Wish a Baby 37

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos ja kumarrus viiville tsemppauksesta! Kyllä tää mieli taas kohenee kunhan menkat kunnolla alkavat ja loppuvat....niinhän tuo aina on....:) Siis juu, jätin pillerit pois jo 2,5 vuotta sitten ja oikeestaan koko tämän ajan menkat jotenkin sekasin olleet...kunhan vain miehen sperma olisi nyt ok niin se jo helpottaisi oloa...kun ei tuosta lappusesta ymmärrä mitään, huomenna tosiaan soittelen labraan ja yritän kysellä, soitin tänään ihan vaihteeseen ja he kyllä sanoivat että se olisi hoitavan lääkärin tehtävä kertoa tuloksista, mutta hän olisi paikalla vasta tämän kuun lopussa ja meillä lähete keskussairaalaan että kyllä haluaisin kuulla ennen sinne pääsyä että mitä nuo luvut nyt oikeen tarkoittavat...

keijulla hyvä merkki kyllä että lämmöt koholla, onhan sen oltava merkki oviksesta! :)
jännä tuo kipuilu...onko aikaisemmin ollut tuollaista? toivottavasti helpottaa!! jospa siellä onkin suuren suure munarakkula joka tehnyt kipua....:)

Limeelle paranemisia! muista levätä kunnolla! mullakin ollut ajoittain kurkkukipua...inhottavaa..

Mukava kuulla ompusta! hormonit taitavat siellä hyrrätä kun mieli on noin herkillä...:)

mitens PP:n ovistestailut?? onko tullut toivottua tulosta?

Nyt siivoilemaan ja sitten taas peiton alle lepäilemään....toivottavasti huomenna olisi parempi päivä kun mitä tänään oli....:) Kyllä se aurinko alkaa varmaan tähänkin risupesään kohta paistamaan, ainakin toivon niin! :)

Iltaa kaikille!

Tikru, voi sua. :( Kurjaa, että olet niin masentunut. *rutistaa kamua ja koettaa piristää* Mun tietääkseni aika harvalla miehellä on "täydellinen" sperma eli yllättävän isot prosentit saattaa olla huonosti liikkuvia jne. Mut nykypäivän tekniikallahan pystytään tekemään esim. inseminaatio, vaikka miehen spermassa ei olis siittiöitä lainkaan! :) Ne pystytään jotenkin ottamaan suoraan kiveksistä ja sit tekemään inssi. Meidän tuttavapariskunnalla inseminaatio onnistui keväällä. Heillä ongelmana ei kuitenkaan siis ollut huono sperma. Mutta yritän tässä vakuuttaa, että vaikka sperma oliskin heikompilaatuista (mikä ei välttämättä ees pidä paikkaansa teidän kohdalla) niin ei se tarkoita vielä mitään huonoa:) Nyt häntä pystyyn! :) Kyllä sinäkin vielä raskaudut, olen ihan varma siitä!

Viivi, sun joulunvietto kuulosti aivan ihanalta! Tuli itsellekin tosi jouluinen mieli sun kuvausta lukiessa:)

Limeelle edelleen kovasti peukkuja, toivottavasti se plussa sieltä pärähtäisi!:)

Mulla ottaa päähän ja rankasti. Ovistestit on näyttäny joka ikinen päivä ihan puhdasta yhtä viivaa!!!! :( :( Nyt on tietysti vasta kp14 mut silti. Niissä ei näy ees haamua. Voi p****!!!!!! Oon aivan varma, et mulla on joku ovulaatio-ongelma, kun ei noi testit näytä mulle koskaan ovista. Pitäsköhän mun hankkia kiltisti se kuumemittari ja alkaa mittaamaan lämpöjä seuraavaks? Jos niitten avulla sais selville, ovuloinko. Aika turhauttavaa, et ennen yrityksen alkua jo tietää, et jotain on todennäkösesti pielessä. :( :( :(

Joo, ehkäpä parasta painua pehkuihin murjottamaan.

Hyvää yötä kaikille!

