yäk yäk yäk, hyi hemmetti!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä huomasin että mulla on tissien välissä sellainen pirun karvamätäs. Se on ihan lyhyttä karvaa eikä mustaa, mutta sitäkin ällöttävämpää :x :x

Pitäiskö mun siis hitto vie alkaa ajamaan vielä rintakarvojakin :o

Mikä saakelin apina mäkin oikein olen :headwall: :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä huomasin että mulla on tissien välissä sellainen pirun karvamätäs. Se on ihan lyhyttä karvaa eikä mustaa, mutta sitäkin ällöttävämpää :x :x

Pitäiskö mun siis hitto vie alkaa ajamaan vielä rintakarvojakin :o

Mikä saakelin apina mäkin oikein olen :headwall: :headwall: :headwall:

Älä sure, saat pussin maapahkinöitä, jos harjaat turkkisi :saint:

Revi sokerilla, jos ärsyttävät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä huomasin että mulla on tissien välissä sellainen pirun karvamätäs. Se on ihan lyhyttä karvaa eikä mustaa, mutta sitäkin ällöttävämpää :x :x

Pitäiskö mun siis hitto vie alkaa ajamaan vielä rintakarvojakin :o

Mikä saakelin apina mäkin oikein olen :headwall: :headwall: :headwall:

Älä aja.Nypi mielummin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä huomasin että mulla on tissien välissä sellainen pirun karvamätäs. Se on ihan lyhyttä karvaa eikä mustaa, mutta sitäkin ällöttävämpää :x :x

Pitäiskö mun siis hitto vie alkaa ajamaan vielä rintakarvojakin :o

Mikä saakelin apina mäkin oikein olen :headwall: :headwall: :headwall:

Älä sure, saat pussin maapahkinöitä, jos harjaat turkkisi :saint:

Revi sokerilla, jos ärsyttävät.

:kieh: :kieh: :kieh: :kieh: kaivat kohta niitä maapähkinöitä nenästäsi :D
 
Mutta siis oikeesti...on se vaan hyvä että on isot tissit, muuten vois jo erehtyä sukupuolesta.

Tää kun omistaa viikset, parran, hemmetinmoiset jalka-ja käsikarvat, molemmissa takareisissä kasvaa sellaset pillumättäät, maha on karvainen ja nyt vielä rintakarvatkin :headwall: :headwall:

Jos tää meno jatkuu, niin kohta mua aletaan luulemaan transuksi kun kävelen hame päällä kadulla :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä huomasin että mulla on tissien välissä sellainen pirun karvamätäs. Se on ihan lyhyttä karvaa eikä mustaa, mutta sitäkin ällöttävämpää :x :x

Pitäiskö mun siis hitto vie alkaa ajamaan vielä rintakarvojakin :o

Mikä saakelin apina mäkin oikein olen :headwall: :headwall: :headwall:

Älä sure, saat pussin maapahkinöitä, jos harjaat turkkisi :saint:

Revi sokerilla, jos ärsyttävät.

:kieh: :kieh: :kieh: :kieh: kaivat kohta niitä maapähkinöitä nenästäsi :D

Voi meidän mussukalla on taas vähän pinna kireällä... :hug: Kyllä se siitä *silittää päätä ja kuiskii rauhoittavia sanoja* :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mutta siis oikeesti...on se vaan hyvä että on isot tissit, muuten vois jo erehtyä sukupuolesta.

Tää kun omistaa viikset, parran, hemmetinmoiset jalka-ja käsikarvat, molemmissa takareisissä kasvaa sellaset pillumättäät, maha on karvainen ja nyt vielä rintakarvatkin :headwall: :headwall:

Jos tää meno jatkuu, niin kohta mua aletaan luulemaan transuksi kun kävelen hame päällä kadulla :headwall: :headwall:

:laugh: :laugh: :laugh: Niin on mullakin, alkkarit kun laittaa jalkaan niin näyttää kun siilin yli olis ajettu mopolla =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä huomasin että mulla on tissien välissä sellainen pirun karvamätäs. Se on ihan lyhyttä karvaa eikä mustaa, mutta sitäkin ällöttävämpää :x :x

Pitäiskö mun siis hitto vie alkaa ajamaan vielä rintakarvojakin :o

Mikä saakelin apina mäkin oikein olen :headwall: :headwall: :headwall:

Älä sure, saat pussin maapahkinöitä, jos harjaat turkkisi :saint:

Revi sokerilla, jos ärsyttävät.

:kieh: :kieh: :kieh: :kieh: kaivat kohta niitä maapähkinöitä nenästäsi :D

Voi meidän mussukalla on taas vähän pinna kireällä... :hug: Kyllä se siitä *silittää päätä ja kuiskii rauhoittavia sanoja* :D

Ei auta nyt päähän silittelyt, kuumavahaa mä tarvin koko vartalolle :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mutta siis oikeesti...on se vaan hyvä että on isot tissit, muuten vois jo erehtyä sukupuolesta.

