Wish a Baby 40

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Meirami-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

-Meirami-

Vieras
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa, yritys alkaa 12/2006
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Meirami vm -82, yritystä 11/2005, esikoinen haaveissa,
Keiju vm -80 yritystä 7/2006, esikoinen haaveissa.
Tikru vm -84, yritystä 8/06, esikoinen haaveissa
Sara vm -79, yritystä 1/06, esikoinen haaveissa
Thelma vm -82, yritystä 5/06, esikoinen haaveissa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, toisen yritystä sitten joskus, km 11/06

Hyvä sydän:

Oinas
Hyvä sydän on ilon lähde, joka saa kaikki lähellään hymyilemään. - Washington Irving

Härkä
Työssä ajattelet lapsia, jotka olet jättänyt kotiin. Kotona ajattelet työtä, joka jäi kesken. Sellainen kamppailu vallitsee sisälläsi. Sydämesi halkeaa. - Golda Meir

Kaksonen
Hyvä sydän on parempi kuin kaikki maailman aivot. - Edward Bulwer-Lytton

Rapu
Nuori rakkaus on liekki; sievä, usein tulinen ja kiivas, mutta silti vain keveä ja häilyvä. Vanhemman ja kurinalaisemman sydämen rakkaus on kuin hiili, syvällä palava, sammumaton. - Henry Ward Beecher

Leijona
Hyvä sydän auttaa sinua saamaan kauniit kasvot, lapseni ... ja huono tekee kauneimmistakin rumaakin pahemmat. - Emily Bronte

Neitsyt
Naisen järkeen vaikuttaa aina hänen sydämensä, mutta miehen sydämeen vaikuttaa aina hänen järkensä. - Lady Marguerite Blessington

Vaaka
Kun sydän on täynnä, siinä on eniten tilaa; kun tyhjä, sinne ei mahdu mitään uutta. - Austin O'Malley

Skorpioni
Jokainen sydän, joka on sykkinyt voimakkaasti ja iloisesti, on jättänyt jälkeensä maailmaan toiveikkaan impulssin ja parantanut ihmiskunnan traditiota. - Robert Louis Stevenson

Jousimies
Sydämesi on täynnä hedelmällisiä siemeniä, jotka odottavat itämistään. - Morihei Ueshiba

Kauris
Kiitollinen sydän ei ole vain hyveistä suurin, vaan myös kaikkien muiden hyveiden äiti. - Cicero

Vesimies
Rakastava sydän on todellista viisautta. - Charles Dickens

Kalat
Tule asumaan sydämeeni äläkä maksa vuokraa. - Samuel Lover

Ystävällisyys

Oinas
Ihmiselämässä on kolme tärkeää asiaa. Ensimmäinen on olla ystävällinen. Toinen on olla ystävällinen. Ja kolmas on olla ystävällinen. - Henry James

Härkä
Ystävällisyys on sitä, että rakastaa ihmisiä enemmän kuin he ansaitsevat. - Joseph Joubert

Kaksonen
Uskon kohteliaisuuteen, ystävällisyyteen, anteliaisuuteen, iloiseen mieleen, ystävyyteen ja rehelliseen kilpailuun. - Elbert Hubbard

Rapu
Mikä viisaus olisi suurempaa kuin ystävällisyys? - Jean Jacques Rousseau

Leijona
Et voi olla ystävällinen ja ymmärtäväinen toisille, jos et ole soveltanut samaa itseesi. - Carl Gustav Jung

Neitsyt
Jos olet luonnostasi ystävällinen, vedät puoleesi paljon ihmisiä, joista et pidä. - William Feather

Vaaka
Elämä on lyhyt. Pidä kiirettä rakastaaksesi! Pidä kiirettä ollaksesi ystävällinen. - Henri F. Amiel

Skorpioni
Jos on jotain, missä voin osoittaa ystävällisyyttä, tai hyvä teko, jonka voin tehdä toiselle, minun on tehtävä se nyt eikä laiminlyötävä sitä, koska en kulje samaa tietä uudelleen. - William Penn

Jousimies
Elämä koostuu, ei suurista uhrauksista tai velvollisuuksista, vaan pienistä asioista, joissa hymyt ja ystävällisyys ja pienet velvollisuudet voittavat pysyvästi sydämiä. - Humphrey Davy

Kauris
Jatkuva ystävällisyys saa paljon aikaan. Aivan kuten aurinko sulattaa jään, ystävällisyys haihduttaa väärinymmärrykset, epäluulot ja vihamielisyyden. - Albert Schweitzer

Vesimies
Yleinen käsitys, että menestys pilaa ihmiset ja tekee heistä turhamaisia, itsekkäitä ja itseensä tyytyväisiä on väärä; päinvastoin se tekee heistä enimmäkseen suvaitsevia ja ystävällisiä. - W. Somerset Maugham

Kalat
Ystävällisyys on kieli, jota mykät voivat puhua ja kuurot ymmärtää. - C. N. Bovee

Kopsailin meille tuollaisia kivoja aforismeja
http://koti.mbnet.fi/neptunia/relat2.htm

MEirami kerkis aloittamaan ketjun, siirränpä tähän....

Heipsan! Ootte niin paljon taas kerinneet kirjoittelemaan, että kun pikaisesti luin läpi, niin ei jäänyt paljoa mieleen.. sorit siitä heti kättelyssä, yritän ehtiä paneutumaan niihin myöhemmin ajatuksella!

Sain eilen uuden tietsikan töissä ja sitä laitellessa käyttökuntoon meni sitten aikaa (en toki itse laittanut, vaan aateekoon poika). Tulin eilen vartavasten tuntia aikaisemmin töihin, että saan hommia tehtyä, kun tuli viime viikolla oltua ensin ne kolme päivää saikulla ja sit perjantain hoitovapaalla, niin oli vähän kertynyt hommia, ei pahasti onneks.

Heh, yllätin itseni eilen kattelemasta kalenterista tulevia ovispäiviä....ja alkoi harmittamaan, kun lääkäri kehoitti pitämään yhden välikierron ennen yrityksen jatkamista. No, mut varmasti ihan hyvä idea, ja tosiaan voi olla, että muodostuu pidemmäksikin tauoksi. En ole mieheni kanssa vielä puhunut (tästäkään!), että yritetäänkö vielä ja koska. Täytys varmaan nostaa aihe tapetille.. eilen oli sentään pieni hellä hetki piiiiitkään piiitkään aikaan, että jotain edistystä!

Voi että, kyllä pakko myöntää, että vähän käy kateeksi nyt Viivin oltavat..ei ole pitkä aika, kun itse varailin ultraa ja neuvolaa..*niisk* Mutta olen aidosti onnellinen Viivin puolesta! Ja Meiramin miestä myös täytyy hieman kadehtia, kun oma on sellanen jurrikka :)

ItsenäisyyspäiväG: ei ole mitään sen ihmeempiä tapoja, linnanjuhlat haluan kuitenkin ehdottomasti katsoa.
EnnustusG: ei ole kokemusta minkään sortin ennustajista, enkä kyllä uskaltaiskaan..!

Pp:n fiilikset kiinnostaa minuakin, siis sen suhteen, että eka yrityskierto käynnissä. Niin ja onnea vielä työpaikastakin, kyllä ne lapset siitä tasottuu ajan kanssa :)

Thelman testituloksia odotan mielenkiinnolla. Itse taidan kyllä pitäytyä niissä perinteisissä, jos joskus vielä tulee tikuteltua. Minä kun olen tullut siihen tulokseen, että tunnen sen oviksen kyllä ihan varmasti kivuista, jos sellainen on tulossa. Toi olikin multa mennyt ohi tai unohtunut, että sullakin on tuo lyhyt luteaalivaihe. Ihmeen yleistä kyllä!

Piti vielä siitä mun esimiehestä laittaa, kun varmaan joo herätti ihmetystä teissä, että miten mä nyt sillekin olen mennyt kertomaan.. no, hän ei tiennyt raskaudesta, mutta sillon ekana päivänä saikun jälkeen kun hän tuli kysymymään, että olenko kunnossa, niin multa vaan lipsahti se keskenmeno.. eikä kyllä ole kaduttanut, että kerroin. Meillä on aika avoin tunnelma tässä, ja ehkä hän olis vaan ihmetelly mut outoa käytöstä, jos en olis kertonut.

Hilmalle pikaista paranemista ja Keijulle vielä, että jauhat täällä ihan niin paljon kuin haluat niistä kystista!! Sitävartenhan täällä ollaan. Mäkin olen ajatellut niin, että kirjoitan mieltäpainavista asioista ihan vapaasti, ja jos jotakuta ei kiinnosta, niin voi hypätä yli! Johonkinhan näitä on pakko saada purkaa.

Jokohan tässä tuli taas paasattua riittämiin... :) Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Täällä sitä taas roikutaan...

Postissa tuli sitten aika jatkotutkimuksiin niistä kystista. Nopeeta toimintaa, sillä aika on jo ens viikolle! Alkoi vaan heti pelottamaan... just kun olin alkujärkytyksestä selvinnyt... :/ No, kaipa se on hyvä, että asiat lähtee selkiintymään nopeasti. Jotenkin vaan elättelin toiveita, että se tarkastus olisi mennyt seuraavien menkkojen jälkeen, kun se lääkäri sanoi, että joskus ne kystat häviää menkkojen aikana. No, toiveajattelua varmaan sekin, sillä eihän ne edellisten menkkojen aikanakaan mihinkään hävinneet... Voi plääh, kun voi taas ottaa aivoon!
Ja just aloin taas kuvittelemaan, että kaikki oliskin hyvin, sillä luulen jopa bonganneeni oviksen. Jo sunnuntaina, eli kp 15 oli vihlontoja vasemmalla, ja lämmöt alkoi nousta eilen ja tänään ollaan jo 36,8. Mutta varmaan sielläkin joku kysta vaan valtaa munasarjaa :( Joo, oon tosi optimistinen tämän suhteen...

Kiva, jos Omppu jo laskeskelee tulevia oviksia! :) Varmaan se yks välikierto on ihan hyvä juttu, niin saa limakalvot toipua rauhassa. Mutta heti alkuvuodesta sitten peitot pöllyämään sielläkin, eikös vaan! Tsemppiä myös asioiden selvittelyyn miehen kanssa. Ehkä se siitä helpottaa, kun hänkin on saanut käsitellä asioita ensin omassa mielessään. Rohkeesti vaan kissa pöydälle!

Hauskoja tosiaan nuo Meiramin kokoamat mietelmät! Taisi muuten joskus aiemmin olla puhetta niistä sun Tarot-korteista. Sähän voisit ennustaa meille kaikille :) Mä odottelen Madam mamman vastausta, mutta eipä ole kuulunut vielä mitään.. Heh, eikä taida kuuluakaan :D

Huoh! Tulis jo ilta!
Meillä on tänään sellaises pienimuotoiset "itsenäisyyspäivä juhlat" :)
meille tulee muutama kaveri käymään, ja ajateltiin vain istua latialla, pelailla, ja juoda viiniä. (on meillä sohvatkin, mutta jotenkin lattia on vain aina tuntunut mukavammalle paikalle olla kavereiden kanssa -en tiedä miksi....)
Ja nyt ei sitten millään malttais odotella iltaan asti!!

~~~~>hyvää mieltä kaikille <3

~Keiju, mä oon kuullu joskus tuosta madame mammasta, mun mielestä se on ihan kiitettävästi vastaillut kyselijöille, mutta siinä on saattanut kestää joskus kait aika kauankin... jotta kärsivällisyyttä :)
Mutta tuohan oli toisaalta hyväkin uutinen, että pääset jo sinne jatkotutkimuksiin, sillä josne kystat estää tällähetkellä sun raskautumista, niin mitä pikemmin niihin saa apua, niin sitä pikemminhän te saatte sen oman pienen nyytin. *koittaa keksiä positiivisia juttuja :)* mutta täysin ymmärrettäväähän on kyllä että voi nyt pelottaa! -Voimia Keiju kulta :)

Hyvä Keiju, kun pääset näin nopeasti jatkotutkimuksiin! Ei mene aikaa hukkaan eikä tarvitse turhia pähkäillä epätietoisuudessa. Kyllä se siitä!

Oih, kuulostaa ihanalta Meiramin illanviettosuunnitelmat! Uskaltaiskohan sitä itekin jo (taas) ottaa illalla lasillisen punkkua ruuan kanssa.. Ei sillä, että hirveesti mieli tekis kuitenkaan, sen verran tuoreessa muistissa tuo viime perjantainen.

Ja taas töiden kimppuun... :/

Taas kuokin..

Voimia Keiju! Hyvä että pääset jatkotutkimuksiin noin äkkiä.

Laitoin madamelle meiliä pari viikkoa sitten, nyt alkuviikosta tuli vastaus, eli kärsivällisyyttä! :)

Hyvä, Keiju, että pääset näin nopeasti jatkotutkimuksiin! Ymmärrän toki, että se myös ahdistaa, mutta parempi se on tietää varmaksi kuin arvailla!

Toivottavasti Omppu, saatte miehen kanssa puhuttua asioista. Se on harmillista, kun jotkut miehet on niiiin jurrikoita puhumisen suhteen. *hmp*

Meiramille mukavaa iltaa! Itse kipaisen nopeasti kaupassa ja sitten salille!

Meillä ei ole kummosempia itsenäisyyspäivä perinteitä, ei edes niitä kahta kynttilää *nolo* . En usko ennustajiin, en edes lue horroskooppeja. Nyt kun asiaa aloin miettimään, niin jossain vaiheessa olen vain menettänyt mielenkiinnon moisiin asioihin. Aikaisemmin jonkin verran uskoin niihin, siis ennustuksiin ja horroskooppeihin. Toisaalta nuo minun mielipiteeni uskonnostakin ovat muuttuneet aika paljon...

Sellaista täällä, ajatus karkailee ja työnteko takkuaa ;) Mutta enää tunti jäljellä!

Iltaa!
Kiva, että Ompun mieli on jo kohoomassa ja uus yritys mielessä! Kyllä se mieskin siitä pikkuhiljaa alkaa avautumaan:) ja saatte sovittua tuosta varsinaisen yrityksen aloittamisesta.

Ite en oo vieläkään pongannut ovista ja nyt jo kuitenkin menossa kp 22/28-33, että en tiedä ovuloinko tässä kierrossa laisinkaan:( Joskus kp 15 oli sellasta ovislimaa, mut ei se testi kyllä mitään näyttänyt. Mietin kyllä et jos sittenkin tilaisin vielä perinteisiä ovistestejä kun niissä ainakin on se viiva selkee (aika epätoivosta). Lämmötkään ei oikeen oo koholla vieläkään. Viimestään maaliskuussa varailen sen ajan lekurille. Ehkä mäkin sitten saan vaikka niitä lugeja. Etkös sä Omppu niitä popsinut?

Keijun tutkimukset vaan edistuu ja sehän on hyvä. Mitä nopeemmin tuon asian saa hoidettua pääsette sitten alottamaan taas kunnolla yrityksen ja ties vaikka sitten heti plussaisit bd bd bd bd

Pp:llä varmaan jännät paikat kun eka yrityskierto varsinaisesti alkaa! Plussatsempit teillekin!!!

Hyvää itsenäisyyspäivää!!!

Heippa kaikille!

On ollut niin kiireinen päivä, etten ole aiemmin ehtinyt koneelle. Me saatiin nimittäin tänään uusi sohva viiden viikon odotuksen jälkeen! :) JEE! Se piti siis hakea pakettiautolla yms. On kyllä luksusta istua sohvalla, kun ollaan viimeset viis viikkoa istuttu lattialla tyynyjen päällä...

Hienoa, että uusi ketju on taas avattu! :) Oli jotenkin järkytys nähdä oma nimensä listan ensimmäisenä! KÄÄK! Liityin siis toukokuun 15.päivä ketjuun (selasin sivuja taaksepäin Mintun ideasta innostuneena) ja sillon olin listan viimeisenä! Ja kun kattelin kaikkia siinä mun edellä olevia nimiä, niin melkein kaikki löytyy nykyisin WAB+ ketjusta! :) Toivottavasti sinne siirtyy lisää porukkaa ja nyt myös mun takaa! ;)

Voi Thelma, tosi kurjaa jos et saanut bongattua ovista. Voihan olla, ettei ne ovistestit aina näytä oikein, vaikka luulis et se sylkitesti olis hintansa puolesta aika laadukas. Itse voisin suositella kokeilemaan ensi kierrossa Advancen testejä (saa kotitestit.comista), koska itse sain niillä bongattua oviksen ekaa kertaa elämässäni. Millaset lämmöt sulla on nyt ollu? Onko ne olleet yhtään koholla?

Keiju, toihan kuulostaa mahtavalta, et pääset pian jatkotutkimuksiin! Ainakin saat asiaan lisää selvyyttä ja pääsette kenties jälleen hyvillä mielin yrittämään. Vaikka en minäkään sinuna yritystä keskeyttäisi. Kyllä luonto varmasti hoitaa asian niin, että raskaus ei ala, jos se olisi jotenkin riskipeliä tai sulle vaarallista tms.

Omppu, ihanaa että olet jo katsellut kalenterista ovispäiviä! :) Siitä se lähtee! Ota asia ihmeessä puheeksi miehesi kanssa, niin saatte yhdessä juteltua asiasta ja löydätte yhteisen sävelen. :)

Meirami, kiitos noista ihanista horoskooppiaforismeista! Itse tykkään lukea joskus horoskooppeja ja kyllähän niistä jotain totuutta usein löytyy. Onkos täällä muuten paljastettu mikä kukin on horoskoopiltaan? Vai onko se liian henkilökohtaista? Itse voisin heittää seuraavat arvaukset:

Omppu- härkä
Keiju- kaksonen
Meirami- vesimies
Thelma- vaaka
Hilma- rapu
Riikka- kaksonen
Tikru- skorpioni
Sara- jousimies

Hih, meniköhän yksikään oikein?!

Itse olen kans tilannut ennustuksen madame Mammalta ja myös Ennustaja Elliltä. Molemmat ennusti ihan eri lailla ja itse asiassa tilasin joskus uuden ennustuksen madame Mammalta ja se oli erilainen kuin se ensimmäinen. ;) Mutta mitäs tuosta, hauskaahan tuo on! Voisinkin tilata vielä yhden ennustuksen, saapa nähdä mitä siinä sanotaan... :)

Kiitos kaikille tsempeistä mun työn suhteen! Tänään oli aikamoista hulinaa taas, mutta ihan mukavasti meni. Opetus sujuu ihan mukavasti, mut se kaikki muu hässäkkä mitä päivän mittaan tapahtuu, aiheuttaa vähän ongelmia. Harjoitteluissa kun opetettiin pitämään niitä yksittäisiä tunteja suunnilleen, niin se kokonaisen päivän rakentaminen ja läpi vieminen on yllättävän iso ja vaativa homma. Onneksi huomenna on vapaata, saa vähän huilata.:) :)

Kp6 ja tuhruttelu vaikuttaa loppuneen. Mietin aina välillä, et pitäiskö meidän kuitenkin siirtää yritystä esim. mun työkuvioiden vuoksi. Mulla on siis työsopimus ensi kevään loppuun ja todennäkösesti saan jatkaa saman luokan kanssa myös ensi syksynä ja koko seuraavan vuoden (heidän 2.luokan ajan). Tunnen jotenkin huonoa omatuntoa, jos vaikka sattuisinkin tulemaan raskaaksi pian ja heille jouduttaisiin hankkimaan taas uusi opettaja ensi syksyksi... Olenko ihan höhlä? Pitäiskö mun olla vaan itsekäs ja ajatella, et raskaaksi tulo voi kestää pitkäänkin eikä kannattaisi siksi siirtää yritystä? Vauvankaipuu on kuitenkin ajoittain todella kova... Tänäänkin ihastelimme yhdessä miehen kanssa vauvaa, joka nukkua tuhisi kaupassa... OIH! Se oli niin suloinen pullero toppapuvussaan posket pullollaan ja silmät kiinni lurpsahtaneina... *haaveilee omasta nyytistä*

Mies katsoo jalkapalloa uudella sohvalla röhnöttäen ja tasaisin väliajoin olkkarista kuuluu voihkaisuja ja muuta peliin eläytymisen aikaansaamaa ääntelyä. *silmien pyörittelyä* Saakohan kaikki miehet jonkun jalkapallotartunnan jo ihan vauvoina?!

Oikein rentouttavaa ja jouluista itsenäisyyspäivää kaikille! Laitetaas uunit kuumenemaan ja piparit tulemaan, eikös vain?

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ!!!

Onnea PP:lle uudesta sohvasta! Saako udella että minkälaisen ostitte? Miehes oli sitten heti ottanut sen asiaankuuluvaan käyttöön ja tölläs siinä futista:D Ihan kaikki miehet, vaikkakin suurinosa, ei saa jalkapallotartuntaa, koska esim. mun mies ei katso jalkapalloa, onneksi:)

Mun mielipide on, että ei todellakaan kannata työn puolesta siirtään yrittämistä. Saattaa nimittäin olla ettei sit jos niin ajattelee tuu koskaan oikeen hyvää hetkeä. Kyllä niillä asioilla on yleensä tapana järjestyä! Joten yritystä putkeen vaan! Ihana kun olitte jo miehen kanssa ihastelleet sitä vauvaa, taitaa olla miehenkin kuume aika kova:)

Tuosta horoskoopista voin kyllä sen verran paljastaa, että oon kaksonen:) Mut ite on vaikee lähtee arvaileen kun en oikein tiedä noista horoskoopeista ja niihin liitetyistä luonteenpiirteistä mitään.

Pp kyseli mun lämmöistä, eli nyt näyttää 36,7 et kait se jonkin verran koholla on, mutta vaikee verrata kun mulla oli sitä kuumetta ja lämpöä niin aiemmin mitatut aamulämmöt ei varmaan pidä paikkansa. Ja sit mun lämmöt ei kyllä nouse heti 0,2-0,3 astetta, vaan vähitelleen. Pitää koittaa vielä ens kierrossa mittailla kunnolla jos pysyis terveenä:) Millä lääkäri selvittää ovulaation? Onks se jollain verikokeella tiettyyn aikaan kuussa? Mä voisin kyllä tilata ens kiertoon niitä Advancen testejä, kiitos vinkistä:) (olipas mulla sekava sepustus)

Ja vielä kerran plussaisaa itsenäisyyspäivää!!!!

Hyvää itsenäisyyspäivän jälkeistä päivää. Meillä eilen tökki kotona yhteydet, niin en päässyt toivottelemaan.

Pp, härkähän minä, tosin taisin sen jo kerran täällä paljastaakin..Mutta olen kyllä ihan tasan just se!

Thelma, joo, niitähän mä popsin, lugeja. Ehdin sen 8 kpl ottamaan ennen plussatestiä. No, jatkossa sitten käytän vähän pidempään kuin sen 12 pv mitä viimeks..

Pp pohti yrityksen aloittamisen siirtämistä töiden takia..no, tohon on hirveen vaikee antaa vastausta toisen puolesta, jokainenhan asettaa asiat omalla tavallaan tärkeysjärjestykseen.. ja tietysti tärkeitähän nuo molemmat on, lapsi ja työ. Mä EHKÄ kuitenkin aloittaisin sen yrittämisen, jos mulla olis vastaava tilanne. Tai sitten en.. tosi vaikee sanoa! Tuo lapsen saaminen nyt kuitenkin on niin luonnollinen asia, että ei siitä kukaan voi "suuttua".

Jaa, tänään olis sit työpäivä ja huomenna taas hoitovapaata :) IHANAA! Aateltiin anopin kanssa käydä huomenna Ikeassa ja poika saa jäädä papan hoteisiin. (hyvä äiti, ottaa hoitovapaata ja jättää lapsen toisen hoitoon :) ).