KIIITOS pp kannustuksesta! heti parempi mieli! :)

Elä nyt PP masennu noitten ovulaatioiden kanssa! Kyllä se plussa sieltä vielä pärähtää...nii ja onhan sellasiakin kiertoja joissa ei välttämättä ovuloi ollenkaan....mä bongasin yhdessä kierrossa, oisko ollu viime kierto niin oviksen vasta kp 21, et voihan se heitellä! tsemppii!! Mäkin oon miettiny kyllä et oisko tuo lämpöjen mittaaminen tikuttelun lisäksi hyvä vaihtoehto...PP teillähän ei enää oo kovin pitkä aika yrityksen aloittamiseen, reilu kuukausi! olihan se joulukuun loppulla vai?? :)

Hyvää yötä wab-leidit! toivottavasti huomenna parempi päivä, niin ja mieli....:) on se kyllä jo kun on niin ihana tukijoukko täällä!! kiitos!! :)

Huomenta! *Haukottelee ja venyttelee makeasti*

Pakko oli tulla käymään täällä ennen töihin lähtöä. Mä näin kauheaa unta viime yönä ja olo on edelleen vähän tyhmä. (Kun mies on reissussa, te joudutte kuuntelemaan =lukemaan tän, sori!)
Siinä unessa mä menin johonkin tutkimukseen tän vauvansaamattomuuden takia. Yks työkaveri oli samaan aikaan ja kuuli sivusta mitä hoitaja puhui mulle. Työkaveri totesi siihen vaan, että nuo oireet on kyllä just merkkejä erittäin harvinaislaatuisesta kohdunkaulansyövästä ja että se on ilmeisesti aika pitkällä.
Sit mun piti antaa virtsanäyte ja eksyin kun läksin etsimään vessaa. Löysin lopulta ällöttävän wc:n ja takaisin tutkimushuoneeseenkin. Siellä oli outo tutkimuspöytä, jossa tutkittiin kyljellään ja jalat kiinnitettiin johonkin. Hoitaja puhui jostain leikkauksesta... Enempää en oikein muista, mutta kaikenkaikkiaan jäi aika inha fiilis. Taitaa vähän jännittää, kun huomenna pitää mennä otattamaan ne labrakokeet! Tai eihän siinä ottamisessa ole mitään jännää, mutta tuloksissa kyllä... :/

Sori, mä en nyt yhtään ehdi kommentoida kenellekään mitään, pitää lähteä töihin ja kiireesti!

Hyvää työpäivää! :)

Huomenta!

Kiva, että iltaa kohti plastalla ollut vilkkaampaa.

Hain sitten sitä saikkua täksi ja huomiseksi, kun illlalla nousi kuume. Olo on vieläkin huomo, mutta parempi kuin illalla. Joten eiköhän tämä tästä.

Pp: Voihan tosiaan olla, että sun ovulaatio onkin paljon myöhemmin kuin olet olettanut eikä siksi näy vielä testeissä. Toivotaan, että se viiva siihen vielä tulee ja saatte siinä mielessä turvallisin mielin aloittaa yrityksen.

Joko tikrulla on parempi olo?

Taas omaa napaa. Mies tuli eilen reissusta ja saman tien kysyi, että onko menkat alkanut ja olenko testannut uudestaan. Nyt sitten tänään tein sen jäljellä olevan testin ja haamu tuli!!! Neuvolasta kun hain tuota sairaslomaa kysäisin ohimenne, että mitä nyt sitten. Jos mulla olisi ollut työvuoroja riittävän pitkälle se olis antanut mulle jo ajan ekalle käynnille tuonne raskausviikolle 8. Olo on ihan uskomaton!! Yritystä oli äitienpäivästä isänpäivään, eli aika tarkasti puoli vuotta. Ja monesti meinasin jo tuona aikana heittaa kirveen kaivoon.

Ihana juttu! Mahtavaa! Olen niin iloinen sun puolesta! Mutta miten sä olet noin tyyni edelleen? Uskon että tuntuu vielä varmaan vähän epätodelliselta...
Kertaisitko tämän plussauskierron vaiheet uteliaalle? En muista, että bongasitko oviksen, millä keinolla ja minä kp:nä?

Viiville tsempit labrakokeisiin, varmasti se on todellisuudessa paljon miellyttävämpää kuin mitä sun inhottavassa unessa. Joskus painajaisen tunnelma jää epämiellyttävästi pyörimään mieleen koko päiväksi, toivottavasti sä pääsit unestasi eroon kirjoittamalla sen tänne!
Niin ja sun joulu maalla kuulosti täydellisen ihanalta, vautsi!

PP:lle piti kommentoida, että ilmeisesti ovistestit ei vaan toimi kaikilla. Eli ei kannata liikaa luottaa niiden negatuloksiin. Ehkä voisit tosiaan kokeilla lämpöjen mittailua lisäksi.

