Nyt se alkaa!!!!

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Nimittäin LOMA!!! Voin muuten kertoa että oon joululomasta lähtien suurella kaiholla odotellut kesälomaa saapuvaksi, joten tää tuntuu kyllä HYVÄLTÄ! B) Yliopistojen valintakokeet on nyt pois päiväjärjestyksestä, ja ihan hyvillä mielin voin jopa jäädä lomalle kun ei mistään jäänyt semmosta "no chance" -fiilistä ollenkaan. Yyyyes! AMK-kokeet on sit vielä joskus, JOS ne nyt kutsuu mut (ei vielä oo kuulunut, kenties eivät kutsukaan... ), mutta niiden eteen mun ei sentään pidä tehdä mitään, jotenka tää hemmetinmoinen aivoriihi on nyt ohi toistaiseksi, saa lepuuttaa päätä tovin jos toisenkin.

Oikein leppoisaa kesää itse kullekin mun puolestani! Mä ainakin aion vain ja ainoastaan LORVIA elokuuhun asti, maata ja olla pihalla B)

''...siis eksä mee kesätöihin????? Millä meinaat elää ens vuoden jos viä oot opiskelemaan lähös?''

''ukko betalar? pappa betalar? mamma betalar?''

En oo ap, mutta en minäkään mene töihin ja lähden syksyllä opiskelemaan. Eikä se tarkota sitä, että kukaan muu kun minä minun lorvimisesta maksaisi. Kummallinen tapa ajatella jos muiden täytyy heti olla kustantamassa jos ei ole töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
jee jee! :flower: :D onnea ja nauti lomasta!!! :wave:

Kiitos! Nautin! Yhtään kaavaa tahi entsyymiä en edes ajattele (no, sitten kun pääsen niistä ensin henkisesti jollain tavalla irti, ottaa varmaan aikansa :D ) koko kesän aikana! :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja :):
...siis eksä mee kesätöihin????? Millä meinaat elää ens vuoden jos viä oot opiskelemaan lähös?

No siis en mene. Mut en mä tiedä saisko sitä edes niin kovapalkkasta kesäduunia että sillä koko ens vuoden eläis, vaikka hakiskin... voipi olla että haaveeksi jäisi :D

Kyllä mä elän, ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot ja sitä rataa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitkä pääsykokeet on semmoset joiden eteen ei tarvi tehdä mitään??? :o

No tarviihan niiden eteen toki vähän tehdä: raapustaa paperille että miksi juuri tähän oppilaitokseen, miksi juuri nyt, mitä etua on jostain mahdollisesta kokemuksesta jne. Mutta mä en nyt kyllä pidä sitä enää yhtään minään tämän hemmetinmoisen aivoriihikevään jälkeen.

Yhteistyössä