Wish a Baby 25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttu85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minttu85

Vieras
Tyrni 31 vuotta ei lapsia, yritystä 12/2005
Viivi vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä 2/2006
Lilly 31 v. esikoinen haaveissa
Titi vm -83 esikoinen haaveissa
Helmiina vm -77 esikoinen haaveissa, yritystä 12/2005
Kk vm -84, toinen lapsi, yritystä 2/2006
Minttu vm-85, esikoinen haaveissa, yritystä 7/2006
Riina vm -81, esikoinen haaveissa, yritystä 11/05
Hena vm -79, esikoinen haaveissa
Lumi vm -82, toinen haaveissa (miehelle esikoinen)
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa, yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Lime vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 5/2006
Outi vm-80, toinen haaveissa
Sara vm -79, esikoinen haaveissa, yritystä 1/2006
Meiram ?
Omppu vm -75, toinen haaveissa
Syysmarja vm -80 esikoinen haaveissa (km 6/06) , yritystä 6/2006
Rinkeli vm-85, esikoinen haaveissa, yritystä 8/2005
Annemaria vm-83 esikoinen haaveissa

Ciao!

Lomailta palattu ja hyvältä tuntuu=)! Ajattelin aloittaa paluun kunniaksi uuden ketjun, kun viikko vaihtui vartti sitten. Mies tossa kävi jo pyörähtämässä selän takana ha huomasi, että WAB oli saanut uusia jäseniä.. ;) On se niin ihana.. Eli tervetuloa joukkoon meidän molempien puolesta! Uusia tarvitaan aina ja on kiva kun sain ikäistäni seuraa, etten joudu olemaan joukon nuorin yksin... =).

Toivottavasti tiedot ovat oikein, myös uusilla joita lisäsin. Anteeksi jos ei.

Niin... Italia. BELLA ITALIA! Mitä muuta voin sanoa kuin että mahtava kokemus. Onnistunut rakkausloma. Parempi kuin olin unelmoinut. Ovis oli Venetsiassa. Eli vauvasta tulee Made in Venetsia, jos nyt tärppää. =)
Toivottavasti ei peri isänsä italialaista termostaattia.. Alpit oli mahtavat, Pisan torni pienempi kuin luulin. Vauvan teko ei ollut helppoa. Ulkona +40*C teltassa +50*C mutta kun kerran ovis oli niin pakko oli yrittää keinolla millä hyvänsä...Joka päivä ei kuitenkaan onnistunut (se siitä aiheesta ;). Outi, minä olin kans Saksassa kattomassa Saksa-Italia pelin. Ja italiassa oltiin kun ne voitti MM-kisat. Oli hassua kun teinipojat itki hysteerisesti!=)

Mulla on ollut oireita, mutta pelkään että keksin niitä itse. Jatkuvasti käyn pissalla ja maha on temppuillut. Mua yks päivä närästi ja kaiken laista.
Kuitenkin koko ajan olen varma, että en ole raskaana. Mies on ihan jännityksen vallassa. Jotenkin pelottaa että se pettyy enemmän kuin minä.
Pelottaa... Pelottaa.. Ei siellä mitään ole.. Nostakaa mut pystyyn jos kaadun. Joohan? Nyt siis kp 30/30 jos lasketaan maanantain mukaan... Voi, en halua vielä aamulla testata kun jos tulee nega niin kuolen! Toivon tätä niin paljon.

Anteeksi tämä OmaNapaisuus, nyt teihin siskot!

PP, Onnea kihlauksen johdosta aivan hirmuisesti! Halit, masennuksen johdosta. Älä kuitenkaan luovuta, sillä luulen että tuo kihlaus oli yksi suurimmista portin avauksista vauvamaailmaan häneltä. Nyt vaan et painosta liikaa, nii varmasti saat silläkin saralla kokea yllätyksen "odottamattomalla hetkellä" -niinkuin joku sanoi! =).

Limee, meillä on vanha talo, mihin piti aika paljon tehdä remonttia. On totta että liian isoa palaa ei kannata haukata. Kuitenkin, jos olette "tekeviä ihmisiä" niin remontointi luonnistuu omalla painollaan, kun ei ota liian suuria tavoitteita.... Kaikista puheista huolimatta minusta vanhan talon remontointi on mukavaa, jos siinä voi samalla kuitenkin asua. Siitä saa parhaiten ihan oman näköisen kun rauhassa laittaa... =)

Nyt en muista mitä muuta piti kommentoida, mutta plussatuulia tänne WABBIIN ja heti!

