x-lander xt rattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leijona80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

leijona80

Jäsen
09.03.2005
501
0
16

oisko jollain kokemusta x-lander xt rattaista
täläset rattaat löysin netistä.ja vaikuttavat iahn mukavan näkösiltä ja hyviltä ja näihin saa vielä vauvalle kopankin.ja hinta on tosi edullinen.kysynkin nyt onko nämä mistään kotosin?käyttökokemuksia hyviä ja huonoja kaipailen kun en viittis paskaa tilata vaikka halvat onkin.

Meillä on x-landerit, oisko xa-malli, kahdela kääntyvällä etupyörällä. Nyt käytössä rattaana, kopan kanssa oli siis vauva-aikana. Ostimme rattaat netin tietojen/kuven perusteella, joten kokemusta ei ollut yhtään. Tiesimme kyllä todella tarkkaan mitä halusimme, ja nuo vastasivat haluamaamme hyvin. Olemme olleet yhdistelmiin 110% tyytyväisiä! En ole ikinä omistanut/käyttänyt/kokeillut mitään yhtä näppäriä ja kevyitä ja silti tarpeeksi tukevia/napakoita yhdistelmiä! Ovat menneet niin talven loskilla, kuin kävelylenkeillä ja kaupungissa. Ovat pienet ja näppärät liikkua, etenkin busseissa olen huommannut meidän kärryt ihan mainioiksi!
Koppa oli myös tarpeeksi tilava, vauva mahtui siihen hyvin kaikissa talviamineissakin. Myös ratasosa on ollut hyvä, se meillä siis nytkin käytössä.

Tietysti, niin kuin aina kaikessa, se mihin käyttöön kärryt haluaa vaikuttaa paljon, meille ja meidän tarpeisiin nämä ovat olleet mitä täydellisimmät! En haluaisi näistä luopua ollenkaan. Tosin sekin edessä kyllä jossain vaiheessa.. Ainoa mitä olen ehkä hiukan kaivannut nyt muutaman kerran, on ollut joko hiettoaisa tai mahdollisuus edes kääntää ratasistuin toiseen suuntaan, ihan pienen kanssa olisi kiva matkustella niin, että näkee naaman. Tosin tätäkin ilman on pärjätty oikein hyvin. Mutta siis ainoa asia mistä olen toivonut parantamisen varaa.

Niin ja molemmissa vaiheissa sadesuojat on olleet ihan huiput! Pitää todellakin kuivana niin vauvan kuin rattailijankin! En ole törmännyt vastaaviin missään muissa. Kehuja on tullut kärryistä paljon myös muutoin, kaverini olisi jo halunnut ostaa nämä meidän omalle tulevalleen vauvalle. Ja ihan vain sen takia, kun ovat aikas makeet! Ja erilaiset!

Lisää kokemuksia kaipailisi, jos löytyy. Itse suunnittelen myös ostoa netin tietojen perusteella. Kovasti mietin kolmi- vai nelipyöräisten välillä. Molemmissa lukittavat ja 360 astetta kääntyvät etupyörät kumminkin. Vinkkejä? Jos kellään myydä hyväkuntoisia käytettyjä, niin kiinnostusta löytyy!!!

Yhteistyössä