Yhyy!! Nyt se loppui!

Ja mä unohdin kattoo sen!!! Vaikka just viime viikolla oli täällä sun kans vinkumassa, kun unohtu sillonkin kattoo :headwall:
Oon koko sarjan nähnyt jo kertaalleen, mut kun en yhtään muista miten päätty.

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Täytynee kerätä boxeina ne tuotantokaudet joskus. :|

Paha kerätä mun käsittääkseni Suomessa ei ole saatavilla kuin kaksi ensimmäistä tuotantokautta.. :kieh:

No voi kele... Mitä niitä sitten ostamaan. :headwall:
Sama taitaa olla Pelinaisten kanssa joka myöskin yksi mun lemppari, en oo ainakaan mistään kaupasta löytänyt kun ne 2 ekaa kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Voihan ne tilaa ulkomailta..
Mäkin oon tilannu netistä will&grace-boxin, ymmärtää ihan hyvin ilman tekstejä!

Mä ymmärrän ihan hyvin, mutta liian hitaasti. Pitäis koko ajan painaa pausea ja miettiä mitä siinä sanottiinkaan... :D

Täällä yksi tumpelo on unohtanut katsoa ainakin kolme viimeisintä jaksoa :headwall:
Tai minulla oli sellainen on/off-suhde tohon sarjaan, aina välillä unohdin ja sitten vahingossa eksyin töllön ääreen ja liimauduin katsomaan. Oli kyllä sellaisia tapahtumia silloin tällöin että tuli kaamea olo :x

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Mun mielestä jos jotain *keleen boxeja aletaan vääntämään niin sitten kaikki tuotantokaudet tai ei mitään, oli nyt sitten kysy mistä tahansa sarjasta. |O

Juu ja sitten toki sellasista löytyy kaikki kaudet jotka muutenkin pyörii telkussa uudestaan ja uudestaan, esim Frendit. :kieh:

Yhteistyössä