Tadaa! Pääsin sittenkin koneelle jo tänään!

Eli terveiset täältä Etelä-Suomesta, jossa te lähes kaikki taidatte itse asua?

Mulla on ollu tänään huippu päivä, sillä... MIE SAIN SEN PAIKAN!

Homma meni siis niin, että menin ekaan haastatteluun, joka oli tosi rento ja lyhyt. aattelin sit, et jaahas, ei ne tainneet musta tykätä, kun eivät enempää kyselleet. Ne lupas ilmottaa seuraavalla viikolla, et kumman ne valitsi (meitä oli kaks tasavahvaa hakijaa). No, en kerenny kun ulos, niin se rehtori soitti ja sano, et ei mun kannata mennä sinne toiseen haastatteluun, kun ne ottaa mut sinne!

Eli mulla on nyt sit joulukuun alusta alkaen ekaluokka paimennettavana

Ja arvatkaa vaan mitä se aiheuttaa mun vauvakuumeelle... :/ Se vaan pahenee! Siitä puheenollen, tuo sijaisuus saattaa jatkua vuoden 2008 kevääseen! mietinkin jo, et oisko tosi epäreilua, jos sattuisin jäämään äitiyslomalle ennen sitä? Oisko se paha, jos ne joutuis palkkaamaan sijaiselle sijaisen??? Mut en kyllä todellakaan haluais siirtää meidän vauvayritystä sen takia, et se ois parempi työnantajan kannalta. Mitä mieltä te olette? Kyse on kuitenkin kunnasta, ei mistään yksityisestä firmasta...
Nii ja mun setän vaimo kyseli jo, et millon meille tulee vauvoja! Se oli aika yllättävää, koska ei sitä oo kukaan vielä noin suoraan kysyny... takeltelin sit siinä jotain, et varmaan sit, kun mieskin on valmistunu jne.
Omppu, pahoittelut menkoista! Vaikka toisaaltahan se on hyvä, et ne alko, niin pääset kunnolla lugejen kimppuun sit uudessa kierrossa

Jospa tää kierto oiskin sulle se nappiin menny kierto! bd bd bd!
Tikru, testaa tosiaan ihmeessä ennen bailuja!

Voit olla rauhallisin mielin eikä tartte miettiä otatko vai etkö.

Vaikka jos se tikku näyttää plussaa, nii ei siinä varmaan oo paljo tietoakaan rauhallisuudesta.
Limeekö se kyseli, kumpia on helpompi keksiä, tyttöjen vai poikien nimiä. Musta taas tyttöjen nimiä löytyis vaikka kuinka, mut pojille en meinaa keksiä millään.

Vaikka on meillä molemmille nyt hyvät nimet mietittynä.

Sopivan erikoiset, kauniit, mut silti riittävän tavalliset, ettei ne herätä liikaa huomiota tai kuulosta ihan oudoilta.
Keiju, sullahan on kohta jännät päivät kans edessä!

Tässähän ei kerkeä muuta kuin jännäilemään joka viikko!

Toivotaan, et se sun flunssa ja oireettomuus ennustais hyvää
Mulla on kp3 menossa ja voin siis yhtyä tuohon Ompun veritanssiin

*yöks* HIH!