Wish a Baby 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi Viivi! *voimahaleja* sinulle!! *heristäää viihaisesti nyrkkiä tädille kun tuli kiusaamaan viivä, murrr!!!*
Minä tulen varmasti kohta viivi perässä, olo on sen mukainen, ei pahoja menkkakipuja vielä mutta luulen että täti tulossa...nyyh!!
*Tikru painelee syömään jo ennakko lohdutus karkkeja sohvan kulmaan *

Voi kurjuuden kurjuus Viivi, tosi surkea homma, että se idiootti täti änkesi sun luo. :( :( :( Sun oireet kuulosti tosiaan niin lupaavilta enkä usko, et tuollaisia pystyy kuvittelemaan. Koitahan lohduttautua sen suklaan avulla. Ja varmasti sun miehesi haluaa kans lohduttaa ja pitää sua hyvänä. *hali wab-siskolle*

Keiju, mua kans hämää nää erilaiset sivut!!!! Tosi tyhmät. Mut toivotaan et tää uudistus parantaisi sivujen toimivuutta...

Mulle tarjottiin tänään töitä! Mut en ottanu sitä vastaan... Kyseessä oli yks määräaikanen opettajan homma, joka olis pitäny alottaa viikon päästä Vantaalla! Se reksi ehdotti, et asuisin jossain vanhassa opettajien asuntolassa siihen saakka, kunnes mun mies muuttais sinne kans. Sanoin suoraan, että kiitos, mutta ei kiitos. En kai mä nyt lähe yksin sinne... Eihän kyse tietysti olis ollu kun muutamasta viikosta, mut mulle sekin olis ollu liikaa. Miestä ja koiria olisi tullu ihan liian ikävä. Ja kaipa niitä muitakin mahdollisuuksia vielä tulee eteen. Tänään sovin nimittäin toisenkin työhaastattelun perjantaille! :)

G: Mulla vatsa on aina menkkojen aikana tosi ylivilkas ja sekaisin. :/ Mistäköhän sekin johtuu?

Tikru, toivotaan et täti sentään älyäis pysyä sun luota poissa! Hätistele sitä parhaasi mukaan kauemmas! :)

Mitä olette tytöt mieltä, kannattaako käydä gynellä tarkistuttamassa paikat ennen kuin alkaa yrittämään? Mietin sitä tänään ja kävin kyselemässä YTHS:ltä aikaakin, mut kuulemma ei oo yhtään vapaata aikaa ennen kuin vasta marraskuussa ja sillonhan me ollaan jo muutettu pois täältä. Mitä gynen tarkastus maksaa yksityisellä? (Anteeksi kun mä aina kyselen teiltä KAIKKEEN mielipidettä! Varmaan joku jo aattelee, et eikö toi PP osaa päättää mitään yksin...)

jeps, nyt kauppaan. Mukavaa iltaa kaikille!

Vau PP! Toi on upeeta että oikeen tarjotaan töitä, harmi vain että ei sopinut...mutta mahtavaa että olet taas menossa haastatteluun!! Varmasti saat kohta mieluisen duunin! :)

Kyllähän se varmaan kannattaa käydä tarkistuttamassa paikat jos yhtään siltä tuntuu tai mieltä arvelluttaa...minkälaista tarkistusta meinasit sitten? Papaako vai jotain suurempaa?? Meinasin vaan että mitäkön tarkistuksia ne tekee ennenkuin on vuosi yritystä takana....Kyllähän tuo aikas tyyristä on...yleislääkärillä 30-40 euroo ja erikoislääkärillä (gynethän viissiin on, eikös?) 50-120 euroo ja sithän tuo vissiin on aikasidonnainen tuo hinta että jos olet kauemmin kuin 20 minsaa niin hinta nousee...(näin siis hemossa)....ultraus ja verikokeet tosi kalliita! sadan euron kieppeillä ja yli ovat...mutta kyllä kannattaa maksaa jos yhtään arvelluttaa, tk:t ovat syvältä sanompa vain....ei mulla mitään katkeruutta sinnepäin ole, ei....:)

Voi hitto Viivi, tosi harmi! Halaan ja rutistan sua virtuaalisesti pitkään ja hartaasti. No, tätä tää on, ei muuta ku häntä taas pystyyn ja katse kohti uutta mahdollisuutta...

Kai mä sitte täällä pysyttelen *punastuen* kun noin kauniisti ajattelette.. Tais olla joku pms-oire tuo eilinen tunteilu. Joo ei siis alkaneet vielä vuodot, eikä nyt hirveesti taas siltä tunnukaan. Ainoo vaan, että alavatsaturvotus tekee taas tuttavuutta, eli kyllähän ne sieltä, parin päivän sisään tulevat. Tästä tuli hyvä aasinsilta siihen galluppiin; just tänään aattelin, et onks tää aina näin ennen menkkoja, et tuntuu ku sais koko ajan juosta kakkoshädällä..

Tuli muuten tos mieleen, että kun kävin siis siellä julkisen puolen gynellä, niin siellähän pistettäis heti mieskin tutkimuksiin, kun taas nyt sit yksityisellä käydessäni ei ollu puhettakaan, että heti lähettäis koko perhettä ronkkimaan. Just tätä toivoinkin, kun varasin sitä yksityisen aikaa. Ja tk:n puoleltahan ei siis voinu saada niitä keltarauhashormonejakaan ennen tutkimuksia! Yksityisellä se suurinpiirtein kysyi, että mitäs sä olit ajatellu hoidoksi...Pointti: menkää ihmeessä yksityiselle, jos tuntuu, että julkispuolelta ei tule sitä toivottua apua. Maksaahan se joo, mutta meneehän ne rahat varmaan turhempaankin.

Ja Pp:n putki senku jatkuu, way to go girl! Tsemppiä hirmuisesti tuleviin haastatteluihin.

Älä Tikru vielä lannistu, ne menkkakivut kun kuuluvat myös raskausoireisiin. Mulla oli ihan hirveet tuskat, siis niinku moninmoninkertaiset menkkakivut alkuraskaudessa. En kyllä nyt muista, että alkoiko ne ihan heti vai missä vaiheessa, mutta alkuviikkoina kuitenkin.

Ja siinä paha missä mainitaan; alkoi taas sattumaan alakertaan vähän kovempaa.. No, mut kuten sanottu, alkais, ni pääsis alottamaan luget.

Tuolla taitaa olla joku iltapuurotragedia käynnissä, täytynee mennä hätiin :) Illanjatkot!

Voi kiitos Omppu tsemppauksesta! Ehkä pieni toive tässä on mutta ájattelen pessimistisesti jotta pettymys ei olisi niin suuri....mutta tää vatsa kyllä mua ihmetyttää ja on oikee inhottava oloki! täytyy varmaa jotain laksatiivejä käydä hakeen jos ei helepota!
Missäs vaiheessa kiertoo omppu olet? Plussatuulia sulle ja kaikille muillekkin! toivottavasti se plussajuna pysähtyis tässä kuussakin!! :)
Päätin että soittelen gynelle sitten kun täti on käynyt, jos on käydäkseen...mitäköhän kuuria ne mulle laittavat....

Kp 27 / 26-34 meneillään. Oletin oviksen olevan kp 20, mutta oli aika laimeahko tällä kertaa kipuilu, eikä ole yhtään sellainen normaali posket hehkuu -olo, eli ei varmaan mitään lämmönnousujakaan sitten..Viime kierrossahan mä kipuilin kolme päivää täysillä. En ole kyllä sillai niitä lämpöjä mittailutkaan, mitä nyt joskus illalla piruuttani, mut ne kai pitäis aamusta mitata?

Kp 27 / 26-34 meneillään. Oletin oviksen olevan kp 20, mutta oli aika laimeahko tällä kertaa kipuilu, eikä ole yhtään sellainen normaali posket hehkuu -olo, eli ei varmaan mitään lämmönnousujakaan sitten..Viime kierrossahan mä kipuilin kolme päivää täysillä. En ole kyllä sillai niitä lämpöjä mittailutkaan, mitä nyt joskus illalla piruuttani, mut ne kai pitäis aamusta mitata?