Ketäs jännätään, en taas yhtään muista!? bd

Terkuin Omppu, kp 12 tai 13 / ?

Hyvää itsenäisyyspäivän jälkeistä elämää!

Kiva, että Pp:n työt on alkaneet mukavasti. Varmasti alussa tuntuu raskaalta, mutta hyvin se menee, usko pois!

Tuohon Pp:n pohdiskeluun, pitäisikö aloitusta siirtää vai mitä, en oikein osaa sanoa mitään pätevää... Itse olen tullut siihen tulokseen, että jos odottaa sitä "oikeaa aikaa", niin sitä ei koskaan tule. Aina on jotain, mikä pitää tehdä/selvittää tms. Ja kun te molemmat, Pp ja miehesi, kärsitte vauvakuumeesta, niin uskoisin, että voitte aloittaa yrittämisen. Mutta elämä on päätösten tekemistä, eivätkä ne kaikki ole helppoja!

Huomenta!

Itsenäisyyspäivä meni oikein mukavasti... Heti aamusta mies rupesi vänkäämään mua jonnekin "yllätysretkelle". Pistin kyllä aika hanakasti vastaan, olisin vaan halunnut löhötä koko päivän kotona. No, lähdettiin sitten kuitenkin. Erinäisten vaiheiden jälkeen mentiin yhdelle kauniille näköalapaikalle, missä mies sitten kosi! Tai oikeastaan sovimme menevämme naimisiin. Yltiöromattiset polvilleen lankeamiset ei oiken istu miehen eikä kyllä minunkaan tyyliin... Eli se joululahjaksi haaveilemani sormus tuleekin jo vähän etuajassa. Sitten käytiin syömässä ja tultiin kotiin tunnelmoimaan. =) Sormuskaupoille mennään huomenna. Ja nyt olen ihan pihalla että haluanko hopeisen vaiko kultaisen vai kenties valkokultaisen sormuksen...

Keiju, hienoa pääset tutkimuksiin näin pian! Koko homma on hoidettu pois päiväjärjestyksestä ennen kuin huomaatkaan.

Pp, töitä ehdit tehdä vielä ties miten paljon (kymmeniä vuosia). Näissä vauva-asioissa saa ja pitääkin olla itsekäs. Ymärrän kyllä sen, että ei tunnu reilulta että sijaiselle joudutaan pian palkkaamaan uusi sijainen. Mutta ajattele vaikka siten, että kunta on iso ja "kasvoton" työnantaja. Se ei mene konkurssiin yhden (tai useammankaan) äitiysloman takia. Eri asia on sitten joku parin työntekijän yksityisyritys. (Ja en todellakaan tarkoita sitä, että sellaisissa työskentelevien pitäisi sovittaa lasten saaminen työnantajan mielen/kukkaron mukaan). Olen siis sitä mieltä että anna palaa vaan! =D

Pp:n horoskooppiveikkaus meni hieman pieleen. Ihmishamoista merkkiä kyllä olen, mutta jousimies. Synttärit vielä tulossa...

Meilläkin olisi edessä sohvan uusiminen. Vanhasta on mennyt kangas puhki käsinojasta. Ja se on muutenkin tosi ruma, kulunut ja lörähtänyt. Nykyään tuntuu olevan muotia kulmasohvat yms. syteemit. Liikkeissäkään ei ole esillä kovin montaa tavallista 3:n istuttavaa sohvaa.

Olen miettinyt että onko omassa miehessä jotain vikaa. :) Se ei nimittäin katso telkkarista mitään urheilua, ei pelaa tietokoneella eikä pleikkarilla tms. kojeella. Ei tuunaa autoa, eikä lue edes autolehtiä. Liikuntaa se sentään harrastaa.

Nyt taidan mennä virittelemään jouluvalot. Kun ne _vihdoin_ saa laittaa esille. =D

Plussarikasta loppuviikkoa!

Tervehdys!

Mitenkäs itsenäisyyspäivän vietot sujui? Me vietettiin rauhallista vapaapäivää kotona, käytiin lenkillä, katsottiin linnan juhlia ja minä jopa askartelin joulukortteja. Mukavan rauhallinen päivä.

Olen horoskoopiltani Vaaka. Harmikseni en kovinkaan tasapainoinen, vaan keikun jatkuvasti puolelta toiselle :) En oikeastaan usko horoskooppeihin, mutta on niitä aina välillä hauska lukea!
Niin, ja Madam Mammalta tuli lapsiennustus: saamme yhden lapsen, pojan, joka syntyy lokakuussa 2007. Joten eipä taida vielä tässä kierrossa tärpätä, mutta ehkä jo seuraavassa ;) Ensi lokakuu sopisi vielä oikein hyvin... Mikäs se Ennustaja Elli on? Oliko sekin joku sähköpostijuttu? Pitäisköhän kysyä siltäkin... Mä suhtaudun noihin ennustuksiin vähän silleen, että jos tulee "hyvä" ennustus, niin "uskon", mutta jos huono, niin aattelen´, että ei tuollaiset ennustukset mitään kerro... =D

