yäk yäk yäk, hyi hemmetti!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mutta siis oikeesti...on se vaan hyvä että on isot tissit, muuten vois jo erehtyä sukupuolesta.

Tää kun omistaa viikset, parran, hemmetinmoiset jalka-ja käsikarvat, molemmissa takareisissä kasvaa sellaset pillumättäät, maha on karvainen ja nyt vielä rintakarvatkin :headwall: :headwall:

Jos tää meno jatkuu, niin kohta mua aletaan luulemaan transuksi kun kävelen hame päällä kadulla :headwall: :headwall:

:laugh: :laugh: :laugh: Niin on mullakin, alkkarit kun laittaa jalkaan niin näyttää kun siilin yli olis ajettu mopolla =)

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Tää oli kyllä jo niin paha, REPS KOPS!! Mulla tulee kohta pissat housuun!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cycadeen:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mutta siis oikeesti...on se vaan hyvä että on isot tissit, muuten vois jo erehtyä sukupuolesta.

Tää kun omistaa viikset, parran, hemmetinmoiset jalka-ja käsikarvat, molemmissa takareisissä kasvaa sellaset pillumättäät, maha on karvainen ja nyt vielä rintakarvatkin :headwall: :headwall:

Jos tää meno jatkuu, niin kohta mua aletaan luulemaan transuksi kun kävelen hame päällä kadulla :headwall: :headwall:

:laugh: :laugh: :laugh: Niin on mullakin, alkkarit kun laittaa jalkaan niin näyttää kun siilin yli olis ajettu mopolla =)

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Tää oli kyllä jo niin paha, REPS KOPS!! Mulla tulee kohta pissat housuun!!

Mä täällä myös nauroin ääneen tuota kommenttia
:laugh: :laugh:
 

Yhteistyössä