Mä en ole myöskään noita lämpöjä mittaillut, nyt äsken mittasin piruuttani kanssa ja näytti 36,8, mutta en kyllä luota tuohon mittariinkaan...Mullakin oli se ovis tikkujen mukaan kp 20-21 et toivottavasti täti nyt jaksas odotella ainaki perjantaihin saakka....Mutta älä nyt omppu heitä vielä pyyhettä kehään, niin kauan on toivoa kun ei vuotoa ole!! Koitetaan jaksaa piinailujen kanssaa....vaikka tämä kyllä kieltämättä on hyyyvin turhauttavaa!!

Iltaa vielä:)

Omppu, tuo kuulostaa jo paremmalta, että olet tiukasti menossa mukana! :) me ei sua kyllä sen puoleen päästettäiskään minnekään, paitsi tietysti erään junan kyytiin... :)

Tikru, toivotaan, että ketjumme asiantuntija (=Omppu) olisi oikeassa noissa menkkakipujutuissa:) Jospa ne ennustais sullekin yllätystä:) Ainahan on tosiaan toivoa niin kauan kun täti vaan pysyy poissa.

Siitä gynen tarkastuksesta... Mullahan on periaatteessa kaikki OK, kun kierron pituus on ollu 27-30 päivää joka kerta pilsujen lopettamisen jälkeen. Eikä mitään muutakaan ongelmaa tunnu. Eli mihinkään erikoistutkimukseen ei varmasti tässä vaiheessa oo aihetta. Lähinnä aattelin sitä papaa, koska haluan sulkea mahdolliset tulehdukset yms. pois. Mulla oli nimittäin kerran täysin oireeton emätintulehdus, joka huomattiin vasta papassa. Ja kaipa sellanen yleistarkastus olis riittävä. Oon niin amatööri näissä gyneasioissa, etten itseasiassa edes tiedä, mitä kaikkea se vois tutkia... *noloa* Oon siis tähän mennessä käyny vaan YTHS:n yleislääkärillä, joka on ottanu papan ja tunnustellu kohtua ja munasarjoja sisältä ja päältä. Niissä tutkimuksissa kaikki on ymmärtääkseni ollu OK...

Täytyy sanoo että tää päivä on oikeesti MADELLUT....minä maanatai- vihaaja odotan vaan että bb alkas ja loppus sit nukkumaan ja ois tää kurja päivä ohi...

Kyllähän se on PP sitten hyvä käydä tossa papassa jos sulla kerran tommosta tulehdusta ollut...ja jos oot yksityiselle menossa ni en usko et papn otto maksaa niin järin paljo, nii ja voihan sitä hintaa aina kysellä soittamalla...

Mulla on mennyt melkein koko päivä täs koneella istuessa, ei oo oikee ollu mitää tekemistä, ja oon selaillu vauvasivuja (vaik ei varmaa pitäs...)

Ootteko seurannu täydellisiä naisia??

Good morning! Asiantuntija, hehhehee! No, mut onhan se kiva jakaa omaa tietoaan ja kokemuksiaan.

Juu ei mitään asiaa nytte, kunhan tulin pistäytymään ennen ku alan töihin. Tasaista, joskin taas melko vaimeaa jumpsutusta alavatsalla, joten odotellaan..ja odotetellaan myös Tikrun plussaa, eiks je?!

Hauskaa päivää!

Viiville pahoittelut tädistä! *potkii tätiä vihaisena ja pui nyrkkiä* Oireet tosiaan kuulosti niin lupaavilta. :( *tsemppirutistus*

Meinasin äsken pudota tuolilta kun avasin nämä sivut. Ihan ekaksi katsoin tuosta etusivulta, että Lapsia ja vanhempia -osiossa on vain 12 keskustelunaihetta. Meinasi mennä aamuteet väärään kurkkuun, kun pelästyin että kaikki vanhat keskustelut on hävinneet. Mutta onneksi ei!

Pp, tiesithän sen, että voit käyttää minkä tahansa YTHS:n terveysaseman palveluita? Eli voit mennä esim. Helsinkiin otattamaan sen papan. Mutta muistaakseni YTHS:llä ei voi enää käydä valmistumisen jälkeen (vaikka yo-kunnan jäsenmaksua olisi maksettu koko vuodelle), joten se kannattaa hoitaa ennen kuin ottaa paperit ulos. Eri asia on sitten saako Helsinkiin aikoja riittävän nopeasti.

G: Mulla on pakki aivan sekaisin menkkojen aikana (ja ennen niitä). Välillä ihan kuralla ja välillä hirveä ummetus.

Oli varmaan jotain muutakin asiaa, mutta en nyt muista. Mukavaa päivää kaikille! ja ++++++!

Huomenia! :)

Hui, onpa jännät paikat Tikrulla ja Ompulla:) Toivotaan, et noi tiedän menkkaoireet olis tosiaan ihan joitain muita oireita... *pitää peukkuja pystyssä molemmille*

Riikka, kuulin itse asiassa eilen YTHS:llä vasta tuon, et minkä tahansa kaupungin palveluja saa käyttää. Ja ainakin mulle sanottiin eilen, et valmistumisen jälkeenkin niitä saa käyttää niin kauan, kun yo-kunnan jäsenmaksu on voimassa (mulla jouluun asti) Tiedä sitten, et mikä on totta ja mikä ei. ;) Mietin kans, et millasetkohan jonot siellä Helsingissä mahtaa olla... :/ Ehkäpä soittelen suorilla yksityisille...

Joko Viivi on yhtään piristynyt? Toivottavasti suklaa ja kullan kainalo auttoivat! :)

Mites muiden ketjulaisten tiistai on alkanut?

Pikainen moi!

Pakko kommentoida pikaisesti PP:lle tuota YHTS:n gynejuttua. Munkin mielestä siellä saa käydä niin kauan kuinyo-kunnan jäsenmaksu on voimassa. Näin ainakin mun miehelle sanottiin kun se valmistui. Ja Helsingin YHTS:llä on varmaan vielä gyneaikoja tälle vuodelle, koska itse soittelin sinne viime viikolla ja sain ajan "jo" lokakuulle. Joten ei kun soittelemaan sinne :) Tosin siellä on ainoastaan yks naisgyne, jonka ajat on pidemmälle varattuja kuin niiden miesten ;)
Nyt lähdettävä opettamaan taas noita lapsukaisia. Moiks!

Heipähei taas kaikille!

Pahoittelut Viiville :( se on kyllä maailman kettumaisin fiilis, kun uskoo ja toivoo, ja sitten vedetään matto alta... on sitä itsekkin monet itkut itkeny saman asian takia. Mutta eihän siinä auta ajatella muuta kuin että jokainen päivä on uusi mahdollisuus.

Gyne juttuihin en kamalasti osaa kommentoida, kerran olen käynyt yksityisellä, ja nieleskelin niin pitkään sitä laskua, että muuten sitten olenkin käynyt ihan vain TK:ssa. Viimeisestä gyne käynnistäkin on jo aikaa, ja sillonkin se oli vaan ihan tarkastus ettei km:sta ole jäänyt mitään, eli pikainen ultraus ja that´s it... eikun ottihan ne jotain jotain näytteitäkin... mutta kaikki tuntui olevan ok.

Vatsakipuilut on nyt helpottanu, kärsii huoletta hyppiä kyykkyhyppyjä, eikä tunnu missään :) Eilen närästi, ja se kuuluu mulla monesti menkka oireisiin, ja just näihin aikoihin se tulee jos tulee. Mutta kamalasti on oireita, jotka vois tulkita raskauteen viittaaviksi, mutta kun tässä on kohta vuoden näiden asioiden kans pähkäilly, niin kyseiset oireet on tullu jo vähän liian tutuksi menkkaoireiksi :( eli n.viikko ennen menkkoja närästää ja väsyttää ja lämmöt korkeella, muutama päivä ennen nipistelee vatsaa ja valkkari lisääntyy, ja rinnat tulee araksi.
Nyt sitten vatsaa nipisteli aikaisemmin, ja nännit oli kipeät muutaman päivän (sekin meni ohi) mutta närästys on aika omalla paikallaan. Tosin toisissa kierroissa ei sitten ole mitään oireita mihinkään suuntaan, että tiiä sitten. Ei varmaan pitäis liikaa tutkia itseensä, niin ei tulis niin yliherkäksi kaikkien asioiden suhteen... mäkin on sellanen että sitten rupeen oikeen etsimään kaikkea (naama virneessä tökin itseeni esim vatsaan sormenpäällä, että tuntuuko, tuntuuko ;))

Jeps, siinä tältä aamulta pähkäilyitä.
Jaksuja ja plussa voimaa!!

Vielä piti tulla ihmettelemään, että aina kun vauvakuume on korkeimmillaan, niin jostain aina putkahtelee kadulla vastaan kamalasti pieniä vauvoja ja lapsia... onnellisia äitejä ja isiä. Tulee aina sellanen fiilis, että mulle ja... snif...

Moikkelis koikkelis =)

Keiju: rv oli siksi viikon vähemmän, koska mulla tosiaan sen km:n jälkeen kierrot oli 26-38...laske siitä sitten, kun on 12 päivää heittoa?!?!? Eli itse laskin nuo rv:t ihan sen 28 tai oliko 30 kiertopäivän mukaan, jolloin siis sain sen viikon enemmän...mutta kuten sanoin, se rv selviää sitten lopullisesti silloin 13.päivä, kun menen siihen uusintaultraan...jännittää ihan pirusti, josko olis käynyt kuitenkin -pessimisti kun olen -niin että sikiö oli menehtynyt eikä siksi sydänäänet näkyny...mutta toisaalta se lekuri sanoi, että pussi oli pyöreä, jolloin keskenmenossa taasen se olisi "litistynyt", ja oli tosi positiivisella mielellä.

Sorppa likat, olette varmaan ihan sikakyllästyneitä tähän, mutta mulle tää on hemmetin tärkeä asia, koittakaa kestää *pyytelee kauniisti kamuilta*

Viivi: pahoittelut tädistä, sun oireet oli tosiaan niiiiiin lupaavat ;( mutta ei auta, tsempit tähän kiertoon!

Pp: ehkä olis ihan ok käydä tsekkaamassa gynellä kaikki paikat kuntoon =) että voit sitten hyvillä mielin aloitella "vauvayritystä". Itse kävin kanssa viime keväänä ennen yrityksen aloitusta ja mullaha oli joku ihme tulehdus tuolla "alapäässä", vaikka ei oireita ollutkaan. Joten ainahan se kannattaa.

Mulla ainakin oli pakki sekaisin menkkojen ekan päivän aikana, onneksi helpotti sitten aina sen toisen päivän aikana =).

Hei, kaikille tasaisesti HIRVEÄSTI PLUSSATUULIA!!!!

*Syysmarja kiittää ja kumartaa ja poistuu taasen takavasemmalle =) rv 6+4???*

Lääkätiaika nyt varattu...olis 17.10...parempi mieli tuli heti. Olen kyllä nyt melkein 100 prosenttisen varma että kohta kurvaa täti paikalle, vatsaa nippaillut sen verran ja turvotustakin on!
Mitäs Meirami, mikä kp sulla on? toivottavasti nuo oireet osoittautuvat raskausoireiksi!! ++++
Mikäs tilanne Ompulla? koska meinasit testailla? Toivotaan että plussa tulee *puuhkuu pää punaisena plussatuulta sinnepäin!!*
Tänään tuli töistä uutista, ensi viikko enää sijaisuuttani jäljellä, ei jatku sen jälkeen, olen siis paikannut erästä vakkarityöntekijää...mitäköhän sitten....blaaah, en haluis taas mennä uuteen paikkaan ku on just tottunu tähän nykyiseen...:(

Jees, tikru painuu päikkäreille ja odotteleemaan tätiä....murr....kp 30/28-32

Syysmarja, itse allekirjoittaneena voin sanoa, että mielelläni luen juttujasi, eikä yhtään kyllästytä, ja ymmärrän vallan mainiosti asian tärkeyden, ja vahvasti epäilen, että muut on samaa mieltä kanssani :) Ja kyllä ne sydänäänet sieltä löytyy! *halaus*

Tikru, sait aika nopsasti lääkäriajan, tosi kiva juttu. Ja harmi nyt sitten tuo töiden loppu :( Mutta nyt on sitten taas paljon ovia auki moneen suuntaan, että siitäkun alkaa valitsemaan vain :)

kp 23/28-30 elikkäs viikonverran tässä vielä saa kehitellä vaikka mitä oireita ;) huoh.

Pikavastaus tikrulle, että siis toivon mukaan pääsen testailemaan tämän vuoden puolella! Siis faktahan on, että jos mun menkat alkaa(tai siis kun!) ennen ens sunnuntaita, niin luteaalivaihe on jälleen liian lyhyt. Kun nyt on 28/26-34, niin sunnuntaina olis 33, mutta.. niin kauan on jo ollut 9 päivän lutskuvaihe (ärsyttävä sana muuten, niin pitkä, pitäis keksii joku lempinimi..), että en jaksa sit yhtään uskoo parempaan tässä asiassa, tälläkään kertaa. Kyllä se täti sieltä viimeistään to tai pe tulee! Nyt ainaki päätä nyppii siihen malliin, että on jo oven takana..

Hyvä kun sait sen lääkäriajan Tikru. Saa mielenrauhaa..Ja pahoittelut työn loppumisesta...

Muakaan ei sit yhtään tympäse Syysmarjan jutut, anna tulla vaan!
Ja Meiramille plussatuulahduksia.

Sori, perhe kutsuu nyt vaativasti..

Heip.
Kiitti, ystävät, ihanan tarmokkaasta tsemppauksesta!!! :) Olo on jo vähän positiivisempi, kiitos oman kullan, suklaan ja teidän! Huomisesta vois varmaan jo alkaa taas yrittämisen, kun täti poistuu.

Kauheesti oli tullut juttua viikonlopun ja eilisen aikana, en varmaan muista puoliakaan...!

Pp:kö se kyseli sohvasta mielipiteitä? Mä suosittelen myös vuodesohvaa. Meillä on vieraita varten sellanen "sohvasänky". Eli se leviää parisängyn levyiseksi ja korkuiseksi kun vetää etureunasta. (Sellasia on ollut iät ja ajat puisina, mutta nykyään niitä saa vähän kivempina, metallisinakin.) Ihan sohvana se ei kyllä ehkä oo mikään maailman mukavin löhötä, mutta vierassänkynä tosi kätsä ja hyvä. (Meillä se on vierashuoneessa.)
Pp:lle lisää: Työtilannehan kuulostaa lupaavalta! :) Hyvä,hyvä! Mulle antoi joku joskus neuvoksi työhaastatteluun, että älä mene purkka suussa, luullaan helposti tupakoitsijaksi. (No joo, kuka muutenkaan menis sössöttämään sinne purkka suussa...?!) ;) Mä olen kyllä sun jutustelujen perusteella vakuuttunut siitä, että kunhan et liikaa jännitä ja muistat hymyillä välillä, niin ne kaks koulua vielä tappelee siitä, kumpi sinut saa töihin! :) Ai joo, Hirmusti onnea gradun mahtavasta arvosanasta!

Omppua ja Tikrua siis jännätään, peukut on pystyssä täälläkin! bd bd Ja molemmat olette jo saaneet tai saamassa tohtorin apua tilanteeseen! Hyvä! Toivotaan nyt kuitenkin, että Ompun ei tarvitsis alkaa napsia niitä nappeja, eikä Tikrun tarvitsis käyttää lääkäriaikaa!!!

Gyneistä olitte keskustelleet: Mä olen aina käynyt naisella, tuntuu tosi vieraalta ajatus, että levittäisin jalkani jonkun ventovieraan miehen nenän alla ja vielä maksaisin siitä. *hih* Mä kävin myös silloin talvella, kun yritys alkoi, tarkastuksessa ja otettiin papa. Kaikki näytti olevan kunnossa. En oikein muista mitä se maksoi, mut mun mielestä alle 100€ papan kanssa.

Mä olen miettinyt, että nyt kun tuloksetonta yritystä on takana 8 kuukautta, niin pitäis varmaan alkaa tutkailemaan sitä ovista tarkemmin. On sitten helpompi alotella niitä tutkimuksia ja hoitoja jos helmikuussa ketään ei ole saatu alulle... Taidan tilata tikkuja Mammaksilta, vai onko ne huonoja, mitkä olis parempia?? (Sori, tiedän että tästä on jo puhuttu, mutta kun en muista!)

Mun hyvä ystävä sai eilen pojan! Iiih-ihanaa!! Tänään mulla sitten vierähtikin melkein tunti ihanan lastenvaatekaupan vauvaosastolla ostamassa lahjoja, kauemminkin olisin viihtynyt, mutta alkoi jo hävettää... Miehen serkku sai tytön perjantaina ja samalla ostin lahjan heillekin! Mä meinasin pyörtyä, kun ne kaikki vaatteet ja kaikki oli niiiiiin ihania ja pikkuriikkisiä!!! *syvä huokaus* Ei tekis mieli antaa niitä nyt pois... Ovat tuossa vieressä pöydällä, en halunnut pakettiin, että saan ihastella niitä vielä kotonakin. (Joo, vähän ehkä päästäni vialla...!)
Huomenna pääsen ehkä katsomaan sitä ystävän pikkupoikaa, joutuvat olemaan sairaalassa joitakin päiviä, kun vauva syntyi 3 viikkoa etuajassa. Mut käsittääkseni molemmat ovat ihan ok.

Minua ei ainakaan häiritse Syysmarjan käynnit täällä, päinvastoin!! Mä uskon myös, että sydänäänet kuuluvat kyllä, kunhan pikkukaveri kasvaa riittävästi! *Halaa rohkaisevasti*

Jeps, nyt tästä uhkaa tulla romaani, parempi sulkea suu välillä. :)

Kp 2/ 26-30

Nostetaanpas pikkasen!

Toivottavasti omppu luteaalivaihe venyis tällä kertaa, ja kunnolla...:) +++++ Niin ja jos se täti kurvaa paikalle (ei ei ei....murisee tädille ja näin pelottelee sen pois) niin sitten toivotaan että noista pilsuista olisi hyötyä!

Hyvä Viivi että olosi on parempi, kyllä se karkki ja kullan kainalo aina auttavat...Niin ja ihan kohta pääset taas uuteen yritykseen...Olen huomannut että kun se tilanne tulee kohdalle että pääsee taas yrittämään niin kummasti se edelliskierron mahdollinen pettymys helpottaa...

Mullakin tapana ihastella ja hypistellä noita vauvanvaatteita kun kaupassa käy...on ne NIIN ihania...sitten sitä ajattelee että jospa kohta pääsis ostelemaan omalle vauvalle tuommoisia...ja mieli tekisi kovasti ostella nuita jo varastoon, heheh, mutta olen malttanut mieleni jostain kumman syystä....:)

Olen miettinyt jo nimiä ym....aika skitsoa, eikö? noh, kai sitä jotain huveja saa olla tärppiä odotellessa....

Maanatai illan jatkoja! Tikru, joka juuri puolisen tuntia sitten heräsi 6 tunnin päikkäreiltä....huh huh,...

Yhteistyössä