K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon samaa mieltä. Tosin mielestäni on hyvä jos on vähentänyt kontaktia yleisöön.
Onhan myös sanonut ettei ota enää ICIP:n kohdalla ketään lavalle.
Alkoi mennä jo (yleisön puolelta) överiksi. Osalla meni myös hattuun huomio. Myös turvallisuusuhat on kuitenkin olemassa.
Vielä kun tässä välissä oli cancelointijupakka niin ymmärrän hyvin K:n päätöksen.
En välitä minäkään niistä tanssijoista, en tiedä, mitä lisäarvoa sinne tuovat. En myöskään arvosta sellaista asua kenelläkään, että takapuoli näkyy kokonaan. Miksi? Lavalla ei tarvis kenenkään takapuoli näkyä (tai sitten tasapuolisesti kaikkien).
 
vierailija
On hauskaa toki, jos en olisi hieman liian addiktoitunut. Kun olin hänen kanssaan naamatusten, pelkäsin juuri sitä, että hän näkee sen, näkee mun pään sisään. Luultavasti kuitenkaan ei nähnyt. Ja onneksi olen hänelle yhdentekevä
Mulla oli ja on yhä tämä sama pelko K kanssa. Möläytän vielä jotain palstajuttuja ja naamasta näkee mitä mun pään sisällä liikkuu. Tarkoituksellisesti en tosin aio K nähdä muuta kuin lavalla. Mutta ei mua jotenkin enää haittaisi vaan ottaisin silleen huumorilla jos jotain möläyttelisin.
 
vierailija
Mua vähän jopa ärsyttää et nyt keikoilla nostettu niin vahvasti Härtsää ja tanssijoita. Tanssijoista etenkään en välitä yhtään. Sit ne Bölen sänky ja mopo myös ollut jo monella keikalla. Yleisölle juttelua on nyt tosi paljon vähemmän, mikä on hyvä sinänsä et siihen meni joskus aiemmin liikaakin aikaa keikasta, mur nyt K ottaa kontaktia yleisöön hirmu vähän
Mulle sinänsä sama onko siellä jotain tanssijoita, rekvisiittaa ja H mutta monesti se keikka aika on rajattu ja nuo vaan vie aikaa biiseiltä. Siis toki tanssijat tanssii biisien aikana mutta sitten siellä on myös se joku H ja tanssijat tequilajuttu. Ehkä tuo tanssijoiden lisäarvo selviää livenä jos tänä kesänä keikalle pääsen.
 
vierailija
Mulle sinänsä sama onko siellä jotain tanssijoita, rekvisiittaa ja H mutta monesti se keikka aika on rajattu ja nuo vaan vie aikaa biiseiltä. Siis toki tanssijat tanssii biisien aikana mutta sitten siellä on myös se joku H ja tanssijat tequilajuttu. Ehkä tuo tanssijoiden lisäarvo selviää livenä jos tänä kesänä keikalle pääsen.
Viroon lähtee Kn keikkabussi ja kuorma-auto. Tarvitaan sänkyyn, mopoon ym. Onko järkee vai ei?
 
vierailija
Mua vähän jopa ärsyttää et nyt keikoilla nostettu niin vahvasti Härtsää ja tanssijoita. Tanssijoista etenkään en välitä yhtään. Sit ne Bölen sänky ja mopo myös ollut jo monella keikalla. Yleisölle juttelua on nyt tosi paljon vähemmän, mikä on hyvä sinänsä et siihen meni joskus aiemmin liikaakin aikaa keikasta, mur nyt K ottaa kontaktia yleisöön hirmu vähän
Mä tykkäsin tosi paljon siitä että k onnistui euroviisuissa nostamaan tanssijoiden arvoa ihan olennaisesti. Ne oli selvästi osa sitä biisin tarinaa ja tiukasti yhteydessä kärtsään, eikä siis vaan taustalla ketkuttelemassa. Mutta se oli mun mielestä nimenomaan ccc- ja viisujuttu. Jossain festareilla tai muilla maalaislavoilla tanssijoiden pointti on aika mitätön. Tajuan että vielä viime kesänä oli tosi hienoa tuoda tanssijat mukaan mutta en ainakaan itse kaipaa heitä enää.
 
