K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä taas en ole innostunut Damonista. Hänen olemuksestaan on jotain keinotekoista, vaikka kuinka avaa sieluaan somessa. Nää on näitä, kun ei vaan sytytä, vaikka ei kai hänessä mitään vikaa ole. Hänen taiteellinen maailmansakaan ei oo mun juttu.
Sama juttu mulla. Hetkeksi kiinnostuin hänen ja B:n väleistä, mutta ei henkilönä isommin sytytä muakaan. Kuvansa ovat hienoja.
 
vierailija
Mä en osaa sanoa, mikä Sadiessa tekee sen laimean vaikutelman. Onhan hän periaatteessa kiinnostava ihminen ja hänellä on varmaan paljon sellaista kokemusta mitä hänen ikäisillään ei yleensä ole. Onko se se lapsenkasvoisuus ja herttaisuus, joka laittaa luulemaan, ettei hänessä ole särmää. Alkaa tämä jatkuva Bojanin naittaminen jo käydä voimille ja toisaalta kyllästyttää. Lopetin Bojanin instan seuraamisen ainakin toistaiseksi, vaikka eihän siellä paljon ole materiaalia ollutkaan.
On tuo B naittaminen kyllä vähän työlästä. Ei kelpaa meidän ehdokkaat tai ainakaan ei anna selkeätä vinkkiä että olisi jotain isompaa sutinaa. Ketäköhän sille voisi seuraavaksi yrittää? Käviskö Henri P jos se lähtee Winkkarin mukana Usaan?
 
vierailija

Yhteistyössä