A
avulias
Vieras
ap;n kanssa samoilla linjoilla ja mitäs sitä muuta siihen sotkemaan ja jos itse kerran tyydytyksen saa=)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja hyhhhyhyi!:ootte te oksettavia!
Mitä oksettavaa tuossa muka oli? (Oletetaan, että sekä ap että virolaismies olivat vapaita. - Sitähän ei ap:n tekstissä kerrottu että olivatko vai eivät...)
Vakka kohtasi kantensa ja kumpikin sai mitä ilmeisimmin juuri sitä mitä halusikin! Niinhän asioitten ihannetapauksessa kuuluisikin mennä!
Ongelmia tulee yleensä vasta siinä tapauksessa, jos toiveet eivät kohtaa. (Toinen haluaa pelkkää seksiä ja toinen seurustelusuhteen.)
Itseasiassa ei kumpikaan kai olla vapaita, mutta mitä se tähän kuuluu, aikuiset ihmiset olivat seksiä vailla, molemmat saivat sitä ja kukaan tuskin menetti mitään.
Jotenkin kun ikää alkaa jo olla niin tuo seksintarpeiden tyydyttäminen on itsekkäämpää kuin nuorena, jolloin ajatteli ihanteellisemmin. Nyt tuntuu enemmän siltä, että elä niin kuin tuntuu.
Ei näihin juttuihin perheitä sotketa eikä niitä muistella, niistä puhuta tai mitään morkkiksia podeta - seksiä se vaan oli.
Virolainen maksoi etukäteen baarissa drinksuilla. Halvalla saiAlkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Ap, ootsä vielä linjoilla?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Nähtävästi aapee oli huora, kun virolainen ei jäänyt
koko yöksi notkumaan.
"Vieras" näemmä haluaisi tietää, että jättikö virolaismies lähtiessään cash:iä..?
Alkuperäinen kirjoittaja Halpa Huora:Virolainen maksoi etukäteen baarissa drinksuilla. Halvalla saiAlkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Ap, ootsä vielä linjoilla?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Nähtävästi aapee oli huora, kun virolainen ei jäänyt
koko yöksi notkumaan.
"Vieras" näemmä haluaisi tietää, että jättikö virolaismies lähtiessään cash:iä..?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Halpa Huora:Virolainen maksoi etukäteen baarissa drinksuilla. Halvalla saiAlkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Ap, ootsä vielä linjoilla?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Nähtävästi aapee oli huora, kun virolainen ei jäänyt
koko yöksi notkumaan.
"Vieras" näemmä haluaisi tietää, että jättikö virolaismies lähtiessään cash:iä..?![]()
Itse maksoi juomani, minä olin se joka halusi hänet mukaansa ihan selkeästi, ei toisinpäin varmaan toimisikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Halpa Huora:Virolainen maksoi etukäteen baarissa drinksuilla. Halvalla saiAlkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Ap, ootsä vielä linjoilla?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Nähtävästi aapee oli huora, kun virolainen ei jäänyt
koko yöksi notkumaan.
Itse maksoi juomani, minä olin se joka halusi hänet mukaansa ihan selkeästi, ei toisinpäin varmaan toimisikaan.
Ns. munahaukka ja rattopoika? :xmas:
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja avulias:muuten samaa mieltä,mutta vaikka olisi varattukin siinä ei mitään pahaa,kunhan muistaa sen kumin=)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja avulias:muuten samaa mieltä,mutta vaikka olisi varattukin siinä ei mitään pahaa,kunhan muistaa sen kumin=)
Haista säkin huilu!
Kuinkahan paljon ikää tuohon idealismin menettämiseen muuten tarvitaan?Mä oon jo 36v ja olen edelleen valmis toimittamaan pettureita saunan taakse.
Alkuperäinen kirjoittaja avulias:Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vaihdetaanko saittia=)?
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja avulias:muuten samaa mieltä,mutta vaikka olisi varattukin siinä ei mitään pahaa,kunhan muistaa sen kumin=)
Haista säkin huilu!
Kuinkahan paljon ikää tuohon idealismin menettämiseen muuten tarvitaan?Mä oon jo 36v ja olen edelleen valmis toimittamaan pettureita saunan taakse.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja sinä lähdit baariin "tanssimaan"?
Alkuperäinen kirjoittaja avulias:oletko sinä se joka lähdit baariin ja sait haluamasi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja avulias:oletko sinä se joka lähdit baariin ja sait haluamasi?
Olen juuri se
En ylpeile tällä, mutta tyytyväisempi olen nyt kuin eilen.
MIehen kanssa menee miten menee, arki ei meinaa sujua, vaikka rakkauttakin lienee jäljellä.
Alkuperäinen kirjoittaja avulais:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja avulias:oletko sinä se joka lähdit baariin ja sait haluamasi?
Olen juuri se
MIehen kanssa menee miten menee, arki ei meinaa sujua, vaikka rakkauttakin lienee jäljellä.
Sitten ollaan samassa veneessä.
Vaimon kanssa menee niin ja näin,arki pyörii,kaikki muu ei.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja avulais:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja avulias:oletko sinä se joka lähdit baariin ja sait haluamasi?
Olen juuri se
Sitten ollaan samassa veneessä.
Vaimon kanssa menee niin ja näin,arki pyörii,kaikki muu ei.
Eli meidän on tavattava![]()