Wish a Baby 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keiju80

Vieras
Huomenta wab-naiset!

Aloitin nyt uuden ketjun, kun näytti edellisessä sataset paukkuvan. Joten toivottavasti löydätte tienne tänne :)

Kiva että Tikru on parantunut ja täällä taas! Ja jännäilemään siis päästään sinunkin osalta, jee! Tuntuu ihan tutulta tuo kärsimättömyys: vaikka yritys olisikin vasta alussa, niin kuukaudet tuntuu kovin pitkiltä, ja toisessa yrityskierrossa tuntuu jo siltä, että vauvaa on yritetty ikuisuus. Mullakin on välillä ihan huono omatunto siitä, että valitan täällä, kun täällä on niin paljon pidempään yrittäneitäkin. Mutta sitä vartenhan tämä palsta on, että saa purkaa tuntojaan vapaasti, vai mitä?

Yritin muuten saada vielä työterveyden kautta sitä gyne-aikaa, mutta erikoislääkäreille pääsee siellä vain yleislääkärin lähetteellä, enkä jaksa lähteä siihen rumbaan. Ei siis auta kuin odottaa...

Mutta nyt täytyy lähteä opiskelujen pariin. Moi =)

Huomenta!

Nämä sivut on taas kenkkuilleet mulle koko eilisen. Nyt aamullakin tuli ensin monta kertaa joku virheviesti. Muta minähän en ihan vähällä luovuta, kun on niin kova hinku päästä lukemaan teidän kuulumisia!

Tsemppiä Keiju gyneajan odotteluun! Mä olen sellainen stressaaja ja hermoilija, etten kestä sitä kun jotain asiaa ei saa HETI hoidettua ja selväksi. Ja kun yksi asia on epäselvä, ei oikein osaa mihinkään muuhun keskittyä. Mutta pääasia on se, että olet Keiju saanut ajan varattua ja tiedät että apua on tulossa. =)

Tkru ja Pp: minkä hintaisia nuo ovistestit on? (tietysti voisin itsekin sen tiedon surffata jostain, mutta laiska mikä laiska...) Monenako päivänä suunnilleen tikutatte ja meneekö päivässä monta tikkua? Ihan uteliaisuudesta kyselen, en vielä itse suunnittele tikkujen hankkimista.

Meillä ei ole vielä ollut mitään puhetta yrityksen aloittamisesta. Jostain syystä se ei tällä hetkellä edes hirveästi harmita. Oma ajatukseni on, että ensi vuoden aikana aloitetaan. Eipä olla tästä asiasta hirveästi viime aikoina keskusteltu, voisin ehkä vähitellen alkaa taas vaivihkaa tunnustelemaan maaperää... =)

Plussatuulia kaikille!

Moikkis, tytöt! Juu, uus ketju olikin jo paikallaan, vanhahan meni jo reilusti yli 100:n! Huomasin ite eilen kun olin kirjottanut, että olis pitänyt uutta alottaa, mutten sitten enää viitsinyt.

Kivaa, kun Riikkakin oli käynyt ilmoittelemassa itsestään! :)

Puuh... Mä olen istunut työpäivän viimeiset kaks tuntia tylsässä kokouksessa ja lisäks edelleen väsyttää aivan sairaasti. Flunssainen olo myös, hemmetti jos tuun nyt kipeeksi just kun oon lähdössä reissuun!!! :/

Että ihan näinkin positiivisella mielellä liikenteessä tällä kertaa...no, eiköhän tää ole ohimenevää! Taidan mennä ottamaan päiväunet ennen kuin pitää lähteä harrastusten pariin.

*Kroooh*

Lista:

Viivi vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä 2/2006
Lilly 31 v. esikoinen haaveissa ?? ei ole kirj.
Titi vm -83 esikoinen haaveissa
Riina vm -81, esikoinen haaveissa, yritystä 11/05
Lumi vm -81, toinen haaveissa (miehelle esikoinen)
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa, yritys alkaa 12/2006
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Lime vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 5/2006
Sara vm -79, esikoinen haaveissa, yritystä 1/2006
Meiram vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 11/2005 ?? ei ole kirj.
Omppu vm -75, toinen haaveissa, yritystä 4/2006, ongelmana lyhyt luteaalivaihe
Rinkeli vm-85, esikoinen haaveissa, yritystä 8/2005 ei ole kirj.
Annemaria vm-83 esikoinen haaveissa ?? ei ole kirj.
Judy vm -82, yritystä 7/2006, esikoinen haaveissa
Sirppana vm -81 ? yritystä 7/2006, esikoinen haaveissa
Keiju vm -80 yritystä 7/2006, esikoinen haaveissa.
Kissimissi ??? ?? ei ole kirj.
Monsku vm -80 (?), yritystä 8/06, esikoinen haaveissa ??ei ole kirj.
Tikru vm -84, yritystä 8/06, esikoinen haaveissa
Amanda vm-78, yritystä 5/2006, esikoinen haaveissa ?? ei ole kirj.
Tikris vm -79, esikoinen haaveissa, tjottaillee

Raahasin ton listan tänne mukanani...

