Yhden illan jutut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyacinth
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyacinth

Vieras
Minä en saa paljoa irti yhden illan jutuista, ja olen päättänyt että ne ei ole minun juttu, ja en niitä enään harrasta. Itse olen jo 50+

Mitäs muut naiset sanoo: nautitteko? Kiva jos vastaajat mainitsevat ikänsä, se kertoo seksi-asioissa aika paljon, ja kiva jos tulee eroja esiin iän perusteella.

Parikymppisenä tuli muutamia kertoja harrastettua yhdenillanjuttuja (lukuunottamatta ollenkaan teiniaikaisia töppäilyjä, jotka ovat täysin oma lukunsa), mitä niistä jäi käteen, pahimmassa tapauksessa raskauden ja tautien pelko kun ei voinut olla varma kumppanista, eikä edes kondomin luotettavuudesta, sillä yhdenillanjuttuni tapahtuivat baari-iltojen jälkeen ja ei ihan selvin päin.
Seksi ei yleensä ole hyvää (poikkeuksiakin löytyy tietysti), ei tunneta toista, eikä tiedetä mistä toinen nauttii ( vaikkakin niinhän sanotaan että yhdenyönsuhteet ovatkin tarkoitettu omaan nautintoon) mutta ei sitten toinenkan osapuoli tiedä ja osaa tehdä niin kuin itse pitäisit.
Ammuherääminen on usein nolo ja äkkiä tilanteesta pois tai toinen ääripää, mies haluaa jotain enemmän. Ja jos illalla on tullut kovinkin reippaasti otettua, voi melkomoinen mörkökin viereiseltä tyynyltä nostaa päänsä aamulla.. =)
Jätin irtosuhteet ja olen onnellinen parisuhdeseksiin j sinkkuna kestän puutteet mielummin kuin hakisin yhdeksi yöksi miestä.
Tämä minun mielipiteeni ja kokemukseni, monelle yhdenyönsuhteet on se ainoa oikea, seksiä ilman sitoumuksia. Mielipiteitä on monenlaisia, niinkuin meitä ihmisiäkin.

Siinäpä se !
Naisilla on useimmiten se lähtökohta, että mies tekee heille nautinnon. Itse ei haluta panna rikkaa ristiin.
Miehellä taas on itsestään selvää, että se oma nautinto haetaan itse.

Siksi naisilla ei ole läheskään niin hauskaa yhdenillan jutuissa, kuin miesväellä.

Onko nainen ollenkaan seksuaalinen ?Naisen tehtävä,näin karkeasti ilmaistuna on synnyttäminen,uutta jälkikasvua tuottaa miehen siittämänä.Mies on valmis siittämään vaikka naapurin lehmän,jos kiima on päällä.Naisilla ei taida olla samaa kiimaa,paitsi joskus.Miten joku luoja näitä asioita liene suunnitellut.Miksi naisille orgasmin saanti ei joskus ole helppoa,miehille taas yleensä on?Nainen on seksikäs pakkaus,ilmeisesti miehen halun nostattamiseksi ja suvunjatkamiseksi.

Ajattelen että vaikka seksinhalun saa tyydytettyä yhdenillan jutuissa, niin ei ne oikein anna mitään, jotain pinnallista vaan. Kuinka moni onkaan sanonut tuntevansa itsensä joksikin jakajaksi, sekä miehiä että naisia. Moni vain turhautuu tuollaisesta pinnallisuudesta ja epätoivoisena etsii syvempiä suhteita. Ja on se seksuaalisuus niin vahvaa naisillakin että sitä menee montaa kertaa etsimään baariin ja tuo mukanaan jonkun (parempi kuin ei ketään) ja taas katuu, ennen kuin lopulta tajuaa että tämä vain riistää itsetuntoa ja yrittää lopettaa.

Ei luoja olisi antanut naiselle klittaa ja muita erogeenisiä alueita jos ei niillä olis mitään tarkoitusta. Ja kiimakin on annettu meille ihmisille(naisillekin) lahjaksi, sitä vain pitäis osata hoivata ja kunnioittaa, onhan meille annettu järki, ajatuksentaito ja tunteet. ITselleni tuottaa vaikeuksia järjen käyttö kauheen kiiman takia munasolun irtoamisen aikoihin ;-)) paras kun en baariin lähde silloin ;-)) Mutta en naapurin sonnille kuitenkaan ...

