Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Mitäh??;22759365:
:O :O :O Nyt meni kyllä kaikki mielikuvat Scarletista roskiin. Olen aina luullut, että olet kaunis nainen, oikein lady :O Aivan erilainen mielikuva tullut... Sinähän olet aivan... tavallinen harmaa vanhempi nainen :O
30 veeksi aika vanhan näkööönen.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22759491]Kerrankin nätti kuva Aksiolista, johtuukohan meikeistä vai tuosta hauskasta ilmeestä.[/QUOTE]

Kiitos. Mutta tuolla taidatkin tarkoittaa sitä, että yleensä olen tosi ruma.
 
"vieras"
Leukistinen aksolotli on tosi kaunis. :heart:

Ja mä kehuin ninaTT:tä jo yöllä sairaan kauniiksi, mutta pakko vielä todeta, että olisin kyllä valmis antamaan aika paljon tuollaisesta ihosta! Mielettömän kaunis ja kuulas. :)
 
"Tilhi"
Niin se vaan on että niin naisen kuin miehenkin silmä lepää kauniissa kasvoissa. Sirkka on kyllä ihan omanlaisensa kaunotar, sellainen iätön :) Eikös hän ole jo kolmenkymmenen?
 
Mun mielestä Leukistinen aksolotli (jos se nyt noin kirjotettiin :D ) näyttää ihan jääprinsessalta. HYVÄSSÄ mielessä! :heart: Kun olis itelleniki siunaantunu tollanen ulkomuoto :) Pyh pah mitä muut sanoo kaunis oot eikä se tunnu siitä mihinkää muuttuvan :D

Mä muuten luen ton sun nikin aina vääri.. Leukistinen alkoholisti :ashamed: Ehkä mä vielä osaan joskus lukea :LOL:
 
Voi jumpe
[QUOTE="vieras";22759592]Hei pönde, näät tuosta kuvasta kyllä että se on muutenkin tosi kylmän sävyinen eikä värit ehkä ole ihan oikeat. Samat sanat sulle maantienharmaasta tukasta huutelijalle. Ihmeellistä, että Aksoa jaksetaan aina kiusata. Taitaa toisia tympiä, kun on niin kaunis nainen.[/QUOTE]

Jep, mä voin ainakin ihan suoraan myöntää, että olisin enemmän kuin onnellinen jos näyttäisin tuolta!! Ei ole todellakaan kenelläkään varaa arvostella tuon näköistä naista, ei edes Tyra Banksilla tai Kim Kardashianilla.. ;-) Samaa luokkaa kaikki kolme.
 

Yhteistyössä