Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

vierailija
Tuli piirakka-mielihalu.

Siis taikina kohoamaan, sipulit karamellisoitumaan pannulle ja koht paistan vielä jauhelihaa...

Vähän muunnellen tätä reseptiä ruokaisammaksi tai siis lihaisammaksi.

Laitappa tänne joku hyväksi kehuttu mustikka tai mansikka piirakka resepti, niin teen joutessani piirakan, kun en ole koskaan tehnyt. Olen mies, (en nimimerkin mies.)
 
Laitappa tänne joku hyväksi kehuttu mustikka tai mansikka piirakka resepti, niin teen joutessani piirakan, kun en ole koskaan tehnyt. Olen mies, (en nimimerkin mies.)
Mamman marjapiirashan on klassikko. Ja marjana voi olla mitä vaan.

Mutta himpun verran parempaa siitä saa jos ensiksi viitsii varoen ruskistaa voin kattilassa. Ja sit antaa jäähtyä ja seuraa ohjetta.

 
vierailija
Mamman marjapiirashan on klassikko. Ja marjana voi olla mitä vaan.

Mutta himpun verran parempaa siitä saa jos ensiksi viitsii varoen ruskistaa voin kattilassa. Ja sit antaa jäähtyä ja seuraa ohjetta.

Kokeillaanpa tuleeko siitä "palanut pannukakku".
 
  • Tykkää
Reactions: -riivinrauta-
Kaveri oli tilaamassa Woltista jotakin ja tsekkas jonkin lähellä olevan K-kaupan ”tästä pienellä vaivalla pikkujouluihin” osastoa.😍

Mitä löytyi.
-No vessapaperia ja Grandiosa pizzaa. Ei muuta!🤣😂🤣😂
Mulla on tänään ihan hysteerinen päivä.

En saa naurua katkeemaan kun miettii että siinäpä kivat pikkujoulut. Ensin syödään pizza ja sitten mennään paskalle.😂😭🤣🤣🤣
 
Mä taas piipahdin Lidlissä ostamassa ohuemman joogamaton reissuun.

Matkalla katselin ku S-marketin robottikuskausvempele yritti selviytyä auran hetittmästä loskavallista mutta päätyi vain syvempään hankeen...


Hullua miten voi tunta sympatiaa konetta kohtaan!
 
@-roosaruusa-
katsoo vissiin fudista!
Vaikka en ole nostanut Huuhkajaketjua nyt.🫣

San Marinoa vastaan 0-0.
Nut puoliaika!

Viikonloppuna on taas meilläkin rakkaalla lapsosella jalkkispelejä - pitkästä aikaa.🥳
 
TTU, kele, tana!

Revittiin Pukki boksissa nurin eik saatu ees pilkkuu!!!😡🤬😡

Onneks Soiri oli kärppänä ja varasti veskalta.

Suomi johtaa 1-0
 
@m1es
sinä viestittelet kuvia oravista kaikkiin ketjuihin ja kun täällä tytöt vähänkin mainitsee jalkapalloilijahunksin tai kiekkohunksin niin sulla menee kuppi nurin.😏

 
  • Haha
Reactions: m1es ja ruuttis
@-roosaruusa-
katsoo vissiin fudista!
Vaikka en ole nostanut Huuhkajaketjua nyt.🫣

San Marinoa vastaan 0-0.
Nut puoliaika!

Viikonloppuna on taas meilläkin rakkaalla lapsosella jalkkispelejä - pitkästä aikaa.🥳

Eeeei. Olin jo nukkumassa ku tänään piti herätä neljältä. Kone on helpompi siirtää aamuviideltä kuin seiskan ruuhkassa...

Ois kyllä ollut kiva nähdä voittopeli-
 
Eeeei. Olin jo nukkumassa ku tänään piti herätä neljältä. Kone on helpompi siirtää aamuviideltä kuin seiskan ruuhkassa...

Ois kyllä ollut kiva nähdä voittopeli-
Seeprat sooloili niin että ketutti, vaikka voitto tuli.😁

Tuo SMR:n pilkusta vetästyn maalin saivat heikolla filmauksella.

SMR:n veska muuten huutoitki (kuului lähetyksessä) kun köllähti yhdessä kohtaa maahan, en usko että edes loukkaantui koska het kohta oli ku vieteri pystyssä!
Kyllä tuo miesten futis on hienoa teatteria välillä!😂
 
  • Haha
Reactions: ruuttis
Seeprat sooloili niin että ketutti, vaikka voitto tuli.😁

Tuo SMR:n pilkusta vetästyn maalin saivat heikolla filmauksella.

SMR:n veska muuten huutoitki (kuului lähetyksessä) kun köllähti yhdessä kohtaa maahan, en usko että edes loukkaantui koska het kohta oli ku vieteri pystyssä!
Kyllä tuo miesten futis on hienoa teatteria välillä!😂
Mun mielestä turhan useassa pelissä on saatu keltaisia lappuja ihan suotta!

Rehti peli kuniaan ja Collina takaisin eläkepäiviä nauttimasta!
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Mimnen keli!

En tiedä mistä oikein tuulee, mutta viima keittiössä sai kiipeämään katonrajaan ihmettelemään. Se tuuletusaukko minne liesituulettimen kuuluisi puhaltaa, onkin avoinna ja sieltä puhalsi joka puuskan mukana kunnolla kylmää ilmaa köökkiin...

Ny on tukittu pyyhkeellä. Toivottavasti muistan tuon keväällä.

Oven takana kolkutteli onnettomanoloinen pitsakuski joka etsi asuntoa numero 1. Ohjasin sen talon päätyyn... Ei noi ulkomailla syntyneet kyllä suomen talveen pukeutua osaa. Tyyppi näytti lumiukolta. Lunta hiksissa, parrassa, käsikarvoissa...
 

Yhteistyössä