ON: kp 29/28-29, eli menkkojen alkua odotellessa. En ole kyllä hiukkaakaan toiveikas, ettei ne sieltä tulisi, sillä ainakin lämpöjen perusteella ovis oli aivan liian myöhään tässä kierrossa.

No, pitää ensi kierrossa jatkaa lämpöjen mittailua, ja jos mahdollista vielä vähän täsmällisemmin, et saan luotettavamman käyrän. Mun asenne on nyt se, että tammikuista lääkäriä odotellessa kerään "todistusaineistoa". En ole siis vielä varannut lääkäriä, varmaan tuossa ensi kuun alussa pitäisi varata.

En ole vielä saanut päätettyä, mennäkö julkiselle vai yksityiselle. Jos yksityisellä sujuisi hyvin, saisi kenties yhdellä käynnillä lääkeapua l-vaiheen pidentämiseen. Mut jos ei saa lääkäriä vakuutettua, eikä apua heru, niin harmittaa rahanmeno, ja jatkotutkimukset maksaa liikaa. Julkisella taas joutuisi ramppaamaan sukupuolitautitesteissä ym, ennen kuin mitään alkaa tapahtua, muistaakseni Omppu ainakin manaili näitä?! Toisaalta tämä l-vaiheen lyhyys on vaan mun oma hutera diagnoosini, saattaahan olla että ongelma on jossain ihan muuallakin... Hankalaa.

Kiitos onnitteluista!!

Onhan täällä vähän uskomaton olo. Mutta kun sen kummempia oireita ei ole niin raskaus ei sinä mielessä tunnu kovin todelliselta. Ovis oli limojen ja tuntemusten mukaan kp 10-12. Noin viikko ennenkä menkkojen olis pitänyt alkaa mulle iski ihan älytön himo saada suklaata ja sitä meniki sitten se koko levy kerralla. Yleensä en tykkää suklaasta ja pienenäkään ei tarvinnut syödä kun pari palaa niin huono olo iski heti. Tuo oli yksi asia mistä jo ajattelin, että jos nyt olis jotain tapahtunut. Sitten kun perjantai koitti eikä menkat alkanut ja lämmöt oli koholla kiinnitin huomiota rintoihin. Yleensä ennen mennkoja nännit on turvoksissa ja nyt ne oli ihan kivikovat ja pienet, sekin oli yksi merkki. Paljon puhutaan vessassa ravaamisesta ja minäkin ajattelin, että siitä sitten tiedän että olen raskaana, kun joudun yölläkin herätä vessaan. Mutta ei, vielä ei ole tarvetta käydä mitenkään erityisen usein asioilla ja yöt olen nukkunut kuin tukki. Oireet on siis ollut ihan päin vastaiset mitä niiden olisin kuvitellu olevan.

Saralle tsempitykset että täti pysyisi poissa. En osaa auttaa mennäkkö yksityiselle vai julkiselle. Toisaalta yksityisellä aisat saa äkkiempää luistamaan, mutta kukkaro pitää kyllä olla kunnossa sen verran kallista lystiä se on. Julkisella puolella kaikkea joutuu aina odottamaan ja välillä tuntuu, että saako sittenkään apua. Siellä puolen riippuu niin paljon minkälaiselle lääkärille joutuu.

Onnea Limee!! Älyttömän hieno juttu, että se toinenkin viiva sieltä lopulta tuli näkyviin =) Täältä ketjusta näköjään lähdetään aina rytinällä plussapuolelle kun kerran lähdetään! Edellisten laskettu aika plussissa on toukokuulla, ja nyt on jo kaksi lähtenyt heinäkuisiin. Who's next? ;)

Saralle on sormet ja varpaat ristissä ettei täti hyökkäisi. bd bd En osaa oikein minäkään ottaa kantaa tuohon yksityinen vs. julkinen juttuun. Kaipa siellä yksityiselläkin voisi kerran käydä juttelemassa, voihan nekin laittaa sieltä lähetteen julkiselle puolelle (luulisin), että homma lähtisi etenemään. Tuntuu niin hitaalta tuo julkinen puoli, kun Omppukin ehti plussata yksityiseltä saatujen apujen varassa ennen kuin julkisen puolen juttu eteni juuri mitenkään.

