Wish a Baby 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hih Tikru, eilen oli sit tiistai..taisit nukkua aika hyvin ;) . Eli eli, väsy siis vaivaa, hyvä merkki!

Kiva kuulla Viivi, että mieliala on jo parantunut. Kyllä ne hormonit ihmeitä tekee, itekin huomaa aina pari päivää vuodettuaan, että on jo positiivisempi ote elämään.. Tosta tuli mieleen, että tässä kierrossa en tunnusta kärsineeni sen kummemmin mistään pms -kiukutteluista! Meillä se on mies ollut tällä kertaa, joka on "räyhännyt" millon mistäkin asiasta. Sanoinkin eilen sille, että sulla taitaa olla se aika kuukaudesta :9 . Johtuiskohan toi kiukkuhormonin alhainen taso siitä, että en luultavasti ovuloinut? Täytyykin alkaa seuraamaan tilannetta seuraavissa kierroissa.

Tikru, ei yhtään skitsoa miettiä nimiä etukäteen! *tunnustaa itsekin tehneensä niin* Se on sitä tilanteeseen valmistautumista, että maistelee valmiiksi erilaisia nimivaihtoehtoja. Tosin, toiset sanoo, että lapsi ei syntyessään ollutkaan yhtään nimensä näköinen, siis sen nimen, mitä oli meinattu..Meillä kyllä oli päätetty pojan etunimi ennakkoon ja sopii ku nenä päähän sille, mutta toisen ja kolmannen nimen kanssa oli melkein ristiäisiin asti vääntöä.

Tattis peukuista ja jännityksistä kaikille! Voikun oikeesti pääsiskin joskus jännittämään itekin....on vaan niin harmillisen vakiintunut tilanne mulla :( . No, jospa tosiaan ne luget tois tulosta.

Ah, enää kaks aamuherätystä tällä viikolla! Hauskaa keskiviikkoa.

Heissan!

Voi mahoton! Onpa vaan ollu hiljanen päivä. Mulla on tosin riittäny kiirettä, kun oon juossu ympäri kaupunkia hoitamassa asioita. Sain siis tänä aamuna paperit! :) Ja sit pitikin kiirehtiä samantien työkkäriin... :/ Se oli aikaa ankea paikka, toivottavasti ei tartte asioida siellä usein. Sit kävin yhessä lukiossa, kun oon siellä ens viikon sijaisena! Lievästi sanottuna hirvittää, koska oon tottunu opettaa niitä 7-12-vuotiaita tenavia... Abeillekin pitäs vetää jotain kursseja! Kääk! No, jospa siitä selviäis. Onpahan sit sekin maailma nähty myös opettajanpöydän toiselta puolelta. :)

Viivi, kiitti ihanan kannustavista sanoistasi työhaastattelujen suhteen! :) Toivottavasti oot oikeassa! Millanen fiilis sulla on tänään? Joko puhkut intoa uutta kiertoa ja yritystä varten? Varmasti kannattaa kokeilla niitä ovistikkuja, koska niitten avullahan voi selvitä monta asiaa (esim. luteaalivaiheen pituus, josta täälläkin on kovasti puhuttu) Mulla on ne mammaksin tikut, mut oon tosin vasta yhen kierron ajan kokeillu niitä, eli en osaa oikein arvioida niitten hyvyyttä /huonoutta. Mut kaipa ne asiansa ajaa? Ja Viivi, minä oon tehny ihan saman noitten lahjaksi ostettujen vauvanvaatteitten kans... ;) Eli paketoin ne vasta viime hetkellä, että pystyin ihailemaan ja hypistelemään niitä mahdollisimman kauan. ;)

Tikru, ei se oo yhtään skitsoa miettiä nimiä jo valmiiksi:) meilläkin ne on jo "päätetty", vaikka yrityskään ei ole edes alkanut! ;) Mikä tilanne Tikrulla muuten on, joko täti ilmaantui vai pysyykö yhä poissa? :)

Ompullakaan ei vissiin oo vielä tädistä tietoa? :) Oishan se ihanaa, jos sun ei tartteis alottaakaan niitä tabuja, vaan saisit nauttia vessanpöntön halailusta;) bd bd bd!

