Wish a Baby 74

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Perjantai...ihanaa!!
meillä tänään kp 15 ja mitään tuntemuksia ei ole ollut oviksen suhteen. kylvöä on nyt kuitenkin tehty mutta epäilen itse suuresti plussaa tähän kiertoon. Kun tuo kierto on vielä hieman hakusessa...mut katsotaan miten käy ja tuntuuko missään vaiheessa noita oviskipuja??!!

Tuo vt on mulle uusi juttu joten jos kierrot meinaa alkaa heittelemään niin sitä vissiin kannattaisi kokeilla?

Keiju..ihme juttu tuo ettei aikaa herunut ja joutuu odottamaan...mä oisin varmaan saanut raivarin kun mulle olisi noin sanottu...kuka sen tietää onko niitä aikoja sit kuukauden päästäkään?

Nyt ruuanlaittoon...kaikille rentoa viikonloppua!!

Keiju, kyllä sä olisit voinut hieman ärähtää, kun et aikaa saanut. Ja vaatimalla vaatia varmaa aikaa ensi kierroksi. Jaksamista sulle!

Toivottavasti vt tuo avun Tikrulle! Aika hurjia asioita "näkevät" jaloista (?). Hinnasta on ollut puhetta, mutta kun en nyt muista, niin miten kallista oli?

MinttuOolle onnea kylvöihin ;)

Tänään teen hieman lyhyemmän työpäivän ja lähden vielä huomenna shoppaileen Helsinkiin. Olen ollut "hieman" pahalla päällä, mutta toivottavasti viikonloppu tuo helpotusta. Toisaalta on hyvä, kun ilmat ovat viilenneet (töissä mukavampaa), mutta sit taas toisaalta... No, ainahan se kesä loppuu, mutta vain siksi, että voi tulla uudestaan!

Hilma: olin varautunut että toi makssaa jotain 60 euroo ku jostain olin lukenu mut oliki 30 euroo...noh, tuleeha se kalliiks ku nyt käytävä aika usein mut...

Täällä ei taida ovista tulla TAASKAAN!!!! tai jos tulee ni tulee tosi myöhään. Tikut olen kuitenkin tikutellut ja tulosta ei vielä ole tullut...aattelin et touhuillaan kuitenkin nyt muutamana päivänä varmuudeks...ens kierron vielä katon jos en siitäkään bongaa ovista ni sit marssin lääkäriin!!

tikru ja koopee 17

Piti tulla viel sanomaan et limailua havaittavissa et ehkä kuiteski kannattee yrittää, tosin enää en voi asiaa varmistaa ku ei oo enää noit testei jäljellä mut...:):):) mut myöhään tulee jos tulee tuo oo...

Tikrulle lähtee täältä peukutukset, toivottavasti ovis on sieltä tulossa bdbdbdbdbdbd!
Tais se vt olla sulla onnistunut :) Eikä tuo näyttäny siellä olevan kovin hintavakaan, mäkin kuvittelin sen olevan kalliimpaa.

Kukkis kyseli viikonloppusuunnitelmista. Sunnuntaina mennään tytön futisturnaukseen tonne vajaan 100 kilsan päähän, toivottavasti ilmat suosii. Ainaki täälä on tuullu tänään aika kovasti. Teillä kuulostaa olevan tulossa ihana viikonloppu!

Ikävää Keiju ettei aikaa löytyny, toivotaan että sieltä jostain rakosesta vielä aika ilmaantuisi. Tuo yksityinen ois varmaan ihan hyvä vaihtoehto, kuinhan hirveitä hintoja pitävät tuollasille tutkimuksille...? Toivon, että asia pian etenis sun kohdalla, kyllähän tuo on jo niin turhauttavaa!!

MinttuOlle peukutukset, eihän sitä koskaan tiiä vaikka tämä kierto yllättäis! Bdbdbdbd

Hilmalle rentouttavaa shoppailureissua! Ihan kateeksi käy kun sinne pääset kattelemaan!

Täällä vielä 4 teroa jäljellä eli se täti saattaa tulla jo 23 pvä jos nuo toimii kuten pitäis. Laitoin jännäyslistaan tuon viikonlopun siksi kun sitte olis 2 vkoa oviksesta.

Rinnat on vähä arat ja valkkari on lisääntyny, mutta sitä samaa oli viime kierrossaki.
Yritän olla enempiä masentumatta jos täti kurvaa paikalle, ainaki voi sitte kaverin tupareissa ottaa vähä viisasten juomia. Katotaan mihin asti päästään tällä kertaa ..

Ihanat viikonloput kaikille!

Heissan

Minä täällä tapan aikaa. Isäntä oli viime yön töissä ja luonnollisesti on vielä nukkumassa. Ei voi alkaa siivoamaan, leikkaamaan nurmikkoa jne etten aiheuta liikaa meteliä.

Toivottavasti Sonia sinulla Teroista olisi oikein suuri positiivinen vaikutus :)
Mä olen just miettinyt, että tikutanko ovista tästä kierrosta. Taisin jo aikaisemmin sanoa että on kp 7, mutta äsken katoin kalenteria, niin kp 7 on vasta tänään. Menee aika HITAASTI. No viikon päästä saa taa aloittaa ainakin Terot. Ja sitä ennen pitäisi olla aktiivinen tuolla makuukammarin puolella. No yleensä siinä puolessa ei ole ongelmaa, mutta viime kierrossa mies oli juuri h-hetkellä reissussa.

En tiedä mikä hormoniheilahdus mulla on tässä vaiheessa kiertoa. Leukaperiin puskee finnejä ja vatsa tosi turvoksissa. Illalla katselin sivuprofiiliani peilistä ja oli oikein kiva rantapallo vaikutelma.

Muuten täällä ei sit mitään sen kummempaa ole. Ai niin kävinhän mä liittymässä tuonne kermittärien yhteisöön. Mukavaa saada ihmiselle kasvot :) Liittykäähän muutkin!!!!!!!!!!!!!

Tikruliinille tsemppiä oviksen metsästykseen ja sen hyödyntämiseen

Saakohan Hilma tehtyä hyviä ostoksia???!!??

Mintulle pidetään myös peukkuja piinaviikkojen ajaksi

Täällä tänään ovistuntemuksia =) pitää koettaa hyödyntää tämä löytö...jos se vaikka olisikin juuri sitä?!! =) kp on 16 menossa joten voipi hyvinkin pitää paikkansa...kierto olisi silloin 32pv...ja jännäys siirtyisi muutaman päivän. Pitääpi päivittää tiedot.

Muillekkin tsemiä oviksen löytymiseen ja sen hyödyntämiseen!

Hilmalle parempaa mieltä ja hyviä ostoksia =D Shoppailu auttaa täälläkin...moneen vaivaan =D

Katzulle malttia kp kulumiseen...ja toivotaan että tällä kertaa mies on kotosalla h-hetkellä!!

Hei kaikille

Mites tikru kävi? Huomasitko ovista? Pidetään peukkuja!

Tilasin juuri ovistikkuja. Yrittäis taas näin syksyn kynnyksellä aktivoitua. Meillä on vaan ongelmana se, että mies on niin hitsin poikki iltaisin, kun vihdoin nähdään. Tänäkin aamuna lähti jo ennenkuin heräsin, pakkohan ne hommat on tehdä. No, jospa sitten olis vaikka sadekeli, kun/jos sen oviksen löydän niin ehdittäis ja jaksettais.

Katzu, onko tuo "kermittärien yhteisö", josta mainitsit, tarkoitettu vain km:n kokeneille? Mulla kun ei siitä ole kokemusta, toivottavasti ei koskaan tulekaan. Mulle riittää kyllä tämäkin palsta, jos vaan muitakin kirjoittelijoita riittää.

Jospa lähtis vaikka vähän pihahommiin... Hauskaa sunnuntaita kaikille.

En mä tiedä mitkä on kriteerit tuonne yhteisölle pääsyyn. Ehkä Tehis osaa vastata. Se on kyllä ihan hauska, kun voi kertoa sellaisiakin asioita mitä tänne ei viitsi kirjoittaa. Koskaan ei tiedä jos joku tuttu lueskelee ja tunnistaa....

Täällä on jynssätty saunasta lähtien kaikki nurkat. Kyllä nyt on puhdasta :) Pääsee sit taas sotkemaan. Mies on päivän töissä, niin on saanut rauhassa puuhastella.

Taidan mennä keittämään päiväkahvit

Annukka, eilen tuli limoja aikalailla ja tänään sitten touhuiltiin,,,en tiiä oliko ovis vai ei mut jos oli ni tulipahan hyödynnettyä...:) paitsi jotenki oon ihme kyllä saanu ajatukset muualle ku koko vauvatouhuun...tiedä sitten kuin kauaks aikaa mut :)

Katzu on siivoillu urakalla :) munki pitäis vissiin huomen, jos jaksaa :):)

tikru ja koopee 19

Viikonloppu meni ja taas jatketaan töitä.