Arrivederci!

Plussajuna tuli ketjuun!!!

Voi ei voi ei voi ei!!!! =)=))===)==)==))

Tein aamulla siis nyt testin ja pitkästä aikaa tähän ketjuun siihen tuli haamu! (Onhan sekin jotain onhan? Tai siis osallehan oli tullu haamu mut sit...)Siis se todella on haamu, koska menkkojen pitäis alkaa tänään iltapäivällä vasta, mutta nyt oon paniikissa, et jos pitäs aina näkyäkkin tollanen vähän haalee viiva testissä, vaikka tiän että ei pitäs. Mies ei uskaltanut vielä iloita. Lähti töihin ja meinas unohtaa puhelimen ja kannettavan kun on niin sekasin, mutta sano että iloitaan kun asia on varma.. Onkohan se ollenkaan varma???

Voi onnea tosi paljon!! Ja peukut pystyssä, että onni jatkuu! Ja miksei jatkuisi! Ihanaa, Mintullakin kun niin lämpimissä tunnelmissa on vaavi saanut alkunsa. Sitä kelpaa muistella.

Henalle myös, hirmuisesti onnea! Itse aikoinani esikoista odottaessa olin tosi skeptinen joka asiasta, pelkäsin aina pahinta, mutta kuuluu mun perusluonteeseen.. silloin vannoinkin, että tästä kun selviän, en ikinä ala tähän rääkkiin uudestaan! No, vannomatta paras..

Voi että, siis tosi kiva juttu! Kyllä oli aikakin saada hyviä uutisia.

Tervetuloa Minttu takaisin ja samalla paljon onnea!!! Aiotko tehdä vielä toisen testin? Toivottavasti viiva vahvistuu!!! Jännää! ++++

Henalle myös valtaisat onnentoivotukset!! Tietty saat hengailla täällä meidän kanssa niin kauan kuin siltä tuntuu. Kiva vaan jos kerrot kaikista ensipäivien ja -viikkojen tuntemuksista meille muille opiksi tulevaa varten :)

Ihanaa kun vihdoin saadaan niitä PARHAITA uutisia!!

Voi Hena, Onnea!!!! En ollut huomannut edellisen ketjun viimeistä sivua lukea, mutta nyt luin ja huomasin, että jos tuo mun plussa vahvistuu, niin meillä osuu laskettu aika melko samaan. Mulla näyttää tota huhtikuun 1stä.
Onnea paljon!

Huomenna testaan uudestaan, josko se plussa vahvistuis! =)

Kiitos kaikille onnittelijoille ja Minttu85:lle hirmusti peukkuja!!! Mitä testiä käytit? Itse ostin marketista sen RSFU:n testipaketin. Menkkojen piti siis alkaa viimeviikon ti/ke. Torstaina ja perjantaina sain haamut ja nyt sunnuntai aamuna tuli jo selkeä viiva.
Mulla oli jo epäilyt raskaudesta viikolla 28. Pissatti usein ja alavatsa tuntu oudon turvonneelta. Tuli myös yhtenä päivä pahaolo-kohtaus. Nyt on alavatsassa koko ajan pieni "paineen" tunne ja vähän väliä vihloo menkkamaisesti (ei tosin niin kovaa kun menkkojen aikaan). Varsinaista huonoaoloa ei ole. Täytyy kuitenkin vähän pakottaa itseään syömään, on niinkuin semmoinen närästyksen ja pahoinvoinnin välimuoto olotila.
Taidanpa soittaa tänään tai huomenna neuvolaan ja kysäistä miten meilläpäin toimitaan (kun tuntuu neuvolakäytännöt vähän poikkeavan paikkakunnasta riippuen). Mulla on neuvola onneksi tosi lähellä, ihan parin korttelin päässä.
Minttu85:llä siis vaavi made in Venetsia, minulla luultavasti made in vanhassa hirsi aitassa...
Plääh, mulla alko tänään tosiaan työt. Vielä en ole täällä kertonut kenellekkään raskaudesta, enkä aio kertoa vielä ainakaan kuukauteen tai kahteen. Lähinnä siksi, ettei sitten tarvitse selittää kaikille jos menee kesken (*nielen tarrasukkia*).
No palaan palstalle vielä ip, täytyy vähän tehdä töitä välillä!

