WAB+ 25

  • Viestiketjun aloittaja Kk ja uusi onni
  • Ensimmäinen viesti
Kk ja uusi onni
Synnyttäneet:

26.10.06 Anna vm82, ensimmäinen POIKA 26.10 3140g 50cm
27.10.06 Aurora vm80, toinen (tyttö 03/05) POIKA 27.10 3810g 51cm(?)
8.11.06 Mari vm83, ensimmäinen POIKA 3.11. 2890g 49,5cm
21.11.06 tuutikki vm71, kolmas POIKA, 3110g 47cm
10.12.06 Kira vm76, ensimmäinen TYTTÖ 26.12. 3780g 52 cm
1.2.07 Aqua vm76, ensimmäinen POIKA 25.1. 2850g 48cm
2.4.07 Minttu, vm85, ensimmäinen TYTTÖ 3890g 49cm
7.4.07 Hena, vm79, ensimmäinen POIKA 4630g 53cm
13.4.07 Helmiina, vm77, ensimmäinen TYTTÖ 2955g 47 cm
27.4.07 Tyrni1, vm75, ensimmäinen POIKA 3450g 49 cm
15.5.07 Kk, vm84, toinen (poika 09/04) TYTTÖ 3395g 48,5 cm
24.5.07 Pikkutiikeri, ensimmäinen POIKA 3080g 49cm
24.5.07 Peppi, ensimmäinen POIKA 3980g 54cm
4.6.07 Syysmarja, ensimmäinen POIKA 3970g 53 cm
18.7.07 Viivi, vm78, ensimmäinen TYTTÖ 3000g 50cm (La30.7.07)
20.7.07 Limee, ensimmäinen POIKA 3350g 49,5cm
15.8.07 Meirami, ensimmäinen TYTTÖ 3700g 50cm

Odottajat:

11.9.07 Piparminttu-Pipsa, vm83, ensimmäinen
6.10.07 Lumi81, vm81, toinen (miehelle ensimmäinen)
20.10.07 Sunni, -79, ensimmäinen
10.12.07 Omppu -75, toinen
7.1.08 Piitu1 -81, toinen (poika 12/04)
8.1.08 Tuutikki, neljäs (poika -96, tyttö -99 ja poika -06)
24.2.08 Safiiri, neljäs (lapset 10/00,03/03 ja 06/05)
5.4.08 Riikka, -78, ensimmäinen
10.5.08 Kk, -84, kolmas (poika 04 ja tyttö 07)

Ajattelin aukaista uuden "sivun" ketjuun kun alkoivat nuo sataset paukkua edellisessä...

Niin, olihan sitä vallan asiaakin, kun tälle saitille taas pitkästä aikaa eksyin. Eli koko perheemme suureksi iloksi ilmoitan, että perheeseemme odotetaan kolmatta "rakkauden hedelmää" raskausviikolla 7! Ikäeroa kolmannen ja keskimmäisen välille tulee siis +/- muutama päivä 1v! Laskettu aika 10.5.08, kun keskimmäisellä se oli 11.5.07. Mitään tuntemuksia ei ole, testinkin tein vasta eilen ja hyvin vaalea mutta selvä viiva siihen tuli. Nyt tietysti on hirveä huoli oireettomuudesta ja haaleasta viivasta, että näinköhän siellä elämää edes on... :/ ottaen siis viikot huomioon kun kahden aiemman kohdalla voin tässä vaiheessa jo melko huonosti.
 
senora
Odottajat:

6.10.07 Lumi81, vm81, toinen (miehelle ensimmäinen)
15.10.07 Sunni, -79, ensimmäinen
12.12.07 Omppu -75, toinen
7.1.08 Piitu1 -81, toinen (poika 12/04)
8.1.08 Tuutikki -71, neljäs (poika -96, tyttö -99 ja poika -06)
24.2.08 Safiiri, neljäs (lapset 10/00,03/03 ja 06/05)
29.3.08 Riikka, -78, ensimmäinen
26.4.08 senora, -65, ensimmäinen
10.5.08 Kk, -84, kolmas (poika 04 ja tyttö 07)

