Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BDT:Hauska aloitus. Vittu ku Mufasa kuoli.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Miksi ihmeessä haluat ostaa sitä karseaa tamponilankaa? :O Yhtä hyvin voit värjäillä tampooneja ihan kotona, ja ripustaa niitä kaulaan.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Siis mikä Novitan lanka on noin kallista??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Siis mikä Novitan lanka on noin kallista??![]()
http://www.novita.fi/index.php?cms_cname=tuotesivu&tuote_id=91988
Nainen hyvä, älä Pompomiin koske. Se on tie kadotukseen, ja akryylilankojen luo.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Miksi ihmeessä haluat ostaa sitä karseaa tamponilankaa? :O Yhtä hyvin voit värjäillä tampooneja ihan kotona, ja ripustaa niitä kaulaan.
Huvin, urheilun ja mielenkiinnon vuoksi. Sitä paitsi, musta ne tamponit on käytön jälkeen ruman värisiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Miksi ihmeessä haluat ostaa sitä karseaa tamponilankaa? :O Yhtä hyvin voit värjäillä tampooneja ihan kotona, ja ripustaa niitä kaulaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Nainen hyvä, älä Pompomiin koske. Se on tie kadotukseen, ja akryylilankojen luo.
Löytyy uutena ja käytettynä, ei kun siis valkoisena ja punaisena. Ja siniverisillä on se oma, lilahtava versionsa...Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Siis mikä Novitan lanka on noin kallista??![]()
http://www.novita.fi/index.php?cms_cname=tuotesivu&tuote_id=91988
Noi näyttää kyllä ihan tampooneilta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Löytyy uutena ja käytettynä, ei kun siis valkoisena ja punaisena. Ja siniverisillä on se oma, lilahtava versionsa...
Kokeile villaa, vaikka PuroaAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Nainen hyvä, älä Pompomiin koske. Se on tie kadotukseen, ja akryylilankojen luo.
Mä tykkään lämpimästä B)
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Kokeile villaa, vaikka Puroa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näin meidän perheessä:että mä sit inhoon kiroilua. kun mun mies sanoo vittu,
mä vedän housut kinttuun ja levitän et "tässä, kato, tää on vittu"
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Kokeile villaa, vaikka PuroaAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Nainen hyvä, älä Pompomiin koske. Se on tie kadotukseen, ja akryylilankojen luo.
Mä tykkään lämpimästä B)![]()
Puro on :heart: :heart: :heart: Kerrankin kiva lanka Novitalta, ja kohtuuhintainen. Toi on tosi hyvä Noron korvike, ei ihan yhtä nätti, mutta melkein. Ja Noro maksaa 10-12 e/50g, niin Puron 3,20 e/50 g on tosi edullistaAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Kokeile villaa, vaikka Puroa![]()
No en kokeile, sitä lähti mukaan 5 kerää :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja jooh:ne purot on aivan ihanan värisiä. toi tampooni lanka muilla makso 14 ekeä viime talvena et HALAPAA toi on!
Alkuperäinen kirjoittaja näin meidän perheessä:että mä sit inhoon kiroilua. kun mun mies sanoo vittu,
mä vedän housut kinttuun ja levitän et "tässä, kato, tää on vittu"
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Puro on :heart: :heart: :heart: Kerrankin kiva lanka Novitalta, ja kohtuuhintainen. Toi on tosi hyvä Noron korvike, ei ihan yhtä nätti, mutta melkein. Ja Noro maksaa 10-12 e/50g, niin Puron 3,20 e/50 g on tosi edullista![]()