Testasin Unistepillä. Se on apteekista. Hintaa en tiedä, kun tuo mieskulta kävi sen ostamassa, tekis mieli ostaa vieläjoku toisen merkkinen testi, kattoa mitä se sanoo. Moni on käyttäny Acon10jä.. Mistä niitä saa ja mikä on hinta?

Missä kaikki on?

Voi että kun tämä päivä menee hitaasti!!!!!

Aamulla teen testin uudestaan, vaikka en tiedä muuttuuko haamu vahvemmaksi niin pienessä ajassa.
Ulkona sataa ja mietin vaan mielessäni että olenkohan vai enköhän ole ja mitähän nyt seuraavaksi...

Koko ajan ravaan vessassa tarkistamassa ettei menkat vaan ala ja koko ajan tuntuu et pitäs päästä tekemään isoa toimitusta, mut mitään ei tuu. (Anteeksi näin yksityiskohtainen tieto).

Menis jo tää päivä!

Onnittelut kaikille plussanneille!!!!!
Itse olen seuraillut keskusteluanne taustalta ja meillä ei varsinaista yritystä ole vielä käynnissä.Hiukan mies vielä jarruttelee, mutta ehkä tossa syksymmällä kun illat pimenevät ja kynttilät syttyvät.

Hena ja Minttu ONNEA!!!!!!!! Olen tosi onnellinen teidän puolesta!! =) Ja Hena olen samaa mieltä kuin Sara, että saat olla täällä niin kauan kun vaan haluat. Itse ainakin olen innokas kuulemaan teidän yhteisestä matkasta maha-asukin kanssa!! Toivotaan, että mahdollisimman moni hyppää tällä kierrolla plussajunaa teidän kahden seuraksi!!

Minttu hienoa, että teidän matka oli kaikin puolin mahtava ja nyt vielä, kun tuliainen on maailman parhain, niin tusikin koskaan tulette unohtamaan unohdatte matkaa. Toivotaan, että haamu muuttuu pian kunnon viivaksi, mutta eikö tuo haamukin jo kerro, että raskaana olet!! Tule ihmeessä kertomaan heti, kun olet testannut uudestaan!

Tänään meneillään kp 18/22-26. Eilen rinnat kipeytyi ja mahaa alkoi nipistelemään ihan samallalailla kuin menkat olisivat alkamassa. Sama jatkunut myös tänään. Vessassa oon saanut ravata aika tiuhaan tahtii, mutta johtuu varmaankin siitä, että töissä tulee juotua paljon enemmän kuin kotona. Olotila on siisi hyvin samanlainen kuin muulloinkin ennen menkkojen alkamista.

ninni78 Tervetuloa mukaan! Mukava saada ketjuun lisää kirjottelijoita. Minäkin aion Henan tavoin jäädä tänne roikkumaan, kun tuo WAB+ ei hirmusti ole aktiivinen, ainakaan nyt kesällä..

Tulis jo aamu. Vatsa on tosi outo ollu koko päivän...

No niin, menin ja rekisteröidyin. Joku riivattu oli jo vienyt "Henan" joten olen säihkyvä *Hena*

Soitin tänään neuvolaan ja sain lasketuksi ajaksi 28.3.2007. Jee, ja nyt elelen rv 4+5. Sain ensimmäisen neuvola-ajan 22.8. Ja ultraan pääsee kuulemma yleensä viikolla 10, jos ei ole mitään ongelmia ennen sitä.

Hmm... Limeen oireet kuulostaa ah niin tutuilta... (mutta myös ah niin menkkaoireilta). Ehkäpä sinäkin hyppäät tähän plussajunaan!!
Ja minttu85, kannattaa testata jo huomenna, mulla haamu vahvistui jo seuraavana päivänä ihan selkeästi! Tietenkin jos maltat odottaa pari päivää niin voisi sen viivankin saada, mutta eipähän tule suotta stressattua. Ei ne testit niin kamalasti maksa verrattuna mielenrauhaan. Itsekin tein tosiaan 4 testiä.
Missäs Pp ja syysmarja luuraa? Ovatkos lomilla vai pupuilemassa ;-)
Tervetuloa ninni78, kivaa kun tämä haaveilijoiden palsta pysyy vilkkaana, tuolla plussanneissa on ollut TODELLA hiljaista heinäkuussa. Mutta kyllähän tämä alkuraskaus käy ihan haaveilusta, ei tässä vielä mitään niin konkreettista ole ennen ekaa neuvolaa.
Hui, taitaa alkaa ukostamaan, enpä lähdekään iltalenkille.

