Siis herttinen omalta koneelta selasin!!! En täältä Korjaan ennenku tulee selkäänSelasin noita kuvia ja oi voi kuinka itserakas ihminen täytyy olla kun noita "duckface" kuvia yläviistosta löytyy MONTA Pistäkää liiisäää kuvia
sä oot jo pölömpi ku mäSiis herttinen omalta koneelta selasin!!! En täältä Korjaan ennenku tulee selkään
Joo heti ois kaikki duckfacet tullu tähän lynkkaamaan sua. (ja siis vitsillä)Siis herttinen omalta koneelta selasin!!! En täältä Korjaan ennenku tulee selkään
Tiina Lymi....Vihdoinkin?! Haha.
sä oot jo pölömpi ku mä
Näin hänestä unta yksi yö Olin vähän ihastunut... itseeni? :OTiina Lymi....
Näin hänestä unta yksi yö Olin vähän ihastunut... itseeni? :O
kiitos on joskus harvoin nähty, tosin erinäköisenä, sen verran on ulkonäkö tässä muuttunut.Tähtisilmät! Sua ei oo ennen nähty, eihän?
Sun kuvan oon mielestäni nähnytkin aikaisemmin. Nätti tyttö olet
Ennen oli peppu leviö nyt huulet :kiss:
:xmas:Ennen oli peppu leviö nyt huulet :kiss:
Mulla tuli 10kg leveyttä ku lopetin tupruttelun kokonaan....toiset 10kg tuli lääkkeillä:xmas:
Se on vähän niinku addiktio... Lopetat röökin polton ni syöt ittes leviäks vaiks karkin kans. Saat persiin pieneks ni huulet leviää jotenki mysteerisesti... Perusvikoja
Käytätkö toisella saitilla nim.punapää?:xmas:
Se on vähän niinku addiktio... Lopetat röökin polton ni syöt ittes leviäks vaiks karkin kans. Saat persiin pieneks ni huulet leviää jotenki mysteerisesti... Perusvikoja
Todellakin. Peppu, lanteet, hymy, tissit, maailmankatsomus...Naisessa pitää ehdottomasti olla jotakin leveääkin
No sit sä olet kyllä ollu tosi laiha. Siis jos ne 20kg on mukana näissä laittamissasi kuvissa. Mielestäni sulla on tosi hyvän mallinen kroppa.Mulla tuli 10kg leveyttä ku lopetin tupruttelun kokonaan....toiset 10kg tuli lääkkeillä
Niin on...mulla vaan on niin kamlan viheriä nassu.....Todellakin. Peppu, lanteet, hymy, tissit, maailmankatsomus...
Hauska saada nikeille kasvot.
En käy muualla ku karppi sivustolla ja siellä oon ihan samalla nikillaAlkuperäinen kirjoittaja muistelen nähneeni sinut;22762496:Käytätkö toisella saitilla nim.punapää?