PP se vielä pohtii yrityksen aloittamista. Ymmärrän kyllä mietteesi uuden työpaikan suhteen, sillä pohtisin varmaan itsekin samaa. Mutta ajattele, että ehtisit kuitenkin olemaan siellä koko kevään, vaikka teillä tärppäisi heti. Joten et kuitenkaan ole lähdössä sieltä saman tien. Ja jos sulla on kuitenkin sopimus vain kevääksi asti (oletan, että et saa palkkaa kesältä, kuten noissa äitiyslomansijaisuuksissa valitettavan yleisesti käy), niin voisit periaatteessa etsiä muutenkin uutta paikkaa, jopa vakivirkaa, jossa saisit palkan myös kesältä. Joten ei kannata potea huonoa omaatuntoa sen vuoksi!! Ja voittehan te aina tjottailla näin yrityksen aluksi, eikä ottaa sitä niin vakavasti vielä. Me lykättiin yrityksen aloittamista, kun odotettiin "sopivaa hetkeä", mutta nyt toivon, että olisi vaan aloitettu aiemmin. Tsemppiä :)

Thelma, harmi ettet ole vieläkään bongannut ovista!Onhan 36,7 lämmöt jo koholla, mutta vaikea tietysti sanoa, jos sulla oli muutenkin lämpöä alkukierrossa. Mullakin lämmöt nousee usein parin päivän aikana vähitellen sinne 36,8. Ja sen olen myös huomannut, että just ennen ovista lämmöissä tulee pieni pudotus alaspäin. Esim. mulla oli viime la lämmöt 36,4 (norm. 36,6), sitten su ja ma 36,7 ja tiistaista eteenpäin 36,8. Ja ovisnipistelyjä tunsin eniten su. Mielestäni lääkäri tutkii oviksen tapahtumista progesteroni-verikokeella, joka otetaan l-vaiheen puolivälissä. Niistä arvoista näkee, onko ovis ollut. Toivottavasti löydät vielä oviksen, sehän voi olla myöhässä sairastelunkin vuoksi!

Olikos teillä jotain hyviä kotikonsteja hiivan häätämiseen? Olen nimittäin tainnut saada nyt semmoisen riesakseni.. :/ Valkkaria tulee aika reippaasti, eli ei mitään oviksen jälkeistä "kuivaa kautta" ole havaittavissa. Ei kyllä kutise tai kirvele, mutta muuten aika inhaa. Yöööks! Joten kaikki hoitokeinot otetaan kiitolllisena vastaan! En jaksais vielä mitään lääkkeitä hakea. Ärsyttävää, kun nyt näitä alapään vaivoja taas riittää!

Huh, tulipas taas kirjoitettua oikein romaani! Mutta tosiaan, onkos nyt jännättäviä? Meirami, mikä tilanne? Plussasäteitä kaikille ja hauskaa päivää! :)

Keiju kp 19/max. 26 (nyt taitaa siis tulla lyhyt kierto, kun ovis oli jo kp 15-16)

Onneksi olkoon Riikka! Hieno yllätys kosinta :) Sormusta miettiessä kannattaa ottaa huomioon myös tuleva vihkisormus - nykyisin näet löytyy vallan hienoja kihla- vihkisormus yhdistelmiä. Tuli muuten mieleeni, että noissa sormus hankinnoissa taitaa olla jokin "sääntö" perustuen miehen palkkaan, muistaako kukaan?

Riikka olikin ehtinyt väliin kun tuota romaania kirjoittelin. Ja oih ja voih mitä uutisia! ONNEA RIIKKAA!! Oikein sylintäydeltä! *rutistaa kamua lujasti ja pyörittää villinä ympäri* Aivan ihana yllätys mieheltäsi! Sovitteko jo tarkemmin hääpäivästä tai ajankohdasta? Kerro kaikki! *romantiikannälkäinen vaimoihminen tahtoo kuulla muiden romanttisia kertomuksia*
Hauskaa sormuksen metsästystä! Kyllä "se oikea" sieltä löytyy, kun sovittaa tarpeeksi monta :D

EI hirveesti kerkee kirjottaa, mut pakko onnitella Riikkaa!!! Ihana kosinta ja varmasti ihana mies!!!:) Onneksi suostuit sen retkeen! Niin jokos se päivä päätettiin? Nyt vaan sormuksia valkkaan!

