Wish a Baby 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Limee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Limee

Vieras
Tyrni 31 vuotta ei lapsia, yritystä 12/2005
Viivi vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä 2/2006
Lilly 31 v. esikoinen haaveissa
Titi vm -83 esikoinen haaveissa
Helmiina vm -77 esikoinen haaveissa, yritystä 12/2005
Kk vm -84, toinen lapsi, yritystä 2/2006
Riina vm -81, esikoinen haaveissa, yritystä 11/05
Lumi vm -82, toinen haaveissa (miehelle esikoinen)
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa, yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Lime vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 5/2006
Outi vm-80, toinen haaveissa
Sara vm -79, esikoinen haaveissa, yritystä 1/2006
Meiram ?
Omppu vm -75, toinen haaveissa
Syysmarja vm -80 esikoinen haaveissa (km 6/06) , yritystä 6/2006
Rinkeli vm-85, esikoinen haaveissa, yritystä 8/2005
Annemaria vm-83 esikoinen haaveissa

Huomenta tytöt!!

Poistin listasta onneliset odottajat Henan ja Mintun. Ette varmasti pahastu? Eikä nimen poisto listasta todellakaan tarkoita sitä, että ette saisi käydä täällä enää kirjoittelemassa. Päin vastoin minä ainakin innolla lueskelen teidän kuulumisia! =) Ja tulehaan tuolla toisellakin puolen teidän kuulumisia käytyä lukemassa. Mietin sitä, että olisiko ollut kiva, jos nimen perään olisi laittanut merkinnän plussauksesta, mutta taitaisi listasta tulla ajan mittaan liika pitkä.

Täällä ei tätiä vieläkään kuulunut, eikä yhtään ole edes sellainen olo, että ainakaan alkaisivat lähiaikoina. Turvotusta mitä yleensä on ennen alkamista ei ole ollenkaan. Maha kipristelee välillä, mutta ei ole samanlaista kuin menkkojen alkaessa. Miehelle eillen kerroin, että mun naistenvaivat ei ole alkanut. Ei kommentoinut asiaa mitenkään, joten antaa sen nyt vähän haudutella asiaa. Onhan tämä sillekin uutta ja eihän sitä tiedä jos ne vielä vaikka alkaakin.

Mieheni on tosissaan innostunut tuosta talon ostosta/rakentamisesta. Oli viime viikolla selvitellyt rakennuslupa sun muita tollaisia asioita ja tänään lupasi soittaa yhtä tonttia!! Kivahan se olis päästä omaa kotia rakentamaan!!

Mites muut? Joko Viivillä ja Ompulla paremi mieli?? Joskus tosiaan tuntuu siltä, että miehistä ei ole kuin harmia ja kuitenkin ne ovat niin korvaamaamattomia, että en ainakaan hevillä omastani luopuisi..

Hyvää huomenta naiset!!!
Ja aurinkoista maanantaipäivää.. Mä palasin vasta töihin ihanan lomaviikonlopun jälkeen.. otin ylitöitä pois ja sain lököillä aamulla rauhassa kullan kainalossa.. :) Oltiin tuolla saaristossa viikonloppu ja oli aivan mahtavaa!! ihan ku olis oikeen kunnon lomamatkan tehnyt!! :) Pienestä sitä ihmisen iloiseksi saa, jolla ei oikeeta kesälomaa ole ollenkaan!!!

Voihan harmistus Limee.. Paitsi että ei vielä menetetä toiveita!!! Ehkä se plussa sieltä kuitenkin vielä ilmaantuisi.. *pitää peukkuja ja pottuvarpaita pystyssä niin että kramppaa*

Ja tsemppiä Ompulle ja Viiville miesten kanssa.. ne on maailman raivostuttavimpia otuksia, joita ilman on kuitenkin aika kurjaa.. :)

Mukava kuulla kuulumisia lomalta palaajilta.. :) Tervetuloa arkeen auvoiseen ..