Kuulosti kammottavalta tuo Viivin uni! Se on inhottava tunne, jos joku painajainen jää mieleen koko päiväksi kummittelemaan. Varsinkin jos oli todentuntuinen uni. Toivottavasti sun näytteidenotto sujuu kuitenkin hyvin!!

PP:lle tsempit ison O:n metsästykseen! Voithan sä ottaa lämpömittarin lisäavuksi. Mäkin oon sen avulla bongannut oviksen huomattavasti varmemmin kuin niiden tikkujen. Mutta voihan olla, että sulla on vaan ovis myöhässä tässä kierrossa? Mullakin on ollut vasta kp 20-> monta kertaa, ja siihen sulla on vielä lähes viikko. Ärsyttävää vaan kun sitten tikkuja tuhlaantuu niin pirusti... Mutta mitäpä sitä ei vauvahaaveinen nainen tekisi ;)

Hyvä jos Tikrun mieli on jo vähän parempi! Joko soittelit labraan ja sait kuulla tuloksista tarkemmin? Toivotaan, ettei oo mikään pahemmin pielessä! bd Mutta jos onkin, niin ainakin teille aletaan puuhaamaan pian jotain lisäapuja vauvantekoon, joten nou hätä. Kyllä sullekin vielä se käärö saadaan, usko pois :)

Ja vielä omaa (.) tämän romaanin loppuun. Siis todellakin (.), on sen verran turvonnut olo, yyh :/ En tajua sitä mahakipua! Aamuisin on vähän parempi, mutta aina päivän mittaan alkaa pistämään, varsinkin kun liikkuu. Ei mitenkään kovasti satu, on vaan silleen kosketusarka ja pieni painelukin tuntuu. Ehkä tää on vaan jotain täti-varoitusta kun on vähän valkkariakin alkanut tulemaan. Johan sitä onkin viikko oviksesta, niin varmaan alkaa tuhrut lähipäivinä ja täti saapuu alkuviikosta. Joo, en jaksa tällä kertaa edes toivoa... :( Inhottaa vaan tää mahakipu, kun kohta saa taas kärvistellä menkkakivuissa :(

Ettei nyt kuulostaisi niin masentavalta niin loppuun iloisempia asioita: huomenna on perjantai (jee!) ja tämä tyttö lähtee siskon luo kyläilemään viikonlopuksi (=vapaa viikonloppu -> tuplajee!). Koitetaan siis jaksaa vielä huominen :)

Iloista mieltä kaikille toivottelee Keiju (kp 20)

ONNEA LIMEE!!! *iso onnen halirutistus* :) Ihana juttu!! :)

Saralla jännät paikat! ++++++++++++ toivotaan, että täti tajuaa pysyä pois! :)

Viivillä kyllä ollut inhottavan tuntuinen uni, tuollaset kyllä jää mieleen pyörimään väkisinkin....vielä jos on ollut oikein todentuntuinen uni...

Limee: pikkasen parempi mieli jo...kyllä tää taas tästä, ei auta itku markkinoilla, pää taas nostettava pystyyn ja ajateltava positiivisesti! :)

soittelin tänään labraan, eivät kuulemma ala kertomaan mitään tuloksista sieltä, se on kuulemma lääkärin asia kertoa, eli odotellaan sitten vain aikaa sinne keskussairaalaan...odottavan aika on pitkä...

ON: kp 27 ja mahaa nippaillut tasaseen...eli tätiä odotellessa...hyvin pienen pientä kellertävän rusehtavaa vuotoa ollut tänään havaittavissa, ei kuitenkaan ole tarvinnut käyttää edes pikkuhousunsuojaa...noh, eiköhän ne kohta sieltä taas tulla tupsahda...

Jes, huomenna perjantai! ja lyhyt päivä töissä, sitä odotellessa....:)

JIPPIJAIJEE!:) TOSI isot onnittelut Limeelle, aivan ihana juttu, että sait plussan!!! :) :) :) Jospa tän ketjun kelkka olis taas tukevasti myötätuulessa ja plussia alkaisi ropista:) Mitäs Limeen mies tuumasi ihanista uutisista? Oli varmasti aivan innoissaan? Onnea vielä kerran! *rutistaa onnellisena ketjumme uusinta plussaajaa*

Tikru, kurjaa ettette saaneet mitään selkokielistä vastausta labrasta. Mut koita jaksaa odotella sitä lääkäriä. ja voihan netistäkin löytää vastauksia siihen diagnoosiin:) Varmasti on olemassa joku keskustelu tai muu juttu, josta saisit selville mitä ne teidän saamat tulokset tarkoittaa.