Eipä mittään raportoitavaa, perjantaita odotellessa. Ja sekin gynen aika vasta iltapäivällä töitten jälkeen :/ -koko päivän saa kärvistellä. No, mut illalla aion sitte vähän nollailla, tyttöjen saunaillassa!

Terv. kp 22/26-34

Flunssainen ja pallohukkainen olo täälläkin.. ihan jotenki tööt. Mutta mulla on ihan "oikeata" flunssaa; poika on ollut kipeenä viikon verran jo -eli en siis voi elätellä siinäkään mielessä mitään raskausteorioita :).

Olen varmaan taas uusille unohtanut esittää tervetuliaiset, joten tässä, tere tulemast joukkoon. Tänne vaan avautumaan heti jos jokin mieltä painaa, tai tietysti siis hyvätkin asiat on tervetulleita, kun tuppaa vissiin menemään aina vähän negatiivisuuden puolelle (ainakin mulla)..

Heips taas! Kiva kun löysitte uuteen ketjuun!

Noniin Riikka, siitä se sitten vähitellen lähtee etenemään se teidänkin yritys :) Meilläkin mies vaati hieman "pohjustusta" ennen kuin lämpeni asialle. Mutta kun vauva-aiheen ottaa aina silloin tällöin puheeksi, niin kyllä se mieskin siitä mukaan tulee. Kerro sit miten sujui, jos otatte asian puheeksi! (Kamalaa kun mä oon utelias ;) )

Toivotaan että Viivin flunssaoireet olis jotain ihan muuta! Meinaatkos testata ennen viikonloppureissua jos ei tätiä kuulu?

Ompullakin gyneaika lähestyy, jee. Muistan kun kerroit täällä varanneesi ajan, ja se tuntui olevan vasta ikuisuuksien päästä, ja nyt se onkin ylihuomenna. Niin se aika vaan kuluu. Toivottavasti saat siellä selvyyttä tilanteeseen! Tikuttelitko sä muuten ovista tässä kierrossa? Tai bongasitko muuten?

Täällä tuhrut jatkuu... :/ Jotenkin oon päässyt pahimman harmituksen yli, mutta tämä odottelu kypsyttää. Kun nyt jos vielä viikonkin joutuu odottelemaan varsinaisia menkkoja, niin seuraavat tärppihetket menee ainakin kolmen viikon päähän. Blaah...

Hei, keksinpäs juuri uuden gallup-aiheen: Käytkö mieluummin nais- vai miesgynellä, vai onko sillä merkitystä? (heh, tuli mieleen omasta ja Ompun lähestyvästä gyne-ajasta)

Itse olen tähän asti käynyt vain ja ainoastaan naisgynellä (tai siis enimmäkseen on ollut ihan yleislääkäri, joka ainakin meidän YTHS:llä hoitaa ns. rutiinikäyntejä, papan ottamisia yms.). Nyt tuleva gyneaika on miehelle ja vähän jänskättää! Jotenkin vaan mun mielestä mies ei voi ymmärtää näitä naisten ongelmia, kuukautisia sun muita niin hyvin kuin naislääkäri. No, eihän tietty sydänlääkärillä ole välttämätä omakohtaista kokemusta sydänvaivoista, mutta silti osaa auttaa... Tuntuu vaan nololta mieslääkäri näissä intiimiasioissa. Tai sit mä oon vaan keskimääräistä häveliäämpi ;)

Mutta nyt mä yritän hinata takapuoleni ylös, ulos ja lenkille, kun aurinkokin taas paistaa. Palaillaan :)

Mä mihkään menny... :)

Keijulle vastaan; en tikutellu tässä kierrossa ovista, kun mä tunnen sen kivuista niin hyvin. Viime kierrossahan tikutin ja sain vahvaa viivaa, ja ajattelin sitte, että no turhaahan se tavallaan olis testailla sitä, kun siis tosiaan tunnen sen noin suunnilleen -eihän sitä voi tietää tasan tarkkaan, että no nyt lähti munasolu irti. Otin nääs tän kierron tosi rennosti :) just joo, ei se nyt ihan noin mennyt.

Ei ole tullu käytyä kans kuin naisgynellä. Ei ku nyt huijasin; esikoisraskauden ihan varhaisultrassa kävin yksityisellä, ja se oli sellanen toinen jalka haudassa -papparainen se tohtori, mä kiitin luojaani, että se sai ultrattua masun päältä, ettei tarvinnut sisään työntää sitä anturia (oliskohan osunu edes, heh). Mut sit joo toistaalta, vois kuvitella, että miesgynet on aiheesta aidosti kiinnostuneita, kun ovat alalle hakeutuneet. Että sikäli varmaan päteviä ja ottavat enempi tosissaan asiat, kuin naiset, kun ei heillä ole sitä omakohtaista kokemusta. Joten älä Keiju turhaan jännitä (hyvä sanoa!), varmasti hyvin menee se sun käynti. Kun vaan itekin muistais valmistautua kunnolla, ettei tarvi sitte miettiä, että mites ne nyt oli ne mun kierrot..ajattelin ihan paperille laittaa muutaman edellisen kierron pituudet ja luteaalivaiheen LYHYYDEN.

Nyt mä lähen suihkuun ja löhöilemään.

Hepsan kaikille!!

Aika on ihmeellinen käsitys, jos odottaa jotain isoa tai tärkeää niin tuntuu että se kuluu kamalan hitaasti. Mutta sitten kun katsoo esim kuukauden taaksepäin niin se on onkin mennyt ihan hujauksessa. Toiset työpäivät voi tuntua ikuisuudelle, ja toinen taas kulua todella nopsasti. Kaikki kuitenkin lähtee tuolta omasta päästä, että kuinka asioihin suhtautuu. Kait.

Oma päivä on esim tänään kulunut ihan kamalan hitaasti :( Johtuen ehkä siitä että olen ihan väsyksissä.
Eilen töiden jälkeen kiukutti ihan kamalasti, ja kukas muu siitä kärsis kuin rakas ukko kulta :D joka ikisestä asiasta mun piti suuttua ja naputtaa sille, hih ja riidanhan siitä saa aikaiseksi, sitten päätin vielä kömpiä yöksi sohvalle nukkumaan (pieni marttyyri...) Noh aamulla sitten kömpiä takaisin sänkyyn jatkaan muutamaksi tunniksi unia. Mutta huonosti nukuttu yö kuitenkin takana. Luonnollisesti aamulla sitten jo parempi mieli ja riita unohtunut, eli kaikki hyvin.

Yleensä mun kiukuttelut ajottuu siihen noin viikko ennen ku menkat alkaa, nyt näköjään ollaan jo hyvissä ajoin liikenteessä, kun pitää alottaa jo melkein paria viikkoa ennen :D

Sitten olen aloittanut uuden harrastuksen/opiskelun aiheen. Olen koittanut päästä syvälle tarot maailmaan. Kamalan mielenkiintoista! Ennakko asetukset asialle oli että "kiva leikki" ja että eihän ne oikeasti ennusta. Ja eihän ne olekkaan ennustus välineitä. Niitä voi käyttää itseensä tutustumisen apuvälineinä, ja näin rakentaa omaa itsetuntemusta. Toisaalta hurjan pelottavaakin kuinka osuvasti yhdet kortit voi kuvata omia ajatuksia. Jos vain mahdollista niin voin suositella kokeilemaan!

kp17 meneillään, ja eilen jäi peuhailut tosiaan kokonaan välistä, mutta jospa sillä ei ois enää ollutkaan niin merkitystä, eli toivoa sopii että ovis oli silloin kp14 tai 15....

Hyviä illanjatkoja kaikille :)

meirami, mulle pääset heti ennustamaan, kunhan vaan tarot-maailma tulee tutuks. mä kävin kerran ennustajalla, joka "ennusti" mulle samat jutut kun mun kaverille, joka oli käynyt siellä paria viikkoa ennen mua. et silleen.. tosi luotettavaa.. mut varmasti tosi kivaa ja viihdyttävää!

tosi gyne jutusta, kerran muutama vuosi sitten kävin miesgynellä ja sen ekat kommentit oli mulle, et onpas sulla ruskettuneet sääret, et ootko ollut ulkomailla. olin ihan että täh?! vähänkö oli jotenkin nolo olla siina jalat levällään sen jälkeen. ja tää mies oli about 30v. ranskalainen, mut siis suomessa kuitenkin lääkärinä, vieläpä julkisella puolella. jälkeenpäin oon miettinyt tota kertaa pikemminkin huvittuneena, aika hauskaahan se oli :) nykyään mulle käy kyllä molemmat, naisilla oon tainnut viime aikoina enemmän käydä. keijulle tosiaan lyhyitä päiviä gyneajan odotukseen!

mä kävin aamulla 7.15 spinningissä, saunoin samalla ennen töihin menoa ja äsken tulin kampaajalta *heilauttaa kauniita uusia raidallisia hiuksiaan* on kyl tosi kiva käydä kampaajalla tai jossain hoidoissa, en vaan raaski hirveen usein mennä. joku jalkahoito yhdistettynä kasvohoitoon ja manikyyriin ois aika unelma. hitsi, kun kukaan ei tajuu ostaa mulle tollasta synttärilahjaks! huomenna on vielä joogaa ja sit illalla meille tulee miehen raskaana oleva sisko miehensä kanssa viikonlopuks. tiedän jo nyt, et kun sitä kasvavaa masua katsoo, ni tulee itellekin mieli samanlaista.. tänään just mies viimeksi sanoi, et sano vaan kun oot valmis, ni ruvetaan yrittämään. eli meillä ei ainakaan sitä ongelmaa..

pitää ottaa vähän iltapalaa ja sit telkkarin ääreen! palataan taas :)

Huomenia!