Hienoa kuulla Pp, että miehes on hauduttelun jälkeen ruvennut asialle lämpeemään.. :) Miehet tuppaavat tarvitsemaan "vähän" enemmän aikaa asian pureskeluun.. Mekin pupuiltiin pitkästä aikaa ilman suojautumisvälineitä ja ihan loppuun asti keskeyttämättä, mutta olikin ns. "varmat päivät".. tosin tää oli ensimmäinen kerta pillereiden jälkeen kun näin tehtiin, mutta en rupea mitään hätiköityjä johtopäätöksiä vetelemään.. Pillereitä söin vain noin 1.5 vuotta, kun niistä tuli niin hirveesti sivuvaikutuksia, enkä jaksanut nähdä vaivaa lähteä taas lääkäriin.. :) Mercilon oli merkki ja halut hävis niitä syödessä kokonaan ja tuli järkyttäviä päänsärkyjä.. Nyt en oo reiluun puoleen vuoteen tosiaan käyttänyt mitään ja olo on tosi hyvä!! Halutkin on palannut ja pupuilu maistuu paremmalta kuin koskaan.. :)

Terveisiä masunkasvatus-osastolta. Toivottavasti masu ei toisaalta ennen syyskuuta kasva, en haluaisi vielä kenenkään töissä tietävän.
Ja asuntouutisia! Varasin tänään meille asunnon siitä uudesta rivarista, josta aikasemmin puhuin. Saamme huomenna tarkat pohjapiirrustukset ja rakennussuunnitelmat. Sitten meillä on viikko aikaa päättää, otammeko asunnon. Olen kyllä 99% varma, että otamme. Olen jo aivan innoissani! Kävin eilen illalla pyöräilemässä alueella. Viereinen taloyhtiö on jo valmis ja talot näyttää tosi hyvältä! Miten mä maltan odottaa ensi elokuuhun!!!!! Vähänkö jännittää! Aluksi ollaan tosin tiukilla eikä varmaan voida kovin paljoa sisustaa, mutta kunhan palaan takaisin töihin vauvaloman jälkeen, niin sitten helpottaa.
Voi kun jännäilen Limeen puolesta, muista että mäkin sain ekaks negan...
Mahan vihlonnat on vähentyneet, enää repäisee vaan silloin tällöin ylös noustessa. Välillä pientä menkkamaista tykytystä. Alaselkä kipeytyy helposti, esim jos nukun huonossa asennossa. Rinnat ovat ihan mega-arat ja paisuneet! Nipukat ovat myös varmaan kaksinkertaiset. Käyn tänään hankkimassa jotkut mukavat tukiliivit ainakin yökäyttöön. Nimittäin kun käännän yöllä kylkeä!!
No, jatkan taas töitä, kuulemisiin!

*Hena* 5+5

Hena, onnea uudesta asunnosta!! Vaikkakin hetken aikaa sitä joudutte odottamaankin on se varmasti sen arvoista!! =) Ainakin se hyvä puoli on asunnon jo tässä vaiheessa varatessa, että pystyy vaikuttamaan sisustus materiaaleihin ja väreihin, näin saa asunnosta ainakin oman näköisensä. Kuinkas pian tuo sun plussa tulikaan näkyviin negan jälkeen?? Millä testillä testasit negan saadessa, entä plussatessasi? Mä tein testin aconin herkällä liuskatestillä ja kaiken järjen mukaan plussan pitäisi näkyä jo. Huomenna pitäis menkat alkaa sitten pisimmän kierron mukaan, joten saas nähdä. Oireita kyllä löytyy, tiedä sitten onko ne vain kuviteltuja. Nytkin paleltaa niin, että aamupäivällä oli pakko mitata lämpö ja 37,2 se mittari näytti.. Kuumeinen olo ennen menkkoja mulla on yleensäkin, mutta vain iltaisin.

