?
=)
Vieras
Mä olen ajatellut olla kotona ja opiskella tääsä lasten ohella ja elää tuilla just n 30v ikään asti, sit lähteä täysillä työelämään ja olla siellä 30-35 vuotta ja ansaita paljon rahaa (=maksaa paljon veroja). Jos en kouluttautuisi pitkälle lasten ohella tekisin jotain matalapalkkatöitä lopun ikääni ja tulisin maksamaan ehkä jopa miljoonan vähemmän veroja. Mieheni veroprosentti tällä hetkellä on 56%. Jos hänen veroprosentti olisi puolet tuosta, en nostaisi mitään tukia, mutta kun perheemme kerta rahoittaa muutaman muunkin kotiäidin kotonaolemisen, ei meillä ole "varaa", siis pitäisi laskea elintasoa kohtuuttomasti.
Mieheni ei vastusta veroja (tai no, hänen mielestään verokatto 50% olisi kohtuullinen, olen aika samaa mieltä) mutta se tarkoittaa, että me myös käytämme etujamme.
Minä olen tällä hetkellä ylpeä siitä, että kasvatan lapseni kotona, itse, ja jopa vielä opiskelen. Mitä hienoa siinä on, että käy lähikaupankassana töissä ja lapset ovat päiväkodissa? Mieluummin minäkni makselen veroja, jotta jokaisella lapsella olisi mahdollisuus olla äitinsä kanssa kotona.
Pitkäaikaistyöttömät ovat asia erikseen, ja en ota kantaa, sillä saisin bannia alta aikayksikön.
Mieheni ei vastusta veroja (tai no, hänen mielestään verokatto 50% olisi kohtuullinen, olen aika samaa mieltä) mutta se tarkoittaa, että me myös käytämme etujamme.
Minä olen tällä hetkellä ylpeä siitä, että kasvatan lapseni kotona, itse, ja jopa vielä opiskelen. Mitä hienoa siinä on, että käy lähikaupankassana töissä ja lapset ovat päiväkodissa? Mieluummin minäkni makselen veroja, jotta jokaisella lapsella olisi mahdollisuus olla äitinsä kanssa kotona.
Pitkäaikaistyöttömät ovat asia erikseen, ja en ota kantaa, sillä saisin bannia alta aikayksikön.