Wish a Baby 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tadaa! Pääsin sittenkin koneelle jo tänään! :) Eli terveiset täältä Etelä-Suomesta, jossa te lähes kaikki taidatte itse asua? :) Mulla on ollu tänään huippu päivä, sillä... MIE SAIN SEN PAIKAN! :) :) :) Homma meni siis niin, että menin ekaan haastatteluun, joka oli tosi rento ja lyhyt. aattelin sit, et jaahas, ei ne tainneet musta tykätä, kun eivät enempää kyselleet. Ne lupas ilmottaa seuraavalla viikolla, et kumman ne valitsi (meitä oli kaks tasavahvaa hakijaa). No, en kerenny kun ulos, niin se rehtori soitti ja sano, et ei mun kannata mennä sinne toiseen haastatteluun, kun ne ottaa mut sinne! :) Eli mulla on nyt sit joulukuun alusta alkaen ekaluokka paimennettavana:) Ja arvatkaa vaan mitä se aiheuttaa mun vauvakuumeelle... :/ Se vaan pahenee! Siitä puheenollen, tuo sijaisuus saattaa jatkua vuoden 2008 kevääseen! mietinkin jo, et oisko tosi epäreilua, jos sattuisin jäämään äitiyslomalle ennen sitä? Oisko se paha, jos ne joutuis palkkaamaan sijaiselle sijaisen??? Mut en kyllä todellakaan haluais siirtää meidän vauvayritystä sen takia, et se ois parempi työnantajan kannalta. Mitä mieltä te olette? Kyse on kuitenkin kunnasta, ei mistään yksityisestä firmasta...

Nii ja mun setän vaimo kyseli jo, et millon meille tulee vauvoja! Se oli aika yllättävää, koska ei sitä oo kukaan vielä noin suoraan kysyny... takeltelin sit siinä jotain, et varmaan sit, kun mieskin on valmistunu jne. ;)

Omppu, pahoittelut menkoista! Vaikka toisaaltahan se on hyvä, et ne alko, niin pääset kunnolla lugejen kimppuun sit uudessa kierrossa:) Jospa tää kierto oiskin sulle se nappiin menny kierto! bd bd bd!

Tikru, testaa tosiaan ihmeessä ennen bailuja! :) Voit olla rauhallisin mielin eikä tartte miettiä otatko vai etkö. :) Vaikka jos se tikku näyttää plussaa, nii ei siinä varmaan oo paljo tietoakaan rauhallisuudesta.

Limeekö se kyseli, kumpia on helpompi keksiä, tyttöjen vai poikien nimiä. Musta taas tyttöjen nimiä löytyis vaikka kuinka, mut pojille en meinaa keksiä millään. ;) Vaikka on meillä molemmille nyt hyvät nimet mietittynä. ;) Sopivan erikoiset, kauniit, mut silti riittävän tavalliset, ettei ne herätä liikaa huomiota tai kuulosta ihan oudoilta. :)

Keiju, sullahan on kohta jännät päivät kans edessä! :) Tässähän ei kerkeä muuta kuin jännäilemään joka viikko! :) Toivotaan, et se sun flunssa ja oireettomuus ennustais hyvää:)

Mulla on kp3 menossa ja voin siis yhtyä tuohon Ompun veritanssiin;) *yöks* HIH!

Olin näköjään yhtäaikaa Tikrun kans linjoilla.. Voi ei! Pahoittelut sinnekin tädistä!!! :( Tosi masentavaa, kun se taas piinaa meitä kaikkia. :( Mut onneks sulla on pian se lääkäri, se varmasti piristää mieltä ja antaa uutta toivoa.

Oho, vai on Meiramikin pian jännäilyn tarpeessa, hui! :) Mulla on kohta peukut krampissa:) bd bd bd!

Harmi, Tikru..yritin kyllä pitää junan ovia kiinni kynsin hampain...

Huippua Pp!! Ihan mahottomasti onnea! Sun hyvä putki siis senkun jatkuu vaan :) Ja hei, sulla on oikeus jäädä sijaisuudestakin äitiyslomalle! Jos tärppi sattuu käymään (ja miksei kävis!) niin sitten käy, ei siinä ole työnantajalla mitään sanomista.

Eli Meiramia ja Keijua sitten seuraavaksi peukutetaan täysillä. Ai niin pitänytkin kysyä, että mitä ihmettä toi "bd" oikein tarkoittaa??

Kp 2 eikä sitten muuta kerrottavaa. Ihmeen iloisella tuulella kuitenkin, mikä muhun on mennyt?? Vai onkse vaan tää perjantai..*taitaa korkata punkkupullon illalla*

Iso kiitos onnitteluista! :) Ja kiitti tsemppauksestanne, siitä oli mielettömästi apua!

Toi bd on niinku peukut pystyssä. nuo alaosat on niinku kädet ja yläviivat on peukalot:)

Iltaa, leidit!
Kiirettä pitää, nytkin vasta äsken kotiuduin koulutuksesta ja aamutuimaan pitäis raahautua sinne takaisin. (Tää ope on kyllä tositosi hyvä, innostava ja aktivoiva! Edelliskerralla oli aika nuivaa.)

Huh, jänniä paikkoja missasin. Ompulle ja Tikrulle iiiiisot halit ja tsempitykset uuteen kiertoon, eiköhän nousta uuteen yritykseen oikein rintamana?! :)
Mutta nyt siis jännäillään Meiramia ja kohta Keijuakin! bd bd :)

Mun viime viikonlopun reissu meni kivasti, en ede shopannut itseäni vararikkoon! Oli kiva jutskata siskon kanssa kerrankin "ihan oikeesti". Tosin, kun oli niitä oireita, niin en sitten ottanut paljon mitään ja olin aika väsynyt. Vähänkö harmitti kun sunnuntaiaamuna tuli (Ompun sanontaa lainaten) leima paperiin! :( Mutta se siitä, mä olen jo paremmalla mielellä, huomattavasti! Uutta yritystä ei olla vielä saatu käyntiin, täti viipyikin vähän pidempään ja mies on tänään kattomassa sitä Amin Asikaisen matsia (hyi hitto mikä laji!).

Mä muuten näin viime yönä unta mun exästä... Mä muutin siinä unessa hänen luokseen asumaan! Huhhuh! Outoa siinä oli se, että mä oon ennenkin nähny samantyylistä unta ja siinä oli sama kerrostalo. Mitähän sekin tarkottaa? Mä luulin, että olin vihdoin saanu tän tyypin kokonaan pois mielestä, mut en kai sit kuitenkaan olekaan...?!?

Kuka täällä puhui joku aika sitten niistä Tarot-korteista? Kiinnostaa minuakin! Mulle on kerran yks entinen työkaveri katsonu niistä ja tositosi monta juttua meni just kohdalleen, vaikkei se tiennyt niistä jutuista mitään!

Hirrrrmusti onnea PP:lle työpaikan johdosta!!! Mähän sanoin että niin se homma etenee!!! :) :) bd Eikä mun mielestä tarvi miettiä sitä omaa mahdollista äippälomaa, jäät jos jäät, silloin kun jäät. Ei sitä kukaan pomo saa määrätä, eikä työn takia kannata laittaa omaa elämää hyllylle! (Mä olen itsekin äitiysloman sijaisena.)

Jeps, nyt siirryn seuraamaan uuden suomalaisen pollarisarjan ekan jakson uusintaa, jäi sunnuntaina väliin, kun kotiuduin niin myöhään.

Öitä kaikille ja virkistävää viikonloppua! :) Muistakaa kosketella toisianne! (Vai miten se juttu meni?)

Yhteistyössä