Syysmarja, nyt lakkaa hupsimasta tuollaista, et me muka kyllästyttäis sun juttuihin! P***apuhetta! :) Musta on ainakin kiva lukea sun juttuja ja nähdä, että siellä menee kaikki hyvin:)

ON: Kp27 eikä menkkoja vielä kuulu, vaikka olo on kyl koko ajan sellanen, et ne tulee pian. Taidankin liittyä samantien Tikrun ja Ompun tädin odotus-/pelotuskerhoon;)

Jospa täällä illan tullen vilkastuis?

Hellou!! nostetaampas vähän taas....missä kaikki on???

Taisin olla eilen tot viimosta viestiäin kirjoittaessani viel aika sekasin...maanatai illan jatkoja, hehehe...:)

Heii omppu...hyvä merkki ettei oo ollu kiukkuilua....merkki jostain?? :)

PP varmasti menee hienosti tuo opettaminen vähän vanhemmillekkin!! Tietysti tuo on vähän erilaista, mutta näetpä ja koetpa sitten senkin! :)

Tänään ollut aika kipee olo....silleen hassusti heittäny koko päivän päässä, niinkuin olisi kuumetta...en tiiä....menkkamaista jomotusta ollut tasaseen koko päivä....no huomenna jos täti kurvaa paikalle niin olis tuo luteaalivaihe jo tarpeeksi pitkä, että jotain positiivista....mutta jos ei kuulu eikä näy niin testailen lauantaina. En kyllä usko että tuohon on tarvetta...

Niin ja syysmarja, on ihana että käyt täällä kertomassa kuulumisia!! jatka samaan malliin....:) Tuo on piristävää ja on ihana kuulla tuntemuksistasi ym...:)

Mut hei tytöt, nyt eloa tähän palstaan....

Tikru lähtee siivoilemaan....kp 31/28-32

Syysmarja kiittää ja kumartaa ihanista sanoistanne *punastuu mielihyvästä*

Mä ajattelin tolla teidän kyllästymisellänne sitä, ettette haluaisi kuulla onnellista pientä ihmistä, kun itse vielä yritätte ankarasti. Eli siis että olisitte kypsiä heivaamaan mut jo kokonaan tuonne toiselle puolelle :)

No joo, mut mä sit jatkan, kun kerta luvan sain =)
En sitten soittanut eilen sitä neuvola-aikaa....mies sanoi mulle ti-illalla, että oletko varma että haluat sen ajan varata, jos kuitenkin käy taas huonosti?!?! Kun hän muistaa, miten murtunut olin silloin viimeksi,kun jouduin perumaan sen ajan...enkä sitten uskaltanut soittaa ;( mutta soitan siten heti ensi viikon perjantaina, kun olen siellä ultrassa käynyt ja KUN siellä näkyy ne sydänäänet -huomatkaa positiivisuus =)

Tikrulla kuulostaa lupaavalta,kp on nyt niiin pitkällä, koskas meinaat testata?

Pp:lle onnittelut valmistumisesta, vielä kerran!!! =) =)

Mites Omppu, koskas sä testaat? Muistelen ettei täti ole ainakaa kylään ehtinyt?

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!!!

Toivottelee edelleen ymmyrkäisen onnellisena oleva Syysmarja rv 6+6???

Huomenia!

Täti yllätti mut eilen ihan puun takaa ja kurvas paikalle ennätysaikaisin. Eli kp27 vaihtui kp1:ksi! :( Mulla on nyt ollu viidet luomumenkat sen jälkeen kun lopetin pilsut ja kierrot on olleet kaikkea 26 ja 30 päivän välillä. Kaipa tollanen vaihtelu on vielä normaalin rajoissa? Aloin itekin huolestua siitä kuuluisasta luteaalivaiheen pituudesta, koska ei se vissiin mullakaan oo kun nipin napin yli sen 9 päivän. Jos ne ovistikut oli yhtään oikeessa, nii mulla oli ovis kp15 tai kp16, joten luteaalivaiheen pituudeksi olis tullu vaan 10 tai 11 päivää. Onko syytä huolestua? Vai pitääkö ekana seurata tota useamman kierron ajan, et onko se aina noin lyhyt?