Tikrikselle vielä, että tarotit hommasin ihan vain omaksi ilkokseni, enkä ennustus välineeksi :) koska eihän kukaan voi kertoa ikinä kenellekkään toisen tulevaisuutta, koska me itse vaikutetaan siihen jokapäivä kaikilla valinnoilla. Ei edes omaa tulevaisuutta voi ennustaa. Mutta siihen voi vaikuttaa miten elää tätä päivää, ja sitäkautta sitten luoda sitä hyvää oloa tulevillekkin vuosille :)

Heips kaikki!

Olin eilen työhommissa koko päivän enkä siten päässy palstailemaan. Olo on kuin jyrän alle jääneellä, tehtiin töitä urakkahommana 13 tuntia putkeen! Meillä on projektina sellainen huvilan puutarha, joho pitää perustaa kaikki kukkapenkit sun muuta alusta alkaen... Eilen istutin lähes 200 pensasta!

No mutta nyt itse aiheeseen. Mitämitämitä, Viivillähän on jännät paikat edessä! Vitsi, nuohan kuulostaa kaikki ihan raskausoireilta, jos olet väsynyt ja flunssainen ja sit nuo valkkarit ja kipeet rinnat... Nyt alkoi jännittämään sun puolesta! Peukut on täällä tomerasti pystyssä -> bd bd bd! Millon aattelit testata, jos tätiä ei kuulu?

Kiitokset kaikille, jotka jaksoi kommentoida mun ovistestiongelmia! Eli mulla on käytössä just ne mammaksin testit. En oikeastaan tuntenu mitään nippailuja tai muuta, mut sillon kp15-kp16 tienoilla tuli sellasta tosi venyvää ja kiinteetä valkkaria *sorppa tarkka kuvaus*
En sit tiedä, oliko se oikeanlaista limaa. No, pitääpä testata ens kuussa uudestaan, jos sillon sais selkeämpiä tuloksia. Riikka, noi mammaksin testit makso muistaakseni 15€/ 10kpl + 2€ postikuluja. Lisäinfoa löytyy mammaksin sivuilta (www.mammaksi.fi)

G: Olen Keijun tavoin käynyt vaan YTHS:n yleislääkärillä, joka hoitaa papa-hommat ja muut sellaiset. Hän on ollut aina naispuolinen. Jostain syystä en haluaisi mennä miesgynelle... kaipa mieki olen sen verran vanhoillinen tai ahdasmielinen, mut jotenki vierastan ajatusta, et joku muu kuin oma mies ronkkis mun intiimejä paikkoja... :/

Meirami, tuo tarot-juttu kuulostaa mielenkiintoiselta! Voin kans ilmoittautua ennustusjonoon heti, kun hallitset ne kortit:)

Tikris, sinäpä olet ollut ahkera. Hienoa! :) Saisinpa mieki itteni ylös ja spinningiin tuohon aikaan päivästä...

Omppu, tosiaan aika on menny nopeesti, kun sun gyneaika on jo käsillä:) Tsemppiä sinne, toivottavasti saisit nyt selkeitä tuloksia ja napakoita arvioita!

Meillä kävi toissapäivänä vieraana mun työkaveri, jolla on 8kk:n ikäinen pikkutyttö. Voi taivas, että se neiti oli suloinen! :) Ja arvatkaapa mitä... Mun mies sano, et sille tais lopultakin iskeä oikea vauvakuume!!!!!! Se piti haltioituneen näköisenä sylissään sitä nyyttiä ja sit kun vieraat lähti, se sano, et sillon se oli tajunnu, et se haluaa kans meille sellasen! :) :) :) Arvatkaa vaan olinko onnessani... Mut mies on edelleen sitä mieltä, et yritys alkaa joulun jälkeen... :/

Nyt lähen kaupungille shoppailemaan ja hoitelemaan asioita. Mukavaa päivää kaikille!

Tänäänpäs on hiljainen päivä WAB osastolla :(

Tulin vielä toivottelemaan kaikille hyvät viikonloput. Kohta pääsen itse nimittäin pitkän vkl viettoon kun saan pidettyä ylitöitä pois huomisen! Ihanaa! Elikkäs ensiviikkoon sitten hyvät naiset :)

Aurinkoista perjantaita wab-siskot! :) *ottaa varovaisia tanssiaskelia muistellen samalla Syysmarjan tyylinäytteitä ja uskaltaa lopulta pyörähtää kunnon piruetin* Jospa ne perjantaitanssit tästä elpyisivät?

