Wabbilaiset huomio!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Safiiri,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
saattaa johtua siitä että muka nimimerkki jo käytössä,koitahan laittaa nimimerkin perään vaik piste tai hymymerkki...meidän ketjus oli tollanen ongelma ja selkis sil kun laitettiin siihen nimimerkin perään jotain.toivotaan et saatte ketjun toimimaan:)
 

Yhteistyössä