Yhden lapsen äitejä

  • Viestiketjun aloittaja PetruksenÄiti
  • Ensimmäinen viesti
PetruksenÄiti
Onko täällä kuinka paljon yhden lapsen vanhempia? Mistä päin olette ja minkä ikäisiä? Oletteko ajatelleet vielä perheen lisäystä jossain vaiheessa?

Minä olen 27v, mies 28v ja Petrus on 2v 3kk. Mahassa köllöttelee pieni ihmisen alku, rv 14.
Olemme itä-Suomesta.
 
Tampereen kupeestä äiti (kohta) 22 v, tyttö 3 kk. Lisää lapsia jos luoja suo sitten kun olen saanut opinnot loppuun suoritettua. Eli muutaman vuosi vielä menee. Haaveena myös adoptiolapsi.
 
32 vuotias ja täältä E-Karjalasta, ei oo suunnitteilla lainkaan toista lasta. Poitsu nyt 3,5 vuotias<br><br>
 
kukeseen harmailee
täällä 25 vuotias 5kk ikäisen pojan äiti. Isillä on ikä 27 vuotta ja asustelemme itä-uusimaalla. Toinen lapsi tulee, kun tullakseen, vaikka heti =) (emme käytä ehkäisyä)
 
Olen 30-v,tytär 4½ ja kakkosen la 28.7. Olin kyllä pitkään sitä mieltä että meille riittää yksi lapsi, mutta viime kesän ja syksyn pohdittuamme,päätimme kuitenkin yrittää josko nappais. Ja näin kävi, katsotaan millainen tyyppi sieltä tulee
 
Juuliska
Minä 32 (juu,olen vähän väärässä paikassa vissiin), ja tytär 3v. En luultavasti tee enempää,kun sitä varten pitäis olla uus ukkeli,ja ei nyt nappaa mitkään uusperhekuviot,saati kahden lapsen yksinhuolto.Ihan tyytyväinen,suorastaan onnellinen olen tähän perhekokoon ja elämäntilanteeseen. =)
 
meillä tämä neiti on nyt reilut 5kk. itellä ikää 28 ja miehellä 31. toinen lapsi on suunnitteilla, mutta ei ihan vielä. katotaan sitten kun on saanut nyt ensin nauttia tämän neidon seurasta noin pari vuotta. toinen lapsi olisi kiva, kun ensimmäinen on jo lähellä kolmea ikävuotta...

jotenkin vaan haluaa nyt nauttia tästä hetkestä! :)
 
Meillä poika 7½kk, minä oon 22v ja mies 33v (miehellä 1 lapsi ennestään). Suunnitelmissa ei oo toistaseks ainakaan uutta vaavia, miehen mielestä HÄNEN lapsilukunsa alkaisi olla jo täynnä, mutta mutta... mä kyllä voisin ehkä vielä joskus haluta sellaisen pikkusen prinsessan. Tai prinssikin kelpaa. :D Tai sitten en halua toista, ei voi vielä tietää. Mutta vasta 4-6 v päästä jos nyt satutaan innostumaan!
 
tuutikki79
Pirkanmaalta löydyn minä. Esikoispoika on nyt 1kk2vko ja miun puolesta ehkä saiskin jäädä viimeiseksikin..Adoptiolapsi on kyllä ollut haaveena jo 10 vuotta...itse olen 26 ja mies vuoden vanhempi..
 

Yhteistyössä