Viimeistä lomapäivää viettämässä... Ja huomenna sitten innokkaana töihin! Onneksi on vain tynkäviikko. Pidän perjantain taas vapaata menojen takia. Ihanaa tämä akateeminen vapaus... ;) Tämän päivän taidan pyhittää siivoilulle.

Meilläkin on asuntohaaveet koko ajan mielessä ja ollaan jo kateltu sopivia. Meillä on vain se ongelma, että saadaan myydä tämä asunto vasta ensi toukokuussa (ensiasunto). Ajateltiin kuitenkin jo ajoissa aloitella. Kavereilla on nimittäin mennyt jopa vuosi sopivan asunnon löytämiseen. Tähänkin asuntoon pääseminen vei reilun puoli vuotta. Rivitaloa ollaan etsimässä. Omakotitaloon ei näillä hinnoilla ole mitään mahdollisuutta. 4 h + k +s olisi haaveena. Olisi sitten työhuone ja se lastenhuone valmiina... Isoon kolmioonkin voitaisiin tyytyä.

Kreikan matkasta intoutuneena aloimme jo suunnitella ensi kevääksi reissua. Ei varmaan pysty kuin viikon pitämään lomaa, joten varmaan joku Kanarian saaret olisi ainoa vaihtoehto. Päätin mielessäni, etten enää ala miettimään elämääni sen mukaan tulenko raskaaksi vai en. Mulla olisi ollut työmatka kesäkuussa Etelä-Amerikkaan ja hölmö en lähtenyt, kun silloin tammikuussa kun asiasta piti päättää, niin olin tietenkin varma, että kesällä olen jo raskaana. Ja pitkä lentomatka raskaana ei innostanut. No, nyt kun asioista tietää jo vähän paremmin, niin elää elämää vähän rennommin. Syksyllä pääsen kuitenkin viikon työmatkalle Unkariin. Ja sitä kevään lomamatkaa alan suunnitella aivan normaalisti.

Kyllä täällä vaan vieläkin Limeelle peukkuja pidellään. Sitä kun ei tiedä onko sulla vain pidempi kierto nyt. Ja taitaa tuo kiertojen pidentyminen olla muutenkin hyvä asia. Sitähän sanotaan, ettei alle 25 päivän kierroissa välttämättä tapahdu ovista ollenkaan... Jospas nyt olis kunnollinen tapahtunut... ;)

Täällä kp 24/28-30 ja jotenkin toiveet ei ole kovin korkealla. Jos ovis on tapahtunut, niin mulla ei ole aavistustakaan missä vaiheessa. En tiedä pitäsikö ensi kierrossa alkaa taas mittailemaan lämpöjä niinkuin gyne ehdotti. Saisin sillä tietää onko ovis aikaistunut. Tiedän vaan, että saan siitä ylimääräistä stressiä. Mutta toisaalta saisin varmuuden, mitä kropassa tapahtuu ja olisipahan todistusaineistoa taas gynelle. Viimeksihän se ei olisi uskonut minua, ellei mulla olisi jo ollut niitä hienoja lämpökäppyröitä, joista näkyi lyhyt luteaalivaihe.

Jaa huomaa taas, että on huono päivä. Mulla on niin paljon ristiriitaisia ajatuksia. Toisaalta harmittaa ja pelottaa, kun ei tärppää. Mutta toisaalta kaikki muu elämässä on niin hyvin, ettei tästä mitään pakkomiellettä saa millään eikä asia oikeastaan stressaa...

No nyt siivoilemaan!!

Heippa vaan täältä meiltäkin päin. Joo, kyllä on parempi mieli jo, vaikka tavallaan harmittaakin se käyttämättä jäänyt tilaisuus...

