuja, hyviäkin sellaisa, joiden kanssa kirjoitellaan paljon ja kerrotaan ihan yksityisasioitakin toisillemme.. Kuitenkaan en halua kaikkia tavata irl, koska olen pohjimmiltani vähän erakkoluonne (vaikka kaikki luulee ihan muuta) ja haluan pitää oman elämäni omanani, enkä päästää sinne kuin harvoja ja valittuja.. Muutaman kerran olen ollut niin innoissani "uudesta" ystävyydestä, että olemme sopineet tapaamisen, kaikki on mennyt tapaamisessa hyvin, mutta jotain on kuitenkin sen jälkeen minun puoleltani "kadonnut".. Enää ei huvittanut pitää niin paljon yhteyttä, kertoa omista asioistaan jne.. En osaa sanoa, mistä tämä johtuu.. Nykyisin olenkin pitänyt nettiystävät nettiystävinä, koska pelkään itsekin, että se jokin katoaa taas, jos tavataan.. Mulla on toki ns oikeita ystäviä, joita tapaan, mutta he ovat olleet elämässäni niin kauan, että heidän kanssaan se jokin ei katoa, vaikka tapaillaankin =).. Ystävälläsi ei siis välttämättä ole mitään sinua tai perhettäsi vastaan, mutta voipa olla, että on samaa sorttia kuin minä..
Minulla on ihan sama juttu, nettituissani ei ole kertaakaan oikeasti tavatessame ollut mitään vikaa, ei ole ollut pettymyksiä tai outoja tyyppejä tai mitään muutakaan sellaista. Minä itse en vain osaa/jaksa pitää yhteyksiä. Se on ikävää ja noloa jossain määrin, mutten ole vielä osannut tässä asiassa itseäni "parantaa"