Hesan reissu meni muuten kivasti, mutta joku ääliä ahdisteli mua ja aiheutti jonkin verran vitutusta. Jestas, kun jotkut miehet on niin lobotomian tarpeessa! Kierreltiin Hesan pikku putiikkeja, mutta mitään ostoksia en oikeastaan tehnyt. Onneksi ilmat suosi reissua.

Kotona on muutama ovistikku, pitää yrittää bongata oota, jos vaikka...

Tikrulle peukkuja että se oli ovis :)

Kylläpä oli eilen nuutunu olo kun tultiin futisturnauksesta. Ei se ihme, että tyttöki oli väsyny, sehän sentään joutu pelaamaanki, mun ei tarvinu ko istua katsomossa :D

Lauantaista asti ollu tunne, etä kyllä se täti vaan mut tässäkin kierrossa löytää :(
Sain kamalan pms-raivarin ja se enteilee yleensä tätiä... Terojen pitäis vähentää noita oireita, vaan eipä näköjään.

Miten teillä miesväki, käyvätkö lintumehtällä? Meillä käy linnustaan, muttei muita.
Musta se on vähä brutaalia touhua, en kyllä syö niitä saaliita. Joskus oon maistanu, eikä kyllä mun mieleistä muutenkaan.

Täällä meillä päin on nähty susia taas liikkuvan. Naapurin yks koira oli karannu, eikä oo takas tullu, epäilevät joutuneen suden suuhun :( Vuoden vanha oli sesu vasta.

Toivottavasti Tikrun touhuilut tuottaa tulosta db bd +++
Katzu... yhteisö on ihan meille kermeille --- jo plussanneille ja plussausta odottaville sekä jo synnyttäneillekki. On kyllä kiva kun saadaan kavereille naamat... Ollaanhan koko viime talvi oltu tiiviissä keskusteluyhteydessä..

Välillä ei oo mitää olotiloja ja sit välillä öklöttää... Pitäis kai ruveta kohtapuoliin soittelemaan neuvolaan aikaa... pelottaa...

Maanantaita!

Toivottavasti Tikrulla nyt tuli se ovis, vaikka vähän myöhässä oliskin! Peukut pystyssä, että tulis parin viikon päästä plussaa tikkuun! Ja kivalta kuulosti sun vt-käynti. Jännä, että sanoi noin tarkkaan diagnoosia, mistä saattais teidän kohdalla vauvantekovaikeudet johtua. Mun vt ei ole sen tarkemmin lähtenyt pohtimaan syitä, sanoo vaan, että kun säännöllisesti hoidetaan, niin elimistö pääsee tasapainoon ja raskaaksi tuleminen mahdollistuu. Mut en sit tiiä, kun oon kohta 3 kk käynyt, eikä edes oviksia ole tullut.. :/ Kivalta se hoito kyllä tuntuu, mutta alkaa teho epäilyttää.

Sonialle peukkuja, ettei olisi kyse pms-raivareista, vaan jostain ihan muusta! bd bd Ja juu, munkin mies käy lintumettällä. Tänään on taas suuri päivä sillä saralla, hyvä kun malttoi mennä aamupäivällä vielä pariksi tunniksi töihin ;) Mä ihan tykkään linturuuista, mutta mies ne yleensä kokkaa :D

Katzu, jospa sulla olis megaovis tulossa kun nyt jo turvottaa! Pidä mies kotosalla h-hetken varalta!

Mintulle kanssa peukkuja piinaviikkoihin! Toivotaan, ettei sun kierto ala temppuilemaan :)

Muut teroilijat (Katzu ja Sonia? muita?), tuliko teillä mitään sivuoireita niistä? Mulla tuli nyt jotain ihme tuhruvuotoa melkein viikon siitä päivästä kun aloitin terot. Viimeks ei ollut mitään.

Joko Senora rohkaistui soittelemaan neuvolaan? Entä ootko ultraa harkinnut? Vai onko siellä päin mahdollista päästä neuvolassa ultraan jo alkuraskaudessa?

