Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="sone";22758921]Harmaana ja taustalla mut kai sitä vois pitkästä aikaa vilahtaa näin joulun ja uuden vuoden kunniaks :)

[/QUOTE]


Mun mielestä sä näytät vähän siltä tytöltä elokuvassa "Ruusun nimi". Tuli just joulun aikaan. Siinä se munkki-poika rakastui siihen tyttöön, mutta ei koskaan saanut tietää sen nimeä.
 
Voi jumpe
Oon aina ajatellut että plussalaiset on rumia ruikuttajia, mutta täällähän on oikeita arjen supersankareita, kun jaksaa itsensä pitää noin nätteinä ja vielä perheenkin hoitaa siinä sivussa ;-) Koko ketjun luettuani mieleeni jäivät erityisesti:

Mummeliisa - älyttömän hyvännäköinen, en ihmettele, että miehet ovat mielellään useat lapsesi alulle laittaneet ;-)

NinaTT - kuten useaan kertaan jo sanottu, näytät ihan mallilta! Ihana :)

Leukistinen aksolotli - Olen luullut sua paljon vanhemmaksi ja tiukkapipoiseksi - ihan vain tuon sun avatar-kuvasi vuoksi. Todella kaunis, ihan kateelliseksi tulin!

Ja sitten tämä takinpukijatyttö, sinun kuviasi olen usein yrittänyt löytää profiilistasi, koska avatar-kuvasi on niin kaunis. Kateus se vaan kasvaa ja kasvaa, kun näin, miten hoikkakin olet!!

KUKAAN ketjuun kuvansa laittanut ei ole pätkän vertaa ruma!!! :)
 
Leukistinen aksolotli
Voi jumpe: mä olen vanha ja tiukkapipoinen.:D Avatariin on muuten vaikea löytää kuva, joka ei silppuunnu juuri silmien tai suun kohdalta ihan surkeaksi, kun se pitää kutistua noin pieneksi.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Mitäh??;22759365:
:O :O :O Nyt meni kyllä kaikki mielikuvat Scarletista roskiin. Olen aina luullut, että olet kaunis nainen, oikein lady :O Aivan erilainen mielikuva tullut... Sinähän olet aivan... tavallinen harmaa vanhempi nainen :O
Lady? En kyllä miellä ketään rääväsuista haistattelijaa ladyksi, oli kaunis tai ei. Lady on nainen, joka käyttäytyy sivistyneesti, arvokkaasti.
 
Mitäh??
[QUOTE="vieras";22759420]Lady? En kyllä miellä ketään rääväsuista haistattelijaa ladyksi, oli kaunis tai ei. Lady on nainen, joka käyttäytyy sivistyneesti, arvokkaasti.[/QUOTE]

Sellainen mielikuva on tullut nimimerkin ja muun perusteella että Scarlett on joku aina viimeisen päälle ehostettu lady pitkine kynsineen ja hiuksineen... Todellisuus oli näköjään aivan toinen
 

Yhteistyössä