Mites muut tätikerhon jäsenet eli Tikru ja Omppu? Joko teidät on yllätetty vai onko jo jotain muita, paljon parempia uutisia? :)

Syysmarja, varmastis sitä heittäytyy taikauskoiseksi väkisinkin tuollaisessa tilanteessa. Mut pääasia, et kaikki on kuitenkin tähän asti vaikuttanu hyvältä ja varmasti vaikuttaa myös jatkossa. :) Olen varma, et ne sydänäänet kuuluu seuraavalla kerralla!

Lähden tänään junalla sinne etelään eli älkää ihmetelkö, jos musta ei kuulu mitään ennen sunnuntaita. Ja pitäkää peukkuja mulle huomenna, kun seikkailen ympäri Vantaata ja yritän löytää niihin työhaastatteluihin. ;)

Ja hei, muistakaa pitää lippu korkealla ja ketju ekalla sivulla!

-Reissuun lähtevä PP-

Huomenta!

Huh kun on ollut niin kiirettä, ettei ole tännekään meinannut ehtiä pariin päivään! Oon tehnyt sellaisia 12h päiviä opiskelujen ja töiden parissa, joten niistä selvittyäni olen lähinnä kaatunut kotona sänkyyn. Enkä todellakaan vauvantekomielessä...

Tikrua ja Omppua siis yhä jännäillään, jess. Hyökätkääs nyt yhtenä rintamana sitä tätiä vastaan, että se eksyis taas mahdollisimman kauas meidän ketjusta!!

PP:lle tsemppiä lukiolaisten opettamiseen! En voisi kuvitella itseäni abeja opettamassa, kun olen tottunut pienempien lasten opettamiseen, joten todella rohkea veto! Mutta kyllä se varmasti hyvin menee :) Milloinkas sulla olikaan se toinen työhaastattelu? Onnea siihenkin!!

Ootte myös nimistä puhuneet täällä. Se on mun mielestä kiva aihe, ja voin myös tunnustaa, että ollaan miehen kanssa puhuttu sopivista nimistä. Tosin siinä aiheessa ei taideta päästä kovin helposti yhteisymmärrykseen ;D. Mies tykkää vähän perinteisemmistä ja minä taas vähän erikoisemmista nimistä. Oon myös yrittänyt sanoa miehelle, että ehkä se vauva ei sitten yhtään näytäkään siltä Maijalta tai Matilta mitä sen nimeksi on raskausaikana suunniteltu, mutta tätä se ei ymmärtänyt ollenkaan! Miehet... Mutta onhan tässä aikaa miettiä!

Syysflunssa yrittää iskeä päälle. Pari päivää olen niiskuttanut ja pikkuisen on ollut lämpöäkin. Tämä vaan ei valitettavasti taida olla mikään raskausoireflunssa, vaan ihan sitä itseään :/ Oikeestaan mä voisin houkutella sen tädin tänne, niin pääsisin uuteen kiertoon ja te muut saisitte liput plussajunaan!

Mukavaa torstaipäivää, kohta on taas viikonloppu =)

Jaahas, oltiin Syysmarjan ja PP:n kanssa yhtä aikaa linjoilla.
Eli PP:lle vielä oikein kovasti tsemppiä työhaastatteluun!! Kyllä se hyvin menee! Ja pahoittelut tädistä :( Ehkä sitä luteaalivaihetta kannattaa seurailla, sillä muistaakseni sen olis hyvä olla vähintään 12 pv. Mutta jos pääset sinne gynelle, niin voit mainita siitäkin! Hyvä tiedostaa ongelmat jo nyt, niin ehdit saada niihin hoitoa vielä ennen yrityksen alkamista :)

Syysmarja, on todellakin IHANA kuulla sun masunkasvatuskuulumisia! Tulee itsellekin toiveikkaampi olo, kun kuulee välillä plussanneiden uutisia! Varmasti ne sydänäänet sieltä kuuluu, ja sitten voit ainakin turvallisin mielin varata neuvola-aikaa. Kiva kun käyt välillä täällä meitä moikkaamassa :)

huomenta!