Keiju, oletko kysynyt keneltäkään alan ihmiseltä, mitä ne kivut vois olla? Esim. YTHS:n terkkarilta? Toivottavasti ne menee pian ohi. Ja mistäs sitä tietää, vaikka ne enteiliskin jotakin ihanaa ylläriä... *alkaa virittelemään peukkuja kunnon peukutukseen*

Sara, äläpäs vielä luovu toivosta tän kierron suhteen:) Vaikka sulla oliskin ollu ovis myöhään, niin jospa l-vaihe olis kuitenkin riittävän pitkä? Varmasti on hyvä kerätä sellasta "todistusaineistoa", koska muistaakseni Helmiinakin esitti lääkärille omat lämpökäyränsä ja sai sit terot. Ja loputhan me kaikki tiedämmekin. :)

Viivi, joko selvisit unen aiheuttamasta järkytyksestä? Toivottavasti se ei oo piinannu sua koko päivää?

KIITOS kaikille mua tsempanneille, olette ihania! :) Teen taas tänään uuden testin, katotaan nyt näyttääkö se mitään uutta. Ja arvatkaas mitä mun mies tänään teki... Se oli käyny ostamassa mulle digitaalisen kuumemittarin!!!! :) Eilen murjotin ja valitin sille, kun ne tikut ei näytä mitään ja uhkasin alkaa mittaamaan lämpöjä. Ja se sit kävi mulle mittarin, kun meillä oli vaan sellanen vanhanaikanen mittari ennen! On se vaan niin ihana:) *huokaa rakastuneena*

Eli hei, antakaas mulle nyt pikakurssi lämpöjen mittaamisesta:) Monenko aikaan mitataan, miten kauan heräämisen jälkeen jne.? Aion alottaa heti huomenaamuna, vaikka onkin nyt kierron puoliväli jo menossa. Jos ovis on myöhässä, niin ehdin ainakin saada jotain mittaustuloksia ennen sitä. :)

Jeps, nyt kauppaan. Ja kaipa noi koiratkin pitäs kiikuttaa koirapuistoon...:)

Hauskaa iltaa kaikille:)

PP:lle vaan nopeesti lämpöjen mittailusta:
-mahdollisimman samaan aikaan joka aamu
-heti herättyä ennen kuin nousee ylös
-kielen alta
-muistilappu sängyn viereen, mihin kirjaa ylös tulokset
Ihana mies sulla kun noin huolehtii!

Ja kiitos kaikille peukutuksista!

Moikkista moi!

Kokeilen nyt saada ihan muutaman rivin kirjoiteltua :)

Ihana tuo PP:n mies :) Tuolleen tuo uuden aikaisen kuumemittarin :) niin söpöä! Tsemppiä nyt vain lämpöjen mittailuun. Mä ite mittailen niitä ihan miten sattuu, monesti aamulla että illallakin. mutta huomaan selkeen lämmönnousun myös päivällä oviksen jälkeen. Pitäis joskus ottaa ihan selkeen päämäärä, että mittaa joka aamu ja laittaa ylös, niin sais kans jotain kaaviota tehtyä. Eikös se pitäis mitata aina ennen kun nousee ylös...

Tikrulle toivottelen kärsivällisyyttä, vaikka ymmärrän täysin, odottavan aika on pitkä.

Keijun kipuilut kuulostaa ikävälle :( mikähän siinä sitten mahtais olla *miettii pää höyryten* Toivottavasti kuitenkin vain ohimenevää.

-Saralle en kyllä tuohon yksityinen vai julkinen dilemmaan osaa juurikaan kommentoida, muutakun omalta osalta tosiaan "tyydyn" ihan tuohon julkiseen palveluun, pihi kun on (ainakin vielä)

Nyt sitten vain jännäillään, että kuka mahtaa olla seuraava plussaaja... huih :)

Tääläpäs ei mitään ihmeempiä, kamalasti odottelen vain tuota ens viikkoa, että pääsee sinne lääkärille.
Miehen kanssa tapeltiin aika kovasti alkuviikosta (tais kumpaakin vähän kuitenki v*tuttaa tuo tädin saapuminen) mutta nyt ollaan kuitenkin ihan sovittu.
Ööh... oiskohan muuta... ei varmaan... anteeksi niukat kommentit, mutta tässä joutuu samalla tekeen ihan kamalasti töitä, varsinkin kun ollut nyt niin paljon pois töistä niin kertynyt hommaa :(