Pakko kertoa. Meillä käytiin täällä eilen illalla varsinaista kesäteatteria. Nukutettiin poikaa, joka tietysti tapansa mukaan valvoi yhteentoista. Mies kerkis tietenkin nukahtaa ennen lasta, ja siinä meni sitten viimeisetkin toivonrippeet. No, kuinka ollakaan, mies havahtui pojan nukahdettua ja lähti omaan sänkyynsä viemään (juu-u, näin meillä nukutetaan, viereen..). Ahaa, olisko tässä kuitenkin meikäläisen tilaisuus?? Eikä mitä, kersa tietenkin havahtui tähän siirtoon, ja eikun ipana takas käsivarsille ja äitin ja iskän väliin. Puolisen tuntia siinä huokailin ja puhaltelin kattoon, että joo, se siitä todellakin sitten. Mutta mitä, taas mies havahtui, että no joko se nyt nukahti, kun minä rohkeana tyttönä läksin taas kantamaan omaan sänkyynsä. Vielä pisti poika hieman kampoihin ja nosti päätään, että mihin mua oikein viedään, mutta jäi kun jäikin omaan petiinsä. No, viimeistään nyt se mies kuorsaa sikeesti, ajattelin. Sit olinkin kuin puulla päähän lyöty, kun mies rupes ehdottelemaan, ja arvatkaa vaan, tarviko kahta kertaa ehdotella...vaikka järkihän sen sanoikin, että myöhäistä se oli, mutta ainahan sitä kuitenkin pieni toivon kipinä pitää olla hereillä!

Eli loppujen lopuks mun mies onkin ihan huipputyyppi :) ! Ja ens kuussa sitte taas täyttä höyryä, sit en kyllä luovuta, jos hetki tuntuu oikeelta!!!

Niin ja kp 20 / 29-34. (oletettu ovis oli kp 18...) Limeelle peukut ja kaikille muillekin tasapuolisesti! Helmiinalle erityisesti piristysruiske lähtee tästä --->!

Limeelle, tässä mun "testaustarina":
Mulla kierto melko säännöllisesti 28-29 kp. Keskiviikkona 19.7. oli kp 29 eikä menkkoja näkynyt. Testasin negan. Seuraavana päivänä haalea haamu, perjantaina jo vahvempi haamu. Ja sunnuntaina ihan selkeä viiva. Kaikki testit tein ruokakaupasta saatavalla RFSU:n liuskatestillä (paketissa kaksi testiä ja hintaa alle 5 EUR).

Limee! Älä luovuta. Mullakin oli menkat kyllä selkeesti myöhässä ja kaikki oireet ja ensimmäinen haamu oli ihan pikkunen, eikä viiva kolmannessakaan testissä hirmuisesti vahvistunut. Nyt vaan lippu korkaalla. Täällä ollaan hengessä mukana!

Minttu ja masukki 5+1

Hiphei kaikki! Ja mukavaa alkanutta viikkoa:)

Tästähän tuleekin oikein piinaviikko ainakin Limeelle. Sillä niin kauan on toivoa, kun täti pysyy poissa! :) Eihän sun kehossa välttämättä ole vielä tarpeeksi raskaushormonia, jotta se näkyisi testissä. Eli toivottavasti sulle käy niin kuin Henalle, joka negan saatuaan sai kuin saikin plussan:) Peukut on täälläkin kovasti pystyssä, kohta joudun varmaan menemään työterveyslääkärille niiden revähtämisen takia;)

Annemaria, ihana kuulla, että joku muukin nauttii viikonlopuista kuin lomista;) Minä kuulun kans niihin, jotka saa kasaan vaivaisen viikon loman kesän aikana eli on osattava ottaa ilo irti parinkin päivän vapaasta:) Hei, tuohan on mahtava merkki, että sunkin mies alkaa jättää ehkäisyn vähitellen sivummalle:) Muistan, kun oma mieheni julisti vielä 3 kuukautta sitten, että varmoihin päiviin ei ainakaan ikinä luoteta. Ja nyt se on jo sitä mieltä, että kuukaudesta 3 viikkoa on niitä varmoja päiviä ja yksi viikko epävarmoja;)

Hena, onpa mahtavaa, että saatte muuttaa pienokaisen kanssa sitten uuteen asuntoon:) Kyllähän neljässä huoneessa on jo tilaa vaikka millä mitalla ja upouusi talo on varmasti luksusta. Ja tuo Limeen kommentti on aivan totta, pystytte hienosti sanomaan sananne materiaaleista yms.

Omppu, hienoa, että sait miehesi kellistettyä;) Ei kannata luovuttaa, kuten sanoitkin:) Jos nyt ei vielä ole tärpännyt, niin sun pitää kehitellä ens kierrossa jotain tosi eroottista, jolla houkuttelet miehesi pupuilupuuhiin juuri h-hetkellä. Mites olisi vaikka kahdenkeskinen ilta esikon ollessa hoidossa? ;)

Helmiina,voimia töihin palaamiseen! Muista, et tänne kannattaa aina tulla piipahtamaan, jos työhommat ei maistu;) Äläkä vielä masennu, mistäs sitä tietää, vaikka tärppi olisikin tullut? :) Lomallahan olo on rentoutunut ja kaikin puolin otollinen... :) Tästä osoituksena esim. Mintun masukki;)

ON: kp19/ 28-29. Tänään mahassa tuntui TOSI outoja kipuja, sellaista jomotusta, mitä en oo ennen tuntenu. Välillä se tuntui keskittyvän vain oikealle puolelle. Mietin vain, voisko ovis olla näin myöhään? Tuntuu aika epätodennäköiseltä. Varmaan kuvittelin osan kivuista... Mut mietin vaan, et JOS nyt olis vasta ovis, niin ne lauantain kylvöt ilman kumia saattais EHKÄ tuottaa tulosta?!? HUI! No, tuskinpa vain. Yritän olla ajattelematta koko asiaa, niin en sitten ensi viikolla masennu, KUN menkat tod.näk. alkavat. Pelkään vain, että nyt kierto tietysti venyy, kun eniten jännää. Ja sit kuvittelen ties mitä ja ostan raskaustestejä ja petyn, kun ne näyttää negaa. Apua. Pitäs varmaan lakata ajattelemasta kaikkea, mikä liittyy vauvoihin...

Heips naiset!

Lomalta olen jo palaillut muutama viikko sitten, mutta tietokone on pysynyt kiinni.

Onnea hirmuisesti plussanneille!!! Tervetuloa uusille.

Päätin nyt hetken taustailla, eli en kirjoittele hetkeen. Ahistaa jollain tapaa noi ainaiset pettymiset, vaikkei mulla niitä vielä niin monen montaa ole. Toisaalta pelottaa ajatus tulla raskaaksi ja saada taas km. Tein tänään negatiivisien testin ja pitää taas odottaa turkasen pitkään jotta ovis taas tulee. Olen kyllästynyt laskemaan päiviä ja haluaisin että tää vauvantekopuuha voisi olla hiukan rentouttavampaa ja lopettaisin oireiden yms tutkiskelun. On käynyt mielessä lähteä takaisin töihin ja viedä tuo ipana päiväkotiin. Jos se toisi jotain muuta ajateltavaa.

Sorry mun ylisynkkä viesti, tänään on ollut harvinaisen huono päivä, johtuu kai siitä testistä.

Käyn siis lukemassa teidän juttuja aina välillä ja ehkä kommentoinkin jotain, mutta nyt tuntuu vaan siltä, että pitää ottaa ees vähän etäisyyttä.

Voikaahan kaikki oikein mukavasti ja toivottavasti myös pian paksusti!!!!!

Terveisin Outi

Voi Outi, olen pahoillani tilanteestasi. Eiköhän se pian kuitenkin iloksi muutu. Siihen asti voimia ja jaksamista. Kiva kuitenkin tietää, että taustailet meitä siellä. Tule välillä ilmoittamaan tilanteestasi.

