Missä kohtaan mä olen valittanut? Lainaa & tummenna, kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja :Lapsi on sinun valintasi. Mitä valittamista siinä on että häneen joudut rahojasi kuluttamaan?
Missä kohtaan mä olen valittanut? Lainaa & tummenna, kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja :Lapsi on sinun valintasi. Mitä valittamista siinä on että häneen joudut rahojasi kuluttamaan?
Halusi ja nopeammalla aikataululla ku minä. Mä ehdotin silloin, että kävisin lukion eka loppuun ja hän valmistuis tradenomiksi, mutta hän sanoi, että turhaan me odoteltais niin pitkään. Minä vauvakuumeessani suostuin. Ku hänen piti kuitenkin valmistua ennen ku laps syntyis ja aattelin, että ehdinhän mä sen lukion sitten hoitovapaalla.Alkuperäinen kirjoittaja huh:kuka teistä puhui kenet lastentekoo ninatt? halusiko tuo opiskelijapoika edes lasta?
Mun ja exän eron jälkeen oon pari kertaa ostanu sille kassillisen ruokaa. Exän äiti lahjos mua viiskymppisellä jouluna ja kerran sen jälkeen. Eli aika tasan lienee menneen.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Missä kohtaan mä olen valittanut? Lainaa & tummenna, kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja :Lapsi on sinun valintasi. Mitä valittamista siinä on että häneen joudut rahojasi kuluttamaan?
Eli en valittanut missään vaiheessa Kun ei ole tummennettua kohtaa missäänAlkuperäinen kirjoittaja :Mun ja exän eron jälkeen oon pari kertaa ostanu sille kassillisen ruokaa. Exän äiti lahjos mua viiskymppisellä jouluna ja kerran sen jälkeen. Eli aika tasan lienee menneen.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Missä kohtaan mä olen valittanut? Lainaa & tummenna, kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja :Lapsi on sinun valintasi. Mitä valittamista siinä on että häneen joudut rahojasi kuluttamaan?
Mä olen, nopeasti laskettuna, käyttäny n 4500? lapseeni tähän mennessä, tytön ollessa 1v3kk. Exä? Tasan nolla euroa. Ei ole koskaan ostanut tytöllensä yhtikäs mitään. Hänen mummonsa osti tytölle yhden villahaalarin ja hänen äitinsä on ostanu pari pientä juttua. Exä itse ei katso lapsensa tarvitsevan mitään
Elarit tulevat Kelalta. Josta tuleekin mieleen... Ens kuussa taas LV:seen yhteyttä. Sopimus ku loppuu tän vuoden lopulla ja sitten tapellaan taas pari kk jotta exä allekirjoittais paperin jotta Kela maksais elarit.
Lainaa
Varma tapa pilata suhde on hankkia heti lapsi. Enkä tarkoita henk.koht. kenellekään. Sitä vaan harva uskoo onnenhuumassaan (varsinkaan nuoret).Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Halusi ja nopeammalla aikataululla ku minä. Mä ehdotin silloin, että kävisin lukion eka loppuun ja hän valmistuis tradenomiksi, mutta hän sanoi, että turhaan me odoteltais niin pitkään. Minä vauvakuumeessani suostuin. Ku hänen piti kuitenkin valmistua ennen ku laps syntyis ja aattelin, että ehdinhän mä sen lukion sitten hoitovapaalla.Alkuperäinen kirjoittaja huh:kuka teistä puhui kenet lastentekoo ninatt? halusiko tuo opiskelijapoika edes lasta?
Molemmat siis ihan yhteistuumin lähdimme tähän mukaan.
Siis keneltä ja miksi? Tosin en ole seurannut keskustelua alusta asti.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:No höh, loppuko nyt "huh"ilta puhti ku ei enää tule vittuilua Olisko anteeksipyyntö paikallaan? Tai jotain?
Ähh, mä olen rikkaan perheeni ja yhteiskunnan elätettävänä ja joku katkera oli sitä mieltä, että munlaiset pitäis lähettää siperiaan ja että mä olen ihan tyhmä ja varmaan juonitellu exäni hankkimaan lapsia vasten hänen tahtoansa jne perussettiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis keneltä ja miksi? Tosin en ole seurannut keskustelua alusta asti.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:No höh, loppuko nyt "huh"ilta puhti ku ei enää tule vittuilua Olisko anteeksipyyntö paikallaan? Tai jotain?
Aha. Nyt en enää mitään ymmärräkään... joten painun nukkumaan. Hyvää yötä.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ähh, mä olen rikkaan perheeni ja yhteiskunnan elätettävänä ja joku katkera oli sitä mieltä, että munlaiset pitäis lähettää siperiaan ja että mä olen ihan tyhmä ja varmaan juonitellu exäni hankkimaan lapsia vasten hänen tahtoansa jne perussettiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis keneltä ja miksi? Tosin en ole seurannut keskustelua alusta asti.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:No höh, loppuko nyt "huh"ilta puhti ku ei enää tule vittuilua Olisko anteeksipyyntö paikallaan? Tai jotain?
Tää on niin tätä yleistystä. Mun kohdalla tulee tieto, ettei ahneudella ole rajoja, kun eksä joutuu maksamaan elaria. 200 euroa kun on ihan kohtuuttoman suuri summa, jonka pitäisi riittää kaikkeen, kun laitetaan päälle 200 euroa mun osuus ja lapsilisä.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ähh, mä olen rikkaan perheeni ja yhteiskunnan elätettävänä ja joku katkera oli sitä mieltä, että munlaiset pitäis lähettää siperiaan ja että mä olen ihan tyhmä ja varmaan juonitellu exäni hankkimaan lapsia vasten hänen tahtoansa jne perussettiä.
Mistä tiedät, että sinusta tulisi lähivanhempi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ainakin pyytäisin n. 1000? mieheltäni, jos erottaisiin. Meillä 3 lasta ja loput rahat mitä en käyttäisi lapsiini, menisi lasten pankkitileille.
no kaiveleeko se sun napaas kun piti sanoa.Että niin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras :tiedän tapauksen jossa isä maksaa kahdesta 1500 ?. Että niin.