Pärjäilläänhän :)

Huoooohmenta!
Ai niin, perjantai ja perjantaitanssien paikka. "All by myself..." *tanssii väsyneenä hitaita kun ei jaksa peppua tuolista kohottaa rivakampaan tanssiin*. Tulkaas seuraksi, niin saatan innostua enemmän :)

Voi tikru, mälsää kun eivät kertoneet sieltä labrasta sen tarkemmin niistä tuloksista! Eihän tuo ole reilua ollenkaan, että pitää sitten ikuisuus odotella ennen kuin pääsee lääkärille soittelemaan! Eikös muuten siitä sun oviksesta ole jo sen verran pidempi aika, että voisit kohta alkaa ihan testailemaankin, jos ei tätiä näy kunnolla?

PP:n mies on taas todistanut ihanuutensa! Tosi söpöä se mittarin hankkiminen :D Sitä ei taida paljon stressata sun ovisbongailut? Ettei vain sittenkin olisi myöntymässä sun joulukuun ovikseen... *hymyilee kamulle tietäväisesti*. Aattele, sulla ehkä enää seuraavat menkat, ja sitten säkin pääset jo jännäilemään!! Ja tuohon Saran antamiin mittailuohjeisiin ei mulla ole mitään lisättävää. Paitsi että Excelillä saa niistä lukemista tehtyä kivan käyrän :)

Mäkin muuten näin viime yönä hölmöä/ kamalaa unta. En muuta muista kuin että olin lääkärissä tämän vauva-asian tiimoilta, ja lääkäri sitten ultrasi ja sanoi, että munarakkula on vain 12 mm. Muistelin sitten siinä unessa Tikrun puheita siitä 17 mm:n munarakkulasta ja ajattelin pettyneenä, että ei se 12 mm taida riittää ollenkaan! Huh huh näitä ajatuksia... ;)

Täällä on mahakivut nyt hellittäneet. Tai enää vähän nipistelee oikealla puolella. Taitaa olla toinen ovis tulossa ;) PP: ajattelin käydä ensi viikolla terkkarilla jos ei tämä tästä tokene, mutta nyt näyttää siltä ettei tarvi mennäkään.

Mutta arvatkaas mitä, mä oon kehittänyt itselleni OIREEN! ;) Oon nyt kolmena aamuna herännyt n. tunti ennen kelloa ihan "ping", eikä ole uni tullut enää silmään. Tuli vaan mieleen, että eikös Ompullekin käynyt noin plussaamisen aikoihin? No joo, en mä nyt tosissani kuvittele tuota oireeksi, mutta tulipahan vaan mieleen, kun on niin outoa mulle... :)

Jeps, eiköhän tämä riitä tältä erää. Tulkaapas linjoille turisemaan!! Ja tietysti mukavaa alkavaa viikonloppua!!

Huomenta!
Liityn Keijun mukaan perjantaitansseihin!

Keiju mikäs kp sulla nyt olikaan? Noista mahakivuista piti kommentoida, että silloin joskus kun mulla oli pissatulehdus maha oli ihan älyttömän kipeä. Niin kauan oli hyvä kun makasi paikoillaan, mutta kun alkoi liikkumaan vihlominen alkoi vain pahentua. Mitään muita oireita mulla ei silloin ollut paitsi että pissalla jouduin käydä aika usein, mutta ei kirvelyjä eikä mitään. Toivotaan, että noi sun oireet olisi kuitenkin ihan jotain muuta!!! *puhaltaa plussasäteitä puuhhh*

Mikä tilanne Saralla? Entä tikrulla?? Teillekin puhallan oikein paljon plussasäteitä! *puhaltaa säteet ja toivoo, että tämä tauti olisi tarttuva*

Oma olo tila on edelleen samanlainen. Eilen illalla tuntui vihlaisu kipua oikealla puolen noustessa ja sen jälkeen hetki kävellessä oikeassa nivusessa, enkä kyllä osannut kuvitella että ne olisivat tuntuneet niin inhottavan kipeiltä. Muuten olo ok ja flunssakin alkaa antaa periksi. Pp tais kysellä miehen reaktiota uutisesta. Ennen kuin testi vielä näytti plussaa ja juteltiin asiasta tuntui olevan innostunut. Eilen kun kiikutin sille sänkyyn haalean plussatestin oli kuin ällikällä lyöty. Illalla yritin udella miltä siitä nyt tuntuu, mutta ei oikein sanonut juuta eikä jaata. Sanoi tyyliin, että ei vielä oikein miltään, ehkä sitten tuntuu miehestäkin todellisemmalta kun ja jos ekalla neuvola käynnillä kuullaan sydän äänet ja kun masu alkaa näkyä. Älyttömän onnellisia kuitenkin ollaan tästä vaavista!!