Voi onnea tuhannesti Hena ja Minttu!! Pääsin taas pitkästä aikaa tänne kurkistelemaan kuulumisia.. Minttu kyllä se viiva sieltä vielä vahvistuu ;) OIh, onpas niin mukava kuulla että teille kuuluu hyvää, tänne ei kummempia.. Töissä käyn ja ovista odottelen. Saapa nähdä sattuuko vielä sellaiselle päivälle, että mies on töissä. On nimittäin melkein 1000km päässä, että paha tulla sieltä.. Ei kai niin hyvää onnea sattuisikaan, että viikonlopuksi tulisivat molemmat :F

Juuh, vähän tässä kuumeilu alkaa, näen päivittäin vain rattaita pukkailevia pariskuntia ja lapsia.. Aivan niinku ne pistäis ekana silmään.. kaupassa en voi olla hypistelemättä vauvanvaatteita.. että puuttuisi vain pakkaus itse :D

huoh, noh, lähden tästä haaveilemaan.. Onnea vielä kerran teille plussanneille !! ja muille ++++++++++++++++++++++!!

Moikkelis!

Ja aivan valtavan isot onnitteluhalit Mintulle!!! :) Huippu homma, jos ja kun sullakin on tärpännyt. Ja vieläpä Venetsiassa... Aah, pikkasenko romanttista! :) Toivottavasti saat pian selkeän plussan, niin ei tartte sen takia hermoilla. Aivan ihanaa, että nyt on jo kaksi uutta matkustajaa plussajunaan tästä ketjusta:) Ja hei, tottakai te hengaatte meidän kaa niin kauan kuin haluatte!!! :)

Mulla ei tällä erää muuta, oon nimittäin anoppilassa koneella enkä halua, et ne saa mitään vihiä tästä palstasta. Haluan pitää vauvakuumeeni niin hyvin salassa kun vain mahdollista. Eilen puhuttiin taas miehen kanssa vauvoista - tuloksetta. Mies ei lämpene ja sillä siisti. En oo jaksanu laskea kp:takaan vähään aikaan, kun ei sillä oo mitään väliä vaikka olis mikä menossa.

Mut onneks tää palsta ihanine ihmisineen piristää joka päivä:)

P.S Ninni78, liity ihmeessä mukaan! Itse satun kuulumaan niihin, joiden ei kannata odotella edes syksyn pimeneviä iltoja... Eli vertaistukea kehiin;)

Onnea Hena ja Minttu! Aivan upeaa. Saatinhan se plussajuna viimein pysähtymään tähänkin ketjuun. =) Jppii! *hyppii tasajalkaa ja taputtaa käsiä*

Pp, muuttoautona meillä oli pieni kuorma-auto, (miehellä on onneksi c-kortti) joka kyllä tuli aivan täyteen. Normaalilla pakettiautolla olisi pitänyt tehdä ainakin kaksi keikkaa. Ja särkyviä tavaroita kuljetetiin lisäksi henkilöautolla.

ON: ei mitään uutta. Jotain ihme tuhrua taas tullut, vaikka kp on vasta jotain 20. Haluaisin niin kovasti päästä yrittämään vauvaa, mutta kun ei niin ei. Ehkä ukko vähitellen lämpenee ajatukselle täällä uudessa "pesässä"... ;)

En nyt osaa oikein mitään järkevää sanailla. Olen niin onnellinen Henan ja Mintun puolesta, ettei ajatus kulje. =) Onnea vielä kerran ja muille ++++++++++++++!

Huomenta...

Testasin ja samaa, miehen mielestä vahvempaa viivaa näytti.
Eli vahva, tasainen haamuviiva.
En siis uskalla neuvolasta vielä varata aikaa, vaikka nyt kuitenkin maha ja mieli on sitä mieltä, että kyllä siellä masuasukki on...

Höh.

Mutta kiva kun kysyit Hena... =).

Jeeee!!! Nyt pidä Minttu yksi päivä ainakin välissä, kaksi jos maltat ja testaa sitten uudestaan niin luulisi viivan vahvistuvan. Mutta olen myös kuullut usealta, ettei viiva kovin vahvaksi edes muutu ja silti 9kk kuluttua on nyytti sylissä. Ei se minunkaan viiva ollut missään vaiheessa läheskään yhtä punainen kuin kontrolliviiva.
Mä olen aivan täpinöissä itseni ja sun puolesta! Koko aamun olen jo surffannut netissä etsien kaikkea raskaus/vauva juttuja.