Hei, missä kaikki on? Miten ketjustamme on tullut näin hiljainen? Johtuuko tämä siitä, kun moni "papupata" siirtyi tuonne toiselle puolelle ja vieläpä niin moni lyhyen ajan sisällä? Uudetkin haaveilijat ovat erittäin tervetulleita tähän ketjuun, eikös vain? Eli kaikki taustailijat, liittykääpäs reippaasti mukaan ettei tiputa kokonaan ekalta sivulta! *komentaa topakkana haluten lisää juttuseuraa*

Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä. *huokaa tylsistyneenä* Kp22 ja olo normaali. Eilen kyllä koski oudon kovaa rintojen sivuille. Mut ehkä se vaan kielii lähestyvästä tätiajasta. Tai siis mistäs muusta se voisikaan kieliä, kun tää kierto ollaan oltu aika kuuliaisesti kumin käyttäjiä...

Mikäs tilanne Viivillä on? Joko on tullu vielä lisää lupaavia oireita? Mites Omppu, miten sulla meni gynellä? Mitäs muille kuuluu?

Tääl ollaan käymässä. Eilenhän nää oli taas tiltissä nää sivut, vaihteeks! Kyllä ärsyttää!!!! Mikä ihme näissä Soneran touhuissa oikein mättää?

Gyneaika on vasta työpäivän jälkeen, iltapäivällä..eli koko päivä pitää kärvistellä :/. Tulen sitte huomenna kertomaan kuulumiset, kun illalla on menoja..

Viivin tilanne kiinnostais muakin, miten on??

Kp 24 ja odottelen menkkoja ens keskiviikoksi. Eilen meinaan alkoi taas tekemään mieli makeeta. Ja kaikkee muutakin. Siitä tietää..

Viikonloppuja Ellit!

Huomenta.
Mullakin on tänään ylityövapaa, parin tunnin päästä pitää ottaa suunta kohti laivarantaa, reissuun siis lähdössä. Jee! :)

Olen tosi otettu, kun noin moni on kyselly mun tilannetta!! *punastelee yllättyneen iloisena* Mä mietin ensin, että jos testaisin tänään aamulla, mutta päätin sitten että en testaa, niin monta negaa oon tässä kuluneiden 8 kk:n aikana tikuttanu.
Muttamutta... nyt olotila antaa ymmärtää taas enemmän toivottuun suuntaan... lämpöä on, ei mitään muita flunssaoireita. Ja viimepäivinä oon tosiaan ollu aivan älyttömän väsyny! Tai en niin, että olisin nukkunu kovin paljoa, mutta jotenkin on vaikee pysyy "läsnä" missään, unohdun vaan tuijottamaan johonkin enkä jaksa mitään... Iltaisin on palellut kamalasti.

Toivottavasti lämmöt ei tästä nyt nouse enempää varsinaiseksi kuumeeksi! Se olis jo ehkä vähän liikaa kestettävää, että olis kuumeflunssa ja menkat yhtäaikaa reissussa!!! :(

Hmm... Nyt te saitte mut miettimään uudestaan sitä testausta!!! Mulle ehtis kyllä tulla melkein kolmen tunnin pissatauko jos testaisin just ennen kotoa lähtöä... -Mut en mä kyllä taida, ei siihen kuitenkaan taaskaan mitään toista viivaa tule, ja kun kp:kin on vasta *hakee kalenterin ja laskee* ...25/ 26-30. Joo, en testaa, otan huomenna kyllä varmuuden vuoksi vähän vähemmän alkoholia. *Nyökkää päättäväisenä*

Siinä siis tilannetiedot täältä suunnalta, palataan asiaan sunnuntaina tai maanantaina, nyt pitää jatkaa pakkaamista! Oikein ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille! :)

Hihii, peukutan myös Viiviä.. pakko taustailla tätä teidän ketjua vielä, on niin ihania muistoja haaveilusta..

(.) Masu paisuu ja kaikki hyvin. Ultrassa oli maanantaina ja pikkuinen sielä vipelsi kovaa vauhtia. Verenpaineet olleet koholla ja niitä nyt seuraillaan. Luultavasti vaan stressiä.. Eilen myös supisti vatsaa kun tuli rehkittyä liikaa. Eli kovin tämä alkaa konkretisoitua tämä odotus!

terkkuja kaikille ja plussa tuulia!!!

Hena ja "ei-enää-niin-pieni-papunen" rv 14+2

Perjantaita!

Olikin mukavaa herätä aamulla kun aurinko paistoi taas pitkästä aikaa. Nyt tuolla näyttäisi taas satavan, että kovin on vaihtelevaa säätä.