Pp:lle tsemppiä työhaastatteluihin! Ja eiköhän se lukiolaistenkin opettaminen mene hyvin. Ihmisiähän nekin vaan on, vähän isompia vaan. :D

Syysmarja, tosi kivaa kun käyt meitä täällä välillä moikkailemassa! Ja ymmärrän hyvin, että olet varovaisin mielin sen neuvolaan soittamisen kanssa. Mutta kyllä ne sydänäänet sieltä varmasti näkyyy, ja saat ajan varattua!

Mitenkäs Omppu ja Tikru? Onko täti pysytellyt poissa?

Mukavaa torstaita!

Huometa tytöt!!
Edelleen käyn lukemassa tiuhaan tahtiin kuulumisianne, mutta nyt päätin ryhdistäytyä ja raapustaa tänne itsekin jotain =)

Pp:lle onnenpotkaisu työhaastatteluihin! Ja pahoittelut tädistä.

Kuinkas muut jännäilijät?? Omppu? Tikru? Toivotaan, että täti ymmärtää pysyä poissa.

Gynestä olitte täällä puhuneet. Itse kävin alkuvuodesta yksityisellä normaalissa tarkastuksessa. Nyt olenkin alkanut miettiä pitäisikö varata uusi aika taraksatukseen. Ens kuulla tulee puolivuotta yritystä täyteen ja olisi kiva käydä puhelemassa gynen kanssa mahdollista jatkotoimenpiteistä. Olisi itselle niin paljon helpompaa saada tietää, että onko kaikki ok ja voidaanko edes saada lapsia jne. Mieli todellakin on alkanut täyttyä kaikenlaisita synkistäkin ajatuksista, kun sitä omaa nyttiä ei vain ala kuulumaan. On se vaa kumma, että toisena päivänä tahtoo vauvaa niin kovasti ja toisena taas on valmis löymään hanskat tiskiin koko homman kanssa. Melkoista tunteiden vuoristorataa tämä kyllä on.

Nimistä olitte täällä myös puhuneet. Joskus kauan sitten ollaan miehen kanssa jotain nimistä puhuttu ja niitä mietitty, mutta nyt niistä ei ole ollut sen kummemmin puhetta. Itsekseni kyllä pähkäilen eri nimivaihtoehtoja ja muutama hyvä nimiehdotus onkin jo löytynyt. Onko teidän mielestä helpompi keksiä nimi tytölle vai pojalle? Musta tuntuu, että itse löydän helpommin kivoja nimiä pojalle kuin tytöille. Pojalle siis onkin jo muutama nimi ehdotus, tytön nimistä ei ole vielä mitään hajua.

Mutta tänne ei sen ihmeempiä kuulu. Nyt eletään kp14/26 ja ovis oli limojen ja kipujen mukaan maanantaina tai tiistaina. Vielä eilen jomotti jonkin verran alaselkää, mutta muuten olo oli normaali. Tämän kierron suhteen ei toiveet ole kovinkaan korkealla sillä miehen opiskelu viikko toisella puolen suomea sijoittui taas tälle viikolle. =( Ei auta kuin odottaa uutta kiertoa paremalla onnella.

Helou Helou!!!

kp25, ei oireita, mitänyt tisut kipeet, mutta mahtaapi johtua lähestyvistä menkoista, plaah, ketuttaa. Oisin jo ihan valmis äidiksi!!! Tällähetkellä on positiivinen ajattelu kaukana :( eilen iski kamala masis, että me ei ikinä saada vauvaa, ja sama jatkuu vielä tänäänkin... sniff. Juu, no eihän toivoa ole vielä menetetty, kun eihän tässä vielä edes olla kierron lopussa, mutta jotenkin vain tuli niin toivoton olo. Painelen hiljaa syömään. (hyvä ruoka parempi mieli...) Ja anteeksi kiukku puuska!

Heipä hei!

