Wish a Baby 22

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syysmarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos kaikille tsemppauksesta ja peukutuksista. Tällä hetkellä ei siis ole mitään muita oireita, kuin tuo nenän tukkoisuus, eikä se ole vieläkään alkanut vuotamaan, vaikka itse ajattalin, että se vaan teettelee flunssaa. Muistan kyllä itsekin lukeneeni jostain, että tuo voisi olla myös mahdollisesti oire.

Joku, kyseli mitä miehelle lahjaksi. Munkin pitäisi keksiä jotain kihlauksen vuosipäiväksi. Eikä kyllä ole vielä pieintäkään hajua, että mitä. Harrastaako miehenne jotain? Voisiko kenties siihen liittyen ostaa jotain. Mieheni on muutaman kerran maininnut, että haluaisi jonkun valokuvausaiheisen kirjan, mutta en tiedä osaanko ostaa ja haluaisin, että se on yllätys eikä se tietäisi sitä etukäteen. Täytyy kai ruveta tekemään salapoliisin työtä ja selvittämään mikä se on, jos sen sitten vaikka ostaisi.

G: Mullakaan ei ole yhtään kummilasta. Jospa joskus vielä.

Kp 22/26

Tervehdys! -Tai pitäis varmaan sanoa sairahdus... Mä olen tämän ja huomisen saitsulla. Eilen illalla nousi vähän kuumetta ja kurkku oli niin kipeä että syöminen oli tuskaa. Sama olotila aamullakin. Nyt kurkku ei ole niin paha kun en ole mitään puhunut tunteihin. (Onneksi täällä juttelu käy äänettä!) Töissä joudun puhumaan koko ajan ja korottamaankin ääntä, niin että parempi potea jo heti ennekuin tauti iskee pahemmin. Tylsää olla vaan kotona. :(

Aika monella on pähkäilyä miehen lahjan kanssa... Tosi vaikeaa myös mun mielestä. Mun kultsi täyttää loppuvuodesta 30, joten jotain speciaalia pitäisi keksiä. Tähän mennessä olen onnistunut kuuntelemaan sivulauseista hänen toiveitaan ja ostanut jotain tarpeellista, mutta vähän laadukkaampana kuin jos ostaisi muuten vaan. Kolmekymppis-lahjaksi ei kuitenkaan viitsisi mitään "tavallista" hankkia.
Noita hääpäiviä ajatellen lahja vois ehkä olla jotakin teille molemmille, esim. just joku mökkijuttu, niinkuin Syysmarja sanoi, tai mukava kylpyläviikonloppu, Yöpyminen ja ateria Tallinnan vanhassa kaupungissa (keskiaikaiset ravintolat on uskomattoman ihania!) tai jotain. Mies saattaisi myös ilahtua jostain sexyistä alusvaatteista (hyvän maun puitteissa) naisensa yllä.

G: Jonakin päivänä tässä joku kyseli lemmikeistä. Meillä on kaksi kissaa(tai lähinnä minulla, koska olivat mun jo kun tavattiin, hoito on edelleen mun hommaa). Ihan tavallisia ilmaiseksi saatuja maatiaisia, heinäkasan takaa löytyneitä. Vanhempi on jo kohta 9v. ja nuorempi 5v. Niistä on kyllä seuraa, esim. silloin kun mies on työreissulla. Nuorempi on niin ahne, että kun sille näyttää jotakin herkkua ja sanoo "istu", niin se tottelee! ;c) Ja siitä kyllä näkee, että ruoka-aikoina on oltu kotona!

ON: Meillä sama "vaiva" kuin Syysmarjalla, eli peitot eivät ole pöllynneet (ihan liian) moneen päivään. Helteet vaikuttavat osaltaan ja jatkuvasti jommalla kummalla tai molemmilla on ollut jotakin menoa illalla töiden jälkeen. Mutta ei anneta sen häiritä, elämä on aaltoliikettä! ;c)

Ugh, olen puhunut, vetäydyn lepoasentoon, potemaan ärsyttävää kesäflunssaani.