G: Kuten Pp ja Keijukin, minä myös olen käynyt vain YTHS:n yleislääkärillä "pengottavana". En siis koskaan ole ollut oikealla gynellä! YTHS:n lekuri on aina ollut nainen. Tuntuisi ehkä jotenkin hassulta mennä mieslääkärille /-gynelle. Tuntuu siltä, että nainen osaa paljon paremmin suhtautua esim. kuukautiskipuihin, kiertohäiriöihin jne. koska hän itsekin on saattanut sellaisia kokea.

Tikrishän on ollut tosi aamuvirkku! En edes villeimmissä kuvitelmissani näe itseäni spinningissä klo 7.15. Siihen aikaan meikäläinen alkaa vasta kömpiä ylös sängystä. Itse asiassa en ole koskaan edes ollut spinnningissä. Mieli tekisi kokeilla, mutta en vaan ole saanut aikaseksi. Jos miehen 6-kymppinen äitikin on käynyt, niin on kai minunkin pakko! =)

Viivi, käypä kertomassa kuulumisia! Taitaa olla aika jännät paikat. bd bd Ja Ompulle tsemppiä gynen vastaanotolle. Tulehan sitten kertomaan miten meni.

ON: Kp 9. Finnejä pukkaa ja eilen nipisteli alavatsaa. Voisi olla ovis tulossa. Jos on, niin melko aikaisessa vaiheessa. Ei täällä sen ihmeellisempää.

Vauva-asiasta ei olla puhuttu, mutta luulisin että miehen kanta (ja omanikin) on edelleen se, että minun pitää ensin saada joku työpaikka. Mieluiten se pitäisi olla omalta alalta, mutta alan olla jo niin epätoivoinen työnsaannin suhteen, että mikä tahansa kokopäivätyö kelpaa. Siinä vaan käy helposti niin, että vähän ajan päästä huomaa istuvansa jossain tomistossa (ei sillä että toimistotyössä olisi mitään vikaa!) ylikoulutettuna ja alipalkattuna. Ja sitten kukaan ei enää ota oman alan töihin, koska työkokemusta ei ole. Ammattiliitonkin tiedotustilaisuudessa korostettiin sitä, että se ensimmäisen oman alan paikan löytyminen on tulevaisuuden kannalta ratkaisevan tärkeää. Toisaalta, jos en ota papereita ulos, voisin tehdä näitä ei-oman-alan-töitä, koska opiskeluaikana se on ihan normaalia. Plääh. Sori tämä valitus. Nämä työjutut vaan on niiin rasittavia. Tuntuu, että mikään ratkaisu ei ole hyvä ja eri vaihtoehtoja pyöritellessä menee vaan entistä enemmän ymmälleen.

Mutta iloista viikonloppua kaikille! Ja muistakaa syyskylvöt! :D

Kirjoitin omaa tarinaani niin pitkään, että Viivi ehtikin jo vastata. :) Tule sitten HETI kertomaan kun olet testannut! Oireet kuulostaa kyllä tosi lupaavilta. Jännää! bd bd ja ++++++++! :)

Hihii, mukavaa, että porukka on sittenkin löytänyt tänne myös tällaisena kirpeän raikkaana perjantaiaamunakin:)

Viivi, nyt kyllä jännittää jo tosi paljo sun puolesta! Miten maltat olla testaamatta?! Ei voi kuin ihailla sun tahdonvoimaa ja luonteenlujuutta! Muista sit tosiaan tulla välittömästi tänne informoimaan meitä testin tuloksesta! Ja oikein hauskaa, rentouttavaa reissua! :)

Hena, ihana kuulla, että siellä on kaikki hyvin! Olen käynyt jonkun verran lueskelemassa ketjuanne ja on kiva lukea kaikkien ultrakäynneistä yms. ihanasta, mutta itselle vielä kovin kaukaisista jutuista. Muistahan nyt Hena ottaa rennosti äläkä rehki liikaa! *heristää sormea justiinamaisesti* ;)

Riikka, spinning on kyllä kieltämättä elämys. Itse voin sanoa, että en ole ikinä hikoillut niin paljon kuin spinning-tunnilla (en edes saunassa!). Eli mukaan kannattaa varata hikipyyhe ja juomapullo ;) Tosi tehokasta se siis on, jaksaisinpa vain raahata joskus itseni tunnille...

Mulla on kans Riikan tavoin työn etsintä käynnissä. Oman alan hommia tuntuu olevan paljon tarjolla pk-seudulla ja olenkin jo lähettänyt neljä työhakemusta. Vielä ei mistään kuulunut mitään, toivottavasti alkaa pian kuulumaan! Itse en myöskään haluaisi jumittua minnekään kaupan kassalle, kun olen kuitenkin hankkinut akateemisen koulutuksen... Mut tottahan se on, et jotain töitä on pakko saada. Eli ei kai tässä auta olla liian nirso... Riikalle kovasti tsemppiä työnhakuun! :)

Perjantaita!! jiihaa...ihanaa kun on viikonloppu....vihdoin! kyllä viikot tuntuvatkin menevän nopeasti...