Synnyttäneet:

26.10.06 Anna vm82, ensimmäinen POIKA 26.10 3140g 50cm
27.10.06 Aurora vm80, toinen (tyttö 03/05) POIKA 27.10 3810g 51cm(?)
8.11.06 Mari vm83, ensimmäinen POIKA 3.11. 2890g 49,5cm
21.11.06 tuutikki vm71, kolmas POIKA, 3110g 47cm
10.12.06 Kira vm76, ensimmäinen TYTTÖ 26.12. 3780g 52 cm
1.2.07 Aqua vm76, ensimmäinen POIKA 25.1. 2850g 48cm
2.4.07 Minttu, vm85, ensimmäinen TYTTÖ 3890g 49cm
7.4.07 Hena, vm79, ensimmäinen POIKA 4630g 53cm
13.4.07 Helmiina, vm77, ensimmäinen TYTTÖ 2955g 47 cm
27.4.07 Tyrni1, vm75, ensimmäinen POIKA 3450g 49 cm
15.5.07 Kk, vm84, toinen (poika 09/04) TYTTÖ 3395g 48,5 cm
24.5.07 Pikkutiikeri, ensimmäinen POIKA 3080g 49cm
24.5.07 Peppi, ensimmäinen POIKA 3980g 54cm
4.6.07 Syysmarja, ensimmäinen POIKA 3970g 53 cm
18.7.07 Viivi, vm78, ensimmäinen TYTTÖ 3000g 50cm (La30.7.07)
20.7.07 Limee, ensimmäinen POIKA 3350g 49,5cm
15.8.07 Meirami, ensimmäinen TYTTÖ 3700g 50cm
6.9.07 Piparminttu-Pipsa, ensimmäinen, POIKA 3330g 50cm
 
senora
tuossa nyt kuitenkin viimeisin lista...

kk: Et tainnut huomata että listaa on päivitelty tuossa loppupuolella... Uskaltauduin lopultakin kirjaamaan itseni listalle, vaikka nyt muutaman viikon oon täällä jo jutellukki.
siis ihanaa... mä en oo enää listan viimeinen.
 
Sunni
Noniin, uutta pinoa pukkaa!

Kyllä se on kuule sillätavalla tyttäret, että kyllä tulette huomaamaan miltä närästys tuntuu, taitaa olla aikamoinen riesa loppuajasta... Minulla ei tarvi kuin makuulleen heittäytyä niin alkaa jo kurkkua korventamaan :( Vauva kun ei ole laskeutunut vielä niin painaa tuota yläpuolta vattasta vielä. Hyvä jos joku moiselta vaivalta selviää :)

Olen kyllä samaa mieltä Riikan kanssa tuosta vauvavaate puolesta, tympii ostaa vain joko valkoista tai vaaleansinistä vaatetta pojalle :( olenkin yrittänyt aina jotain beigeä tai limen vihreätäkin jemmailla, mutta tosi pliisuja on nuo naperon vaatteet...
Ensimmäiset vaatteet tulikin ostettua isipakkaukseen salaa ;) sitten kun sain siinä viikoilla 24 äippäpakkauksen, "uskalsin" alkaa ostamaan vaavelin vaatteita ihan muutenkin, ei niitä edelleenkään ole paljoa, vähän huolettaa sekin kuinka paljon niitä tulee tarvimaan, mutta onhan ne kaupat auki vauvan synnnyttyäkin xD

Alkuraskauden itkukohtaukset on kyllä kanssa melkoisia, monesti piti ruokapöydässä istua ja itkeä jos mistä asiasta tai mennä salaan vessaan pillittämään xD
jälkeenpäin on ollut hauskaa, mutta silloin tuntui kuin ois maailma kaatunut!
Alkuraskauden aikaan taisi miehelläkin mennä hermot herkemmin, jonka seurauksesta minä pillittelin piilossa enemmän, sitten kun kärähdin, huomasi hän itsekkin, että on ollut herkemmällä päällä, tai ei ole oikein ymmärrys riittänyt että nyt taitaa omalla naisella olla jonkinsortin hiivaleipäkohtaus! :)

Saisi tulla se senoran valoilmiö tännekkin taivaalle näyttäytymän... Ei pääse ulos kun sataa vain :(

Ainiin ja onnea KK.lle listautumisesta taas!
Safiirikin aina käy kuikkimassa meitä ja toivottelee jatkoja, kuinkas itselläsi menee?
ja Ompulla?
Lumin kuulumisia luin tuolta lokakuisten puolelta, siellä ollaan vielä ehjänä, mutta vähän pahantuulisena ;) tätä loppuraskauden mielenmyllerrystäkö lie sielläkin.
 
Piparminttu-Pipsa.
Voi juku, Kk:lla olikin aikamoinen yllätys kerrottavanaan! :) Hurjasti onnea ja tarrasukkia sinne, toivottavasti kaikki menee hyvin ja miksei menisi! :) Aikamoista vipellystä teillä sitten on, kunhan uusin tulokas syntyy. ;) Ainakaan ei tule lapsilla aika pitkäksi, kun on leikkikavereita omasta takaa. Niin ja hyviä vointeja myös, toivotaan ettei yökötys ja muut vaivat äidy kovin pahoiksi!

Mukavaa viikonloppua, yritän tulla paremmalla ajalla uudestaan! :)

PP ja Poju 15 vrk

 
Kk rv6+6
Sehän tässä kaikessa on ihmeellisintä, kun mies tekee pitkää päivää töissä eikä aikaa liiemmin liikene, ja ihan ykköskerroista kuukaudessa puhutaan sänkypuuhista. Mies jo leikkimielellä vihjasi että kukas se on eukkoa kiksauttanu, kun hän on niin paljo poissa... Oli kyllä silminnähden ylpeä "miehuudestaan" kun kuuli että näin lyhyen ajan jälkeen jo uudestaan raskaana. Kyllähän sitä vipellystä riittää, mutta tuumailtiin että maalla on hyvä lasten kanssa olla ja onhan mukavaa kun syrjäisessä pikkumökissä kuuluu pikkujalkojen askellus :)
Toisaalta kyllä pelottaa/jännittää että mitenkä kaikki sujuu ja onko lapsi terve tai ekaa neuvolaa odotellessa että onko lasta ollenkaan, ettei vaan tuulimuna olisi...
Ja se synnytys, tytöstä jäi kivuliaisuutensa vuoksi aika pahat muistot, vaikka muuten olikin tosi "helppo".
 
Piitu 1
Siis miten tuo aika menee niin nopsaan... Menis vielä vähän nopeampaan niin kohta ois vaavi kainalossa :)

Senora: Onko teillä np-ultraa tai rakenneultraa? Jossa tuo sinun la:si tarkentuisi. Minulla myös tippui viikolla ensimmäisessä ultrassa, mutta np-ultrassa oli enää muutama päivä heittoa. Eivät vaihtaneet la:ta, joten uskon että tämäkin menee yli la:sta.

Minä olen ostellut muutaman bodyn ja jotain muutakin vaatetta, jos on ollut tarjouksessa jossain. Ja varasto pursuaa esikon jäljiltä.. Oli se muuten hankala hamstrata niitä unisex vaatteita, aina on vain joko v.sinistä tai v.punaista. Kaikki muuta kamat on jo valmiina.

Äitiyspakkauspäätös tuli viikolla postissa, joten kohta se ilmestyypi. Mites Ompulla, joko päätös on tullut?

Piitu rv 24+ jotain
 
senora
Piitu... Täällä tarjotaan vaan yksi ultra joskus loppuraskaudessa... kiva kiva... ;) Jos haluaa voi käydä ihan omalla kustannuksella np-ultrassa... Pitäis vaan saada kehitettyä aikaa ja soitella ja varata aika.
Väsyttää... käytiin illalla naapurissa ja piti juoda kahvia ja unet karkasi ... Mutta tietääpä sitte, että ens yönä nukutaankin sitten pitkät yöunet...
 
tuutikki2
Närästää juu ja on jo närästellyt muutaman viikon.

Selkä on nyt mennyt jumiin vasemmalta kuten edellisenkin kerran. Pakaraa ja alaselkää yritän aamuin-illoin venytellä ja ullo hieroo minkä jaksaa.

Väsymys ei hellitä. En usko että mun hemppa nouseekaan mihinkään tässä enää. Saan kärsiä väsymyksestä loppuun asti, luulen. Rautaa ei voi enää enempää syödä.Kaksilla päikkäreillä raahaudun iltaan ja nukun n 8h putkeen ja herään väsyneenä.Onneksi saan olla kotona, että on mahdollista näitä tirsoja vauvan kanssa ottaa.

Kaverini raskautui pitkän yrityksen jälkeen neljännestä inseminaatiosta ja odottaa nyt ihan alullaan, mukavaa. Siskoni jätti pillerit kesäkuussa ja yrittävät vauvaa, mutta hänellä on polykystiset munasarjat, joten aikaa voi ottaa ja hoitoja vaatia.

Pitää mennä ottaan Rennie.

Heipat!!!

tuutikki rv 25+1
 
tuutikki2
Kiva että olet senora listautunut=) Koete jaksaa aamupahoinvointien kanssa. Useimmillahan ne hellittää jossain vaiheessa.

Mulla tämä närästys on ihan siedettävää ja olen tyytyväinen et Rennie vähän auttaa. Enemmän harmittaa selkäkivut ja pohjekivut. Pohkeisiin olen hankkinut Hirudoid Forte-voidetta, joka parantaa laskimoverenkiertoa ja tukisukat ja-sukkahousut. Aiemmissa raskauksissa ei ole ollut tätä pohjevaivaa. Pari vkoa sitten heräsin aamulla valtavaan pohje-suonenvetoon ja oli kipeät pohkeet pari pvää. Tukisukat ja voide ovat kyllä auttaneet.

Mieliala on synkistynyt. Etenkin kun liikkuminen on tuskaisaa ja on tämä jatkuva väsymys. Mutta mulla on enää alle 15vkoa jäljellä, se lohduttaa. Sitten alkaa uudet huolet, mutta niitä ei kauheesti ehdi miettiä kun on kaksi vaippaikäistä huushollissa koululaisten lisänä.

Kaikille parasta mahdollista vointia-ja sori kun tää oli nyt tällästä valitusta...

tuutikki rv 25+2
 
Sunni
Tervehdys!

Niin se vaan aika matelee, mutta silti jo pelottaa, että laskettuun aikaan on enää kolme viikkoa... Täällä närästykset on nyt vähän hellittäneet, varmaan tuo napa on laskeutunut vähäsen, ei tarvi korvennusta tuntea kokoajan. Yöpöydällä pitää kuitenkin olla rennietä aina varalle ;)

Minullakin oli siinä vähän yli rv20 viikoilla ihme suonenvetoja aamuyöstä. Niitä rupesi pelkäämään, ettei aamullakaan uskaltanut sängyssä kunnolla venytellä, ettei kramppaa pohje. Muutenkin heräsin yöllä että oli pakko saada suonistella, ja siitä saattoi pamahtaa koko pohje jumiin. Onneksi sitä ei kestänyt kauaa, nyt loppuraskauden olen saanut olla ilman suonenvetoja, tukisukat ostin vasta nyt myöhemmin kun töissä istuessa jaloista tule semmoiset pötykät. Kotona ollessa niitä ei tule vedettyä jalkaan kun saa levähtää milloin haluaa, tosin oikein turvokkaana päivänä sitä kirvaa kun ei älyä niitä aamulla vetää jalkaansa.

