:wave: moikka! minä 26v. , iskä 30v. ja lapsoset tytöt 2/99 ja 8/00 sekä poika 1/05 sekä tulossa neljäs jos hyvin menee. lask.aika joulukuun 18.päivä =)
Täällä 28v yhden lapsen äiti Vihannista. Poika syntynyt 1/06. Toista ollaan kuumeiltu jo jonkin aikaa, yritys alkanee loppuvuodesta kun poika vähän kasvaa
Itse olen 23v., avopuoliso on 29v. ja tytär 1kk 2vko :heart: Ajateltiin hankkia toinen parinkolmen vuoden päästä, se tuntuis hyvältä ikäerolta. Ehkäisyä ei ole kyllä vielä, mutta kierrukan ajattelin laitattaa kun jälkitarkastus on tehty.
Olen 3v Nikon äiti ja toinen olisi toiveissa. Ehkäsy ollaan jätetty pois noin vuosi sitten, mutta vielä ei ole tärpännyt. Nikoa yritettiin kaksi vuotta...
Itse olen 30v ja aviomies 32v. Asustellaan länsi-suomessa.
Hei! :wave:
Minä olen 26v, mies 28 ja meidän esikoinen kohta 8v. :heart:
Toisen laskettu aika ois laskurin mukaan 31.12, eli tänään on tasan 6 rv!
Toista lasta yritettiin 1v9kk...
Olen 29v, mies myös. Poika täyttää tässä kuussa 6v, ja 5v on yritetty toista. Nyt piinaillaan keinohedelmöityksen tulosta. Pessimistinen olen tuloksen suhteen.
Minä 20.v ja avomieheni 21.v (heinäkuussa menemme vihille) ja poika 8kk. Olemme itä-suomesta. Toista lasta ei olla vielä suunniteltu, aika sen näyttää...
Täällä yksi Jyväskylässä asusteleva yhden tytsin (6 1/2 kk) äippä. Ikää mulla on 24vee, avokki 28vee ja koiruuskin löytyy huushollista. Toista lasta ei ole ainakaan lähitulevaisuudessa tulossa, mutta koskaan ei pidä sanoa ei koskaan