Viivi, kuulostaa lupaavalta jos kerran lämmöt on koholla! toivottavasti pääset hyppäämään plussajunan kyytiin!! ++++++++ tulehan sitten heti kertomaan kun tiedät tilanteen!!

mikäs tuo galluppi muuten on mikä on meneillään, mennyt minulta ohi....??

Ompullakin alkaa olla jännät paikat! peukkuja sinulle!! bd bd bd bd

ON: kp on siis 26, sunnuntaina siis pitäisi ´tulla täti kylään *hätistelee luudalla tätiä, ei saa tulla!*...mutta mutta, ovis tosiaan oli vasta kp 20-21 eli jos täti on tullakseen ni saisi tulla vasta sitten ensi to-pe, niin tietäisin ainakin että tuo luteaalivaihe on tarpeeksi pitkä...
Nyt ei ole ollut minkäänlaisia tuntemuksia...rinnat vähän turvoksissa mutta ei kipeät..välillä alavatsassa tuntuu ihme "mulvaisuja", vähän niinkuin sisäinen elohiiri mutta näitä on ollut muissakin kierroisa....mistäköhän on kyse?

Meni toissapäivänä hermo terveyskeskuksen kanssa....minulla piti olla tässä kuussa aika gynelle näiden epäsäännöllisten menkkojen vuoksi ja sitten vastaanotolta soitettiin että ei tänä vuonna varmaankaan pääse....!!!
Kuitenkin minun PITI olla jonossa jo kesäkuun alusta ja sanoivat silloin että aika on heinäkuussa...elokuun alusta soittelin vastaanotolle ja sanoivat että en ole edes jonossa, eli joku oli tehnyt virheen! pitäsköhä maksaa ittensä kipeäksi ja mennä suosiolla yksityiselle....

Ylös ja äkkiä !
Ehdin kuin ehdinkin piipahtamaan täällä ennen menojani, joten tulin kertomaan terveisiä gynekologilta. Kopsaan tähän tohon toiseen ketjuun kirjoittamani jutun:

Nonnii, tohtorilla käyty.. täytyy sanoa, että oli vähän ahdistava käynti sikäli, että rouva oli hieman nuiva ihminen, ja itelle tuli tunne, että se piti vähän hölmönä.. mutta, anyway: Sain Lugesteron- reseptin tukemaan sitä keltarauhastoimintaa. Mutta-kakkonen: lääkäri oli kyllä sitä mieltä, että ei siitä haittakaan ole, mutta ei varmaan apuakaan. Tultiin kuitenkin yhdessä siihen tulokseen, että mielenrauhaan se ainakin varmaan auttaa, ainakin aluksi, siis että tulee tunne, että jotain on asialle tehty. Olisin loppujen lopuksi saanut Clomifeniakin (stimuloi ovulaatiota), mutta se olis sitten edellyttänyt lähetettä sairaalaan ultraseurantaa varten. Siihen en halua vielä lähteä, ja sovittiin, että palaan asiaan sitten ens keväänä, jollei ole tulosta syntynyt. Se vaan jankkas, että kun ei sitä ovulaatiota varmaankaan tapahdu..ja mä yritin, että no tapahtuuhan, jos tikkuihin on yhtään luottamista, ja niihin kauheisiin kipuihin, joista kärsin oviksen aikaan (tai sit ne on oikeesti jotain muuta). Oli sitä mieltä, että ei ole mitään "hätää" ja ainakin vuosi pitää yrittää. Ollaan siis oltu ilman ehkäisyä viime vuoden elokuusta ja viime marraskuussa laitoin tän lyhyen lut.vaiheen merkille. Mutta että tosissamme ollaan puuskutettu huhtikuusta asti.

Että sillee. En nyt tiedä, olenko tyytyväinen vai en. Kai mä jollain tasolla olen. Täytyy toivoa, että niistä olis sitte kuitenkin apua niistä lugeista, oli meinaan sitte kaikkinensa 200 euron kakskytminuuttinen... Elämä on.

Siis Viivi on 99 % varmasti meidän seuraava plussaaja!! On kyl niin lupaavat elkeet!!

Onnea työnetsijöille! Ja Henalle ihanaa odotuksen jatkoa. Oikein hätkähdin, kun katoin, että vk 14+ menossa sulla! Mihin tää aika on mennyt..

Jees, tää rouva lähtee nyt virittäytymään iltaa varten tunnelmaan, ja kohta lähden järjestelyhommiin..ja saunailtahan oli siis edessä, tyttö(työ)kavereiden kanssa. Se on morjens!

