Leppoisaa lauantaita!
Mukava päästä taas tänne teidän kans juttelemaan, kun en eilen ehtinyt. Ihan ekana haluan toivottaa Annemarian tervetulleeksi takaisin!

Ainakin minä olen kaipaillut sua monet kerrat! Kun kerran saa kaksoisolennon, niin mihinkäs siitä haluais luopua?

Oi, 2.luokka on varmasti haastava. Onhan ne lapsoset vielä niin ihanan pikkuisia ja innostuneita, mut siinä on just huonona puolena se sähläys... Mun mielestä alkuopetus tuottaa paljon enemmän työtä kuin esim.5. tai 6.luokka, kun tunnit pitää suunnitella niin toiminnallisiksi ja silleen, ettei tulis sellasta tyhjää aikaa -> sehän johtaa heti siihen,et toimettomat alkaa sähläämään. Kovasti tsemppiä sulle harjotteluun!

Kohtahan sullakin on sit valmistuminen edessä

Ja sitä myötä vauva-asiakin tulee varmasti yhä ajankohtaisemmaksi

Minä siis valmistuin lokakuun alussa. Muutimme mieheni kanssa Vantaalle, koska hän pääsi tänne opiskelemaan. Itse aloitan ihka oikeat työt joulukuussa ekaluokan opena! *hih, juuri "manasin" alkuopetusta* Se on äitiysloman sijaisuus, joka jatkuu melko varmasti myös ensi syksynä

Meillä yritys alkaa joulun jälkeen...
Meirami, minä soitin jo vr:lle ja varasin sulle paikkalipun plussajunaan

Sen verran lupaavat noi sun oireet on!!! *jännittää peukut pystyssä kaverin puolesta* Ja sun on pakko valita tuo 1)-vaihtoehto, sillä ei me jakseta oottaa täällä kahta viikkoa! *polkee jalkaa kärsimättömänä*
Viivi, musta kuulostaa kans, et sulla olis ovis käsillä.

Eikös se ole ihan normaalia, et oviksen ajankohta voi vaihdella? Ja sehän enteilis vaan hyvää, kun l-vaiheesta tulis ehkä pidempi...

Jospa tää kierto oliskin sulle SE kierto...

bd bd bd! Ja kiitti ihanan kannustavista kommenteistasi siitä mun tulevasta luokasta

Toivottavasti ne kakarat on sun kanssa samaa mieltä
Keiju, mikä kp sulla on menossa? Voisko nuo viiltely-kivut viitata ovikseen? Eikös Ompulla ollu sellasta kunnon juilintaa sen jälkeen, kun se oli bongannu oviksen tikuilla?

Muistan, kun Omppu elävästi kuvaili, miten se megakokoinen munasolu tuntui etenevän siellä putkistossa

Jospa sullakin olis nyt ko. prosessi meneillään?
Tuo Keijun kertoma juttu raskauden keskeytyksen perusteista kuulosti aivan järkyttävältä!!!! Siis toi on niin epäreilua, et miks sellaset idiootit edes tulee raskaaksi, jotka päättää sit tehdä abortin, kun "ei se vauva sopis meidän täydelliseen elämäntilanteeseen". Huh huh... Joskus tää maailma tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta. Tekis melkein mieli toivoa, ettei ne itsekkäät idiootit sais enää koskaan uutta mahdollisuutta, kun ovat yhden hukanneet tietoisesti... *mur*
Täällä mennään kp10 ja tänä aamuna pupuiltiin vielä ilman kumia. Mut tuskinpa tuossa on mitään aihetta toiveisiin, sillä olen aika varma, et mulla on yleensä ovis siinä kp16 tienoilla. Missäköhän vaiheessa kannattais alottaa tikuttelu? Mullahan on siis ne Advancen tikut odottamassa kaapissa, jos vaikka nyt onnistusin bongaamaan lopultakin sen oviksen. Kannattaiskohan alottaa vaikka kp12?
Nii ja kiitti muuten kaikille, jotka jaksoi kommentoida niitä mun pohdintoja siitä, pitääkö olla "valmis" vauvan tuloon jne. Mulla oli sillon aika huono päivä, mut nyt ajattelen asioista jo positiivisemmin

Uskon, että me pärjättäis kyllä pikkunyytin kanssa, jos meille sellainen suotaisiin. Mulla on tapana ajatella, et elämässä tapahtuu niin kuin on tarkoitus. Eli jos meidät on tarkoitettu pärjäämään lapsen kanssa, niin sitten meille annetaan siihen tilaisuus

Otin muuten asian puheeksi miehen kanssa ja kysyin, pitäisikö meidän siirtää yrityksen aloittamista yms. Hän oli ehdottomasti sitä vastaan!
Siivous kutsuu... Pakko se on kaivaa se imuri esiin, vaikka kuinka yrittäisikin lusmuilla täällä koneella...
Mukavaa lauantain jatkoa kaikille!