Wii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turnipsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turnipsi

Vieras
Teillä joilla on toi nintendo wii, niin onko se tasapainolautasysteemi oikeasti sellainen jonka avulla voi kohottaa kuntoa? Etenkin jos on lähtökunnoltaan luokassa ihan paska?

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Mun vanhemmilla on se ja oon muutaman kerran kokeillut. Kyllä siinä ainakin hiki tulee vatkatessa. :snotty:

Olis meinaan hyvä liikuntamuoto tässä vaiheessa kun kunto on tosi huono ja ruokavaliolla ajattelin painoa pudotella. Jos meinaan oikeasti on niin tehokas kuin olen ymmärtänyt...

Tasapainolauta ja Wii Fitness on kyllä hyvä, kun siinä on painonseuranta. Paino kirjautuu muistiin jokaiselle käyttöpäivälle. Kuntoilukin on tehokasta. Suosittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tasapainolauta ja Wii Fitness on kyllä hyvä, kun siinä on painonseuranta. Paino kirjautuu muistiin jokaiselle käyttöpäivälle. Kuntoilukin on tehokasta. Suosittelen.

Kiva juttu :) Huomenna haen postista tuon meidän wiin. Mites toi painonseuranta yms, voiko siihen laittaa useamman eri ihmisen tiedot ja näkyykö ne sitten pelatessa? Noloa jos kavereille vilkkuu minun kolminumeroiset luvut :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kiva juttu :) Huomenna haen postista tuon meidän wiin. Mites toi painonseuranta yms, voiko siihen laittaa useamman eri ihmisen tiedot ja näkyykö ne sitten pelatessa? Noloa jos kavereille vilkkuu minun kolminumeroiset luvut :ashamed:
Joo, voi laittaa useita hahmoja. Pulskuus näkyy kylläkin hahmosta. Mitä enemmän painoa, sitä pulleampi hahmo. Paino kiloina näkyy vain silloin, kun tekee testin tai käy katsomassa tietoja. Wiihin voi laittaa oman painotavoitteen. Jos sitten ei ala paino putoamaan, niin tulee valitusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo, voi laittaa useita hahmoja. Pulskuus näkyy kylläkin hahmosta. Mitä enemmän painoa, sitä pulleampi hahmo. Paino kiloina näkyy vain silloin, kun tekee testin tai käy katsomassa tietoja. Wiihin voi laittaa oman painotavoitteen. Jos sitten ei ala paino putoamaan, niin tulee valitusta.

Hauska :) Ei tuo hahmo silleen haittaa, toivottavasti ainakaan, kunhan ne numerot ei näy... Punnitseeko se lauta itse vai pitääkö sitä juosta aamupainolla joka päivä? :D Tyhmiä kysymyksiä, mutta melko outo laitos minulle...

Punnituksen jälkeen voi ottaa lyhyen testin, jos haluaa. Testissä on kaksi eri tehtävää esimerkiksi 20 askeleen testi tai yhdellä jalalla seisominen tai laatikoiden metsästys tasapainon avulla. Näiden testien perusteella saat kuntoiän, joka jää muistiin samaan tapaan kuin painokin. Varsinaista kuntoilua ei painon mittauksen yhteydessä ole, vaan kuntoilut ovat erikseen.