yhdistelmäpillereistä migreeniä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HeMa05
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei pillereistä tullut päänsärkyä, mutta laastarista vuoden ajan sillai pikkuhiljaa lisääntyen ja lopulta elämäni eka migreenikohtaus. Siihen loppui laastarin käyttö ja loppui kaikki päänsärytkin. Huh! :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2006 klo 14:12 HeMa05 kirjoitti:
Mä vaihdoin minipillerit yhdistelmiin ja viikossa sain aikaiseksi jatkuvan päänsäryn joka ajoittain äityy migreeniksi...onko muilla käynyt näin?
Aloitin pillerit myöskin ja kärsin kuukautismigreenistä muutenkin..Kannattaa kokeilla eri merkkisiä pillereitä, toiset tekevät päänsärkyä helpommin..mulle henk.koht.ei käynyt ollenkaan yasmin-pillerit..tajuttomat päänsäryt,tuntui kun pään sisältö työntyis väkisin ulos!Siihen loppui niiden pillereiden käyttö!

mä söin tässä pitkän tauon jälkeen pari kuukautta pilleriä ja mulla oli migreeni kohtaukset sitä luokkaa että se sai mut lopettamaan ja päättämään että saa sitten pillerit olla mun puolesta.

aika lohduttavaa että syy saattaa todella olla siis pillereissä.mulla on nyt 2 päivää ollut kivuttomia ja toivon että se meni tällä ohi.menkkapäänsäryt on eri mutta kun rupes jo huolestuttamaan että mitä tää on!olen syönyt samaa merkkiä ennen raskautta eli luulis että sopis...

Yhteistyössä