Lunatic
No niin tietysti.:vampire:Alkuperäinen kirjoittaja Lode "nyt harmaana";22766116:Toihan on vaan tollasta alkulämmittelyä.
No niin tietysti.:vampire:Alkuperäinen kirjoittaja Lode "nyt harmaana";22766116:Toihan on vaan tollasta alkulämmittelyä.
Kuvia! :attn:Kikkelöidään ylösalasin.
Kyllä mulle ainakin tuli heti mieleen että joku tossa tuuppailis sua samalla oikeinpäin. Hyvältähän se näyttäis, tai vähintään mielenkiintoselta.:xmas:Mua alko jotenki hirveesti kiehtomaan toi ylösalaisin kikkelöinti, miltähän se mahtais näyttää?
Nyt siis laittelet näitä käsiteltyjä kuvia? Hiuksia on paljon, mutta naama kuin petolinnun perse?
Aika helvetin käyrähän se sais kyllä olla, jotta vois tossa onnistuneesti kikkelöidä. Mielenkiintoista ennen kaikkea.Kyllä mulle ainakin tuli heti mieleen että joku tossa tuuppailis sua samalla oikeinpäin. Vai onko se penis sitten liian käyrä väärään suuntaan.. ei hajua.
Hyvältähän se näyttäis, tai vähintään mielenkiintoselta.:xmas:
Voi kauheeta Mä olen ihan hämmentynyt kun tässä ketjussa tullu hirveesti kehuja Mä en ole koskaan kuvitellu olevani ollenkaan nätti, ennen näissä ketjuissa kommentit olleet lähinnä tasoa "Täh, mä kuvittelin sun olevan nelikymppinen" "Kas, teiniäiti" tai "mikä kantoliina toi on??"Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22765165:Voi hyvänen aika kuinka suloinen kuva. :heart: Kirjoitustesi perusteella vaikutat hurjan vastuuntuntoiselta äidiltä, mutta tuossa kuvassa todellakin niin lapselta, että tällainen täti aivan heltyy :hug: Tekisi mieli adoptoida sinut omaksi tyttärekseni Saisin suloisen lapsenlapsen siinä samalla Ja lapsenlapsi olisi omaa lastani vanhempi
Ei tarttis sittenkään, katsoin kuvaa uudelleen, riittäisi että mies vaan seisoisi siinä takana. kikkeli uppoaa ihan oikeessa kulmassa sisään, kuin veitsi voihin suorastaan. Tarkistapa itse.Alkuperäinen kirjoittaja Lode "nyt harmaana";22766185:Aika helvetin käyrähän se sais kyllä olla, jotta vois tossa onnistuneesti kikkelöidä. Mielenkiintoista ennen kaikkea.
Se on sit vaan eri juttu, että kuka tossa asennossa jaksaa yhtään pidempään pykiä.Ei tarttis sittenkään, katsoin kuvaa uudelleen, riittäisi että mies vaan seisoisi siinä takana. kikkeli uppoaa ihan oikeessa kulmassa sisään, kuin veitsi voihin suorastaan. Tarkistapa itse.
sulla on siellä kulma, astemitat ja laskukone valmiina näihin tieteellisiin tutkimuksiin..opcorn:Ei tarttis sittenkään, katsoin kuvaa uudelleen, riittäisi että mies vaan seisoisi siinä takana. kikkeli uppoaa ihan oikeessa kulmassa sisään, kuin veitsi voihin suorastaan. Tarkistapa itse.
O_O Juu tuollasen varmaan sutasee naamaan parissa minuutissa ennen ku kauppaan lähtee
:xmas: Nyt vihdoin siitä matikasta olis hyötyä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22766199:sulla on siellä kulma, astemitat ja laskukone valmiina näihin tieteellisiin tutkimuksiin..opcorn:
matikoita alkaa taas kohta saamaan, niistä tulee niin hyvää keittoo:xmas: Nyt vihdoin siitä matikasta olis hyötyä.
Ei kai se kauaa kestä. Outo kuvakulma saattaa lähettää siittiöt liikkeelle jo ennen varsinaista aktia.Se on sit vaan eri juttu, että kuka tossa asennossa jaksaa yhtään pidempään pykiä.
Tätä minä just tarkoitan! Ihminen on kuin keskitysleiriltä pois päässyt ja toooosi kaunis mielestänne!Sun kuvan oon mielestäni nähnytkin aikaisemmin. Nätti tyttö olet
Käsitelty kuva. Tällä mimmillä on oikeasti kamalat hampaat.Ihana kuva! Sulla on kyllä kauniit silmät :heart:
Kyllähän sitä vois laittaa naamaansa vaikka mitä, mutta sinä itse olet tosi pahan näköinen. Ihan kuin Leukistinenkin. Eihän kukaan naapuri voi kommentoida teidän kuvianne?
Senkin äiti! ...auts..Yritätkö sä haukku uskovaista kutsumalla häntä uskovaiseksi? Tää on vähän ku yrittäis haukkua lesboa kutsumalla häntä lesboksi FAIL!
PS. Kuvaketjuun useimmiten on tarkoitus laittaa kuvia. Tää on vissiin jääny sulle hämäräks :hug:
Kuvaketjun tarkoitus on varmaankin saattaa naamansa arvostelun alaiseksi. Sinulle se on ilmeisesti jäänyt hämäräksi.Yritätkö sä haukku uskovaista kutsumalla häntä uskovaiseksi? Tää on vähän ku yrittäis haukkua lesboa kutsumalla häntä lesboksi FAIL!
PS. Kuvaketjuun useimmiten on tarkoitus laittaa kuvia. Tää on vissiin jääny sulle hämäräks :hug: