Meillä on x-landerit, oisko xa-malli, kahdela kääntyvällä etupyörällä. Nyt käytössä rattaana, kopan kanssa oli siis vauva-aikana. Ostimme rattaat netin tietojen/kuven perusteella, joten kokemusta ei ollut yhtään. Tiesimme kyllä todella tarkkaan mitä halusimme, ja nuo vastasivat haluamaamme hyvin. Olemme olleet yhdistelmiin 110% tyytyväisiä! En ole ikinä omistanut/käyttänyt/kokeillut mitään yhtä näppäriä ja kevyitä ja silti tarpeeksi tukevia/napakoita yhdistelmiä! Ovat menneet niin talven loskilla, kuin kävelylenkeillä ja kaupungissa. Ovat pienet ja näppärät liikkua, etenkin busseissa olen huommannut meidän kärryt ihan mainioiksi!
Koppa oli myös tarpeeksi tilava, vauva mahtui siihen hyvin kaikissa talviamineissakin. Myös ratasosa on ollut hyvä, se meillä siis nytkin käytössä.
Tietysti, niin kuin aina kaikessa, se mihin käyttöön kärryt haluaa vaikuttaa paljon, meille ja meidän tarpeisiin nämä ovat olleet mitä täydellisimmät! En haluaisi näistä luopua ollenkaan. Tosin sekin edessä kyllä jossain vaiheessa.. Ainoa mitä olen ehkä hiukan kaivannut nyt muutaman kerran, on ollut joko hiettoaisa tai mahdollisuus edes kääntää ratasistuin toiseen suuntaan, ihan pienen kanssa olisi kiva matkustella niin, että näkee naaman. Tosin tätäkin ilman on pärjätty oikein hyvin. Mutta siis ainoa asia mistä olen toivonut parantamisen varaa.