Juu, voittekin sitten keskittyä ihan vaan Tikrun jännäilyyn... Äsken just pissillä käydessä sain jo leiman paperiin...Eli "ajallaan" (= liian aikaisin) nuo tulivat, kuten arvata saattoi. Tänään siis (olis ollut) kp 30, eli jäikös tässä nyt sitten se 10 päivää tällä kertaa väliä (jos se ovis nyt sitte tuli täs kierrossa). No, onhan se päivän enempi ku keskimäärin on ollut. Mutta, pääsenpähän testailemaan niitä Lugeja sitte, noin kolmen viikon päästä.. Se on sit laitettava ne ovistikut tilaukseen. Rekkakuormalinen.

Että semmosta. Life sucks, just nyt ainaki. Päätäki särkeny koko päivän ihan mielettömästi.

Pp:lle onnea matkustukseen ja haastatteluihin (varmaan lähdit jo),hyvin se sujuu! Ja toivottavasti Keijulle ei flunssa iskenyt.

Niin ja Meiramiahan saadaan kuitenkin kans jännäillä, eiks niin! Häntä pystyyn vaan!

Nojoo,
nyt jo vähän helpottanu ketutus. Mutta mutta... on jotenkin kamalan haikea olo. Oikeastaan kun miettii, niin nyt ensimmäisen kerran tulee tällaiset toivottomat fiilikset näin vahvasti pintaan. km:n jälkeen kuitenkin ajatteli, että onpahan kuitenkin mahdollista tulla raskaaksi, mutta nyt sekin ajatus on kadonnut jonnekkin, ja miettii, että jos se olikin vain yksi miljoonasta todennäköisyydellä tapahtunut hedelmöittyminen. Mutta taas toisaalta, uskon myös siihen että kaikella täytyy olla jokin tarkoitus, mutta ei vain itse sitä ymmärrä.
Pikkasen taas helpottaa kun saa valittaa :) Hih...
Tuliskohan mitään positiivista mieleen, jos oikeen kovasti miettis....hmmmm.... noh, äh, en keksi just mitään, tulen kyllä heti ilmoittamaan kun tulee jokin positiivinen ajatus :)

Iltaa...

PP: kyllä varmaan kannattaa nyt seurailla tuota luteaalivaiheen pituutta...mutta voihan tuokin olla noista pillereiden lopettamisesta, että kestää kunnes tasaantuu...vai olenko täysin väärässä??
Keijulla ollut sitten tosissaan pitkiä päiviä....no onneksi viikonloppu tulossa, vai kerkeetkö silloinkaan lepäämään? Missäs vaiheessa kiertoo keiju olitkaan?? En nyt muista jos olet maininnut....toivottavasti paranet pian, niin ja plussaat! Entäs jos lämmöt ovatkin koholla jostain ihan muusta syystä...?

Limee, kyllähän tuo lääkäriaika on ihan hyvä varata jos iseä vaivaa asia....yksi stressin aiheuttaja sitten vähemmän....en tiedä tekevätkö sitten mitään ennekuin on se vuosi täynnä yritystä, mutta voihan sitä yritysaikaa heittää vähän yläkanttiin jos oikeasti huolestuttaa...silloin ainakin tutkivat ja saa tiedon jos jotain erikoista on...harmi että miehesi juuri nyt poissa, mutta hei yrittänyttä ei laiteta vaikka puuhailisi sitten vähä myöhemmilläkin kiertopäivillä...:)

Meirami, meinaa täälläkin tuo masis alkaa painaa päälle, vaikka mitä mä täs valitan, vast toinen yrityskierto menossa...mut jotenki vaa turhauttavaa tää odottaminen...mut hei, mä toivon että plussaat! pidän sulle peukkuja täällä, ei oo tosiaan toivo menetetty ennenkuin vuotoa tulee!+++++++++++:)

Voi harmi Omppu! *halirutistus kamulle!* mä luulen että täti kyläilee täälläkin...mutta päät on vaa taas nostettava pystyyn ja yritettävä jaksaa taas!! :)

ON: elikkäs täällä kp 32/28-32....kolotusta ollut edelleen tasaseen, odottelen tosiaan tätiä joka on 100 prosentin varmuudella tulossa, tiedän sen. Tänään vessassa sain paperiin limansekaista kirkasta verta muutaman pisaran, tämän jälkeen ei muuta ole tullut ei mittään, mutta näin nää mensut mulla melkeen aina alkaa eli varmaan jo viimeistään huomenna tuhruttelee... Tuntuu jo valmiiks aika surkeelta olo...mutta nyt aattelin et alotan kyllä kuntokuurin nyt oikee kunnolla kun täti on kyläillyt, eli hikitreeniä 3-4 kertaa viikossa, saa sitten keskitettyä ajatukset taas muualle... niin ja sitten voi asiaa ajatella niin, että sitten joskus raskaudesta palutuminen on helpompaa kun lihakset edes jonkinmoisessa kunnossa....:)

Ei muuta kun ++++++++++++++++++tuulia kaikille! Pakkohan sen plussajunan on kohta tänne pysähtyä!