Hyvä että senorallakin alkaa puurot pysyä sisällä ;)
Ja Piitulla on ihan kohta äippäpakkaus hypisteltävänä, hihi :D
Joko muuten olette piitu, tuutikki ja Omppu miettineet sitä lapsivakuutusta, otatteko ennen lapsen syntymää sen vai syntymän jälkeen? Eikös nuilla viikoilla mene se aika kohta umpeen mihin mennessä sitä voi hakea...

Täytyypä lähteä kattelemaan jotain lounaaksi, saa taas vetää rauta annoksen naamaan :( hemppa on taas miten sattuu ja se pitäisi saada koholle ennen synnytystä. Epätoivoista hommaa vain kun tuplamäärälläkään ei nouse...

Sunni rv37+
 
Omppu75.
Pikaseen jätän jälkeni tännekin, töissä ei oikein pysty tällä erää palstailemaan.. :(

Piitu, päätöksen sain pakkauksesta jo toissa perjantaina, mutta ei ainakaan vielä eilen tullut lappua, että saa noutaa.. toivottavasti tällä viikolla tulis!

Sunni, me otettiin se vakuutus, parisen viikkoa sitten tuli deadline siinä vastaan. Otettiin esikoisellekin, niin jotenkin tuntui asiaankuuluvalta toimia nyt samoin. Esikoisen kohdalla sitä ei (onneksi) ole tarvittu käyttää, toivottavasti ei nyt toisenkaan kanssa.

Viime aikoina ollut sukkapuikkotuntemuksia, väsymystä ja etovaa oloa.. että tosi kiva, hehkeä olo :)

Oi kun Sunnikin pääsee kohta synnyttelemään! Itellä taas kerran aika tuntuu pysähtyneen...

Toivottavasti Tuutikki piristyt pian. Mullakin vähän samoja fiiliksiä välillä, tuntuu, ettei jaksais innostua mistään ja että on ihan yksin tän tilan kanssa..

Ja taas on mentävä..voikaatten hyvin!

Omppu ja Toivo 28+6
 
Piitu 1
Hyvä kun Senorakin alkaa palata elävän kirjoihin tuon aamupahoinvoinnin jälkeen :) Minusta on erikoista että täällä Suomessa vaihtelee tuo äitiysneuvolapalvelujen tarjonta hirmu paljon, ja on kyllä epäreiluakin että jos haluaa ylimääräisiä ultria niin joutuu itse niitä kustantamaan. Kaikkialla pitäisi olla samanlainen käytäntö. Meillä on täällä Pohjois-Karjalassa alkuraskauden ultra, np-ultra, rakenneultra ja vielä loppuraskauden ultra. Lisänä muut neuvolakäynnit... Vaikka luulisi että täällä "ei missään" ei olisi mitään palveluita.

Ompun kanssa menee tiukille kumpi saa ekana :) Ihana on päästä hypistelemään niitä vaatteita!

Lapsivakuutusta ei ole tarkoitus ottaa tällekkään vesselille. Olisihan se hyvä kun täällä meidän kunnassa on muuten (pl. äitiysneuvolapalvelut) ihan peestä ja on erittäin vaikea päästä lääkärille tms.

Tuutikki: Meillä molemmilla on sama la. Saitko tuon päivän jollain vauvalaskurilla vai antoivatko neuvolasta? Minä saan näillä netistä löytyvillä laskureilla 7.1. mutta neuvola sanoo että 8.1. Minun viimeiset menkat alkoi 2.4.07 ja kierto n.28 päivää... Harmillista tuo sinun närästys :(

Ihana ilma, meinattiin lähteä makkaranpaistoon ja kuvailemaan kun nyt taitaa olla viimeiset mahdollisuudet hyviin ruskakuviin. Toivottavasti hirvikärpäset tajuaa pysyä metsässä...

