T
Turkilmas
Vieras
Mä huomasin että mulla on tissien välissä sellainen pirun karvamätäs. Se on ihan lyhyttä karvaa eikä mustaa, mutta sitäkin ällöttävämpää :x :x
Pitäiskö mun siis hitto vie alkaa ajamaan vielä rintakarvojakin
Mikä saakelin apina mäkin oikein olen :headwall: :headwall: :headwall:
Pitäiskö mun siis hitto vie alkaa ajamaan vielä rintakarvojakin
Mikä saakelin apina mäkin oikein olen :headwall: :headwall: :headwall:
