K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voisi olettaa, että pitäisin Hirviniemeä edes vähän viehättävänä, jos heissä olisi oleellisesti samaa näköä. Jotain samaa voi joissain kuvissa olla.
Tämä ei pidä ihan täysin paikkaansa. Kaksoset voivat olla hyvin samannäköiset, mut eri luonteiset. Moni asia vaikuttaa siihen, et miksi pidämme jotakuta ihmistä puoleensavetävänä.
 
vierailija
Minäkin odotin Bölessä jotain oleellista uutta. Ei ainakaan vielä näkynyt. Häärijän temppuilua ehkä vähän liikaa, Vikmanin lähes paljaat rinnat ei innostaneet, vaikka ne nyt ei olleet K n syytä. Mullakin oli mielessä, että ehkä tulee ihan uusi väri hiuksiin. Tekniikkatemppuja oli lisätty, pyroja ja videoita. Ihan hyvät arvioinnithan se show kuitenkin sai.
On kyl syvällistä fanitusta kun kaikkein tärkein seikka jossain artistissa on värjääkö se hiuksen eri värisiksi, ja se ois "oleellista uutta". Tää on kuin jotain 15-vuotiaiden teinien porukkaa. xD
 
vierailija
Veikkaan et hän on 72 v. Ei häntä haittaa vaikka Bojan on melkein 50 vuotta nuorempi.
Olen se, joka näkee Bojanista unia. Mitenhän ikäni siihen liittyy? Unissani ovat viime aikoina seikkailleet myös mm. Viidakkokirjan hahmot, Viivi Pumpanen ja Matti Vanhanen, ihan vain esimerkkeinä hullusta hahmogalleriasta. Ja ei, uneni eivät todellakaan ole mitään kuolausunia, vaan useimmiten niissä seikkaillaan vauhdikkaissa merkeissä. Bojanin kanssa olin viimeksi Sveitsissä laskuvarjohyppäämässä, ja ihan täysissä pukeissa oltiin. 😀
 
vierailija
On kyl syvällistä fanitusta kun kaikkein tärkein seikka jossain artistissa on värjääkö se hiuksen eri värisiksi, ja se ois "oleellista uutta". Tää on kuin jotain 15-vuotiaiden teinien porukkaa. xD
Itsehän se toi esille uudistumistaan ja vihjailija uutta tukkatyyliä. Näitä ei ole juuri nähty. Mun puolesta H voisi poistua takavasemmalle, se on jo nähty, joku satunnainen esiintyminen olisi ok. Kielen näyttäminenkin on nähty, siitäkin vois siirtyä eteenpäin. Välillä tässä nähtiinkin vähän erilaista Koota, mutta ehkä itse tykkää siitä samasta vanhasta ja kokee olonsa hyväksi siinä roolissa.
 
vierailija
Mullakin on vähän mennyt K hype ohi. Näin hänet viime vuonna 3 kertaa, nyt ei ole enää innostusta nähdä, toki jossain festareilla ihan mielelläni katson. Varmaan ihan väistämätöntä sen hullun viime vuoden jälkeen, että tilanne tasaantuu. Mut kaikki hyvää hänelle, toivottavasti uskaltaa nyt enemmän liikkua ihmisten joukossa, tai jopa ilman turvamiestä.
 
vierailija
Mua vähän jopa ärsyttää et nyt keikoilla nostettu niin vahvasti Härtsää ja tanssijoita. Tanssijoista etenkään en välitä yhtään. Sit ne Bölen sänky ja mopo myös ollut jo monella keikalla. Yleisölle juttelua on nyt tosi paljon vähemmän, mikä on hyvä sinänsä et siihen meni joskus aiemmin liikaakin aikaa keikasta, mur nyt K ottaa kontaktia yleisöön hirmu vähän:(
 
vierailija
Mua vähän jopa ärsyttää et nyt keikoilla nostettu niin vahvasti Härtsää ja tanssijoita. Tanssijoista etenkään en välitä yhtään. Sit ne Bölen sänky ja mopo myös ollut jo monella keikalla. Yleisölle juttelua on nyt tosi paljon vähemmän, mikä on hyvä sinänsä et siihen meni joskus aiemmin liikaakin aikaa keikasta, mur nyt K ottaa kontaktia yleisöön hirmu vähän
Joo, sitä stanan sälää vaan raahataan silmänlumeeksi. Pikkukeikoilla taitaa olla vielä kontaktia, mutta tuskin sitäkään enää kauaa, kun yleisö alkaa ottaa suoraa kontaktia peppuun
 
vierailija
Mua vähän jopa ärsyttää et nyt keikoilla nostettu niin vahvasti Härtsää ja tanssijoita. Tanssijoista etenkään en välitä yhtään. Sit ne Bölen sänky ja mopo myös ollut jo monella keikalla. Yleisölle juttelua on nyt tosi paljon vähemmän, mikä on hyvä sinänsä et siihen meni joskus aiemmin liikaakin aikaa keikasta, mur nyt K ottaa kontaktia yleisöön hirmu vähän
Oon samaa mieltä. Tosin mielestäni on hyvä jos on vähentänyt kontaktia yleisöön.
Onhan myös sanonut ettei ota enää ICIP:n kohdalla ketään lavalle.
Alkoi mennä jo (yleisön puolelta) överiksi. Osalla meni myös hattuun huomio. Myös turvallisuusuhat on kuitenkin olemassa.
Vielä kun tässä välissä oli cancelointijupakka niin ymmärrän hyvin K:n päätöksen.
 

Yhteistyössä