ON: tänään on nipistellyt vähän vähemmän alavatsaa, myöskään alaselkään ei satu niin paljoa. Olen kylläkin huomannut että minulla nämä kivut ovat voimakkaimmillaan illasta, aamuisin on aina vähän helpompaa.
Otin itseasiassa jo käyttöön neuvolan ohjeen pitää suolakeksejä sängyn vieressä ja syödä siitä yksi tai kaksi ennen ylösnousemista. Ajattelin, että jos voisin välttää oksentelut kokonaan. Ei tietenkään ole varmaa tulisiko minulle pahoinvointeja ollenkaan, mutta ajattelin nyt aluksi varautua. En nimittäin haluaisi vielä kenenkään täällä töissä tietävän! Ja kyllähän ne nyt alkaa epäilemään jos alan tulemaan aamuisin naama valkoisena ja myöhässä töihin.

Sitä tosiaan mietin, että jospa se viiva ei siitä sen kummemmin vahvistukkaan.. Menkat mulla on siis vasta kaks päivää myöhässä, mutta säännöllisessä kierrossa sekin on paljon..
Mistähän niitä Acon10 saa muualta kuin netistä? Saakohan apteekista? Tai onkohan jotain muita suositeltavia testimerkkejä? Tänään kuitenkin haen jotain ja aamulla taas testaan. En yksinkertaisesti malta odottaa ja haamukaan ei koskaan ole pettymys... =).

Mulla on sama juttu, että aamulla saan mahan kans olla ihan rauhassa, mutta iltapäivän ja illan se temppuilee koko ajan. Selkä myös. Eilen lähin ukkosten jälkeen iltalenkille niin helpotti..

Haen täällä kans epätoivoisesti kaikkia vauvasivuja, kun tää ketju tuntuu nyt olevan suhteellisen hiljainen ja mulla ei mitään muuta pyöri päässä kuin tää vauva.

Kyllä hän siellä on. Tiedän sen. En vaan kehtaa soittaa neuvolaan ja varata aikaa haamn perusteella.

Juu, huomasin myös maaliskuun ketjun. Vaikuttaa kovin aktiiviselta. Ja minulla ainakin riittää juttua useampaankin ketjuun! Ja olisi sitten ainakin juttuseurana väkeä joka on samassa vaiheessa. Harkitaanko?
Mitä mieltä olet Minttu tämän vuotisesta äitiyspakkauksesta? Mun mielestä se on liian "poikamainen" väritykseltään ja mä en muutenkaan tykkää keltaisesta. Harkitsen vakavasti että otan sen 140 EUR pakkauksen sijaan. Tiedän kuitenkin ostavani jo kasan vauvanvaatteita vaikka pakkauksen mukana niitä saisikin. Ja pinnasängyn voi aluksi vuorata täkeillä niin ei tunne vaavi oloaan orvoksi isossa sängyssä. Mun äiti otti vaan hirveen hepulin kun sanoin hänelle etten ehkä halua pakkausta! Sanoi, että siinä laatikossa sinäkin nukuit ensimmäiset viikot että ihan hyvin se välttää nytkin. Mutta kun kyse ei ole siitä! En viitsisi ottaa äitiyspakkausta vain sen laatikon takia ;-) No, itsehän minä päätökseni teen. Ja mies on jo alkanut säästämään vauvan tarvikkeita varten. Sanoi että saan hankkia juuri sellaiset kun haluan.
Ajattelitko hankkia käytettyjä huonekaluja/rattaita vai uusia? Itse hankin varmaan ainakin uudet rattaat, mutta huonekaluja voisin harkita käytettynäkin. Esim. hoitopöydät maksaa aika paljon uusina.
Luulen, että Acon10 saa vaan netistä. Itse tein tosiaan sen kaupasta saatavan RFSU:n testin. Maksoi 4,90 ja paketissa oli kaksi liuskatestiä. Olen kuullut suositeltavan Apteekin omaa testiä, mutta se on aika kallis, muistaakseni lähemmäs 8 eur (korjatkaa jos olen väärässä).
Voi kun tuo maha jo kasvaisi! Olen etsinyt kaikkia ihania raskausvaatteita ja haluaisin jo käyttää niitä!
No lähden nyt ruokatauolle, palaan ip vauhkoamaan lisää vaavi jutuista!

Odottelen sitä kunnon plussaa ennen kuin lähen siihen maalisketjuun.. Saattaa tosin olla että mun LA on huhtikuussa. Mutta taustailen sitäkin kuitenkin.