Kiitos Keiju vastauksesta ovistutkimuskyssäriin. Mä varmaan tässä piakkoin raahaudun sinne lääkäriin, mut v****ttaa vaan jos ne taas sanoo et eiku vuosi yritystä, mee nyt kotii vaan yrittää *no ei nyt tietty ihan noilla sanoilla mut kuitenki* :) Musta on tulossa ihme masistelija tän asian suhteen. Eilen ku oli äidillä ja niillä ja siellä mun kummipoika 4kk ja ne siitä hössötti, oli kokoajan pala kurkussa ja jouduin nieleskelee ettei tuu tippalinssii. Ihmehomma, koska enpä oo juuri muuten ihan hirveesti tätä asiaa ressannu. Tuntuu vaan et joo, eipä nuo tuu ikinä mun lapsesta iloitsee ku ei sellasta tuu. Johtuu ehkä siitä, kun nyt en oo laisinkaa pongannu sitä ovista:( Ni ja sit kuulin kaverilta, että mun toine kaveri o raskaana, jo kolmas lapsi. Ja tää raskaana oleva oli sanonu tälle mun kaverille et vähä aristelee kertoo mulle, jos sitten pahastun....aaaargh! Siis elämäähän tää vaan on ja ei sitä nyt voi jokaisesta plussauutisesta masistella kun niitä nyt kuitenkin tiuhaan tulee. Toisaalta kivasti ajateltu, mutta toisaalta taas ärsyttää ku nyt mä oon se kelle ei viitti kertoo ettei loukkaannu:( Tulee väkisinkin olo et tolle ei viitti hehkuttaa ku se on lapseton!

Sori tää erittäin omanapainen avautuminen! Nyt pitää jatkaa töitä...

Niin ja tuohon hiivanhäätöön ei valitettavasti ole muuta vinkkiä kuin apteekin lääkkeet:)

Tervehdys!

Ensimmäisenä onnea Riikalle! Ihanaa :)

Mä oon ihan kamalan väsy :( taas pomppasin klo 3:33 ylös, että nythän täysyy olla jo aamu, ja miten mies on vieläkin kotona! Sain sitten kuitenkin vielä unesta kiinni, mutta on kyllä ärsyttävää heräillä...

Horoskoopilta mä oon skorppioni

Me oltiin eilen koko päivä kotona, ja kateltiin telkkaria. illalla tehtiin lättyjä ja kateltiin lisää telkkaria.

kp 26 ja nyt on alkanu jo menkka oireet :( perinteinen mielialan ailahtelu, ja kauheet kiukku puuskat on ollu muutaman päivän riesana. pöh.

Nyt meen syömään hetkeksi pipareita ;)

Missäs ootte, kaikki? Mun pitäis vielä melkein tunti sätkiä töissä ja sain jo kaikki hommat tehtyä..

Keijulle piti laittaa, että yks työkaveri häätää hiivaansa luonnonjugurtilla, tai siis jollain maustamattomalla. Sitä siis sutimaan alakertaan... Muuten, ei mullakaan kyllä mielestäni juurikaan mitään kuivaa kautta ole oviksen ja menkkojen välillä, ennemminkin menkkojen jälkeen.

Kyllä me nyt Meiramia kimpassa kuitenkin jännätään, eiks je? :) Ilmoittautuuko kukaan muu jännättäväksi? Ja ihan oikeesti, nyt alkaa huolestuttamaan, että missä se Tikru oikein on!!?

Tuli mieleen yks galluppi, sormuksista. Te joilla sormus/sormuksia on, uskallatteko kertoa minkälaisia? Tarkoitan siis kihla/vihkirinkuloita. Itelläni kihlasormuksena on ihan tusinatuote, 5 timanttia tähtiupotuksella. Vihkisormus on teetetty vanhempieni vanhoista sormuksista (ovat eronneet). Sormus on aika leveä, upotuksina 1 sydämenmuotoinen timantti ja ympärillä 10 pikkutimanttia. Sitten, mulla on vielä kolmaskin sormus, teetin sen itse, kun poika syntyi. Upotuksena 1 sininen timantti. Ja kultaa ovat kaikki. Toivottavasti en nyt jää kiinni näitten sormuspaljastuksieni kanssa :).

Jep, meinaa päänsärky iskeä..

Täällä minä taas :)

Tikrusta ei ole kuulunuut enää monen ketjun verran :(

Keiju, olen myös kuulut tuon että maustamatonta jugurttia vois käyttää, tai sitten toinen ois piimä.

).( taas sen verran, että on sellainen kuumeinen olo :( vähän niiskututtaa, mutta ei silleen, että pitäis niistää. sormissa kylmä ja naamassa kuuma! eikä ollenkaan haluis olla töissä! haluisin vain äkkiä kotiin nukkumaan :)

Joo... ihan oon vali vali vain tänään :) Antakaa anteeksi *pyytää kauniisti* syytän ihan vain näitä hormooneja tällaisesta mielialan romahduksesta ;)

Eikös Saralla ois kans jännät paika käsillä, vai muistankohan ihan väärin?!!?