Wish A Baby 77

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katzu

Vieras
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Aurea76, vm-76, esikoinen haaveissa, Helsinki
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Joada, vm -75, tyttö 2v, toinen haaveissa, km 07, pääkaupunkiseutu
Katzu, vm-77, km 12/2006, esikoinen haaveissa, K-laakso
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y 08/07 päijäthäme
MinttuO, vm-78, kolmas haaveissa, pohjois-pohjanmaa, tjot
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Sonia, vm-71, toinen haaveissa, Y 6/06, km 01/07, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma , vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Sainpas aloitettua uuden ketjun ;)

Meinasi tulla vain hoppu asian kanssa. Just kun tulin tänne sivustullo ja huomasin, että oli tullut vinkki uuden ketjun aloittamiselle vuosimallia -77 olevalle henkilölle, niin kone meni tilttiin. Ajattelin, että no nyt joku ehtii ennen minua.

Nyt muuten kun tulen ellit sivulle, niin tuohon tulee ensin sellainen valkoinen tyhjä alue ja sit kun rullaa sivua alaspäin, pääsee vasta valitsemaan minkä keskustelun valitsee. Onko muilla?????

Muuten täällä ei mitään erikoista. Täti vielä on paikalla, mutta vähitellen alkaa suunnittelemaan lähtöä. Toivotaan ettei se hokaa Annukkaa ollenkaan ;) Pysyttele piilossa :)

Oli ihana ilma viikonloppuna ja näyttäisi edelleen aurinko paistavan Se nyt sentään hieman olotilaa piristää.

Täytyy jatkaa taas työntekoa

Mulla näyttää samalta nää sivut ku ennenki... tosin "vika" voi olla minussakin, en ihan pieniä muutoksia huomaa :)

Annukalle tsemppiä "levityksiin"... molemmat on aika inhottavia tapahtumia. Oishan tuo aika jo käyä näyttään purukalustoa.

Senora, ootan malttamattomana että pääsee ovista hyödyntämään. On tässä jo muutama viikko pantattu sitä hetkeä ajatellen :)

Nyt vaan tuntuu, että kaikki nippailut on vähentyny ja limojakin yritti pukata jo monta päivää sitte. Nyt aika kuivakan tuntusta :/ Jospa se kuitenki vielä yllättäis..
Viime kierto oli jo vähän kuin entisaikaan :)

Ja kun mainitsin aiemmin, ettei juuri näppyjä oo nyt ollu... voitte varmaan loput arvata...

Safiiri käyny Yliviekassa! Aikas lähellä... Tulee käytyä joskus viikoittain, nyt vähä ollu taukoa. Mies tosin on tälläkin hetkellä siellä, työauton huollossa.

Katzu ehti aloittaa 77-ketjun. Toivon sormet ristissä, että toisi sulle onnea!!

Itse vietin aamun ekat tunnit työhaastattelussa. Mulla on kyllä vaki paikka, mutta olen hiukan ajatellut, että josko vaihtais... tai sitten ei. En tiedä vielä! Ja kun tuota plussaakaan ei ole vielä tullut, niin vaihto tuntuu ihan hyvältä ajatukselta.

Joo, Annukka, itsekin kävin hetki sitten tuossa seulontatutkimuksessa ja vaikka hyvä asia onkin, en niistä käynneistä koskaan pidä. Onneksi on ollut aina tosi rento gynekologi - se auttaa aina vähän. Ja toinen inhokki on hammanlääkäri.

Huomenna aloitan tikuttamisen ja toivon, toivon, toivon..!

No johan on sivu. Hyppii ja loikkii sinne tänne. Tuo Elloksen mainos kai syynä, koodaajat hoi!

Ensimmäinen reissu heitetty. Tosi mukava neuvolantäti. Keskusteltiin siinä samalla kaikenlaista, kun yritti löytää mun kohdun suuta. Totesin jo, että minnehän tuo on hävinnyt niin sanoi vaan, että kyllä se siellä on mutta usein vaan jotenkin sivussa... :)
Kehotti kohta puoliin varaamaan ajan perustutkimukseen, jos ei nyt tärpännyt. Toivotti kuitenkin vielä lähtiessäni onnea.

Katzulle jaksamista tädin kanssa. Hilmalle ja Sonialle onnea oviksen metsästykseen. Hilmalla erikoispeukutukset, jotta se uusi työpaikka olisi sinun. Mulla työhommat vielä ihan levällään. Viikon päästä meinasin alkaa ahdistelemaan pomoja, jos ei mitään kuulu.