Kp 23/ 27-30

Viiville megahalit taudin selättämiseen!!! Ei ole kivaa olla kesällä kipiä ;(

Juuh, noi viikonloput olis ihanat, mutta kun ne kanssa maksaa ihan mukavasti :( ja ei kuitenkaan ole tarkoitus mitään älyttömästi laittaa -tyyliin tuhatta euroa. Mutta ehkä jonkun mökin sais halvalla, kun kesä on sitten silloin jo ohitse ja sinne sitte mentäis. Jotain spessuohjelmaa olis kans kiva saada, vaikka toistemme seurasta varmasti samalla nautimme :)

Sisko pistää avokkinsa Thaimaaseen kahdeksi viikoksi sen 30-vee synttäreinä ;) mutta ehkä ei ihan tohon linjalle kande ryhtyä. Olisivat siis muutenkin menneet, mutta kun sattui siihen aikaan, niin sisko päätti "pistää" :)

Ja mustakin olis kivaa saada jotain yllätysjuttua omalta mieheltä, mutta se on sellainen, ettei halua/keksi mitään, ja sitten se aina kyselee multa ideoita. No joo, on se pariin otteeseen tuonut kukkia, viimeksi ½-vuotishääpäivänä ;) eli on siitäkin jo muutama kuukausi!
laskeskelin justiinsa että häistä on jo (!!) 10 kk!!!! Äkkiä se aika rientää...ja yritys vasta alkoI!
Tahtoo oman vauvan ja äkkiä!
Kp 25/?? (josko viikon sisällä tulva aukenis?)

Muutama tunti vielä töissä, sitten kotiin jännää Jarkon peliä!

Ihkua! Onnea Pp! Ihanan romanttista kosia suihkussa! Sul on kyllä superromanttinen mies!

Eilen vietin taas yhden itkuisen illan (ihmeen paljon nykyään...) ja mies lohdutti ihanasti. Sovittiin että enää ei lasketa kiertopäiviä, ei tähdätä ovisaikoja eikä muutenkaan lasketa tärppejä, vaan annetaan luonnon hoitaa hommat. Nautitaan esikoisesta ja "tästä elämänvaiheesta", niinkuin mies sen niin ihanasti sanoi. Mietitään uuden kotomme tulevaa laajennusta ja pihatöitä, joita sotkuisella pihamaalla vielä riittää! Ja pian on taas se aika vuodesta, jolloin lapsia ei meidän perheeseen "saisi" syntyä (uudet: lukekaa "Vauva mielessä, mutta ei vielä yritystä" 1:sestä eteenpäin, niin selviää syy siihen. Nyt en jaksa selostaa koko juttua uusiks) Vaikka salaa kyllä toivon että tuo tuleva kiireinen ja stressaava vuodenaika toisi jotain mukavaa tullessaan :)

Eli toivoa ei olla heitetty, vaan siirryttiin kokonaan TJOTtailupuuhiin.

Plussaonni on tainnut jäädä tässä ketjussa vähän heikoille viimeaikoina. Muuta ei olla nähty kuin tuhoisia hyökkäyksiä puna-armeijan suunnalta. Toivoa on murskattu mutta epätoivoiset selviytyneet yrittää pitää sitä vielä yllä taistelemalla viimeiseen mieheen...tai siis naiseen!

Huomenta naiset!!!!

*tanssii lomahuumassaan ympäri taloa, työtoverit liittyvät mukaan, alkaahan loma!*

Kk:lta on tullut oikein syvällistä puhetta, hyvä! Ja onhan se niinkin, että välillä on ainakin pakko pitää vähän enempi hiljaiseloa tämän asian tiimoilta, onhan se nyt nähty kun suurin osa meidän ketjulaisista pitää kesällä hiljaiseloa vauvahaaveista...ainakin yrittävät!
Mutta ethän kuitenkaan jätä meitä kokonaan, muistathan meitä aina välillä, jookos?

Hei, se on kuulkaas naiset mulla viimeinen työpäivä ennen neljän viikon ihanuutta, jes!!!!!!!!!!!!!! Arvatkaapa vaan, kiinnostaako tänään tehdä mitään?!?!?! No onneksi olen suuret työt saanut valmiiksi, enää pari postitusta ja pöydän siivousta ja se on sitten siinä jihuu!

No joo, nyt tuli kyllä taas niin paljon hehkutusta, ettei mitään määrää... :)

Pirhanan Jarkko kun hävis ;( mutta onneks futis loppuu viikonloppuna, jes!

Kp nyt 26/???, mitäköhän tässä voisi odotella? Kuumat aallot on tulleet jo, joten enteilee "hyvää" -voiko menkkoja toivoa??

Mites muilla menee?

Heipähei!
*Liittyy Syysmarjan perjantaitansseihin hymyssä suin, vaikkakin vähän vaisusti, kateellisena, koska oma loma alkaa vasta viikon päästä*

Oikein ihanaa, rentouttavaa ja aurinkoista lomaa!!! :) Nytkö tämä ketju hiljenee täysin? No, lomien jälkeen ainakin sitten palataan astialle, toivottavasti edes jollakin on plussauutisia lomaterveisinä! bd bd bd

Ihanasti sanottu Kk!: "Toivoa on murskattu mutta epätoivoiset selviytyneet yrittää pitää sitä vielä yllä taistelemalla viimeiseen mieheen...tai siis naiseen!" -Et olisi voinut paremmin sanoa!!