Tikru, kiitos :) toinen positiivinen ajatus tänään, sinä :) Harmi jos se tätsy nyt sitten tulee sinne, mutta toisaalta ihan jees että varottaa ensin vähän ettei hyökkää kulmantakaa kimppuun, näin ainakin itse ajattelisin.... mutta niinkuin täällä monesti sanottu, toivoahan on aina siihen asti, että ne ALKAA.
Mutta tsepit kuntokuurille... pitäis varmaan alkaa sulle siihen kaveriksi, päässyt vähän laiskistumaan kieltämättä.

Mä yritän pidätellä sitä eukkoo täällä, Tikru ja Meirami! Ja mikäs se Keijun kp olikaan?

Ihme ja kumma, itellä on omituisen rauhallinen mieli, vaikka se pettymys tulikin tänään, (nii-in, kaikesta huolimatta, olihan se menkkojen alkaminen pettymys, vaikka osasinki odottaa). Kai mä sit yritän jo katsella sinne tulevan ovisajan suuntaan (niin, ja ton luge-purkin...).

Kyllä tässä ketjussa kaivattais hyviäkin uutisia taas...Peukkuja kaikille!!!

Helou!

Voi harmi Omppu, iso osanottohali sinne! Kyllähän se aina harmittaa kun täti kurvaa paikalle, vaikka kuinka olisi asennoitunut siihen. Mielessä elää aina pieni toivonkipinä kuitenkin. Mutta nyt vain täysillä ajatukset tulevaan ovikseen ja lugien aloitukseen. Kyllä se siitä suttaantuu!!

Tikrulle vaan kovat peukutukset, että täti pysyisi poissa edes sieltä! Plussaa jo kaivattaisiin tähän ketjuun...

Täällä siis koopee on.... hmm, pitää oikein laskea... 27/26-33. Ohhoh, onpas se aika taas rientänyt. Oireita ei ole mihinkään suuntaan, paitsi tämä flunssanpoikanen, joka tuntuu kyllä ihan oikealta flunssalta. En kyllä odota mitään "tuloksia" tästä kierrosta... En usko edes ovuloineeni, koska ei maha eikä tissit oo yhtään turvoksissa. Yleensä tässä vaiheessa kiertoa on edes vähän. Nyt en jaksa edes stressata tuolla, kun on niin paljon muuta ajateltavaa. Vielä pitäis pari tuntia kiitää töissä ja aamulla taas 8.00 kouluun. Että jees, opiskelijan elämä on välillä aika p:stä.

Meiramille plussapeukutukset myös!! Oon muuten jotenkin missannut sun km:n? Koska se oli? Jos saa udella... :) Varmasti teillä tärppää vielä uudelleenkin!

Muillekin plussatuulia ja hyviä illan jatkoja tasapuolisesti! Tää lähtee taas painamaan hommia...

Omppu, nythän sulla sitten vähän eri meininki tulevassa kierrossa kun noi luget! Hyvä että on rauhallisempi mieli siellä....kyllä se aina kummasti "unohtuu" tuo pettymys kun on muutaman päivän ollut täti paikalla...hitsit, alkas sitten jo! inhottaa tää odottelu....onneks v-loppu edessä, jiihaa!
Tää tyttö lähtee huomenna viihteelle! tanssahtelenkin oikein sydämeni kyllyydestä niin ja maistelen, eihän sitä sitten tiedä pääseekö hetken päästä enää....en tiedä, pitäskö huomen kuiteski testata jos täti ei kurvaa ees tuhruina paikalle? mitä ootte mieltä?