Nuorena tytönhupakkona ei oikeastaan tuntunut miltään, paitsi seuraavana aamuna oli morkkis. Harvoin sai seksuaalista nautintoakaan, enemmänkin se oli semmoista räpläämistä ja sähellystä.
Hiukan vanhempana (silloin kun olin sinkkuna) pidin riman korkealla ja olin varovainen alkoholin kanssa, jos menin viihteelle etsimään yöseuraa. Yksi ainut kerta oli nautinnollista ja kiihkeää seksiä, mies oli ulkomaalainen, liekö sillä merkitystä, tuskinpa.
Kultaisessa keski-iässä on vain muutama kokemus yhden yön jutuista, ja täytyy sanoa että olen pettynyt.
Olen intohimoisessa ja toimivassa parisuhteessa, ja seksi on ihanaa, joten yhden illan jutut ovat osaltani historiaa.
Jos elämäntilanteeni olisi toisenlainen, voi olla että kokeilisin kepillä jäätä jos kohdalle sattuisi joku todella mielenkiintoinen mies... ; )

Olen 37-vuotias nainen, enkä ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja. Olen nyt toisessa liitossani (ensimmäinen kesti 12 vuotta, toista on nyt kestänyt kohta 8 vuotta), ensimmäisessä liitossani (tai eihän nämä tietenkään heti liittoja olleet, poikaystäviä tietenkin) menin ensimmäisen kerran sänkyyn vuoden seurustelun jälkeen, toisessa viikon...)

Varhaisteini-iän poikaystävien kanssa en sitten ollut yhdynnässä lainkaan.

Olen sitä mieltä, että seksi sen kuin paranee, kun suhde vanhenee. Nykyisen mieheni kanssa meillä on varsin aktiivinen ja monipuolinen seksielämä. Jos jostakin syystä eroaisimme, en osaisi edes kuvitella, että sittenkään harrastaisin yhden illan juttuja, kun en ole sellaisia tosiaan koskaan kokenut ja sellainen tuntuisi todella vieraalta ajatukselta.

Seksiä toki sittenkin harrastaisin, mutta itseni kanssa!

Ei kait niiltä yhdenyönjutuilta mitään järisyttäviä tunteita ja syvää lämpöä etsikään. Pelkkää seksuaalista nautintoa ja tyydytystä enemminkin.

Toisaalta sänky on ihan hyvä paikka ( siinä missä muutkin paikat ) tutustua toiseen, josko tästä vaikka jotain kehkeytyisi. Toki siinä on oma vaaransa, koska sängyssä saattaa pilata hyvän orastavan tunteiden ja ajatusten suhteen.

Itsekin suhtaudun hyvin negatiivisesti yhdenyönsuhinoihin. Kunnes... Erään juhlaillan tiimoilta tapasin miehen ravintolassa, tanssittiin ja juteltiin ja oli oikein mukavaa. En ollut koskaan aiemmin harrastanut mitään moista (uskotaiälä), mutta nyt päätin, että siinäpä sopiva mies yön ilonpitoon. Eli se olin minä, kun ehdotin, että voitaisiin lähteä hänen asunnolleen iltahömpsyille. Sinänsä hyvin poikkeuksellista minulta.

Yllättäen seksi hänen kanssaan oli hyvin nautinnollista ja miellyttävää. Juteltiinkin paljon ja aamulla hän halusi yhteystietoni. Parin päivän päästä mies ottikin yhteyttä ja sovittiin treffit. Siitä on nyt vajaa vuosi. Ollaan joskus naureskeltu sille meidän tapaamiselle. Ei mies ainakaan ole minulle sanonut mitään negatiivista siitä, että suhteemme alkoi yhteisestä yöstä eikä se ole muutenkaan vaikuttanut mielestäni mihinkään. Hän kuitenkin tuntee minut ja tietää, etten ole mikään yhdenyönsuhina-santra. Se nyt vain sattui kohdalle tuollainen tapaus. Ja hyvä, että sattui. Tiedän kyllä, että on ehkä harvinaista tavata elämänsä mies noin, mutta eikös sitä sanota, että poikkeus vahvistaa säännön.

Onnitteluni, noudatit luonnon kutsua ja se sattui paikalleen. Me miehet teemme ihan samaa vaikka saammekin siintä haukkumisia millaisia siokoja olemme. Jano, nälkä ja seksivietti on ainoat luonnolliset tarpeet mtä saamme syntymälahjaksi, kaikki muu on meidän omaa keksimää koilotusta. Meille miehille seksivietti on ehkä voimakkaampi kuin teille naisille. Ilman miehen valtavaa seksi halua ei maailmassa ihmisiä tänäpäivänä näkyisi, maa voisi olla vaikkapa se elokuvien Apina Planeetta. Vaikka olenkin parisuhteessa niin silti joskus näkee naisen jota ei voisi vastustaa jos vaan tilaisuun tulisi niin olisin valmis pettämään vaimoani. Se on selittämätön tunne, ihan varmasti se olisi vain yhden kerran juttu. Mielestäni jokaisen täytyy noudattaa sisäistä kutsua ja toimia sen mukaan. Ei ole naiselle häpeäksi etsiä täydellistä seksikumppania, koska seksi on tarpeellista henkisesti ja ruumiillisesti terveeseen elämään. Jaa niin ......sivu huomautus en ole vielä pettänyt vaimoani ja meillä on hyvä seksielämä. Onneksi ei ole tullut tilaisuutta noudattaa sitä villiä luonnon kutsua.