K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tarkoitin että K kokonaisuutena on söpö. Suuret silmät ja kaunis hymy. En oikeasti ymmärrä että mikä purenta, en oo koskaan huomannut siinä mitään ihmeellistä.
En kyllä huomannut minäkään. Onko se video vielä nähtävissä jossain?

Muuten olen sitä mieltä että K on välillä aivan tajuttoman hyvännäköinen mutta sitten on sellaisiakin kuvia ja videoita mitkä (sanotaanko nyt näin nätisti) eivät vetoa lainkaan. Kokonaisuutena reilusti plussalla kuitenkin.
 
vierailija
Joo, en oo varma näyttelikö K siinä vai oikeestiko pureskeli mässyttäen jäätelöä ?
Jos viimeksi mainittu niin ei hyvää päivää. Kamalan näköistä.
Jep. K on käärijänä seksikäs ja lipoo kieltään kuumasti, mutta mitä hittoa tuo Jeren jätskin lipsiminen oikein on😳 Ei tuolla ainakaan naista kuumaksi saa. Jos olisin Jertsun nainen, niin haluisin et se olis sänkypuuhissa AINA käärijänä.
 
vierailija
Ei ole kivaa olla yksipuolisen kaukorakastunut.
Ymmärrän senkin. Mä aattelen niin, että B ja joksut on tavallaan plussaa muun elämän ohessa, muiden juttujen päälle on kiva heittäytyä sohvalle katsomaan vaikka jotain uutta haastattelua tai keikkavideota ja kuunnella biisejä. Tai lukea täältä uusimmat spekuloinnit siitä kenen kanssa se B nyt on suhteessa. 😅 Ihan tosissani toivon että löytää jonkun mahtavan tyypin.
 
vierailija
Jep. K on käärijänä seksikäs ja lipoo kieltään kuumasti, mutta mitä hittoa tuo Jeren jätskin lipsiminen oikein on😳 Ei tuolla ainakaan naista kuumaksi saa. Jos olisin Jertsun nainen, niin haluisin et se olis sänkypuuhissa AINA käärijänä.
No huh, onneksi et ole "Jertsun" nainen sit. Vaikea kuvitella psyykettä tuhoavampaa ja masentavampaa kuin vaimo joka haluaa miehensä näyttelevän jotain keksittyä roolihahmoahahmoa eikä tykkää itse henkilöstä, varsinkin intiimimmimmissä tilanteissa.
 
vierailija
No huh, onneksi et ole "Jertsun" nainen sit. Vaikea kuvitella psyykettä tuhoavampaa ja masentavampaa kuin vaimo joka haluaa miehensä näyttelevän jotain keksittyä roolihahmoahahmoa eikä tykkää itse henkilöstä, varsinkin intiimimmimmissä tilanteissa.
No kuka nut haluaisi jotain kummelihahmoa tai turhapuroa sänkyynsä. Se lienee se jeren oikea persoona.
 
vierailija
Kyllä hänellä homokeskusteluissa omat ihailijansa on ja K:lla omansa, K:sta ja B:stä muuten sanoivat match made in heaven
Mitä olen viisupiireissä pyörinyt ja sattumalta käynyt myös mm. siellä tänne vinkatulla sivulla niin tosi marginaalisesti homomiehet hehkuttavat Bojania. Usko pois, mulla ei ole mitään intohimoja puolesta tai vastaan, kun on tästä asiasta kyse. Käärijä muuten tuntuu vetoavan paljon enemmän miehiin kuin B. Mitä muuten tulee noihin gay sivuistoihin, niin niissähän melkein kaikilla miespuolisilla julkisuudenhenkilöillä ja esim. urheilijoilla on omat ihailijansa. Toisia heistä jaksetaan ihastella sivun verran ja toisia taas kymmenien sivujen verran.
 
vierailija
Ei se K n jatkuva kielen lipominenkaan ole enää seksikästä.
Mitähän roolia K nyt vetää keikoilla. Homojutut taitaa olla out.B on historiaa. Naistanssijat jotenkin ei sovi Kn imagoon. Häärijä on jo nähty. CCC on kuultu. Luulin Kn uusiutuvan ihan vaatetusta ja hiuksia myöden. Puhumattakaan kunnon uusista biiseistä. Vanhalla sabluunalla näköjään mennään. Ota tai jätå.
 

Yhteistyössä