Senoralta pitänyt jo aikoja sitten kysellä, että onko muita oireita ilmennyt kuin tuo yrjö aamuisin? Miten sulla viikot on jo? 8?

Olisikohan mulla mitään saumoja aloittaa tuota seuraavaa ketjua...78...heh heh...mitenkähän saisin itseni ängettyä kärkeen... =) ja hei huomasin juuri (kun kävin tarkastaan) että olenkin ainut -78 täällä...joten varataanko sen ketjun avaaminen mulle...? =D

Annukalle edelleen peukut isosti pystyssä!!! bd bd bd Koskas olet ajatellut testailla?

Meillä taitaa olla aika hiljaiseloa suurimmalla osalla juuri nyt? Kierrot taitaa olla kaikilla alussa tai se pirun täti käymässä. Laitetaanhan sitten taas jännäyslistaa pystyyn lähempänä ajan kohtaa.

Meillä taitaa tuo ovis tulla tuohon viikonlopulle...ja eilen just miehen kanssa asiasta juteltiin...ja sanoin sille että herran pitää olla käytettävissä pe-su...hyvin aktiivisesti...ja pyysin myös varaamaan nuo tyttösiittiöt paikalle...=) aikoi pojat laittaa silti asialle kun haluaa täyden ketjun...=/ heh heh!! =D

Miten senoran voinnit? ja paljonkos viikkoja tosiaan on kasassa. Ja eikös sulla ollut neuvola tällä viikolla? Mä yrjösin tuossa toisessa raskaudessa rv 7+ sinne 16.rv asti...oli tosi kurjaa...paino tippui alkuraskaudessa 5kg. Mutta sikiöllä oli silti kaikki hyvin.

Keiju, sain puoleksi vuodeksi teroja, hain puolet niistä. Nyt lähtee kolmas satsi, jonka jälkeen 1 luomukierto. En vielä tiiä haenko lisää niitä teroja. Ainaki kokeilen sitä vyöhykettä.

Just, tein äsken ovistestin ja näyttää ettei siihen tuu minkäänlaista viivaa. Susi...
Kuivalta tuntuu ku Saharasa...

Jos normaali kierto olis, niin ovis oliski vasta viikonloppuna. Odotin sitä vaan pikaisesti kun eilen oli jo suht hyvä viiva, aaargh.. ottaa näistä nyt sitten selvää!
Pelotti jo että viiva on haalennu, sitte olis menny h-hetki ohi panttaillessa :D

Kävin tikun tarkastaan, ei mitään, edes kontrolliviivaa. Ei auta ku keräillä taas pari tuntia :)

Maanantaita! Menikin viikonloppu nopeesti, kun oli niin paljon ohjelmaa.. oltiin merellä ja yhdellä mökillä ja vielä autokisoissakin, mutta oli kyllä ihan kiva viikonloppu!

Sonia, uititko tikkua tarpeeksi kauan? Mä olen huomannut, että joskus saa uittaa aika kauankin ennen kuin neste alkaa imeytyä tikkuun, vaikka ohjeessa lukiskin 5-10 sekuntia.

Nyt kahvitauolle, on kuulemma tuoreita viinereitä tarjolla.. ;)

Minttu yritetään muistaa, että seuraavan ketjun aloitus on sun. Harvemmin minä kyllä ehdin aloittamaankaan. En mä ennen torstaita taida testata. Jos ei tätiä keskiviikon aikana kuulu niin sitten se olis varmaan ihan hyvä torstaina kusasta tikkuun :)
Teillä ihana viikonloppu tiedossa :-))

Nyt on hampaat tarkastettu ja ihan ok olivat.

Ja uusi viikko käyntiin. Hyvä kun Katzu ehdit avaamaan uuden ketjun, toivotaan sen tuovan extraonnea sulle! Pitää sit vissiin avata toinenkin 77-ketju, niin Hilmakin pääsee ;) Mintulle seuraava, 79 Saralle jos on maisemissa ja 80 onkin mun :) Hih, mitä säätämistä!

En oo huomannut mitään erikoista ellien sivustolla. Mutta mä tuunkin suoraan vauvahaaveet-palstalle, että en tiedä varsinaisesta etusivusta. Noi pomppivat mainokset on kyllä niin ä r s y t t ä v i ä...