Riina. Älä hätäile.Limee. Älä sinäkään. Mulle se neuvolan täti sanoi että se on aina yksilöllistä paljonko sitä hormoonia on.. tai jotain sinne päin.. Joten vielä ette saa toivoanne menettää! Täällä toivotaan parasta molemmille!

Hena. Käyn aina lukasemassa kuulumisesi tuolla maalismammoissa. Huhtikuiset ei ole oikein vielä päässy kunnolla käyntiin, mut toivon että saan Limeen ja Riinan sinne ketjua aktivoimaan. Haluaisin jo niin kovaa jakaa tuntemuksia muitten kanssa. Mulla on nyt aina maha alkanut iltaisin nukkumaan mennessä kivistämään. Ainoa mukava asento nukkua on selällään. Unikin antaa odottaa ja on aika pintaunta. Inhottavinta on kun ei tiedä ikinä et mikä oire on hyvä ja mikä huono. Onneksi neuvola ens tiistaina. Jos sitten sais jotain selkoa tästä pikkusesta.
Hassua, että se on jo kahvipavun kokoinen ja sillä sydän jo lyö ja aivot kehittyy..
Löysin muuten suomalaisesta kirjakaupasta sellasen ihan perus raskauspäiväkirjan. Siinä oli siis joka raskausviikolle oma sivu muistiinpanoja varten. Hinta tais olla jotain 3.90.
Millon on Henan eka neuvola?

Minttu ja Pikkunen 5+2

Moi Minttu! Mulla on neuvola vasta 22.8., rv 9. Ja sitten heti seuraavalle viikolle varataan kuulemma ultra. Harkitsen tosin edelleen vakavasti käyntiä yksityisellä ultrassa, ehkä kun on viikkoja kasassa 7-8. Siinä vaiheessa voisi jo ehkä sydänäänet kuulua ja näkyä onko kiinnittynyt oikeaan paikkaan yms. Mitään muuta en oikeen osaa ajatella kun tulevaa vauvaa, siksi haluaisin tietää mahdollisimman aikaisin että kaikki on ok. Etten sitten putoaisi niin kovin korkealta.. Ei vaan, täytyy ajatella positiivisesti!
Juu, maaliskuun ketju on jo aika aktiivinen, on itse asiassa mukavaa keskustella muiden samassa vaiheessa olevien kanssa. Tuossa WAB+ ketjussa on se ongelma, että kaikki "odottaa" eri aikataululla. Nyt etenkin kun oli pidempään plussaton vaihe tässä keväällä/kesällä niin on aika pitkä väli muiden kanssa.
Luultavasti minultakin nämä jutut vähenee kun tästä alkuhuumasta selviän..
Mulla on oireet rauhoittuneet. Alavatsan kipuilua on tosi harvoin, samoin alaselän. Väsyttää kyllä edelleen, ja samoin kun sulla Minttu, uni ei ole kunnollista. Välillä tuntuu etten olisi nukkunut ollenkaan. Vatsa on vuorotellen kivikova ja sitten taas saa juosta vessassa. Etova olo iltaisin. Ja kaupassa saa tosiaan varoa mitä haistaa, mulla punainen vaate on edelleen irtokarkkihylly. Myös tietynlainen kalanhaju ällöttää. Kahvi ei tuoksu enää niin ihanalta kun ennen (en siis ole koskaan juonut kahvia, tykkään vaan sen tuoksusta aamuisin).
Täytyy käydä kirjakaupassa katsomassa noita päiväkirjoja.
Tällasta, ja mulla siis tänään 5+6

Heip!

Lyhyesti vaan tulin kertomaan, että olen työni tehnyt tältä erää ja vapaus toimistohommista koittaa nyt!!!! Huippua!!! Ens viikolla aloitan oman alan hommat vielä pariksi viikkoa ennen opintojen jatkoa, ja sitä ennen käyn vielä kaitsemassa murrosikäisiä angstinuoria yhdellä leirllä! Olen siis nettipimennossa ainakin ensi viikkoon.. Joten ei muuta kuin jakselemisia kaikille!! Palaan asiaan taas kun olen yhteyksien päässä!