Nostelen meitä taas vähän ylemmäs...

Ai pissatulehdukseen ei aina liitykään kirvely... hmm... *pohtii pää kuumana oireitaan*. Voi olla et oli jotain sellaistakin, mutta onneksi nyt on taas oireeton olo :)

Paljon onnea Limeelle odotukseen! Kyllä se siitä alkaa miehellesikin vielä todeksi muuttua :)

Tämä tyttö lähtee tunnin päästä viikonloppuvapaalle. En pääse nettiin koko viikonloppuna (mitähän vieroitusoireita siitä saankaan ;) ), joten toivottelen teille kaikille kivat ja rentouttavat viikonloput nyt! Pitäkäähän ketju korkealla!

täällä siis kp 21 tai 35, epämääräistä =)

Tulin taas moikkaamaan! Ootteko jo kaikki painuneet viikonlopun viettoon, Keiju ainakin?

Sara, mikäs on tilanne..?? Entäs Tikru, tuliko se täti kunnolla kylään vai jättikö vaan käyntikorttia..?! Edelleen korostan sitä (älkää hermostuko mun jankkaamiseen!), että vuoto ei heti automaattisesti tarkoita sitä, että peli olis menetetty!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja *puuuuuhhhhh++++++!*

JEEEEEE! MIE SAIN OVISTESTIIN KAKSI VIIVAA!!!!!!!! :) :) :) :) Ja se testiviiva on jopa vahvempi kuin se kontrolloviiva:) Täällä on kyllä ilo ylimmillään, en ois uskonu et yks pieni tikku viivoineen voi saada näin hyvälle mielelle. Kiitos tosi kovasti tsemppauksesta, näköjään kannatti odottaa kärsivällisesti. Nyt voin ehdottomasti suositella noita Advancen tikkuja muillekin. Eli testasin seuraavasti: kp11 nega, kp12 nega, kp13 nega, kp14 nega, kp15 haalea viiva ja tänään kp16 tuli ne kaksi viivaa. :) Eli ei mitään turhia haamuja kuten Mammaksilla, vaan ekana selvät negat ja eilisen lupaava haamu. Onko mulla nyt ovis sitten huomenna vai miten se menee? Munasolun pitäisi siis irrota 24-48 tunnin kuluessa...?

Sorppa et heti ekana vaahtosin omaa napaa. :/ Mut olen vain niin iloinen:)

Keiju, kiitos ihanista sanoistasi ja uskostasi, et tuo mies muka suostuisi joulukuun ovikseen. Itse epäilen sitä vahvasti... Mutta saa nyt nähdä. Oli se aika innoissaan tuosta ovisplussasta ja naureskeli, kun sanoin että nyt sit sänkyyn 24 tunnin päästä. ;) Keiju, toivottavasti sulla on mukava viikonloppu, otahan ilo irti kun kerran on kokonaan vapaata:) Ja hei, sullahan alkaa olla kp:t ihan lupaavat jo, varsinkin jos tuo 35 olis se oikea... Ootko aatellu testata millon?

Meirami, yritetäänkö yhdessä olla oikein tarkkoja lämpöjen mittaajia? Aattelin itsekin alottaa sen vaikka nyt sainkin bongattua oviksen tikuilla. Eikös ne lämmöt periaatteessa anna vaan lisävarmistusta asiaan, et ovis tosiaan on tapahtunu? Nyt vaan Meirami otat sen mittarin yöpöydälle ja paperia ja kynää viereen. Sit vaan Exeliin tekemään taulukkoja:) Kyllä on sit gynet ihmeissään, jos kiikutetaan ne nähtäväksi;)

Ihana, kun Limee on niin onnellinen:) *huokailee onnellisena kamun puolesta* Toivottavasti kaikki menee hyvin ja näette pian pikkuisen kyytiläisenne! Millon oot aatellu soitella neuvolaan?