Sonia, olisko mahdollista, että ovis tuli ja meni jo? Jos se olikin aikaisemmin tässä kierrossa? Mikäs kp sulla olikaan? Mä oon huomannut niiden tikkujen kanssa ihan saman kuin Kukkiskin, eli joskus pitää uittaa k*sessa tosi kauan ennen kuin alkaa neste nousemaan. Uusitko testin?

Kukkis, miten on piikittely sujunut? Iiks, mua ihan kammottaa sun puolesta!

Hilmalla työpaikan vaihto suunnitelmissa. Pidetään peukkuja senkin puolesta! Onhan se niinkin, että kun ei plussaa kuulu, niin haluaa "uusia haasteita". Tai jotain.. Mutta sitten voikin tulla se plussa ihan yllärinä, kun saa ajatukset muualle!

Annukalla varsinainen lääkäripäivä.. Eipä oo kiva "levitellä" kummassakaan tuolissa, mutta hyvän asian vuoksi.. :) Onko mitään muita oireita mahan juilimisen lisäksi? Musta vähän tuntuu, että olis plussaa tulossa... :) bd bd

Täällä on eka clomi nassussa. Kivoja violetteja palluroita :) Mutta hitsin kalliita! Tietääkö joku, miksi niistä ei saa Kela-korvausta, vaikka reseptiin on merkitty lääkkeen syyksi "sairauden hoito"?

Tänne ei sen kummempaa, "hiljaiset viikot" menossa ja ovista odotellessa. Ai niin, pitäis kai ovistikkujakin tilata, että saa testailla clomien tehoja... Mitähän sitä tänään herkuttelisi? Alkoi tekemään jotain hyvää mieli, kun Kukkis puhui viinereistä :)

Tuosta tikun uittamisesta, yleensä kastan sen 15 sekunnin ajan. En ota mistään aikaa vaan siis "noin aikoja" ovat.

Tuntuu hullulta, et ovis ois jo ollu. Nyt siis kp 11-12, jos eilen ois ollu, niin kierron pituudeksi tulis 24-25, ei koskaan oo ollu alle 30... apua jos oliki...

Tein sitte uuden testin ja liotin vähä vanhaaki... himmeämpi on ku eilen, mutta samannäkönen ku muutama päivä ennen ovista.. Oisko eilen voinu olla väkevämmät aineet kipossa? Ei kyl pitäis suurta eroa olla... nyt kyllä jo hiki helmeilee ohtalla jos menin mokaamaan tän kierron :/

Miten teillä, onko eri kiertojen viivoilla vahvuuseroja, siis niillä positiivisilla?
Ei mun mielestä eilen ollu kyl positiivinenkaan.

Tuota... lähtäänkö ketjun alotuksissa 100 jälkeen alusta niin pääsen sit korkkaamaan nro 71:n :D

Hmmmm... Annukan "suu" hukassa, kylläpä se nyt oli vetäytyny... bdbdbdbd

Hilmalle peukut, et saisit sen paikan, siis jos haluat :D

Tästä tais tulla ihan romaani, sori, menin vähä paniikkiin tuon oviksen kans :)

Sonia, ei sitten varmaan mitään hätää, jos oot noin varhaisessa vaiheessa kiertoa!! Miten monta päivää sä olitkaan nyt tikuttanut? En osaa sanoa, onko eri kierroissa ollut eroja positiivisen viivan vahvuuden suhteen, kun kuitenkin siihen kontrolliviivaan aina verrataan. Kyllä sen sitten huomaa, kun se on oikeasti vahva! Mun o-tikkujen (Advance) ohjeessa ainakin sanotaan, että tikkua pitää kastaa niin kauan, että väri alkaa nousemaan, se 10 sek on vaan joku ohjeellinen aika. Nyt vaan rauhassa jatkat testailua, kyllä se plussa varmaan muutaman päivän sisällä vielä tulee!!
Ja kiva vaan, jos joku muukin kirjoittaa välillä romaaneja tänne! Ei tältä palstalta varmaan tila lopu =)

Tattista Keiju, palautit mut järkiini taas :D Eiköhän se ovis sieltä vasta oo tulossa.
Kolmatta päivää tikutin, kun ei osaa enää sanoo kuin pitkiä kiertoja on.
Parempi alottaa liian aikasin ku myöhään ;)

Olipa ihana lenkkeillä, käytiin kaverin kaa tunnin lenkki. Sitte päälle vähä suklaata ja lakua, nyt harmittaa...