Piitu rv 25+jotain
 
riikkaa.
Kk:lle isot onnittelut! Saatiin joukkoon taas uusi toista wab-vauvaa odottava. =)

Vierailijalle kiitos linkistä. Oli tosiaan värikkäitä vaatteita. Mutta aivan järkyttävän hintaisia. Tai ainakin mun mielestä melkein 20€ yhdestä bodystä tai paidasta on vähän liikaa, varsinkin tuossa pikkuvauvavaiheessa kun lapsi kasvaa niin nopsaan.

Tuutikille tsemppiä väsymyksen kanssa! Toivottavasti se hemoglobiini nousisi, ei ole kivaa olla koko ajan väsynyt. :(

Piitun suunnitelmat makkaranpaistosta ja muusta kuulostaa ihanalta. Toivotaan että hirvikärpäset tajuaa pysytellä poissa. Ne on niin inhottavia!

Hmm, mitähän muuta...

No omaa napaa ainakin. =) Tuntuu että nyt on menossa joku suvantovaihe. Oireet on melkein kokonaan hellittänet mutta liikkeet ei vielä (tietenkään) tunnu. Kai tässä odotellaan niitä liikkeitä ja mahan kasvua. Nyt tosiaan on niin normaali olo, että voisi luulla ettei tässä raskaana ollakaan (mitä nyt maha on tosi turvoksissa...). Tänään piti olla lääkärineuvola, mutta se siirtyi torstaihin. Onneksi ei sen pidemmälle, odotan sydänäänten kuulumista kuin kuuta nousevaa. =)

Riikka rv 13+3
 
Kk rv 7+3
Iltoja! Tuntuu vieläkin ihan uskomattomalta, että sisuksissa todellakin olis joku, välillä valtaa kaamee epäusko, kun mikään ei yökötä, väsymys on ihan perusluokkaa ja muutenki kunto on ihan mainio...Huominen neuvola jännittää kovasti, jos siellä ultrassa näkyy vaan mustaa....
Ai joo nyt vasta älysin et tuutikki tosiaan odottaa myöskin toista wab-vauvaa. Kivaa että muillekkin syntyy tiuhaan ;) miten teillä tuutikki on sukulaiset ottaneet uutisen vastaan nopeasta perheenlisäystahdista? Pelkään vähä meidän sukua, kun meil on vähä sitä vikaa että 2 lasta riittää varsinki jos poika ja tyttö niinku meil nämä ekat :/ Itse olen kyllä superonnellinen (ja yllättyny) nopeasta tärpistä, kun nämä kaks ekaa antoivat odottaa, eka 6kk ja toka 7kk. Mutta meillä nämä lapset jää näillänäkymin tähän kolmanteen, jos sen nyt hengissä saa tähän maailmaan asti. Ikuinen pessimisti, kunnes toisin todistetaan :)

 
Omppu75.
Mä en ala, Piitu voitti! Ei merkkiäkään pakkauksesta täällä..mut elättelen toiveita, että jos vaikka perjantaihin mennessä.

Kk:lle tsemppiä huomiselle neuvolakäynnille, että näkyis muutakin kuin mustaa! Eiköhän kaikki ole niinkuin pitääkin :) Mut ymmärrettäväähän tuo on, että oireettomuus mietityttää.

Riikallakaan enää kaksi yötä sydänäänten kuulemiseen. On ne vaan aina yhtä ihanat ne laukkaäänet. Kyllä se sunkin maha kohta alkaa kunnolla pullottamaan, eikä näytä pelkästään kaljamahalta :)

Mukavaa illanjatkoa ja onnellisia odotuksia!

Tässä linkki tän päiväiseen masuun: (28+6)
http://www.aijaa.com/v.php?i=1022117.jpg Söpösti tuossa yöpuku päällä...
 