Katotaa kuka huomen tulee tanssahtelemaan meille perjantai tanssit...:)

Hei tsattsattsaa !!! *tanssii niin että veri roiskuu* (heh, anteeks vertauskuva, mut ku pitää paikkansa!) Perjantai, perjantai, jippii!! Kaks vapaata edessä, mulla ainakin!

Pääsin siis tanssimaan, kun satuin ekaks tänne! Hyvää viikonlopun alkua leidit, ja plussatuulia!! Tikru muuten, kyllä se sun testi jo näyttää, jos on näyttääkseen, luulen! Eli mä ainakin testaisin sun tilanteessa :) +++++! Saatpahan sitten juhlia hyvällä omalla tunnolla, jos jostain ihmeen syystä sattuiskin olemaan nega.. kokemuksesta ainaki kerron, että jos vähänkään olen joskus epäilly, että saattais olla mahdollista olla pieniin päin ja on joku juhlameininki, niin eihän siitä illan vietosta mitään tule, jos joutuu miettimään koko ajan, että jos nyt kuitenkin olen... Peukut pystyssä!!

Nyt, työt kutsuu!

Perjantai, ihanaa! =) *yhtyy Ompun tanssiin*

Tikru, testaa ihmeessä niin ei jää vaivaamaan, jos tulee otettua vähän enemmänkin sitä alkomahoolia. Pontevat ++++ henkäykset sinne! *puuh puuh*

Täällä ihan duhadedä-olo, plääh. Ja alkuviikosta viimeistään alkaa varmaan tuhruttelu, ehkä jo viikonloppuna (siis jos ovis oli viime pe). On vaan niin turhauttavaa, kun en tiedä tapahtuiko koko ovulaatiota. Pitäis vissiin tilata niitä tikkuja ettei tarvis koko aikaa valittaa täällä ja pähkäillä ovuloinko vai en!

Ei mulla mitään oikeeta asiaa ollut, nostellaan vaan ketjua ylöspäin. Ja tietty ihanaa, rentouttavaa ja +++++tuulista viikonloppua ihanille wab-siskoille! See ya =)

tuhru tuhru tuhru...eli näin tällä kertaa taas...noh, mieli on kuitenkin aikas positiivinen, koska olin tähän varautunut...nii ja helpottaa kun on se lääkärikin parin viikon päästä...

Perjantai tanssit täältäpäinkin *tanssii niin että pylly heiluu* :)

Tää tyttö lähtee nyt valmistautuun iltaa, joten palaillaan huomenna, niin ja ++++++++++tuulia kaikille!!

Heippatirallallaa!!!

Hyvää perjantaita ja viikonloppua kaikille!!

Kannattaahan se Tikru testailla, jos on epäilyksiä, että voiskin olla vauva masussa, ja jos testi näyttää negaa, niin siinähän voi sitten hyvällä omallatunnolla maistella vaikka enemmänkin ;) vaikka mieluummin sitä varmasti itsekukin täällä vois heittää maistelut pidemmäksikin aikaa.

Ihanaa vapaa viikonloppua ompulle!

Keiju, siis sä oot töissä ja opiskelet? huh, koitahan jaksaa!
Ja tuo km oli viime maaliskuussa. (ja saahan sitä udella:))

Tää on töissä vielä huomennakin, että ei pääse vielä viettään viikonloppua, mutta sunnuntaina sitten löhöily päivä :)
kp 26-28(30) eli jos olis hätähousu, niin sunnuntaina vois vaikka testata :) mutta enpä taida uskaltaa, vaikka tämän aamuinen ällötys ja yökkäily kyllä antoikin taas lisää toivoa... oikeesti tekis mieli jo nyt kipaista apteekissa ja hakea testi kotiin, mutta eihän siinä nyt vielä mitään järkeä ois, käyttäisin sen kuitenkin jo huomenna. Meinaa lähtä jalat irti maasta taas tänään :) hih, hassua miten ailahtelee taas tuo mieli, eilen olin niin maassa ja varma etten ikinä plussaa, ja tänään taas oon toivoa täynnä, mistäköhän löytyis sellainen kultainen keskitie....

++++++

Yhteistyössä