Huomenta

Täällä samat juilinnat jatkuu. Ehkä nykyisin enemmän iltapainotteiset tai sitten kun aivastaa. Jostain se nuhakin tänne on lennähtänyt. Nokka niin tukkeessa ettei tosikaan, ryyst :) Varmaan vilustunut. Meillä mies kulkee vielä t-paitasillaan ja viimeeksi tänä aamuna saarnasin, että kipeeksi tulee... Toivottavasti ei. Olis vielä ihan riittävästi syyshommia jäljellä ja puoliteholla ei kyllä jaksa.

Senoran uutisia kaipaillaan. Miten meni neuvolassa? Ja oirelistaa ja viikkojen määrää, kun ollaan pudottu kyydistä...

Taas päivystelen pari päivää. Meillä loppurevohka on nämä pari päivää Oulussa tiimipalaverissa. Minä jätin suosiolla väliin ja on illalla menoa...

Täytynee tutustua päivän uutisiin ja sittenhän se mellakka taas alkaa. Oikein aurinkoista päivää kaikille.

Töissä vähän kiirusta... käykää lukemassa tuolta odotuspuolelta täydellinen raportti neuvolakäynnistä ex-kermeissä...
Ihan lyhyesti tänne... lippusta ja lappusta ja esitettä tuli ihan kiitettävä määrä. Tarjousta ilmaisista lehdistä jne... Verenpaine oli koholla... mulla nousee tuolla terkkarilla aina.. Perjantaina uus ultra, jospa sitten jo jotain varmistusta tähän oloon.
Iltaisin palelee ja tänä aamuna piti yökkiä sitten oikein perusteellisesti.
Sonialle ihan tuota samaa kuin Kukkiskin... dippaa o-tikkua niin kauan, että näet kun neste alkaa nousta tikkuun... Toiset tikut imevät hitaammin... Mulla meni kans ekat tikut kun sekuntikellosta otin aikaa kauanko liotetaan... ja ihan blankkoja tikkuja tuli..
Oisit Annukka tullu kans Ouluun... ois voitu treffata...
Tsempitykset kaikille kaikkiin kierron vaiheisiin..

Huomenta!

Annukan oireilut kuulostaa lupaavilta, peukkuja sinne!

Keiju, kiitos kysymästä, piikitykset sujuu niin, että siippa pistää, kun mä olen ensin 5 minuuttia hermoillut ja rutistellut vatsanahan ihan punaiseksi ;D En tiedä miks sillai panikoin, kun en mikään piikkikammoinen ole, mut näköjään itteäni en pysty pistämään ainakaan vielä. Ja siippakaan kun ei ole mikään sisarhentovalkoinen, niin sillekin heltiää pistoslupa vasta pikku panikoinnin jälkeen.. ;D Ehkä se tästä helpottuu, kun muutaman päivän vielä piikittelee.. alkais menemään rutiinilla..

Sonia, mulla ainakin vaihtelee o-testin viivojen vahvuus eri kierroissa. Joskus saan vaan haaleen viivan ja silti olen ovuloinut. Voi varmaan johtua siitäkin mihin aikaan päivästä testaa, kun joillainhan se lh-huippu voi mennä tosi nopeesti ohi.

Täytyy tehdä töitä välillä, kun tätäkin viestiä olen kirjottanut jo 45 min kun kokoajan joku keskeyttää...

Senora, asutko sä Oulussa? Katos ku mä oon ihan paljasjalakanen oululainen ihiminen =)

Vitsi, piti ihan käydä tarkistamassa et millonkas mä ne pillerit lopetin(eli koska rupesin tänne kirjotteleen). Et pysyy edes jotenkin mukana tässä kierrossa =)

Mari: asuinseutuna Pohjois-Pohjanmaa... Joten tuo Oulu on ihan ajomatkan päässä. En oo kaupunkilainen... Niin maalainen kuin olla saattaa. Milloin sitte ne pillerit lopetit?? Eilen sit paljastu siellä neuvolassa että mä oon lopettanu pillerit 05. Tosi tjottailua ollu tuo alkuaika... ;) kun vasta syksyllä 06 eka plussa... no jaa...