Mukavaa viikonloppua kaikille, pitäkäähän lakanat kuumina! ;)

Kiva juttu Pp!! Nyt vaan tarkkailet kaikkia oireita, jotta osaat sitten tulevaisuudessa yhdistää ne ovikseen ilman tikkujakin :) Kyllä mulla ainakin oli ilman testejäkin tasan tarkkaan selvillä ovulaation hetket, mutta mielenkiinnosta varmistelin tikuilla. Niin ja tietysti toivon, ettet joudu kovin monta ovista bongaamaan, ennen tärppiä! Ja siitä voit lähteä, että tänään ja kaks seuraavaa on niitä parhaimpia pariutumispäiviä :)

Niin joo tosiaan Keijuahan tässä saa siis myös jännäillä bd!

Iltaa kaikille! Pikaisesti tulin lukemaan plussauutiset (oon koko reissun ollu varma, että joku kyllä on plussanu kun palaan) ja mitä silmäni näkevätkään, Limee on saanut plussan!!! Aivan valtavasti onnea!!!!!!

Niin ja sitten Pp:lle onnitelut ovisplussasta:)

Tulin kotiin n. puoli tuntia sitten joten en kerkee valitettavasti nyt enempää kirjotella/kommentoida, ahkerasti ootte kyllä kirjotellu!

Omastanavasta sen verran, että täti tuli kylään ja kierto olikin sitte yllättäen 33 pv eli l-vaihe 11 pv. Noh, lämpöjen mittailu jatkuu!

Älä Limee hylkää meitä, vaan tuuhan aina välillä kirjottelee tuntemukset!:)

Nyt purkaan laukkuja, mutta ensiksi hyvät viikonloput kaikille ja tietenkin +++++++

Moikka moi!

Mä "pääsin" viikonlopuksi töihin, joten täällä varmaan tulee taas notukuttua... olenkohan ainut viikonloppulainen täällä, vai oiskohan joku muukin linjoilla... *kalastelee*

Tervetuloa Thelma takaisin! Toivottavasti oli rentouttava loma teillä! Ja eikös tuo 11pv l-vaihe ole ihan sopiva?

PPlle onnea ovis plussasta :D voishan sitä tietty kokeilla ihan sellaista järjestelmällistä lämpöjen mittailua... laitan korvan taakse hautumaan, mutta en kyllä vielä lupaa mitään....

Tällähetkellä olen niin kamalan väsynyt, että en pysty kirjoittelemaan enempää, sillä tuntuu että en saa sanoja olleenkaan hahmoteltua... pitää aina pysähtyä miettimään että mitähän tuohon oikeen kirjoitin, ja väliin tulee ihan mitä sattuu kirjaimia :D

Joten palailen taas myöhemmin astialle :)

Moikka taas :D

Piti tulla nyt tästä omasta navan seudusta vielä kirjoittelemaan, meinasin nimittäin ihan unohtaa antaa menkka raportin...
yksityiskohtaista tietoa, varoitan jo näin etukäteen että voi skipata...

Siis kun se kp 1 oli sillon sunnuntaina, ja vuoto alko ihan normaalisti,
maanantaina sitten olikin jo ihan tajutonta valumista (sitä siis oikeesti tuli taas ihan vyörymällä),
tiistaina tuli illalla tosi voimakkaita kipuja enkä voinut edes seistä suorassa, nämä kivut tuli ja meni tuli ja meni, sitten helpotti,
seuraavana yönä heräsin taas niihin samoihin kipuihin, ja en oikeen tinnyt miten päin ois sängyssä, ja lopulta sitten nousin veskiin, ja vessanpönttöön valui tosi kokkareista vuotoa, oli ihan tuommoinen pikkusormen pään kokoinen pallero joukossa, ja loput sitten sellasta "hötyä"
tuosta tuli sitten sellainen de´javu (vai kuinkas se nyt kirjoitellaan...) ilmiö, ja mietiskelin että oiskohan tuo taas voinut olla sellanen aikainen km... mutta sitten kun se taas sitten keskiviikkona helpotti, niin en kauheesti päätä sillä enää vaivannu...
voihan tuo olla vaan ihan normaaliakin vuotoa, kun oli kuitenkin menkat senverran myöhässä niin kait se vuoto voi olla runsaampaa, mutta jäipähän kuitenkin mieleen.

Takaisin töihin, tulkaas nyt joku mun seuraksi tänne ettei tarvii ihan yssikseen kirjoitella :)