Se on siis sovittuMä painan 60kg mut tarttis tehdä tuolle mahalle jotakin....painon ei tarvii tippua kyllä mutta mahaa tarvii saada pois.
Eli otetaan tähtäin ja loistetaan molemmat kesällä (pimeessäkin)
Aijaa.com - 7218612.jpg
ulosulos...
Joillakin roskia vain on, johtuu varmaan siitä, ettei laita koskaan luukkuja kiinni. Se estäisi vähän roskien tulon silmiinJoillakin on roskia silmissä, mitkä estää kauneuden näkemisen.
Annatko mulle?Koska joillekin ei ole vielä aikuisiälläkään siunaantunut käytöstapoja.
joo. Painan ainakin 56 kiloa. Voin laittaa kuvan mun pyöristyneestä rungosta, kun pääsen himaan..Alkuperäinen kirjoittaja nätti kuitenkin;22758761:Oletko sie hiukka pyöristynyt..vai tekeekö tuo tukka sen et näytät vanhemmalle ja pyöreemmälle.
Ihan näyttää sulta!
kiitänIhan näyttää sulta!
Oooo, sä oot ihan mielettömän näköinen. Siis kaunis.
Ei yhtään aneeminen. Sulla on livenä(kin) ihan mielettömän kivan värinen iho ja tosi kauniin muotoiset kasvot.
Jep. Transvestiitti tulee mieleen.Oooo, sä oot ihan mielettömän näköinen. Siis kaunis.
Olet kultsi oikeassa :saint:Koska joillekin ei ole vielä aikuisiälläkään siunaantunut käytöstapoja.
Itse olen ajatellut sen olevan lähinnä realismia. Olen korkeintaan tavallisen näköinen, enemmän ruma kuin kaunis tai edes nätti - mutta ei se haittaa, kun kaikki ei voi tosiaan olla kauniita.Kauheeta! Et sä oo mikään rumahko. Ei saa ajatella niin itsestään.:hug: Olet ihana.
Hmm... olisko jotain 1,5 vuotta. Muutettiin toiselta rannalta tähän rannalle että tuulisuus nyt ei niinkään haittaa Ihana alue olis jos ei olis niin paljon häiriintyneen oloista nuorisoa täällä....Ootteko kauankin asuneet tuolla missä kuva otettu? Mites viihdytte? Kova tuuli käy lähes aina.