Terveppä terve!Ihanaa, perjantai on koittanut :) Ja PP veti sitten perjantaitanssit niin hienosti että :) Otetaan vaan käytännöksi että se joka ensiksi ehtii saa pyörähdellä ne. On se niin hauska perinne, että pidetään siitä kiinni kynsin ja hampain, vaikka Syysmarja siirtyikin muualle tanssahtelemaan.

Hirveesti ootte päivän aikana kirjoitelleet, oli kiva tulla lukemaan kuulumisia. Voi että kun Viivillä on lupaavia oireita, musta kanssa tuntuu että Viivi on seuraava plussajunan matkustaja! Hirveesti vaan peukkuja että täti tajuais pysyä poissa! Ja hauskaa viikonloppureissua :) Vaikka taidat olla jo menossa...

Ja Omppu palasi gyne-reissulta reseptin kanssa, hienoa! Tosi nuivalta kyllä kuulosti se gynen toteamus, ettei niistä välttämättä ole apua. Eikös tuo lyhyt luteaalivaihe johdu nimenomaan keltarauhashormonin riittämättömyydestä?!? (Joo, täällä se Keiju vain pitää itseään lääkäreitä fiksumpana ;D ) Otetaanko niitä lääkkeitä sitten loppukierrosta vai miten? Toivottavasti niistä olis jotain apuja!!

Tikrulla näyttää myös olevan rasittava tilanne gyne-aikojen suhteen. Ihme toimintaa tuollainen! Mulla kävi kerran hammaslääkäriajan suhteen samoin; luulin olevani jonossa, mutta en ollutkaan. Jos suinkin budjetti kestää, niin suosittelen kyllä yksityistä... Sullekin peukkuja tädin hätistelyyn! Ja niin, se meidän gallup oli seuraava: Käytkö mieluummin nais- vai miesgynellä vai onko sukupuolella väliä? Aloitin ko. gallupin, koska sain juuri ajan miesgynelle, ja ajatuskin siitä hirvittää, koska oon käynyt tähän asti vain naislääkärillä.

PP:lle ja Riikalle tsempit työnhakuun!PP: uskon (ja tiedän!) että pk-seudulta löytyy sulle ihan open töitä. Ainakin jotain äitiysloman (!) sijaisuuksia tai muita muutaman kuukauden pätkiä. Ja Riikka, mun mies paini tuon saman ongelman kanssa keväällä. Se mietti kannattaako ottaa papereita ulos ennen kuin on oman alan töitä tiedossa, koska "hanttihommat" valmistumisen jälkeen ei näyttäisi hyvältä. Itseäni hirvittää myös hieman tuleva työnsaanti, joten ymmärrän hyvin teidän pähkäilyjä. Toivottavasti löydätte jotain!!

PP, kuulosti suloiselta et miten sun mies ihastui siihen kaverisi vauvaan! Niinpä ne miehetkin alkaa pehmenemään vauva-ajatuksille, kun vain näkevät vauvoja. Ihkua :)

Tästä tulee taas varsinainen romaani, kun en eilen päässytkään tänne päivittämään kuulumisia. Sais kyllä Sonera laittaa sivut kuntoon...

Omaa napaa sen verran, että tuhrut loppui ke-iltana ja nyt on pikkuisen ovis-olo!! Olispa sittenkin ovis tulossa... En kyllä oikein uskalla toivoa, kun ei mulla yleensä näin keskellä kiertoa oo tuhrutellut. Nyt on tosin jo kp 20 että myöhäiseksi taas menee se mahdollinen ovis, mutta parempi kai sekin kun ei ovista ollenkaan. Toivon parasta ja täytyy yrittää pöllytellä viikonlopun aikana. :)

Mukavia viikonloppuja, ja pysytääs linjoilla (tai ainakin etusivulla!)

Huhuu, missäs kaikki on? Täytyy vähän nostella meitä ylöspäin, niin löydätte toivotavasti tänne paremmin :) No joo, ehkä muilla on tosiaan jotain elämää lauantaiaamuna... Mä oon ollut töissä jo reilun tunnin, ja täällä on niin hiljaista, että roikun vaan netissä. Joten tulkaapas pitämään mulle seuraa!!

Oli mulla vähän asiaakin, pakko myöntää. Tosin vähän omanapaista... Nyt tuntuu tosiaan siltä, että vois olla ovis!! Vihloo mahaa siihen malliin oikealta puolelta. Aamulla lämmöt oli vielä normaalit, mutta tämä vihlonta alkoikin oikeastaan vasta töihin päästyäni. Joten toivotaan parasta. Eilen tuli pöllyteltyäkin, joten ainakin olis simppoja tarjolla :) Varovainen toivo nostaa päätään... Mutta mitä ne tuhrut sitten oli siinä kp 15-19 tienoilla?

++++tuulahduksia ja hedelmällisiä hetkiä viikonloppuun!!

Yhteistyössä