vierailija
Mä tykkäsin tosi paljon siitä että k onnistui euroviisuissa nostamaan tanssijoiden arvoa ihan olennaisesti. Ne oli selvästi osa sitä biisin tarinaa ja tiukasti yhteydessä kärtsään, eikä siis vaan taustalla ketkuttelemassa. Mutta se oli mun mielestä nimenomaan ccc- ja viisujuttu. Jossain festareilla tai muilla maalaislavoilla tanssijoiden pointti on aika mitätön. Tajuan että vielä viime kesänä oli tosi hienoa tuoda tanssijat mukaan mutta en ainakaan itse kaipaa heitä enää.
Mä oon tykännyt tanssijoista alusta asti ja edelleen tykkään jos ovat keikalla mukana.
 
vierailija
Mä oon nähnyt muidenkin laulajien tulevan prätkällä lavalle tai laskeutuvan vaijereilla. Oon myös nähnyt lentävän possun, ison puhallettavan naisen ja giljotiinin ym. Aika moni lisää lavasteita show’hunsa eikä siinä ole mitään ihmeellistä.
Rammsteinin lavashowt ovat olleet omaa luokkaansa. Yhdellä heidän keikalla olen ollut ja tämä tapahtui siis ennen tätä suurta kohua. Sanoisin siis, että paljaat pakarat on aika pientä.
 
vierailija
Oon samaa mieltä. Tosin mielestäni on hyvä jos on vähentänyt kontaktia yleisöön.
Onhan myös sanonut ettei ota enää ICIP:n kohdalla ketään lavalle.
Alkoi mennä jo (yleisön puolelta) överiksi. Osalla meni myös hattuun huomio. Myös turvallisuusuhat on kuitenkin olemassa.
Vielä kun tässä välissä oli cancelointijupakka niin ymmärrän hyvin K:n päätöksen.
Ei oo sinkkularppausta ollut pitkään aikaan mikä on hyvä. Bölenkin keikalla viittasi menneisiin sinkkuaikoihin.
 
vierailija
Ei kai tämä Erikan juttu nyt mikään iso ongelma ole kun oli vaan Bölessä. Ja jos on vielä muualla niin ei välttämättä samassa asussa.
Eihän tällaisissa asioissa mikään ole iso juttu, viihdettähän tää on. K n showssa se Erika nyt oli rinnat lähes paljaana, K pitää Erikasta ja hänen tyylistään. Kyllä se jotain kertoo myös K sta.
 
vierailija
Mä tykkäsin tosi paljon siitä että k onnistui euroviisuissa nostamaan tanssijoiden arvoa ihan olennaisesti. Ne oli selvästi osa sitä biisin tarinaa ja tiukasti yhteydessä kärtsään, eikä siis vaan taustalla ketkuttelemassa. Mutta se oli mun mielestä nimenomaan ccc- ja viisujuttu. Jossain festareilla tai muilla maalaislavoilla tanssijoiden pointti on aika mitätön. Tajuan että vielä viime kesänä oli tosi hienoa tuoda tanssijat mukaan mutta en ainakaan itse kaipaa heitä enää.
Oon samaa mieltä tuosta tanssijoiden arvon nostattamisesta. Itsekkään en kaipaa tanssijoita mutta onhan ne monella muullakin artistilla mukana ja kuuluu showhun. Toki ne mitä semisti seuraan on eri genreä kuin K.

Sitten taas joku sänky tai pikkumopo niin ne ei näy pienemmissä paikoissa tai matalemmilla lavoila kuin eturiveille jos ei ole screenejä. Jokin nostattava juttu olisi parempi niissä jos jotain pakko tuoda. Mutta niinhän se on niissä lavalla makoiluissakin että ei ne kauemmaksi näy.
 

Yhteistyössä