Tää kun omistaa viikset, parran, hemmetinmoiset jalka-ja käsikarvat, molemmissa takareisissä kasvaa sellaset pillumättäät, maha on karvainen ja nyt vielä rintakarvatkin :headwall: :headwall:

Jos tää meno jatkuu, niin kohta mua aletaan luulemaan transuksi kun kävelen hame päällä kadulla :headwall: :headwall:

Ei se kannata käyttää hametta jos on tollanen friikki. Tulee vielä siveellisyys-, ja karvapoliisi ja vie sut pois. Niin, äläkä unohda että neKIN voi viedä vauvan pois sitten kun syntyy. Ethän sä ole lainkaan äidiksi sopiva karvoinesi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mutta siis oikeesti...on se vaan hyvä että on isot tissit, muuten vois jo erehtyä sukupuolesta.

Tää kun omistaa viikset, parran, hemmetinmoiset jalka-ja käsikarvat, molemmissa takareisissä kasvaa sellaset pillumättäät, maha on karvainen ja nyt vielä rintakarvatkin :headwall: :headwall:

Jos tää meno jatkuu, niin kohta mua aletaan luulemaan transuksi kun kävelen hame päällä kadulla :headwall: :headwall:

:laugh:
Anteeks, mutta mitkä nää on??
 
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
:laugh: :laugh: :laugh:
Hei koskas sä oikeen poksahdatkaan?? Jos sulla sit helpottais noi hormonikarvoituksetkin... EI ehkä toistaseks kannata mitään syväänuurrettuja paitoja pitää ettei joku luule että on lepakko laskeutunut tissien väliin ;)

Mä poksahdan vasta heinäkuussa, mutta kun tää ei ees oo raskauden syytä. Mä oon AINA ollut karvanen ja vanheneminen vaan näemmä pahentaa asiaa |O |O |O

Lepakko laskeutunut tissien väliin... :laugh: :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mutta siis oikeesti...on se vaan hyvä että on isot tissit, muuten vois jo erehtyä sukupuolesta.

Tää kun omistaa viikset, parran, hemmetinmoiset jalka-ja käsikarvat, molemmissa takareisissä kasvaa sellaset pillumättäät, maha on karvainen ja nyt vielä rintakarvatkin :headwall: :headwall:

Jos tää meno jatkuu, niin kohta mua aletaan luulemaan transuksi kun kävelen hame päällä kadulla :headwall: :headwall:

Ei se kannata käyttää hametta jos on tollanen friikki. Tulee vielä siveellisyys-, ja karvapoliisi ja vie sut pois. Niin, äläkä unohda että neKIN voi viedä vauvan pois sitten kun syntyy. Ethän sä ole lainkaan äidiksi sopiva karvoinesi :D

:laugh: :laugh: Kiva koittaa selittää kumealla miesäänellä kaikkine karvoineni " Moi mä oon barbie ja ihan hyvä äiti" :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mutta siis oikeesti...on se vaan hyvä että on isot tissit, muuten vois jo erehtyä sukupuolesta.

Tää kun omistaa viikset, parran, hemmetinmoiset jalka-ja käsikarvat, molemmissa takareisissä kasvaa sellaset pillumättäät, maha on karvainen ja nyt vielä rintakarvatkin :headwall: :headwall:

Jos tää meno jatkuu, niin kohta mua aletaan luulemaan transuksi kun kävelen hame päällä kadulla :headwall: :headwall:

:laugh:
Anteeks, mutta mitkä nää on??

No hemmetti....siis sellasta pidempää ja paksua mustaa karvaa, pikkasen kihartuukin. Ja molemmista takareisistä löytyy heti pian polvien yläpuolelta :headwall: :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mutta siis oikeesti...on se vaan hyvä että on isot tissit, muuten vois jo erehtyä sukupuolesta.

Tää kun omistaa viikset, parran, hemmetinmoiset jalka-ja käsikarvat, molemmissa takareisissä kasvaa sellaset pillumättäät, maha on karvainen ja nyt vielä rintakarvatkin :headwall: :headwall:

Jos tää meno jatkuu, niin kohta mua aletaan luulemaan transuksi kun kävelen hame päällä kadulla :headwall: :headwall:

:laugh:
Anteeks, mutta mitkä nää on??

Juu, tunnustan, tuollaset on minullakin. Ei riitä, että ajelee sääret ja bikirajat kun pitäis ajaa vielä takareisistäkin yläosasta viis senttiä pitkät karvat pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä poksahdan vasta heinäkuussa, mutta kun tää ei ees oo raskauden syytä. Mä oon AINA ollut karvanen ja vanheneminen vaan näemmä pahentaa asiaa |O |O |O

Kyl se raskauskin varmaan vaikuttaa. Mä oon muuten tosi karvaton mutta viime kesänä kun poikaa odotin (heinäkuussa syntyi meillekin :) ) niin olin kauttaaltaan sellasen vaalean nukan peitossa ja kainalokarvat kasvo 3 x nopeemmin kun nyt.

On kai sulla jo joku kanta-asiakaskortti karvanpoistosalonkiin? Jos saisit jotain paljousalennusta kun on niin paljon ajeltavaa =)
 

Yhteistyössä