Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Lode "nyt harmaana"
Kyllä mulle ainakin tuli heti mieleen että joku tossa tuuppailis sua samalla oikeinpäin. Vai onko se penis sitten liian käyrä väärään suuntaan.. ei hajua.
Hyvältähän se näyttäis, tai vähintään mielenkiintoselta.:xmas:
Aika helvetin käyrähän se sais kyllä olla, jotta vois tossa onnistuneesti kikkelöidä. Mielenkiintoista ennen kaikkea.

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22765165:
Voi hyvänen aika kuinka suloinen kuva. :heart: Kirjoitustesi perusteella vaikutat hurjan vastuuntuntoiselta äidiltä, mutta tuossa kuvassa todellakin niin lapselta, että tällainen täti aivan heltyy :hug: Tekisi mieli adoptoida sinut omaksi tyttärekseni :) Saisin suloisen lapsenlapsen siinä samalla :D Ja lapsenlapsi olisi omaa lastani vanhempi :LOL:
Voi kauheeta :D Mä olen ihan hämmentynyt kun tässä ketjussa tullu hirveesti kehuja :D Mä en ole koskaan kuvitellu olevani ollenkaan nätti, ennen näissä ketjuissa kommentit olleet lähinnä tasoa "Täh, mä kuvittelin sun olevan nelikymppinen" "Kas, teiniäiti" tai "mikä kantoliina toi on??"

On mua muuten luultu mun tyttären siskoksi parikin kertaa :xmas: :whistle: Leikkipuiston kiipeilytelineissä riekkuminen ei varmaan yhtään edistä asiaa :kieh:

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Lode "nyt harmaana";22766185:
Aika helvetin käyrähän se sais kyllä olla, jotta vois tossa onnistuneesti kikkelöidä. Mielenkiintoista ennen kaikkea.
Ei tarttis sittenkään, katsoin kuvaa uudelleen, riittäisi että mies vaan seisoisi siinä takana. kikkeli uppoaa ihan oikeessa kulmassa sisään, kuin veitsi voihin suorastaan. Tarkistapa itse.

Ei tarttis sittenkään, katsoin kuvaa uudelleen, riittäisi että mies vaan seisoisi siinä takana. kikkeli uppoaa ihan oikeessa kulmassa sisään, kuin veitsi voihin suorastaan. Tarkistapa itse.
Se on sit vaan eri juttu, että kuka tossa asennossa jaksaa yhtään pidempään pykiä. :D

Varsinkin, jos meno vallan vallattomaksi yltyy.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22766224]Olet kusipää helluntalainen... oikeasti. Miksi sinun pitää mättää näitä kuviasi tänne, kun ne on niin nähty jo?![/QUOTE]

Yritätkö sä haukku uskovaista kutsumalla häntä uskovaiseksi? :D Tää on vähän ku yrittäis haukkua lesboa kutsumalla häntä lesboksi :D FAIL!

PS. Kuvaketjuun useimmiten on tarkoitus laittaa kuvia. Tää on vissiin jääny sulle hämäräks :hug:

"vieras"
Yritätkö sä haukku uskovaista kutsumalla häntä uskovaiseksi? :D Tää on vähän ku yrittäis haukkua lesboa kutsumalla häntä lesboksi :D FAIL!

PS. Kuvaketjuun useimmiten on tarkoitus laittaa kuvia. Tää on vissiin jääny sulle hämäräks :hug:
Kuvaketjun tarkoitus on varmaankin saattaa naamansa arvostelun alaiseksi. Sinulle se on ilmeisesti jäänyt hämäräksi.

Yhteistyössä