C
Cycadeen
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mutta siis oikeesti...on se vaan hyvä että on isot tissit, muuten vois jo erehtyä sukupuolesta.
Tää kun omistaa viikset, parran, hemmetinmoiset jalka-ja käsikarvat, molemmissa takareisissä kasvaa sellaset pillumättäät, maha on karvainen ja nyt vielä rintakarvatkin :headwall: :headwall:
Jos tää meno jatkuu, niin kohta mua aletaan luulemaan transuksi kun kävelen hame päällä kadulla :headwall: :headwall:
![]()
![]()
Niin on mullakin, alkkarit kun laittaa jalkaan niin näyttää kun siilin yli olis ajettu mopolla =)