K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitähän roolia K nyt vetää keikoilla. Homojutut taitaa olla out.B on historiaa. Naistanssijat jotenkin ei sovi Kn imagoon. Häärijä on jo nähty. CCC on kuultu. Luulin Kn uusiutuvan ihan vaatetusta ja hiuksia myöden. Puhumattakaan kunnon uusista biiseistä. Vanhalla sabluunalla näköjään mennään. Ota tai jätå.
Onneksi Joksut osaa uusiutua tai siis eiku…
 
vierailija
Mitä olen viisupiireissä pyörinyt ja sattumalta käynyt myös mm. siellä tänne vinkatulla sivulla niin tosi marginaalisesti homomiehet hehkuttavat Bojania. Usko pois, mulla ei ole mitään intohimoja puolesta tai vastaan, kun on tästä asiasta kyse. Käärijä muuten tuntuu vetoavan paljon enemmän miehiin kuin B. Mitä muuten tulee noihin gay sivuistoihin, niin niissähän melkein kaikilla miespuolisilla julkisuudenhenkilöillä ja esim. urheilijoilla on omat ihailijansa. Toisia heistä jaksetaan ihastella sivun verran ja toisia taas kymmenien sivujen verran.
Kiinnostavaa tietoa tällaiselle bojanistille.
 
vierailija
Mitähän roolia K nyt vetää keikoilla. Homojutut taitaa olla out.B on historiaa. Naistanssijat jotenkin ei sovi Kn imagoon. Häärijä on jo nähty. CCC on kuultu. Luulin Kn uusiutuvan ihan vaatetusta ja hiuksia myöden. Puhumattakaan kunnon uusista biiseistä. Vanhalla sabluunalla näköjään mennään. Ota tai jätå.
Minäkin odotin Bölessä jotain oleellista uutta. Ei ainakaan vielä näkynyt. Häärijän temppuilua ehkä vähän liikaa, Vikmanin lähes paljaat rinnat ei innostaneet, vaikka ne nyt ei olleet K n syytä. Mullakin oli mielessä, että ehkä tulee ihan uusi väri hiuksiin. Tekniikkatemppuja oli lisätty, pyroja ja videoita. Ihan hyvät arvioinnithan se show kuitenkin sai.
 
vierailija
Tää on taas tätä, kun on aina vain se yksi trolli tai ankeuttaja. En ole ainoa, joka Akusta mainitsee. Huvittaa lähinnä joidenkin tarve kieltää itselleen epämieluisat asiat näissä ketjuissa.
Tämä muuten ärsyttää tai lähinnä oudoksuttaa mua vauvalla. Sen lisäksi se, että kaikkia vähänkin eri tavalla ajattelevia sanotaan aidoksi.
 

Yhteistyössä