V vieras Vieras 07.07.2007 #1 Yritin vastata yhteen ketjuun mutta herjaa aina että tallentaminen epäonnistui... Missä vika?
V vieras Vieras 07.07.2007 #2 Miksi en pysty vastaamaan ketjuun??? Siis sellaiseen jota ei ole lukittu.