K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis pitikö tuon D. ottaa kuvia ihan tuntemattomista eilen? Oliko niitä tarkoitus julkaista? Mainostaa koko ajan vain tuota tuoksua, mutta minua kiinnostaisi suuresti millaisia kuvia hän saa aikaan taviksista.
 
vierailija
Minusta on helpottavaa, että kaikki eivät ole hänen lumoissaan. Ehkä pääsen itsekin joskus irti.
Joo, ymmärrän hyvin. Itse olen Kärtsän lumoissa ja jos menen lukemaan esim. jonkun palstan sellaista ketjua, missä ei pyöri pääasiassa hänen fanejaan, niin se kyyti on aika julmaa siellä. Unohdan aina, että elän kuplassa, mitä tulee K:n ulkonäköön. Vaikka hän on minusta ja todella monesta muusta karismaattinen sekä upea, niin suurin osa ihmisistä ei välitä hänen ulkonäöstään tippaakaan.
 
vierailija
Joo, ymmärrän hyvin. Itse olen Kärtsän lumoissa ja jos menen lukemaan esim. jonkun palstan sellaista ketjua, missä ei pyöri pääasiassa hänen fanejaan, niin se kyyti on aika julmaa siellä. Unohdan aina, että elän kuplassa, mitä tulee K:n ulkonäköön. Vaikka hän on minusta ja todella monesta muusta karismaattinen sekä upea, niin suurin osa ihmisistä ei välitä hänen ulkonäöstään tippaakaan.
En ole koskaan nähnyt Kta luonnossa. Kasvokuvissa näyttää hyvältä.
 

Yhteistyössä