T
turnipsi
Vieras
Teillä joilla on toi nintendo wii, niin onko se tasapainolautasysteemi oikeasti sellainen jonka avulla voi kohottaa kuntoa? Etenkin jos on lähtökunnoltaan luokassa ihan paska?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Mun vanhemmilla on se ja oon muutaman kerran kokeillut. Kyllä siinä ainakin hiki tulee vatkatessa. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja v:Tasapainolauta ja Wii Fitness on kyllä hyvä, kun siinä on painonseuranta. Paino kirjautuu muistiin jokaiselle käyttöpäivälle. Kuntoilukin on tehokasta. Suosittelen.
Joo, voi laittaa useita hahmoja. Pulskuus näkyy kylläkin hahmosta. Mitä enemmän painoa, sitä pulleampi hahmo. Paino kiloina näkyy vain silloin, kun tekee testin tai käy katsomassa tietoja. Wiihin voi laittaa oman painotavoitteen. Jos sitten ei ala paino putoamaan, niin tulee valitusta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja v:Tasapainolauta ja Wii Fitness on kyllä hyvä, kun siinä on painonseuranta. Paino kirjautuu muistiin jokaiselle käyttöpäivälle. Kuntoilukin on tehokasta. Suosittelen.
Kiva juttuHuomenna haen postista tuon meidän wiin. Mites toi painonseuranta yms, voiko siihen laittaa useamman eri ihmisen tiedot ja näkyykö ne sitten pelatessa? Noloa jos kavereille vilkkuu minun kolminumeroiset luvut :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja v:Joo, voi laittaa useita hahmoja. Pulskuus näkyy kylläkin hahmosta. Mitä enemmän painoa, sitä pulleampi hahmo. Paino kiloina näkyy vain silloin, kun tekee testin tai käy katsomassa tietoja. Wiihin voi laittaa oman painotavoitteen. Jos sitten ei ala paino putoamaan, niin tulee valitusta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja v:Tasapainolauta ja Wii Fitness on kyllä hyvä, kun siinä on painonseuranta. Paino kirjautuu muistiin jokaiselle käyttöpäivälle. Kuntoilukin on tehokasta. Suosittelen.
Kiva juttuHuomenna haen postista tuon meidän wiin. Mites toi painonseuranta yms, voiko siihen laittaa useamman eri ihmisen tiedot ja näkyykö ne sitten pelatessa? Noloa jos kavereille vilkkuu minun kolminumeroiset luvut :ashamed: