Heip.
Kiitti, ystävät, ihanan tarmokkaasta tsemppauksesta!!!

Olo on jo vähän positiivisempi, kiitos oman kullan, suklaan ja teidän! Huomisesta vois varmaan jo alkaa taas yrittämisen, kun täti poistuu.
Kauheesti oli tullut juttua viikonlopun ja eilisen aikana, en varmaan muista puoliakaan...!
Pp:kö se kyseli sohvasta mielipiteitä? Mä suosittelen myös vuodesohvaa. Meillä on vieraita varten sellanen "sohvasänky". Eli se leviää parisängyn levyiseksi ja korkuiseksi kun vetää etureunasta. (Sellasia on ollut iät ja ajat puisina, mutta nykyään niitä saa vähän kivempina, metallisinakin.) Ihan sohvana se ei kyllä ehkä oo mikään maailman mukavin löhötä, mutta vierassänkynä tosi kätsä ja hyvä. (Meillä se on vierashuoneessa.)
Pp:lle lisää: Työtilannehan kuulostaa lupaavalta!

Hyvä,hyvä! Mulle antoi joku joskus neuvoksi työhaastatteluun, että älä mene purkka suussa, luullaan helposti tupakoitsijaksi. (No joo, kuka muutenkaan menis sössöttämään sinne purkka suussa...?!)

Mä olen kyllä sun jutustelujen perusteella vakuuttunut siitä, että kunhan et liikaa jännitä ja muistat hymyillä välillä, niin ne kaks koulua vielä tappelee siitä, kumpi sinut saa töihin!

Ai joo, Hirmusti onnea gradun mahtavasta arvosanasta!
Omppua ja Tikrua siis jännätään, peukut on pystyssä täälläkin! bd bd Ja molemmat olette jo saaneet tai saamassa tohtorin apua tilanteeseen! Hyvä! Toivotaan nyt kuitenkin, että Ompun ei tarvitsis alkaa napsia niitä nappeja, eikä Tikrun tarvitsis käyttää lääkäriaikaa!!!
Gyneistä olitte keskustelleet: Mä olen aina käynyt naisella, tuntuu tosi vieraalta ajatus, että levittäisin jalkani jonkun ventovieraan miehen nenän alla ja vielä maksaisin siitä. *hih* Mä kävin myös silloin talvella, kun yritys alkoi, tarkastuksessa ja otettiin papa. Kaikki näytti olevan kunnossa. En oikein muista mitä se maksoi, mut mun mielestä alle 100 papan kanssa.
Mä olen miettinyt, että nyt kun tuloksetonta yritystä on takana 8 kuukautta, niin pitäis varmaan alkaa tutkailemaan sitä ovista tarkemmin. On sitten helpompi alotella niitä tutkimuksia ja hoitoja jos helmikuussa ketään ei ole saatu alulle... Taidan tilata tikkuja Mammaksilta, vai onko ne huonoja, mitkä olis parempia?? (Sori, tiedän että tästä on jo puhuttu, mutta kun en muista!)
Mun hyvä ystävä sai eilen pojan! Iiih-ihanaa!! Tänään mulla sitten vierähtikin melkein tunti ihanan lastenvaatekaupan vauvaosastolla ostamassa lahjoja, kauemminkin olisin viihtynyt, mutta alkoi jo hävettää... Miehen serkku sai tytön perjantaina ja samalla ostin lahjan heillekin! Mä meinasin pyörtyä, kun ne kaikki vaatteet ja kaikki oli niiiiiin ihania ja pikkuriikkisiä!!! *syvä huokaus* Ei tekis mieli antaa niitä nyt pois... Ovat tuossa vieressä pöydällä, en halunnut pakettiin, että saan ihastella niitä vielä kotonakin. (Joo, vähän ehkä päästäni vialla...!)
Huomenna pääsen ehkä katsomaan sitä ystävän pikkupoikaa, joutuvat olemaan sairaalassa joitakin päiviä, kun vauva syntyi 3 viikkoa etuajassa. Mut käsittääkseni molemmat ovat ihan ok.
Minua ei ainakaan häiritse Syysmarjan käynnit täällä, päinvastoin!! Mä uskon myös, että sydänäänet kuuluvat kyllä, kunhan pikkukaveri kasvaa riittävästi! *Halaa rohkaisevasti*
Jeps, nyt tästä uhkaa tulla romaani, parempi sulkea suu välillä.
Kp 2/ 26-30