Piitu 1
Pakkaus oli kyllä ihana. Minä tykkäsin hirveästi niistä vihreistä bodeista ja potkareista. Ja haalari oli tosi hyvä, ihan Lassien tekemä kuitenkin! Tuo haalari on tosi neutraali, nyt ei muuten erota että ketkä kulkee äippäpakkauksen haalareissa kun ei ole mitään ns. tuntomerkkiä tai tiettyä väriä (ihan kuin sillä olisi mitään väliä??). Tykkään myös siitä haalarista ja aion käyttää kyllä, edellistä ei tullut käytettyä yhtään...

Kyllä se pakkaus tulee Omppu kohta sinullekkin, ihmeen nopeastihan tuo sitten tulikin kun se päätös tuli. Oikeasti se pakettikortti olisi tullut vasta huomenna ja sitten sen olisi voinut hakea, mutta kun satuin käymään postissa tänään ja sanoivat että tuolla taitaisi olla sinulle yksi paketti. Pienen paikkakunnan etuja :) Ja minäkö muka postimyyntifriikki?, että niin usein postissa juoksen, eeeeeennn... ;)

Käytiin makkaranpaistossa ja retkeilemässä pöpelikössä. Saatiin tosi hyviä kuvia ruskasta, tosin makroja vaan kun oli niin samea ilma. Kerättiin pojan kanssa äipälle puolukoita, ihana apurimies! Tullessa jo poika sanoi että äiti minua väsyttää... Ruskaretki ja ihana päivä!

Kävin tänään lääkärillä tarkistuttamassa lapsiveden määrän kun minusta tuo muksu tuntuu paljon selvemmin kuin edellinen. Kaikki oli kuitenkin ok. Painoa on tullut kaikenkaikkiaan 3 kg ja kaikki muut verenpaineet sun muut oli ok.

Sellaisia, vielä ois 1,5 viikkoa lomaa jäljellä:)

Piitu rv 25
 
senora
Piitu: Mäkin katsoin la:n netistä ja kun soitin neuvolaan silloin elokuussa (!joko siitä on niin kauan) niin siellä katsoi täti jostain taulukosta ja oli päivää myöhempi aika hänellä ... Ultrassa sitten vielä mittailtuaan täti sanoi viikkoa myöhemmän ajan.
Kiva että makkaranpaisto sujui mukavasti.. Ja äippäpakkauksenkin oot jo saanu... Mä en ala... Tahtoo kans heti! Mukavaa lomanjatkoa!
Hirvikärpäset ovat kyllä inhottavia... Tässä eräänä päivänä kävin pikku lenkin meijän metässä kävelemässä, ja kaksi löytyi tukasta kun tulin sisälle... yäääääk.
Kk --- ole vaan onnellinen kun ei oo pahoinvointia... ei oo kiva yökkiä ;) nimim. kokemusta on ... :) Tsempitykset neuvolaan ja ultraan... Ihana kun teillä on omassa neuvolassa ultra, eikä tarvitse sen ultran takia ajella kymmeniä kilometrejä... Tuu sit kertomaan mitä ultrassa näkyi... Kyllä siellä sydän sykkii ... usko pois.

Tänne ei mitään uutta. Jo toisena aamuna peräkkäin puurot pysyi sisällä ... jee ... kyllä tämä tästä.
 
Omppu75.
Kyllä mäkin tykkään (jo etukäteen =D) niistä vihreistä pakkauksen vaatteista, samoiten olen tyytyväinen haalarin neutraaliuuteen. (onks toi edes sana?). Tälläkin kertaa taitaa olla aika paljon keltaista, jota oli myös -04 pakkauksessa? Mutta kyllä varmaan taas kaikkia tulee käytettyä, kuten viimeksikin. Käyttää vaikka kotona, jos ei muuten "kehtaa"... <

Mäkin kävin eilen postissa ja yritin kuikuilla, näkyiskö pakkauksia, mutta kuului sanovan virkalija toiselle, että ei tullut paketteja tänään, eli ei sitä lappua tarvi varmaan vielä tänäänkään sit kotiin ootella..

Omppu ja Toivo 29+0 jeee!
 

Yhteistyössä