Nauttikaa elämästä ja erotiikasta!! :)

Heippa WABbilaiset!!! Kävin jo aikaisemmin lukaisemassa Mintun ja Henan plussauutiset, mutta silloin en kerinny kommentoimaan, mutta nyt laitan tulemaan lämpöiset onnittelut kummallekkin!!!

Tekis mieli sanoa että perästä tullaan, olo on jotenkin epätavallinen nyt kun on menossa kp 31/29 ja kp 29 testattu nega...Pelkään vaa pahoin että luulemani kiinnittymiskivut kp20 tienoilla olivatkin oviskipuja ja täti kaahaa viikonloppuna kylään :( Toisaalta hommailtiin kyllä varuilta silloinkin kp20 tienoilla että onhan siinä vielä se pieni mahdollisuus...Joten jos nyt tärppäis niin päästäis ainakin Mintun kanssa huhtimammoihin, la sattuis 8.4... Niin jos siis tärppää, mutta katotaan nyt toi viikonloppu ja ehkä ens maanantaina testaan. Joka päivä vaan ravaan vessassa kahtomassa pikkareihin ja aamuisin pelkään että tänään se tapahtuu...

Olen tosin tuntenu jotain outoa paineentunnetta alamahassa ja tissitkin oli tänään ihan sikakipeet ja maitoa niistä heruu edelleen...Ne vaan voi olla oire molemmista...menkoista ja vauvasta!

Toivotaan parasta.

Hena, kiitos tsempityksestä mutta olen jotenkin menettänyt toiveeni. Testit oli kuitenkin aconin10 et olis luullu jo näkyvän... Mintulle myös kiitokset tsempityksestä =) Luin noita tein juttuja ja pakko myöntää et pieni toivonkipinä nosti päätään kun kerroitte et tein uni on sellast "pintaunta"->mä valvoin kans koko viime yön tai ainakin tuntui siltä kun aamulla sängystä nousin, tosin voisin kyl tiedostamattani jännittä kun mietin illalla et teen aamulla testin ja ehkä se gynekin vähän jännittää... Maha on kyl ihmeellinen, viiltelee sieltä sun täältä(kuvitteluako???)

Kk:lle peukut, toivottavasti siellä sun masussa olisi pikkuinen ;)

Nooh, huomenna gyne, jos sais sieltä jotain lisätroppia =)

Kuullaan!!!

Voi pee... Nyt ne sitten alkoi, kp 25 jäätiin. Olo on nyt ihan tyhjä ja kovasti sitä toivoin, että pikkuinen olisi kasvanut jo masussa.. Kiitos kuitenkin kaikille tsempityksestä. Olette kyllä aivan ihania!! =)

Pekutukset kuitenkin kaikille, joilla jännäily ajankohtaista!!!

Limee, oikein ISO rutistus!! Kyllä ne maagiset kaksi viivaa aivan taatusti kaikille meille joissain vaihessa tikkuun napsahtaa!

).( kp25 eikä mitään erikoista... Viimeksi terokierto taisi venähtää 30 päiväiseksi muistaakseni, joten viikonloppua kohti maltillisin mielin.

Voi Limee! Halus sinne suuntaan. Nyt vaan uus tsemppi taas ens kiertoon!
Riina, sun kanssa en tosiaankaan ole vielä toivoani menettänyt.
Kk, huhtikuisiin mahtuisi vielä toki porukkaa joten nyt kyllä täällä liputetaan plussan puolesta

Voi minttu sua ku oot ihana tsemppari :)

(.) menkat ei oo vieläkkän alkanu. Muutaman tunnin päästä on se gyne, arvaatkaa kuinka paljon toivon et ultras näkyis jotain mut silti oon ihan varma et täti tekee tuloaan. Ristiriitaisia ajatuksia.