Kiitos tsemppauksesta ja myötäelämisestä tutkimusaikojen (tai niiden puutteen ;)) vuoksi! Kyllähän se yksityinen on ollut mielessä, mutta jotenkin en ole jaksanut soitella sinne. En tiedä mitä ko. tutkimus siellä maksaisi. Varmaan paljon... Mutta jotenkin on tässä vauvaprojektissa tullut semmoinen vaihe, että en juuri jaksa ajatella koko asiaa enkä enää raivostua tuosta julkisen puolen lääkärin hitaudesta. En oikein tiedä mistä tämä olotila johtuu, sillä vielä alkukesästä hypin seinille, kun lääkäriin pääseminen kesti ja kesti... Jotenkin vain kyllästyttää. Viikonloppuna näin kaverin 1 kk ikäistä vauvaa, eikä sekään herättänyt mitään erityisempiä tunteita. Tietty oli söpö vauveli, mutta ei tullut sellaista kamalaa "koskahan me saadaan tämmöinen" -oloa. Kai sitä jotenkin alkaa yrittää hyväksyä sitäkin vaihtoehtoa, ettei ehkä saadakaan omaa lasta, tai että sen saaminen kestää. No, eihän peli ole vielä menetetty, mutta jotenkin olen tässä kesän aikana siirtynyt henkisesti uudelle tasolle tässä hommassa. Sekavaa selitystä, toivottavasti joku ymmärsi! =)

Täytyy tästä lähteä järjestelemään tavaroita. Saa kyllä riittää taas hetkeksi tämä muuttotouhu... Mutta talo ja oma piha on ihania :)

Keiju: Teroista en huomannut mitään sivuoireita. Vuodon aikaan oli ehkä maha hieman arempi.

En sit tiedä tuosta megaoviksesta ;) Nyt miehellä ei ole mitään sen kummempia reissuja tiedossa. Vieläkään en ole päättänyt alanko tikuttamaan vai en. Toisaalta voisi olla parempi jos en. SItten stressaan jos ei meinaa viivoja ilmestyä toivomallani tavalla

Turvotus ja naaman kukinta voi johtua myös siitä, että olen 10 päivää ollut sellaisella MethodDraine Detox puhdistuskuurilla. Paino ei ainakaan ole tippunut yhtään.

Huvikseni mittailin lämpöjä toissapäivänä, oli taas huimat 35.1. Nyt näyttti olevan 36.4.

Sonia kyseli metsästyksestä: meillä ei metsästämässä käydä. Yhdessä vaan hieman kalastellaan.

Siinä nyt akuuteimmat kuulumiset.

Taas maanantai... :(
Ovista odotellen... Tikut on ostettuina mutta mulla on kyllä aina aika voimakkaat ovistuntemukset - rinnat turpoo ihan heti ja on sit menkkoihin saakka turvoksissa, tosi hauskaa kun on muutenkin jo vähän liian iso "varustus".

Miten te muut ootte tehneet kun tulee kyläkutsuja ryyppäjäisiin, rapujuhliin etc ja on piinaviikko silloin meneillä? Ei tekis mieli ottaa mut en jaksais kaikkien kyselyjä sitten. Oletteko kertoneet kavereille tilanteen vai? Ja saako edes rapuja syödä??

Aurea, nuo ryyppäjäiset on aina hiukan hankalia. Itse olen tosin ottanut jo pidemmän aikaa (ennen tjottailua) kannan, että en juo. Oikeastaan kun tuo ryyppäily ei edes kiehdo, niin kieltäytyminen on helppoa, olen sitten kuski. Mikäs ravuissa on? *tyhmä minä*

).( Pitäisi aloittaa oviksen tikuttaminen, kun vaan muistaisi..

Pikaisesti tulin aurealle kommentoimaan, että mulle on ainakin sanottu aina, että siihen asti kun plussa pärähtää testiin niin voi ryyppää sun muuta. Itse olen tehnyt niin, että jos ei ole oireita niin annan mennä vaan, mutta jos on tuntunut että voisi olla tärppi käynyt niin en ole ottanut. Vaikka ilmeisesti siis voisi.

antzi 12vk tasan

Aurea pähkäilee ryyppäjäisistä ja piinaviikosta... Muistelen kyllä lukeneeni jostai, ettei haittaa vaikka ottaiski viunaa... Sikiöllähän on omat ravinteet ennen kuin istukka kehittyy... Korjatkaa jos oon väärässä.
Meillä mies metsästää, hirviä ja joskus jäniksiä. Oli käyny eiletttäin kuuntelemassa sorsajahdin aloitusta... Kalalla mekin käydään yhdessä ja mies erikseenkin omissa porukoissaan.

keiju: Tuu käymään visiitillä tuolla odotuspuolella meillä on äidinkielellinen ongelma sanataivutuksissa! pliiiiiiissssssss....

plussatuulia *puuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh*