Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Tai en ole saanut viimekään vuonna itseäni innostumaan talvesta enää.
Vaikka olisi kaunis ja aurinkoinen talvisää, niin vasta lumien sulaminen keväällä saa mut eloon.

Lapsena tykkäsin talvesta. Oonko mä tulossa vanhaksi, kun en enää tykkää Viileys tosin on kiva.
Viileys on okei, mutta se, että vaikka kuinka toppautuu, niin johonkin kohtaan iskee jäätävä viima joka saa niskan jännittymään ja lopulta suorastaan sattuu. Sormet, vsroaat ja hampast taas jäätyvät aina heti.

Inhoan talvea!
 
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: m1es ja Echo
Mä niiiiin rrrrakastan joulua ja talvea ja kylmää ja hankea ja lumisadetta ja jäätä, ja talvista sinistä hetkeä ja ihan sitä loskaakin! Talvella voi luistella, hiihtää, laskea rinnettä, rakentaa lumesta,/jäästä, käydä avannossa, ottaa lumikylvyn saunan jlk. Maisema on maailman ihanin tiettyinä aikoina kun puut ovat lumessa.
Mikään ei voita ulkoilutunnelmaa kun on kova pakkanen, pimeää ja lunta putoaa hiljalleen katulamppujen loisteessa.🤩😍


Täällä on vietelty ihanaa joulunaikaa yhdessä.🥰😍❤
Vanhimman piti tulla vaan aatoksi yöksi, mutta tänne jäi maman kanssa pidemmäksi aikaa.
Vävypoikakin jäi yöksi!❤
Loihdittiin kyllä naisväellä upeat tarjoilut vaikka itse sanonkin. Kehuja sateli kaikilta kävijöiltä.

Ollaan muun muassa pelailtu, katseltu leffoja, ulkoiltu, muisteltu, hassuteltu menneitä; katseltu kuvia/vidioita.
Täytyy kyllä myöntää, että isotkin joulutarjoilut sujuvat helposti kun on useampi käsipari, onneksi siunaantui noin taitavia ja ahkeria tyttöjä jotka nauttivat tehdä ja katsella työnsä tulosta.❤ Ihana tehdä kun sai oikein nauttia tekemisestä eikä ollut kiire.

Apropoo, odottelen innolla nuorten mm-lätkää.🥰 Alkaa ke. Tuolloin ollaan Kanadaa vastaan.😱
 
Mä niiiiin rrrrakastan joulua ja talvea ja kylmää ja hankea ja lumisadetta ja jäätä, ja talvista sinistä hetkeä ja ihan sitä loskaakin! Talvella voi luistella, hiihtää, laskea rinnettä, rakentaa lumesta,/jäästä, käydä avannossa, ottaa lumikylvyn saunan jlk. Maisema on maailman ihanin tiettyinä aikoina kun puut ovat lumessa.
Mikään ei voita ulkoilutunnelmaa kun on kova pakkanen, pimeää ja lunta putoaa hiljalleen katulamppujen loisteessa.🤩😍


Täällä on vietelty ihanaa joulunaikaa yhdessä.🥰😍❤
Vanhimman piti tulla vaan aatoksi yöksi, mutta tänne jäi maman kanssa pidemmäksi aikaa.
Vävypoikakin jäi yöksi!❤
Loihdittiin kyllä naisväellä upeat tarjoilut vaikka itse sanonkin. Kehuja sateli kaikilta kävijöiltä.

Ollaan muun muassa pelailtu, katseltu leffoja, ulkoiltu, muisteltu, hassuteltu menneitä; katseltu kuvia/vidioita.
Täytyy kyllä myöntää, että isotkin joulutarjoilut sujuvat helposti kun on useampi käsipari, onneksi siunaantui noin taitavia ja ahkeria tyttöjä jotka nauttivat tehdä ja katsella työnsä tulosta.❤ Ihana tehdä kun sai oikein nauttia tekemisestä eikä ollut kiire.

Apropoo, odottelen innolla nuorten mm-lätkää.🥰 Alkaa ke. Tuolloin ollaan Kanadaa vastaan.😱
täällä on väsätty jouluruuat pääosin poikaporukalla

sujuu se niinkin
 
Pakko todeta, että elo ilman autoa tarkoittaa väistämättä askeettista ruokapöytää.


*ärmör*
Ei muuta ku virveli käteen ja rannalle?🫣😁
Naapuristahan ny voi aina hakea kuitennii munia/lihhoo/maitoa tai jottain?😁
Tai lainatkaa paikalliselta naapurilta autoa? Siellä nuo immeiset ovat vähän aurinkoisempia eivätkä lahtaa het jos vieraita astuu pihhaan.😁
 
Ei muuta ku virveli käteen ja rannalle?🫣😁
Naapuristahan ny voi aina hakea kuitennii munia/lihhoo/maitoa tai jottain?😁
Tai lainatkaa paikalliselta naapurilta autoa? Siellä nuo immeiset ovat vähän aurinkoisempia eivätkä lahtaa het jos vieraita astuu pihhaan.😁
Täältä on yhtä pitkä matka rantaa ku kauppaan. Ja lämpötila kalatuotteille haastava.


Auto vuokrataan kyllä toviksi jotta voidaan tutustua saareen mutta vasta loppiaisen jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tai en ole saanut viimekään vuonna itseäni innostumaan talvesta enää.
Vaikka olisi kaunis ja aurinkoinen talvisää, niin vasta lumien sulaminen keväällä saa mut eloon.

Lapsena tykkäsin talvesta. Oonko mä tulossa vanhaksi, kun en enää tykkää :unsure: Viileys tosin on kiva.
Sinun täytyy ryhtyä valmistautumaan eläkepäiviin jossakin läpimässä, vaikkapa Thaimaan rannoilla. Siksi minäkin olen tarjonnut sinulle apuani ja yrittänyt sinua siedätyshoidolla valmistella tuleviin näkymiin.
 

Yhteistyössä