Nimittäin Kylmä Rinki, just päättyi viimeinen jakso. Oli kyllä vähän pettymys, sarjan tuntien olisi voinut olla nokkelampikin. Mutta kaiholla jään kaipaamaan. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Enempää jaksoja ei siis oo tehtykään? :/
Muistin onneks nauhottaa tän päivän jakson...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en oo koskaan voinut katsoa sitä sarjaa, liian ahdistava ja väkivaltainen mun makuun.
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Ja mä unohdin kattoo sen!!! Vaikka just viime viikolla oli täällä sun kans vinkumassa, kun unohtu sillonkin kattoo :headwall:
Oon koko sarjan nähnyt jo kertaalleen, mut kun en yhtään muista miten päätty.
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Täytynee kerätä boxeina ne tuotantokaudet joskus. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Täytynee kerätä boxeina ne tuotantokaudet joskus. :|
Paha kerätä mun käsittääkseni Suomessa ei ole saatavilla kuin kaksi ensimmäistä tuotantokautta.. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Voihan ne tilaa ulkomailta..
Mäkin oon tilannu netistä will&grace-boxin, ymmärtää ihan hyvin ilman tekstejä!
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Mun mielestä jos jotain *keleen boxeja aletaan vääntämään niin sitten kaikki tuotantokaudet tai ei mitään, oli nyt sitten kysy mistä tahansa sarjasta. |O