Annukan oireet senku paranee, taitaa olla niin että plussa on tulossa bd bd bd bd

Kukkikselle tsemppiä pistoksiin, voin kuvitella kuin hermona ite olisin. Varmaan täälläkin sais mies hoitaa ne hommat. Ehkä se siitä sitten kun alkuun pääsee :)

Senoralla mukavia neuvolakuulumisia. Sieltä tosiaan saa kantaa aika määrän lappuja eka käynnillä. Oli mukava lukee niitä. Varsinki sellanen paksumpi kirjanen jossa oli kehitysvaiheet viikko viikolta.

Huomenna oon menossa kait Ouluun kun miehelle tuli työkeikka sinne. Jos vaikka talvikampetta löytäis.

Kohta meen dippaamaan tikkua, vähä hermostuttaa...
Yleensä saan siihen tuloksen. Sitä eilistä tikkua uitin siis myöhemmin uudestaan ja n. 5 sek. jälkeen alko imeytyyn kun oli pohjia valmiiksi :D

Oli jotenki ovisolo sillon sunnuntaina, nippaili ja kaikkea... harmittaa kovasti jos päästin tilaisuuden tolleen ohi menemään :( On palellukki eilisestä lähtien.

Ainut lohtu on, että kierrosta tulis tosi lyhyt... tosin ne terot venyttää sinne 35:en eli ei ees sitä lohtua :/

Täällä on muuten tullu koko päivän vettä ihan reippaasti.

Annukalla kuulostaa tosi lupaavalta!! bd bd bd

Toivottavasti, Kukkis, piikittelyt helpottuu. Uskoisin, että itsensä pistämiseenkin tottuu, vaikka varmasti tuntuu aluksi inhalta.

Täällä pähkäillään työpaikkojen välillä ja tänään pitäisi aloittaa tikuttaminen.

Sonialle onnea myös oviksen metsästykseen!

Sellasta oisin vielä teiltä kysellyt, että jos haetta jotain työpaikkaa tai siis kyselettä olisko töitä, niin soitattako sinne vai meettäkö paikan päälle kysymään?
Oon aiemmin menny suoraan, mut nyt ajattelin voiko puhelimitse kysyä...

Jos ite palkkaisin ihmisiä töihin, niin luultavasti tykkäisin enempi kun suoraan tullaan kysymään... ainakin olis vaikeempi heti kieltäytyä :)

Mä oon aina soittanu kaikkia paikkoja ympäriinsä ja esitelly itteni.. sit ne on ottanu yhteystiedot ylös ja joskus jopa tarjonnuki töitä :D
Ku musta taas tuntuu että häiritsee enemmän toisten töitä ja kiirettä jos tunkee paikan päälle ilman että on sopinut että tulee käymään...

Onhan se niinkin, että helposti häiritsee kun ilmoittamatta menee... niin ja onhan se vähän paikastakin kii...
No, soitin nyt sitten eka kohteeseen, oli vaan päällikkö vaihtumassa ja vasta perjantaina on seuraavan kerran paikalla. Soittelen sitten uudestaan.

Ovistestiin tuli vahvempi viiva kuin eilen, joten odotellaan vielä :)

20.8 näytti olevan ensimmäinen päivä ilman pilsuja, ku rupesin tänne kirjotteleen hiukka myöhemmin. Ku mulla on vielä se vajaa levy tallessa niitä pilsuja, niin oli hyvä siitä laskee. Eli nyt tän viikon lopussa tai oikeestaan ens maanantaina on menny 4 viikkoo ilman.

Käympäs minäkin ilmottautumassa vaikka mitään uutta ei kuulukkaan ;)

Annukan nippailut kuulostaa hyviltä...bd bd bd jospa se nyt olisi SITÄ!!!!

Kukkis...en tiedä pystyisinkö minäkään itseäni pistämään...joskus työharjoittelussa ottanut itseltäni hemoglobiinin ja sen pikkuisen piikin pistäminen sormenpäähän on ollut yhtä hikoilua!! =) Mutta hyvään tarkoitukseen nuo sun piikit joten tsemiä!!

Sonia tulossa tänne ouluun päin...taisi olla meitä tässä ketjussa useampi...=) Ja onnea oviksen bongailuun...toivottavasti se löytyy ja tulee hyödynnettyä!

Hilmalla mielenkiintoiset ajat menossa kun saa valita työpaikkojen väliltä...voi kun itsekkin joskus...ja onnea tikutteluun!!

Nyt pitää mennä kuopus ei jätä äitiään rauhaan...eli pois koneen ääreltä ja perunan kuorintaan...mitenköhän se onnistuu??

Kaikille kivaa tiistaita...mulla illalla jumppa...jippii!! rasva tirisemään!