Wittu että oli pompomilla hintaa o_O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Miksi ihmeessä haluat ostaa sitä karseaa tamponilankaa? :O Yhtä hyvin voit värjäillä tampooneja ihan kotona, ja ripustaa niitä kaulaan.

Huvin, urheilun ja mielenkiinnon vuoksi. Sitä paitsi, musta ne tamponit on käytön jälkeen ruman värisiä :(

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Miksi ihmeessä haluat ostaa sitä karseaa tamponilankaa? :O Yhtä hyvin voit värjäillä tampooneja ihan kotona, ja ripustaa niitä kaulaan.

Huvin, urheilun ja mielenkiinnon vuoksi. Sitä paitsi, musta ne tamponit on käytön jälkeen ruman värisiä :(
Nainen hyvä, älä Pompomiin koske. Se on tie kadotukseen, ja akryylilankojen luo.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Siis mikä Novitan lanka on noin kallista?? :o

http://www.novita.fi/index.php?cms_cname=tuotesivu&tuote_id=91988

Noi näyttää kyllä ihan tampooneilta :D
Löytyy uutena ja käytettynä, ei kun siis valkoisena ja punaisena. Ja siniverisillä on se oma, lilahtava versionsa...

Kokeile villaa, vaikka Puroa :)

No en kokeile, sitä lähti mukaan 5 kerää :saint:
Puro on :heart: :heart: :heart: Kerrankin kiva lanka Novitalta, ja kohtuuhintainen. Toi on tosi hyvä Noron korvike, ei ihan yhtä nätti, mutta melkein. Ja Noro maksaa 10-12 e/50g, niin Puron 3,20 e/50 g on tosi edullista :)

Alkuperäinen kirjoittaja jooh:
ne purot on aivan ihanan värisiä. toi tampooni lanka muilla makso 14 ekeä viime talvena et HALAPAA toi on!

Pakkohan sitä puroa on koittaa, näytti niin nätiltä lehdessäkin niissä neuleissa :D Saas nähdä miltä näyttää mun värkkäämänä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja näin meidän perheessä:
että mä sit inhoon kiroilua. kun mun mies sanoo vittu,
mä vedän housut kinttuun ja levitän et "tässä, kato, tää on vittu"

ja mulle on joskus sanottu jotta vittu on vaan viiden lapsen äidillä.. täyttyykö lapsiluku??

Puro on :heart: :heart: :heart: Kerrankin kiva lanka Novitalta, ja kohtuuhintainen. Toi on tosi hyvä Noron korvike, ei ihan yhtä nätti, mutta melkein. Ja Noro maksaa 10-12 e/50g, niin Puron 3,20 e/50 g on tosi edullista :)

Mä katoin kans, että oli aika halpa uudeksi langaksi.. siksi olikin pakko ottaa mukaan :D Ja tosiaan Novitan lehdessä oli tehty ihan nättejä neuleita siitä, pakko saada itsellekin B)

Yhteistyössä