Äitiyspakkauksesta... SE on ehdottomasti hirvein pakkaus ikinä. Siis vaan mun mielestä. Toivottavasti ehtii tulla uudet ennen meitä (toiveajattelua). Haarmi kun se ois kyllä muten niin hyvä... Täytyy siis miettiä.. ehkä rahana, kun en niitä vaatteita halua käyttää.

Osa tavaroista varmaan käytettynä, mut vaunut ehdottomasti uusina, samoin turvaistuin.

Taidan hakea sen apteekin testin. Testaan aamulla... TAAS.

Hei kaikille ja varsinkin plussanneille oikein lämpimät onnittelut!

Kyllähän se viiva vahvistui Hena, ihanaa! Sulla onkin laskettu aika meidän esikoisen 2-vuotispäivänä... Tuli oikein haikea mieli. =) Meidän esikkomme on juhannuksena "tehty", syntyi vain lähes 2 viikkoa l.a.:n jälkeen joten olikin pääsiäispupu (syntyi 2. pääsiäispäivänä).

Siitä pakkauksesta, minä sain ainakin vielä esikoisesta edellisvuoden pakkauksen, kuten moni muukin vielä minun jälkeen vauvansa saaneet.

Aconin testit tulevat muuten tosi nopeasti netistäkin, 1-2 päivää jos niillä ei ole ruuhkaa. Ja kotiovelle asti, joten ei tarvitse juosta apteekkiin. Tosin sekään ei tunnu missään jos on haamu odotettavissa.

Testasin sekä esikoisesta että tosikosta haamuviivan samoina päivinä kuin menkkojen piti alkaa. Jotkut testit näyttivät jopa negaa silloin vielä. Suosittelen Apteekin omaa testiä, on osoittautunut luotettavaksi. ;)

Teille muillekin peukutuksia! Mukavaa että plussia taas ropisee ketjussa.

Aurora rv 26+5

Hena ja Minttu, aivan ihanaa lueskella teidän miettetitä vauva odotuksen keskellä!!! Itsekin voisin kommentoida juttujanne, vaikka ne ei mulle vielä aivan ajan kohtaisia olekaan. Äitiyspakkauksesta oli joskus aijemminkin jotain puhetta ja mun mielipide on myös se, että se on tänävuonna aivan liian poikamainen. Sen kummemmin en ole vielä miettinyt, että otanko pakkauksen rahana vai vaatteina. Ja voihan olla, että pakkaus kerkiää vaihtua ennenkä asia on meille ajankohtainen.

Vauvan varusteita olen jonkin verran netissä katsellut. Ajattelin, että rattaat ostettaisiin uusina, mutta jos hyvä ja halvat käytetyt sattuu kohdalle niin olisin valmis ostamaan myös sellaiset. Pinnasänkyjä, hoitopöytiä ym. tavaroita luulisi löytyvän käytettyinäkin halvalla suhteellisen hyväkuntoisina ja tarpeen vaatiessa ne on aika helppo kunnostaa uuteen uskoon. Vauvan vaateita olen jo muutaman kappaleen osatanut tuonne varastoon on sattunut olemaan alennuksessa niin pakkohan niitä on ollut ostaa. =)

Mulla on tuolla jemmassa noita acon10 testejä. Tilasin ne kotitesti.comista. Paketti sisälsi 7 ovulaatiotestiä ja 2 raskaustestiä hintaa oli muistaakseni 13,50 euroa. Paketti tuli postissa parinpäivän kuluttua tilaamisesta. Olisi tullut jo seuraavanapäivänä jos pankkiyhteys olisi pelannut niin, että maksu olis näkynyt niillä heti sen maksettuani.

Omista "oireista", aamulla olin kampaajalla ja jokin huonovointisuus kohtaus yllätti tuolissa istuessani, kylmähiki nousi ja tuli tosi oksettava olo. Onneksi tuo meni nopeasti ohi, mutta jäin miettimään, että mitä se oli. Voiko ihminen tosiaankin kuvitella näin hyvin oireita vai voisinko oikeasti olla raskaana.. Eilen kiinnitin myös huomiota siihen, kun pupuillessa sain orgasmin enkä muista koska olisin saanut sen niin pitkänä ja voimaakkaan. Maha on ollut myös ihan sekaisin.. Taitaisi olla parempi, kun ei kovin kirjoittelisi tänne omia oireita toiveet vaan alkaa olla liian korealla, kun kuvittelee kaiken maailman oireita itselleen... Nyt kp 18/22-26