V
Vastaaja
Vieras
lastenvalvoja sanoi, että tuo on legendaa. Eli etävanhempi ei voi esim. estää muuttamasta toiselle paikkakunnalle. Toki tapaamisten tulee sujua edelleen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äiti kyllästyi asumaan pk-seudulla ja on nyt päättänyt muuttaa 600 kilometrin päähän omien vanhempiensa luokse. Syynä kuulema se, että ystäväverkko puuttuu häneltä eikä hänellä ole elämää täällä. Eli eron syy ei ole se, että vaimoni kanssa ei tultaisi toimeen. Hän on vain kyllästyny pk-seutuun. Itse jäisin tänne pk-seudulle asumaan, koska täällä on vakityö. Ja sinne minne hän muuttaa, siellä ei olisi minulle mitään töitä. Miten helvetissä näkisin 5-vuotiasta tytärtäni? Sen verran pitkä välimatka, et hyvä jos näkee kahdesti vuodessaTämän tytär sanoi äidille:" ei me voida muuttaa, koska en mä isii voi jättää yksin." Helvetti, et on riipaisevaa ajatellakkin olevansa erossa tyttärestä.
lastenvalvoja sanoi, että tuo on legendaa. Eli etävanhempi ei voi esim. estää muuttamasta toiselle paikkakunnalle. Toki tapaamisten tulee sujua edelleen.
Jeesus että ämmät häpeilemättä voivat rikkoa lastensa elämän ihan tuosta noin vaan. Palstalla jatkuvasti ämmät valittavat kuinka ex-miehet eivät pidä yhteyttä lapsiinsa ja sitten ne jotka pitävät joutuvat kokemaan tällaista. Te jotka viette lapsenne kauas omasta isästään, haistakaa vittu.
Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti;24156592:niin mä yrittäisin nähdä tilanteen lapsen silmin: miten lapsi kokee erossa olon vanhemmasta joka jää niin kauaksi, jatkuvan pitkän matkan reissaamisen kahden kodin välillä on rankkaa lapselle, tuo on jo pitkä välimatka kulkea jatkuvasti yms. yms.
mulla yhdet tutut sopivat erotessaan, että asuvat samassa kaupunginosassa kunnes lapset ovat peruskoulun käyneet, sitten molemmat voivat muuttaa minne lystäävät, iso päätös, mutta lapsen edunmukainen...
kannattaa YRITTÄÄ nähdä asiat lapsen silmin, vaikka se olisikin välillä tosi hankalaa... ja eksä olisi hankala ja ja... mutta siltikin...![]()
Jeesus että ämmät häpeilemättä voivat rikkoa lastensa elämän ihan tuosta noin vaan. Palstalla jatkuvasti ämmät valittavat kuinka ex-miehet eivät pidä yhteyttä lapsiinsa ja sitten ne jotka pitävät joutuvat kokemaan tällaista. Te jotka viette lapsenne kauas omasta isästään, haistakaa vittu.