Tämä tyttö lähtee tänään taas nauttimaan luonnon rauhasta, mökille järven rantaan hyvän ystävän ja oman kullan kanssa!! Jeee!!! Nautitaan, tytöt tästä ihanasta lämmöstä ja valosta! "Ladataan akut päässä" niinkuin yks 7-vuotias poika neuvoi minua ennen lomalle jäämistään.

Mä kyllä hyvinkin todennäköisesti pyörähtelen täällä lomankin aikana. -Eihän teistä voi kokonaan erota kuukaudeksi! :)

Kp 24/ 27-30, jotain pieniä ruskeita hitusia tullut pyyhkiessä eilen jo, toivottavasti täti ei tule etuajassa...mökillä olis kurjaa olla tätsyn kanssa, kun ei ole vesivessaa ym. mukavuuksia!

Terve taas pitkästä aikaa!

Pp:lle megalomaaniset onnittelut kihlauksesta! Ihanaa! Toivottavasti oma ukko rengastaisi minut joskus... =)

G: Mullakaan ei ole kummilapsia. Meillä on niin pieni ja vähälapseinen suku, eikä monella kaverillakaan ole vielä lapsia. Mutta ehkä joskus vielä. Talviturkin heittämisestäkin oli puhetta. Se tapahtui joskus kesäkuun alussa, sellainen pikainen kastautuminen vaan. Minäkin olen sellainen vilukissa, että veden lämpötilan pitää olla selvästi yli 20, ennenkuin pystyn kunnolla uimaan.

ON: Kp 2. Täti tuli kyllä huonoon aikaan näitä helteitä ajatellen. Eipä tässä oikein uimaan voi mennä, vaikka mieli kyllä tekisi. =( Edellisen kierron pituus oli ihan jees eli 25 päivää.

Helle on sulattanut aivot, joten en osaa kirjoittaa mitään järkevää. Ihanaa kesää kaikille, nauttikaa siitä (ja miehistänne ;)) !!

Viivi, pikaista paranemista? Joko olosi on parempi? Kesällä ei tosiaankaa ole kiva olla kipeänä ja varsinkaan nyt, kun muutenkin kun on tuskaisen kuumaa. Toivotaan myös, että täti pysyisi poissa ja tuo tuhru olisi jotain muuta. Täällä pidetään peukut pystyssä plussan puolesta.

Syysmarja, oikeain ihanaa ja rentouttavaa lomaa!! Joko olette tehneet lomasuunitelia?

Käväisin juuri hakemassa miehelleni sen kirjan mistä se joskus puhui, nyt kun sain sen nimenkin selville. Kihlapäivä on vasta ens viikonloppuna, mutta työvuorot on sellaiset, että en pääse ennen sitä enää hakemaan mitään. Nyt on siis yksi murhe taas pois päiväjärjestyksestä. Toki olisihan se vielä kiva lisä lahja, jos nyt sattuisin vielä olemaan raskaana. Tiistaina menkat pitäsis alkaa, joten siihen asti koitan pysyä nahoissani.

Nyt täytyy ruveta valmistautumaan töihinlähtöön. Hyvää viikonloppua kaikille!!

Helou leidies!

Lomasuunnitelmia ei ole suuria, kummipoikia tarvis "helliä", mutta siinä se :)

Tulin vain pikaisesti moikkaamaan, toivottelemaan hyvää kesää ja lomaa kaikille niille, joilla se vielä on edessä!

Minä tyttö lähden nyt lomalle, työhön palaan 7.8. mutta josko sitä käväisisi kesälomankin aikana teitä moikkaamassa :)

Heikun keikun!!! =)

heips!

Ensinäkin Pp, ihan hiiiiiiiiiiiiiirmuisesti onnea. ihanaa!!

Mulla alkoi tuossa torstaina menkat...kp 1.. ehkä olin huojentunut. Olisi pelottanut tulla heti raskaaksi km.n jälkeen. Nyt on taas täysi yritys päällä, mitä täällä nyt kykenee lakanoita pöllyttelemään.

En kirjoittele tällä erää enempää, enkä ole ehtinyt sen enempää lukea teijän tekstejä. Koitan saada luettua kaikkien jutut vähän paremmin läpi viimeistään kun täältä kotiudutaan, valitettavasti jo ensi viikon lopulla.

Nyt nukkumaan, huomenna on taas paljon ohjelmaa.